Здравейте! Както бях писал в темата
Проблеми с Mazda Premacy + LPG имах проблеми при карането на газ. Напомням, че става дума Premacy 2001г 1.9 100 к.с бензин+LPG. Двигателят прекъсваше, но на бензин беше добре. При ELCON тест, казаха, че има малко нерагламентирано подаване на газ, силно усещащо се на газ, но на бензин беше едвам доловимо.
Тогава с баща ми решихме да направим първо обслужване, преди да търсим проблеа - водна помпа, ремъци, ролка, свещи и смяна на масло. Отидохме при един "майстор" - Косьо в гр. Стара Загора, като идеята беше само да смени ремъците, ролката, свещите и водната помпа, но покрай другото бяхме споменали, че има прекъсване на газ и искаме да я обслужим първо.
Мина се не мина време, "Косьо" (който преди ми беше оправил един проблем с Вектра В 95-та г.) и на баща ми беше правил обслужване и до сега нямахме проблеми, та въпросният чичка не се обаждаше. Колата беше оставена в безупречна работа на бензин и прекъсване на газ на 01.08.2017г. В събота 05.08.2017г. ми се обади, че бил сменил частите, но не могъл да оправи проблема с прекъсването, че имало прекъсване на бензин и че се съмнявал да не би да бъде дебютомерът.
Отивам днес (07.08.2017г ) преди 1 час да я взема от сервиза, плащаме му на човека. Паля.... колата почна да тресе яко и загасна. Пробвах втори път да запаля... колата пак тресеше, особено на ниските обороти (под 1 000), но не угасна, за сметка на това с е чуваше едно глухо тропане Пом-пом-пом-пом от двигателя.
Питаме го какво става.. той вика, че "по-лошо щяло да става". Съмнявал се бил в дебитомера, пробвал да смени дебитомера с този на друга мазда, която била като моята, но не работело, ама и колата била по-зле от моята..
И в крайна сметка сега колата на ниски тресе, ама яката.. прекъсване би било, да направиш впечатление, че нещо има проблем. А ТОВА СИ Е, ФРАПАНТНО. Каза, че можело да е от свещите.. Сменихме новите NGK Iridum за LPG със старите, които пак са NGK, но подобрение нямаше. На всичкото отгоре, въпросният пишман майстор, бил нямал софтуер за диагностика и я закарал на друг, който имал софтуер за китайски, корейски и японски коли. Общо взето нищо не оправили. На всичкото отгоре имах бензин в резервоара на около 60-70% от обема, сега е на 50%. Компресията ми я измери Янко от септември, когато му карах колата да прегледа газовата инжекция и каза, че е добре. Косьо каза, че и той бил мерил компресията и на 4-те цилиндъра била еднаква и добра. (не съм му споменавал за Янко).
Записал съм видеоклип на колата при запалване (относително топла). Качвам и снимки на дебютомера.
Снимки на дебютомера:
СНИМКА1СНИМКА2СНИМКА3СНИМКА4СНИМКА5Видео:
https://www.youtube.com/watch?v=_dJJQLG ... e=youtu.beНа какво може да се дължи това тресене и към какво и кого да се насоча? Някой да има наистина доверен майстор в Пловдивски/Заралийски регион?
Утре ще направя клип и на студен двигател.