Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:34

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 21:24 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
По желание на колеги отварям тази дискусия за хибридите... Който има какво да каже да пише на воля, а аз ще отговарям до колкото мога на база на личните си впечатления и знания ;)

Нека започна с причината за продажбата на възлюбената 3ка - почна да отеснява, а не бях готов за драстично повишаване на разходите по поддръжка на по-голяма кола... Жената газ не иска и да чуе, аз пък ремонти искам да няма и то си остава само хибрид като решение.
Няма съединител, свещи и вериги се сменят веднъж в живота(едва ли не) и общо погледнато ги дават МНОГО безпроблемни автомобили(специално 2ра генерация на Приус).
Огледах се и т.к. избора е силно ограничен 3-4 човека конкуренти обикаляхме България да ги гледаме и се засичахме тук-там :lol: Всички коли бяха на сериозни километри за годините си, че се карат за таксита и други редовни превози по простата причина, че като пари лягат като дизел или бензин с фабрична газова...
Имам я от март и до сега само една w5w съм сменил и лагер/главина на предна дясна страна, освен стандартната подмяна на консумативи при покупка. По обслужване не се различава по нищо на нормален 1.5 бензинов, който се кара рядко. Електрическата част е необслужваема, сменя се само охладителна течност на инвертора и "масло" на скоростната кутия.
Като разход легна точно, колкото Мазда-та - 5.4 смесено. Пежо двигателя икономичен извънградско, а хибрида - градско и се уравновесяват нещата. Завършвам с средни разходи(грубо и по спомени) по скоростни режими без специално каране на хибрида, ако имате въпроси и/или мнение - пишете на воля ;)

...........................................Мазда.....Тойота
Градско(50-60кмч)...........-- 6.5-8.0.-- 5.2-5.6
Извънградско(90-100кмч)..-- 3.2-3.8.-- 3.8-4.8
Магистрално (120кмч).......-- 4.2-4.8.-- 5.5-6.0

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 21:27 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Маршрут Стара Загора - Бургас - Приморско - Бургас - Нова Загора - Кулена - Павел Баня - Стара Загора + 50км градско из посочените места...
http://goo.gl/J4tnCQ
Магистрална скорост: 120, Междуградска скорост: 90.
4.9 среден разход по БК, тези дни и по колонка ще кажа...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 21:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Това е бъдещето. До 10 г. дизел няма да се продава. Всичко ще стане хибрид и ел. мотори.
Да вметна само, защо линковете от подписа не ти работят? Бих искал да влезна да разгледам разходоте..

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 22:00 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Ааа, нарочно не работят ;) Потърси колите, ако ти се занимава :P Електрически автомобили не могат да навлязат, че мрежата не е готова да ги поеме, а и още са много неефективни, но на хибриди можем да изтакъркаме доволно дълго...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 22:09 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Тая батерия на колата зарежда ли се в движение или вечер я включваш в контакта?

Все си мисля че колкото по опростен е механизмът на едно устройство толкова по безпроблемно е то(и е по малко вероятно някой от детайлите да даде фира).
Давам един прост пример с не безизвестните оръжия АК47 и М16..
Кое от двете може безпроблемно да си стреля под вода та дори в калта..
А ако колата се зарежда в мрежата е по точно да се даде и разхода на ел. енергията нужна за зареждането и,а не само разход гориво..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 22:16 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Има и хибриди с по-голяма батерия, които се включват в контакта(т.н. Plug-In Hybrids), но моята електрическа част е само спомагателна с пренебрежим автономен ход. Зарежда се от спирания, инерции и двигателя. Т.е. колата е бензинова с електрическо подпомагане в повечето неикономични режими и от там намаления разход на гориво.
И аз мислих преди, че е прекалено сложна тази безстепенна трансмисия с планетарни заъбчатки и два вградени електромотора, но статистиката сочи, че системата е по-безпроблемна от каквото и да било... Японците са се напънали яко да вкарват технологията и са били безкомпромисни!

Как можа да сравниш нещо безкрайно сложно като ДВГ с електромотор :P

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 23:24 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
WoLF написа:
Как можа да сравниш нещо безкрайно сложно като ДВГ с електромотор :P


То във случая е Двг срещу Двг+2 електромотора.. което си е по сложна с-ма от където и да го гледаме..
В твоя случай със възвръщането на изгубената енергия от спирания и т.н.т. има икономия но за мен това е танту за кукуригу"
В крайна сметка караш по сложна кола със "срок на годност"(за батерията говоря) която е единствено малко по-екологична в града.. за сметка обаче на извънградско.. Щом харчи гориво колкото старата ти кола то тя трови толкова колкото нея.. а и викат зелен хибрид.. :^o


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 23:38 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Cvt-тата са добра идея но стара..
Когато това..

Изображение

..бъде внедрено в автомобилите ще отрепе CVT-тата завинаги.. защото са слаби и ненадеждни..
Автомобил който не можеш да го изпържиш поне веднъж на ден за мен не е автомобил.. няма да му треперя я..
Пък колко струва да ти оправят ремък-веригата на CVT-то или който както го нарича или да ти я сменят с нова не ми се говори..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Сеп 2017, 23:42 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
По-сложна, но двигателя работи по-малко и ще издържи повече ако въобще той е фактора...
Спирам с електромотора и от там всяко надолнище или спиране ми е още работа на климатика, фаровете и общо взето всичко на ток, а дисковете и накладките са още оригиналните на 200 000км...
Батерията може да мине и без ремонт до края на живота на колата, но ако се наложи се сменят само елементи с ниска цена и се равняват на смяна на кабели на свещите примерно...
Старата кола е дизел и трови с азотни оксиди и финни прахови частици, а тази е бензин и "бълва" повече въглероден диоксид и окис, а кои автомобили ли ще забраняват вече масово...
Пържа го редовно, че тягата от тока е много добра, а ремък до сега не съм чул да сменя някой, ВЪОБЩЕ...
В крайна сметка караш бензин с разход на дизел и минимална поддръжка, ако щеш :P

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 08:21 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
А пък Мазда бяха пуснали прототип на кола с водородни горивни клетки още 2006-та. Според мен това е бъдещето ако се направят достатъчно безопасни да не гърмят. Пак караш електромотор, но тока идва от горенето на водород, който се презарежда както на обикновена бензиностанция за секунди. И от ауспуха излиза само вода. Само, че с наличната инфраструктура за електроавтомобили на запад, както и спада на цената батериите това ще се отложи поне с 20тина години. А и никой друг не инвестира в R&D в това число вече и Мазда


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 09:15 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Интересен факт - Мазда и Тойота подписаха вече договора за сътрудничество в областта... Ясно е кой ще прави двигателите, а кой електрониката :D
Аз също мисля, че водородната клетка е следващата стъпка преди решаването на проблема с пълното електрифициране и навлизането на суперкондензаторите и батериите от ново поколение ;)

П.п. Водорода не се гори, а се ползва за производство на вода, но това са подробности, просто исках да натъртя на факта, че никъде няма искри, огън и горене :P

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 15:52 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Даи малко подробности за тази батерия и въобще за ел мотора.Работи си до определена скорост и след това се включва бензина като този се изключва или нещо подпомага.Някъде бях чел че при рязко изпъване на първа втора трета и батерията се изчерпва много бързо.Като
шум вярвам ти е супер при положение че си карал трактор до сега. :D Детаилите вътре във купето куци ли са ..материалите биват ли.Как е видимоста със тази кабинкова структура. :D Искам да си направя сравнение със тази въпреки че отвътре била като евтини детски играчки като материали....https://www.mobile.bg/pcgi/mobile.cgi?t ... ink=4mntm1

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 16:15 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Хондата работи на друг принцип в хибридната част ;)
При мен ел. моторите са два - един по-слаб и един основен. Слабия играе роля и на стартер на двигателя и генератор при работа на същия, а основния може да кара колата сам и да зарежда батерията при въртене на гумите от инерция(спирания и наклон).
Превключването на бензин(само на него или комбинирано с тролея) става неусетно и става при МНОГО различни сценарии. Общо взето не го мислиш и знаеш, че когато ти потрябва е там за половин секунда или пък ще запали да ти зареди батерията докато седиш някъде и чакаш на климатик...
Батерията при каране само на ток(има бутон, който насилва компютъра да не включва ДВГ, освен ако не натиснеш повече газ или не намали много нивото на батерията) се изчерпва според консумацията, но не заслужава споменаване като начин на основно предвижване. Ако нивото ми е високо минавам цяла Стара Загора само на батерия, без резки тръгвания, с плавни спирания и поддържане на набраната скорост. Ако карам като таксиджия ще мина не повече от 1-2км, а в повечето случаи много по-малко!
Казвам го така, защото един от най-неефективните начини за каране на хибрид е само на ток. Просто загубите при зареждане от ДВГ са големи и от там "глобяват" добре на колонката ако точиш батерията по този начин.
Като шум на ток няма да споменавам, а бензиновия двигател е много слабо изолиран и се чува сравнително силно, но си остава бензинов двигател все пак. Колата е олекотявана където може и предния капак е алуминии с минимална изолация, а другите панели са като на французойка :P
Има голяма разлика между поколения като материали и дизайн. Имах възможност да взема много по-модерно изглеждащата 3та генерация, но избрах 2та точно заради материалите, сглобката и устойчивостта... Колата е скъпа като нова и лукса откъм материали е оставен на втори план.
Видимостта не се различава много от Примаси, например, но полегатото предно стъкло води до неудобна странична колона - често се навеждам да огледам покрай нея при остри завои.
В такава Хонда не съм се качвал, но вместо Мазда се оглеждах за Сивик, а той е аналогичен. Материалите са интересни като цветове и структура, но се усещат доста здраво и приятно. Ако не бяха с толкова завишени цени тогава сега нямаше да си пишем тук, но за нищо не съжалявам и Мазда-та винаги ще си я спомням с добро!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 17:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Не сме дораснали за хибриди в България.
Настрана удобства. Данъците не предразполагат да си вземеш еко-автомобил. Чисто нова Тесла е с по-висок данък от дизеляк на 20 години, на който не му се виждат задните фарове от сажди. Какъв е смисълът да инвестираш в хибрид при това положение? Ако караш много - ОК, може би... но тогава отиваш и на висок клас хибриди (примерно някой Лексус) и данъкът им обира 'бонуса' от горивото. Ако не караш много - нисък клас (примерно Аурис, Приус), ама тогава разликата от горивото не може да ти покрие цената за хибрида... и имаш по-висок данък.
За кефа - спор няма, кефът е огромен. На мен тихото жужене много ми харесва. Достъпният въртящ момент при ниски обороти също ги прави много приятни за каране (по-високите класове хибриди). Но просто има много вода да изтече, докато в България има почва за хибриди. Дори и да има готови индивиди.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 17:49 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Добре, че данъка ми е само за бензиновата част - 20 и нещо...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 18:05 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Щото е стар и под 74kW :) Данъкът ти би бил толкова и само на бензин/дизел. Което пак потвърждава, че на държавата ѝ е през оная работа за екология.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 20:20 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Аз мисля, че закона трябва да се промени в две посоки - на база емисии и на база под и над 140-150 к.с., като се доплаща по високата цена само за превишението, но това означава по-малко пари в бюджета и от там дума да не става :D

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 21:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
Мощността на автомобила не виждам причина да се обвързва с данък. По-скоро емисии и маса. Първото ясно, второто - защото вреди повече на пътната настилка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 21:04 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
dentdaemon написа:
Щото е стар и под 74kW :) Данъкът ти би бил толкова и само на бензин/дизел. Което пак потвърждава, че на държавата ѝ е през оная работа за екология.

Данъкът на хибрида се плаща само за бензиновия мотор. Сиреч, ако колата ти е 140 к.с., от които 100 к.с. бензин и 40 к.с. електромотор, плащаш данък за 100 к.с., докато данъкът на 140 к.с. дизел или бензин е 8 пъти по-голям.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 21:33 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Конете са като данък лукс, но 74кВ отдавна не са лукс и се иска вдигане на летвата... Чистия ток в много страни се облага като спортна кола, защото пресмятат колко емисии се отделят да се зареди и излиза неефективността им към момента!

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 14:45 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
WoLF написа:
4.9 среден разход по БК, тези дни и по колонка ще кажа...

5.2 според ЕКО...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 15:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 30 Дек 2016, 22:02
Мнения: 470
Местоположение: zhe internetz
WoLF написа:
Конете са като данък лукс, но 74кВ отдавна не са лукс и се иска вдигане на летвата... Чистия ток в много страни се облага като спортна кола, защото пресмятат колко емисии се отделят да се зареди и излиза неефективността им към момента!

Кои са тези страни? Ето официален източник (PDF на ACEA) как се облагат из Европа автомобилите. Никъде не пише за която и да е страна, че се взема предвид колко емисии се отделят при зареждането на автомобила.
Забелязва се обаче една тенденция на кои страни не им пука за СО2... България, Полша, Румъния и т.н. - като цяло бедни страни. Затова още не няма почва у нас - отделни индивиди може да сме готови и да искаме, но все още не сме се събрали критична маса. Или просто Европа трябва да ни натисне.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 16:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Говоря за страни, където колите се считат за лукс и се облагат доста внимателно и строго, като Сингапур ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 20:03 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Дали може да споделиш, при 140 км/ч поддържане на постоянна скорост какъв е моментния разход.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 20:13 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
road_runner написа:
Дали може да споделиш, при 140 км/ч поддържане на постоянна скорост какъв е моментния разход.


Това все пак е градска кола.. едва ли ще е нисък ако е на дълъг път и батерията е изтощена..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 20:31 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Ясно е, че няма да е 5 на 100, но искам да видя колко е, примерно 7? или повече?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 22:09 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
140 е около 6.5-7.2, но скоро не съм я карал с толкова и може да не си спомням правилно. Колата наистина не е за тези скорости, защото при тях не може да помага електромотора и все едно караш нормален бензин 1.5 с 76 коня :D Всички разходи са с климатик...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2017, 08:40 
Offline
фанатик
Аватар
2015 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2007, 15:06
Мнения: 1166
Местоположение: Manchester, UK
skype: batporio
При мен(Приус трета генерация) бензиновият двигател е 1.8 и на магистрала се представя малко по-добре. За съжаление не съм поддържал скорост по-голяма от 120км/ч, при нея разходът е около 5. Електромотора може да помага и на извънградското, дори при лек наклон поради теглото на колата и голямата инерция която има, може да кара само на ток и при голяма скорост.
При мен данъкът е на емисии - за сега е 0 паунда. Според мен ще го сменят само на изцяло електрическите да е 0, както промениха и правилата за влизане в центърът на Лондон например, където вече хибридите плащат и само електричките минават гратис :)

_________________
Mazda 323C BA 1.5 88hp - Така заобичах Мазда
Mazda 323F BA 2.0 v6 24v 144hp - Авантюрата
Mazda 3 BK 2.0i 150hp Sport - Любимата
Mazda 6 GH 2.2 Diesel 185 Active GTA - Семейната
Mazda 6 GJ 2.2 Diesel 148 Facelift - Отново заедно


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2017, 09:37 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius
Автор на темата

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Те сега вече и с тези скрапинг истории съвсем обезценяват де що има с двигател и не е ново...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Сеп 2017, 11:38 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
А как е качеството на материалите, масово тойотите са с кофти рециклирани пластмаси, които скърцат при усукване, напичане от слънце и т.н. Също така съм виждал бая износени волани/обелени сребристи повърхности


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 67 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 22 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб