Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:44

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2011, 14:18 
Offline
любител
Аватар
1996 Mazda 323

Регистриран на: 18 Авг 2009, 23:40
Мнения: 26
Местоположение: София
skype: b101621576
От Интернет :
"..... Автомобилите на Honda са най-устойчиви при попадане в дупки на пътя.
Компанията Warranty Direct публикува своя рейтинг на устойчивост на автомобилите към неприятности на пътя. Според тях най-здрави са именно машините на Honda, следвани от тези на Toyota и Hyundai. Сред "отличниците” са още 2 японски марки – Suzuki и Mazda, както и Ford. " В тройката, но отзад напред, са машините на Chrysler, Smart и Mercedes-Benz.
/ Аутомедиа БГ / .

Да започна : За 30 000 км в Бг или 2 години и 5 месеца съм сменил 1 биалетка отзад :) и .... това е !

Колата вече е на 90 000 км. Редовно се гледа дали е ОК ,всичко !

За да се намирам на работа / имах ги купени / си смених предните биалетки и направих рециклиране на рейката ,че се появи чукане като завиеш десен и това е !

Може би ,Мазда трябва да е по-напред в подобна класация ,относно здравина !!!

Здраве и успехи през Новата Година и умната на пътя !

Поздрави !

_________________
ZOOM - ZOOM - 日本語力


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Дек 2011, 23:27 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 2

Регистриран на: 11 Дек 2006, 00:22
Мнения: 654
Местоположение: Варна
skype: sunrize88
5 години постояна употреба - градско. Пробега ми е 40 000 км. Нищо счупено по ходова част....дори нямам сгънати джанти!!!

_________________
Mazda 2 1.25i, 75k.с. 2006г.
ブルガリア代表ファンクラブ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2011, 00:42 
Offline
фен
2002 Mazda 626

Регистриран на: 03 Авг 2010, 19:55
Мнения: 292
Местоположение: Варна
skype: supervanio79
2 години, 27 хил км, ляв шарнир, задни биалетки, предна лява биалетка.

_________________
Беше ми студено и самотен бях,
печката запалих, с нея излетях.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2011, 10:36 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
1 година и два месеца 45000км в БГ, сменен лагер на главина и тампон на двигателя за сега.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2011, 13:29 
Offline
фанатик
Аватар
2001 Volvo S60

Регистриран на: 14 Авг 2006, 10:26
Мнения: 3290
Местоположение: Бургас/ София/ Плевен
skype: lepermessiah81
евтини биалетки, повече от година, скъпи биалетки половин година, и не е много карана колата по малко от 5000км на година.... Биалетките са най-слабото място според мен по окачването... следва амортесьорите и рейката, останалото немога да се оплача.

_________________
Blackberry PIN: 2239E13B


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2011, 14:13 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
4 год. и близо 50000км.Всички биалетки...2 шарнира....2 предни лагера....4 аморт......2 външ. накраиника...

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 07:10 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
Четейки поста на Вальо и съдейки по моят личен опит, Мазда определено няма място в подобна класация. Предишната ми кола беше френска и за 60 000 км - 5 години, смених самo два шарнира, a на Mаздата, 10 000км и преден десен лагер си замина. Това е за моята Мазда. С другите две - освен биалетки на 3-ката, никакви проблеми.

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 13:33 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Е ....все пак е 2ра употреба кола....и маи си бяха оригиналните тези части.А я купих уж на 135000км от Автокъща и сервиз на Мазда. #-o

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 16:59 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 01 Ное 2009, 20:10
Мнения: 1327
Местоположение: Шумен
колега "Oizo_Zoizo" аз ще подрепя колегата Valio , защото аз имам като неговата мазда и за 40 хил км съм сменил само два шарнира които не знам дали са били оригинални, и две биалетки които рязах за да ги махна. Бяха така ръждясъли ,че според мен си бяха оригинални. Амортисьори не съм пипал. Задните мисля, че са оригинални и такмо едния протича. Предните някой преди мен ги е сменял. Задните биалетки са същите като предните(ръждясъли до неузнаваемост) , но не тракат... задните щанги са с оригинални тампони. Носачите не знам дали са пипани но са здрави. Като знам каква ни е пътната обстановка и за тези километри мился ,че точно маздите като моя модел са здравички. Биалетките и шарнирите ги смених няколко месеца след като я взех и вече 3 та година карам със новите. сега трябва да сменям тампони на стабилизиращите щанги и предна и задна.. личи си че са оригиналните. Като дръпна лентата за 3 години и 40 хил км имам 40лв биалетки, 50 лв шарнири и една запалителна бобина + кабели 170 лв. да не забравяме все пак че колите ни са на по 15 тина годинки. грубо за такива разходи имам не повече от 300 400 лева похарчени за тея години.

_________________
Умният работи с мозъка,а глупавия с ръцете си :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 17:16 
Offline
фен
Аватар
2002 Mazda Premacy

Регистриран на: 11 Яну 2010, 22:50
Мнения: 399
Местоположение: Лясковец, Велико Търново
Колеги аз за 40 000км съм същото положение като вас... така е с колите втора употреба, а и много зависи от къде са внесени, моята е Германка...сменил съм шарнири, задни биалетки (и на мен ми се наложи да ги режа), задни амортисьори (бяха оригиналните), задните пружини (тъпия германец сложил някакви лилави "спортни" ама бяха счупени...) и това е по окачването. Заради ръждата миналата година имах удоволствието да разбера какво е да караш без спирачки (от ръждата се беше спукала централна спирачна тръба и всичката спирачна течност изтече от там) Общо взето това е... държа да отбележа, че единствено пружините, единия заден амортисьор и тръбата на спирачките го броя за "счупване" другото си е нормална поддръжка. Към листа с сменените части добавям още: спирачни дискове, 2 пъти смяна на лагер главина, на едно и също колело, нови (втора употреба) спирачни апарати, които се оказаха същия т*шак, и да не забравя задни накладки, както и предни. Втори път няма да се излъжа да купя кола без да я погледна от долу, и без да проверя окачването!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 17:25 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
4 години някъде около 60 хил.км. ако не и повече,задни амортисьори(единия беше дал фира ама се сменят заедно), два пъти носачи, външни накрайници, две външни карета и едно вътрешно. Като цяло нищо сериозно.

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 19:01 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Еии....Симо.Как 2 пъти носачи бре...... :shock: Сигурно имаш предвид 2 носача.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Дек 2011, 19:14 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1527
Местоположение: Добрич
да двата и два пъти ги сменям при мен вървят носача с шарнира заедно :wink:

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Яну 2012, 23:33 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Яну 2008, 22:06
Мнения: 1132
Местоположение: Монтана/София
skype: HeyMoPeH
Да се разпиша и аз и в тази тема:
от всичките 311 000км последните 66 000 са мое дело и резултатът е следния :arrow:
1. Радиатор (стария си беше зле и само го чаках да прокапе)
2. Задни амортисьори (като Симо единия отиде смених и 2-та)
3. Всички биалетки
4. Преден шенкел с главината (не знам как но счупих едното уше на шенкела дето с болта затяга шарнира)
5. Ръчката за мигачите и нея смених че правеше мизерии

друго не се сещам да съм пипал освен основните: ангренажи, масла, ремъци, накладки
поздрави и честита нова година и по-безаварийна от миналата :)

_________________
От 2007 до ден днешен карам само Mazda!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Яну 2012, 11:31 
Offline
фанатик
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Авг 2007, 19:47
Мнения: 2480
Местоположение: Сф-Плд
skype: mazdislav
95,000км пробег за 3.5 години:

2те предни карета са рециклирани
Сменен съединител комплект и водна помпа

другото - консумативи и незначителни нещица

_________________
1998 323F BA 1.8 (продадена след 7 год и 200,000 км вярна служба)
2001 Xedos 9 TA


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2012, 13:45 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Моето мнение пък е че едно от слабите места на мазда до 2000г. е окачването.На моята за 3 години и ~70000km съм сменил.Шарнир,селенови втулки,биалети отпред и тампони на стабил. щанга отзад. И отново хлопа нещо.Или аз попадам на кофти части или наистина е слабо окачването.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2012, 13:57 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Бате, хлопането не е признак на слабо окачване. Чупенето, късането и откъртването на носачи, шенкели и прочие, са такива признаци. И все пак зависи на какъв терен е бил теста, защото на нашите насрани пътища няма да устои и най-скъпото състезателно окачване, просто защото не е направено за извращения. И все пак, има окачвания проектирани за извращения, но и те се сменят след всяко такова. Е? А, ние искаме окачване за 3 - 4`000 лева да трае години на нашите пътища. Ми... няма как да стане.

Въпреки това твърдя, че окачването на Мазда е здраво. Повече от здраво!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2012, 14:52 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
gecata1, малко части си сменил, малкооооо.... На моя шлеп за 6-7000 км годишно градско в Смолян (извънградското ми е малко, не си струва да го смятам ) сменям едно шарнирче и една-две биелетки... На две-три години се сменят и тампони на преден носач. За 80хил. км и 8 години откакто я взех смених и два накрайника на кормилни щанги. Има и още неща сменени по окачването (например 6-те щанги отзад и два задни амортисьора с тампоните) и пак смятам че е здраво направено :lovemazda:

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 20:39 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Май 2007, 22:47
Мнения: 46
Мазда 3 1.6и хечбек 2007г. за първите 40 000 километа задни малки щанги успоредни на носачите, един преден и един заден амортесьора, двата стопа се стопиха от крушките, преден лагер главина, пръскалки за предното стъкло''не се покриват от гаранцията и се разделих с 112 лева'', до 50 000 още един заден амортесьор и сприрачни дискове. Като свърши гаранцията колата спря да се троши, вече е на 80 000 и 30 000 не се е счупило нищо :)

_________________
Mazda 3 1.6i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 22:10 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
Всичко това за 40 000км от нова??? Това е супер много егати :shock:
После ела ми обяснявай, че мазда правят качествени коли :? От над 10 пежа... нито едно не е дало толкова много дефекти за 100 000км не за 40 000.....

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 22:30 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 11 Апр 2007, 20:30
Мнения: 178
Местоположение: София
KoRn_Val написа:
Всичко това за 40 000км от нова??? Това е супер много егати :shock:
После ела ми обяснявай, че мазда правят качествени коли :? От над 10 пежа... нито едно не е дало толкова много дефекти за 100 000км не за 40 000.....

ще сравнява Мазда с Пежо? .... ти не си за този форум пич :evil: :D :D :D

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 22:45 
Offline
фен
2006 Mazda 3

Регистриран на: 07 Юни 2009, 00:18
Мнения: 152
Местоположение: София
Мазда 3 - 2006 г., взех я 2009 г на 30 000 км, три години по-късно и на 80 000 км, само демпферна шайба, но ме съмнява, че я бяха сменили при някое от преседяванията в бояджийските цехове за отстраняване на драскотини. :lovemazda:
обажда се лагера на десния амортисьор и евентуално тампони на задното окачване, но това са бели кахъри. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 22:59 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
dododavidcho написа:
ще сравнява Мазда с Пежо? .... ти не си за този форум пич :evil: :D :D :D

Истината боли да... това мазда 3 излезна егати чупливата кола, срам за мазда. Няма какво да ги сравнявам, явно пежо са доста дръпнали пред 3-ката.

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Апр 2012, 23:00 
Offline
фен
Аватар
1996 Mazda 626

Регистриран на: 03 Авг 2008, 21:51
Мнения: 111
Местоположение: Варна, морето.......
626 GE 1,8 90hp 96-та , купена на 145 000км, 3 години - 60 000 км : 2 амортисьора - предни, 4 биалетки, 1 шарнир, 1 датчик за АБС

626 GE 1,8 90hp 96-та , купена на 185 000км, 4 години - 50 000 км : 1 амортисьор - преден, 3 биалетки, 1 шарнир, 1 заден тампон на носача, 1 датчик за АБС (поради некадърност на тези които сменяха амортисьора)

Извод: Предвид нереалността на километрите при покупка и лунният ни пейзаж - бива!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2012, 00:14 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Мар 2010, 18:33
Мнения: 351
Местоположение: Пловдив
KoRn_Val написа:
dododavidcho написа:
ще сравнява Мазда с Пежо? .... ти не си за този форум пич :evil: :D :D :D

Истината боли да... това мазда 3 излезна егати чупливата кола, срам за мазда. Няма какво да ги сравнявам, явно пежо са доста дръпнали пред 3-ката.


а квода говорим за пежо 206 като на всеки 10хил км се сменя почти цялата предница ?!?
или за пежо 406 което на всеки 1000км има нещо за смяна и за ремонт ?!?

когато пежо стигнат здравината на мазда България ще е стигнала развитието на Китай или Япония..демеееек нали се сещаш че никога няма да стане това 8)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2012, 07:56 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
2 206-ци имахме и на двете до 100 000км никакви заменки по предницата. При тях само ревизия на заден мост на 80 000км, както си е по книга.
Аз няма какво да чакам... като гледам направо Пежо са задминали Мазда 3 по здравина от всякъде :wink: Кой ги купува тези 3-ки не знам.

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Апр 2012, 09:30 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda Demio

Регистриран на: 25 Яну 2011, 08:43
Мнения: 36
Местоположение: Велико Търново
За около година и 10 000км:
преден десен носач (заради това, че е в комплект с шарнира)
лагери на предната дясна главина
воден радиатор

Като цяло не съм очарован от колата, на база на предните ми коли.

_________________
Mazda Demio 1,3 16v 62 к.с., 1999г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Апр 2012, 22:15 
Offline
маниак
Аватар
1992 Mazda 626

Регистриран на: 20 Дек 2007, 21:38
Мнения: 635
Местоположение: София
Аз имам мазда от 2007.
Всичко се чупи по тая кола!
А е почти нова - 20 години и 260 000....
Откакто я имам съм удрял 8 пъти и са ме удряли 3 пъти.
Блокира кандидаттурбото (май му викат Comprex) - махнах го, клеясаха спирачните апарати (още не мога да намеря педала на спирачките), нищо нейно няма по нея (добре че има супермарнет "MAZDA" в Костенец).
Казвам и "Спирай да те хвърлям, не те харесвем вече!", а тя върви ли върви... и пали само като и размахам ключа от терасата!
Надинеееееее!
:lovemazda:

_________________
Леле, кво причиних на клетия COMPREX...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2012, 18:53 
Offline
фен
2006 Mazda 3

Регистриран на: 07 Юни 2009, 00:18
Мнения: 152
Местоположение: София
KoRn_Val написа:
Кой ги купува тези 3-ки не знам.

Аз например :D
И съм страшно доволен :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2012, 19:55 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Апр 2012, 21:59
Мнения: 9
Местоположение: Каварна
Oizo_Zoizo написа:
Четейки поста на Вальо и съдейки по моят личен опит, Мазда определено няма място в подобна класация. Предишната ми кола беше френска и за 60 000 км - 5 години, смених самo два шарнира, a на Mаздата, 10 000км и преден десен лагер си замина. Това е за моята Мазда. С другите две - освен биалетки на 3-ката, никакви проблеми.



Извинявай колега но имам два френски автомобила и от гледна точка на здравина на окачването не мога да кажа нищо хубаво мазда карам съвсем от скоро и нищо не мога да кажа понеже самата кола е прекалено нова но все пак хубави отзиви за френските коли нямам скъпи части много повреди и никаква надеждност .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб