Аз мислех за ремап, но излиза много пари, не е както ваг групата и други разпространени марки. За МПС, за да се прави репам, трябва да се купи програма, която важи само за един автомобил и е около 500евро. От там нататък, вече колко струва самия репам е друга тема и зависи от много неща, кой го прави, колко дино проби се правят и т.н.. В същото време само ремап не си струва, трябва поне down pipe-то да се смени, за да има по-голям ефект, а то също не е евтино. На мен ми излиза към 1500евро ремап с даунпайпа. Това е най-безпроблемното, без пипане на дълбоко. Мислех си само за смяна на down pipe, като само от него се печелят към 20 коня, но се отказах. Ремапа е най-доброто нещо, ако този който го прави е добър, освен, че се качват коне, колата тръгва от по-ниски обороти и върви до по-високи и при едно и също каране гори малко по-малко от преди. 300 коня за 4х4 не е нищо особено, камо ли да няма къде да се кара. Всяко ево и суби от сериозните е над 300 коня от завода още. Конете винаги не стигат, много бързо стават малко. След като се качих на едни други автомобили, маздата ми се струва меко казана съвсем нормална кола за предвижване от т.А до т.Б
|