Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Сеп 2018, 17:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 137 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 21:11 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1029
Местоположение: София
Ами от опит говоря, разликата на дълъг път е 2/100 в полза на дизела при мен.
Ти с тази висока кола и този мотор, като покараш Бургас-София с 160км/ч ще разбереш. За мен този двигател е малък за купето което си избрал.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Яну 2018, 23:16 
Offline
фен
Аватар
2018 Mazda CX-5

Регистриран на: 14 Май 2017, 16:55
Мнения: 155
Местоположение: Бургас
Точно за това говоря.... разликата е малка, слагайки по-високата първоначална цена, не е кой знае каква далавера невиждана.

Двигателя зависи за какво ти трябва. Ако е за състезания е малък, но за нормално каране е достатъчен.


Sent from my iPhone using Tapatalk

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2018, 09:25 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1457
Местоположение: Стара Загора
Мазда-та гореше 4.5 по магистралата в ограничението и 6 при желана от мен скорост :P Колегите с 1.6 и 2.0 бензин да споделят каква и колко е разликата... До 90 няма да говорим - там на изпарения вървеше :D

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2018, 10:35 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 317
Местоположение: България
Споделям :) 7-8, ако карам в ограничението по магистрала, 11-12 при желаната скорост :)

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2018, 11:41 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
bjrov написа:
Нищо лично ама много крайно изказване за гражданин :)
Аз не съм съгласен изобщо и ще си карам дизела без да ми дреме на кого му пречи или не. Не знам дали сте попадали зад стар автомобил, които е с газ и отзад смърди по-ужасно и от разбрицаните дизели или пък зад бензинка, която гори масло колкото бензин???
Та във всяко стадо дет се вика има мърша и варианта е само подновяване на автопарка, пък било то с бензин или дизел.Също така не всеки има времето и възможноста да подържа 20 год. автомобил в перфектно състояние или да го тунингова.
Аз като един селанин изминавам по 40000 на година до работа и обратно, правил съм го с бензин и с дизел, е с дизела е по-евтино а може би и с по-големият въртящ момент е по-приятно. Може и да не съм имал подходящите бензинови автомобили???


Абсолютно грешно мислене.
Евала! =D>

Сравнението ти не е на място..
Бензин на газ(изправен) не ТРОВИ както само бензин.
Дизела едвам едвам достига екологичността на бензина и то с 2000лв в гъза..
А това че бензин горял масло.. абе ти какво си мислиш? Дизелите не горят ли?? Ще се хванеш за главата и ще си глътнеш граматиката като видиш 30 годишен дизел без основен ремонт как лапа масляка..
И ми сравняваш бензин с дизел.Ако се коментира само горивото дизела е Мега зле от към екология...
Няма какво да се коментира.. дизела ще умре скоро време.. рано или късно хора с твоето мислене ще увиснат във въздуха и ще се самопринудят да си вземат бензинка или електричка.. или водородна клетка.. ако я вкарат в масово производство де..


П.п. От догодина щяли да обурудват някакви коли с противогази за пътниците и рециклираща станция за въздуха който им се подава..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 25 Яну 2018, 12:57 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 752
Мойта мазда при ограничение гори под 7 някъде, но при мен редовно е 8
2.0 151 коня бензин
Но от шума на дизела, по-висока първоначална цена, проблеми с ДПФ , регенерация никога не бих си взел дизел


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Яну 2018, 16:02 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1029
Местоположение: София
maZZda написа:
bjrov написа:
Нищо лично ама много крайно изказване за гражданин :)
Аз не съм съгласен изобщо и ще си карам дизела без да ми дреме на кого му пречи или не. Не знам дали сте попадали зад стар автомобил, които е с газ и отзад смърди по-ужасно и от разбрицаните дизели или пък зад бензинка, която гори масло колкото бензин???
Та във всяко стадо дет се вика има мърша и варианта е само подновяване на автопарка, пък било то с бензин или дизел.Също така не всеки има времето и възможноста да подържа 20 год. автомобил в перфектно състояние или да го тунингова.
Аз като един селанин изминавам по 40000 на година до работа и обратно, правил съм го с бензин и с дизел, е с дизела е по-евтино а може би и с по-големият въртящ момент е по-приятно. Може и да не съм имал подходящите бензинови автомобили???


Абсолютно грешно мислене.
Евала! =D>

Сравнението ти не е на място..
Бензин на газ(изправен) не ТРОВИ както само бензин.
Дизела едвам едвам достига екологичността на бензина и то с 2000лв в гъза..
А това че бензин горял масло.. абе ти какво си мислиш? Дизелите не горят ли?? Ще се хванеш за главата и ще си глътнеш граматиката като видиш 30 годишен дизел без основен ремонт как лапа масляка..
И ми сравняваш бензин с дизел.Ако се коментира само горивото дизела е Мега зле от към екология...
Няма какво да се коментира.. дизела ще умре скоро време.. рано или късно хора с твоето мислене ще увиснат във въздуха и ще се самопринудят да си вземат бензинка или електричка.. или водородна клетка.. ако я вкарат в масово производство де..


П.п. От догодина щяли да обурудват някакви коли с противогази за пътниците и рециклираща станция за въздуха който им се подава..


Колега според мен не е равнозначно щом някои мисли различно от теб,че е грешно.
Може и на теб така да ти изглежда, но само в твоите очи.
Не съм сигурен, че дизела ще умре скоро има още доста да се експлоатира тази технология. Доста пари са вложени в нея а продължават да се влагат (за екология).
И ако сравняваме коли нека са нови бензин/дизел или 30 годишни(без ремонт), мисля че и бензина както и дезела без ремонт ще са масларки.
От друга страна ми обясни след като ще излизат от употреба дизелите, защо масово такситата в европейските градове са такива?
Разходи се и виж в Германия и Франция,такситата на които се возих бяха дизелови Е-класи предимно на 1-2год има и други марки пак дизел.

Смятам като излезнат тези коли с рециклиращата станция да си взема една :D .Относно увисването във въздуха с моето мислене ще ти кажа, че ще се възползвам до като може пък после защо не да си взема и водородна клетка. Знае ли човек, рано е за потребител като мен да мисли за ток, не можеш да изминаваш дълги разтояния без голямо презареждане.
Иначе бензина е ОК за мен, на последните бензинови коли, които съм имал съм им навъртял по 150-200К км и е ОК.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Последна промяна bjrov на 28 Яну 2018, 17:19, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Яну 2018, 10:12 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
Ако дизела е с изряден DPF и с Ad-blue реално се решават проблемите както с финните прахови частици, така и с азотните окиси, така че при равни други условия няма как дизела да е по-вреден от бензина. Да аз в момента карам безнин, преди това карах дизел, в момента бензинката малко като види баир и завой почва да сменя предавки като изоглавена двигателя работи при по-високи обороти, а те няма от къде да дойдат нали? Разхода на гориво при планински преходи ми е средо с над 1 литър отгоре, освен това при една и съща скорост по магистрала, а именно 140 в момента маздата ми е годи около 7,5-7,8 до към 8 на жена ми колата годи под 7, това с пуснат круиз, така че и тук чисто като разход нещата са в полза на дизела. Проблема конкретно у нас са всичките изкоремени катализатори, dpf-и и неработещи ad-blue системи, да и на мен и е крайно неприятно да застана на светофар зад голф или чипосано бмв дето като даде газ прави озонова дупка над него, но вярвам че с подходящ контрол на пунктовете за гтп и мобилни анализатори нещата ще се подобрят идните години.
Ето една доста синтезирана статийка какво е ad-blue:
https://www.eurowag.com/bg/informacija/ ... o-e-adblue
както обаче не еднократно се говори не само в този форум проблема ни е манталитетът, как ще дадеме 1000 или 2000 лв. годишно за поддръжка на изпускателната система на автомобила си, вместо да си купим посленият модел айфон или самсунг...

Нищо лично към притежателите на модерни телефони.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2018, 16:19 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
^^^ Бих ги дал за бензин на бензиновата ми кола и няма да се занимавам със глупости.. :wink:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2018, 19:30 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 125
Местоположение: гр. Сопот
bgfrayman написа:
...как ще дадеме 1000 или 2000 лв. годишно за поддръжка на изпускателната система на автомобила си...

Това някакъв майтап ли е или става въпрос за мазохизъм?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2018, 20:57 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
ами един нов dpf e оклоло 400-500 паунда в амазон, резервоара на ad-blue съшо трябва да се зарежда, не съм правил точно сметки, просто изстрелях едни числа...
@maZZda - кое от казаното са глупости, защо си мислиш че катализатора на бензиновата кола не се нуждае от поддръжка?

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2018, 07:20 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
Катализатора се нуждае от смяна с нов.Но не на година две...
Глупости са разправиите със сервизи,намирането на читави части,евентуалното забавяне и ходене пеша или с градския транспорт, с друг автомобил,
плащането на безбожни пари за части и така нататък.. за мен това са глупости.. купувам си кола която да карам и която не се нуждае от кой знае какви грижи,
за да имам времето за обгрижване на по важните неща около мен(семейството)

Едит: А и винаги имам опция газифициране..
А там пък мога да я карам с половината датчици... :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2018, 07:32 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
значи на дизела по никакъв начин dpf-a не се нуждае от смяна на две години, а изказванията ти за градският транспорт и датчиците просто показва колко те е грижа за екология и околна среда.

P.S. като изключим CNG който си е природен газ, другият и най-масов газ се получава при рафинирането на петрол, така че тука твърдението колко е безвреден за добиване издишат, това едни. Друго вече и бензиновите двигатели, след повече от 20 г. застой се развиват, ей аз на моята например дори и да сложа газово пак ще гори бензин, за да се охлаждат инжекторите, така че и тук основанието колко са "зелени" бензиновите издиша...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2018, 11:49 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
Грижа ме е за това колко тровя околната среда.За това карам бензин на газ.Ако не ме беше грижа спокойно щях да обгазявам всеки един зад мен с някой умрял дизелак..
В изпускателите на един бензинов автомобил има един или два катализатора(зависи устройството)
В изпускателите на един дизелов автомобил има катализатор(или 2), Дпф и при по новите бракми има и Ад-блу..
Така погледнати нещата при дизела е по сложна системата за отвеждане на газовете защото е комплексна от 2 или 3 скъпи компонента..
Дпф редовно се премахва в нашата държава, никой не слага нов.. затова им е ефтино.. катализаторите ги свалят и продават масово.. айде после всички останали дишайте на воля..
Бензинът има катализатор(или 2) за сваляне но не прави черни дупки след себе си.. вярно трови повече като го няма но не както саждите на дизеловите двигатели.
Когато една система е по сложна като устройство се предполага че ще има по чести посещения в сервизи за профилактика, повечето компоненти вдигат цената(себестойността) на системата и я правят по ненадеждна.По упростената система е по надеждна и не ходи толкова често на сервизи.
Сравнение давам с АК 47 и М16 кое може да стреля безпроблемно във вода,кал и всякакви гадни условия!?
А сеща ли се някой от вас за какво гориво е бил измислен изобщо дизеловия двигател??
А ние какво сме направили..
По адреса за това че мога да карам колата с "половината" датчици на газ, да може
и това не е в ущърб на околната среда спрямо бензин със всички датчици! :lol:
А за това че автомобилът ти не може без бензин е чисто и просто твое решение или на човекът който ти е сложил газовата.Твоята кола може да работи само и единствено с газ.Просто ти се иска от време на време да натискаш и да върви(предполагам няма човек който не иска) и за това искаш и бензиновите инжектори да са в добро здраве..
Това със впръскването на бензин при определени обороти пък показва колко кадърни газови системи ви слагат на автомобилите че да не могат да доставят нужното количество горива за да се постигне мощността която се изисква в даден работен диапазон.. ама тва вече е друга тема..
Никой не твърди че бензиновите са "зелени" а малко по безвредни.. а на гас доста по безвредни от дизела.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2018, 12:48 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
Добре, покажи си разбечатка от последния преглед с газ анализатор за нивото на вредните емисии, после аз ще ти мокажа на моята кола само на бензин и на жена ми дизел, ще останеш "приятно" изненадан. ad-blue не е измишльотина а реално решение на проблема с азотноте окиси, ти какво искаш сега да ни убедиш че тунингованата ти кола пръцка цветни дъгички отзад ли? Ето малко по темата кой, колко от британска правителствена организация:
http://www.dft.gov.uk/vca/fcb/cars-and-fuel-options.asp
#Compared to petrol, diesel vehicles have significantly lower CO2 emissions per kilometre travelled because of the higher efficiency of diesel engines, and hence have a lower, though still significant, impact on climate change. Diesel vehicles also emit lower levels of CO and HC than equivalent petrol vehicles. However, diesel engines emit greater levels of NOx than new petrol vehicles. As mentioned earlier, emissions of NOx are an air quality issue, particularly in urban areas.#
Ясно е описано какъв е основният проблем на дизела и точно ad-bluе го решава.
А ето и кой къде седи в класацията:
#
LPG vehicles tend to fall between petrol and diesel in CO2 performance. This is due to the lower carbon and higher energy content by mass of the fuel. CNG offers even lower CO2 emissions than LPG, typically comparable with that of diesels.#
реално като нива на емисии колите на природен газ се доближават до дизела (с подържани и работещи системи разбира се)
Светът върви напред, за добро или лошо нещата се променят и усложняват, колко време мислиш че още ще можеш да подържаш колата си, 10-20 г.?

дай да ги видя газаджиите дето могат да спожат газово на послените бензинки с multi-hole injectors и на какви цени предлагат защото под 3000 лв. трудно може да се намери:
http://www.prinsautogas.com/view_attachment/2423/prins
"Mazda 6 Saloon/Wagon Direct LiquiMax Gen3 2500 2012-2016 55L MT/AT Skyactiv-G N.A. N.A. 141 Euro 5/6 353/070625002 from € 2.645"

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Яну 2018, 22:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
Добре, съгласи ме че бензинът вреди на околната среда(не че не си го знам,но да кажа де).. той вреди повече от алтернативите като Газ, Метан или от Дизела основно заради въглеродния оксид,въглеводородите и азотните окиси.За тях се слага катализатора и той драстично им намаля стойностите.Единственото което не се намаля осезаемо е въглеродния диоксид.Който е парников газ.. Той допринася за глобалното затопляне. Това е най голямата вреда от бензиновите автомобили.На нея не и е обърнато чак толкова голямо внимание през последните 30-тина години както на говн.та който излизат от ауспуха на дизела.Бензиновите двигатели нямат пряка вреда към човека, по скоро вредят на околната среда в която хората и животните живеят(биосферата)
При дизелите обаче, има едни много хубави малки частици които директно могат да те вкарат в болницата та дори в дървения костюм(2м. на един без комин) ако се вдишат достатъчно добре(или ти е слаба имунната с-ма)
Говоря за твърдите частици които се образуват при нормалната работа на изправен дизелов двигател.Освен тях се образуват и още едни такива весели азотни оксиди.Това са двете най вредни емисии които излизат от ауспуха на дизела(освен въглеродния оксид и въглеводородите които са в доста минимални стойности)Дизелът не спомага да се образуват озонови дупки и затова е промотиран толкова като цяло.. и се пренебрегвали известно време по голямата му вреда..
За да се намалят тези емисии има 1-во ДПФ,2-ро Ад-блу и 3-то катализатор.. в последствие разработени за да намалят директно вредните за човека газове и както аз им викам боклуци излизащи от ауспуха на дизела.
Тук става на въпрос, че примерно 10% от населението на България евентуално може да си позволи да си купи нов автомобил(дизел) на който всичко си му е там отзад и не пръска за комари по улиците.Другите 90% обаче "мизерстват" и гледат как да свържат двата края.Та в този ред на мисли си купуват това което им е евтино(по джоба) Дрънгелите на които им е забранено вече да се движат във доста от големите европейски градове(още ли се питате защо?)
И не се знае дали им седи ДпФ-а и дали е изправен или е свършил и трябва смяна с нов защото е тоталка, катализатора там ли е или е излязъл на прах през кюнеца.. а за ад-блу тея коли само си мечтаят..
Аз лично не бих подкрепял производството на дизелов автомобил(лек автомобил не товарен) и бих си взел нов бензинов или електричка ако имам късмет де.. :lol:
Както казах не желая да тровя на съседа детето със сажди.. а отскоро и аз съм татко така че взимам да се замислям за някои други неща от живота.
Не е важно кой си,какво си,с какво си и така нататък.. важно е какво ще остане след теб..
Има варианти за намаляването на парниковите газове при бензиновите автомобили но просто не са наляти толкова пари както при запушването на дизелите през последните години..

Най обичам състезатели от сорта на "Виж колко ми върви чипосания дизел..."
Отзад хората изчакват следващото зелено,че не виждат накъде да потеглят от чернилки..
Колкото и да си играеш с бензин(примерно) няма да направиш такава мизерия..
Много се дразня, трябва на диЗЛЕлярките да им сложат ауспуха отпред та като си настъпят мизерните коли да им кади и на тях за да видят най накрая колко е еко колата им..
над 80% от дизелите по улиците ни са изкормени и реално са по вредни отколкото се представят.
Вредата е директна и потърпевшите са една кола назад.
Надявам се да се замисляте(тези които притежават стари или по нови но изкормени печки) следващия път когато искате да се напъвате в града..

Дпф-а се запушва от кратки разстояния, не изгаря твърдите частици а ги натрупва като все едно е филтърче, като тръгнете на дълъг път и се загрее достатъчно започва да ги гори но не всички изгарят а някои се отделят и излизат през ауспуха, затова е препоръчително поне веднъж на седмицата на магистралата или извънградски път да се кара за да няма натрупване.Да ама на никой не му се плаща за извънредното гориво което ще отиде.. и си трупат сажди.. и после като настъпят ги хвърлят отзад.. ама те са минали вече и не са ги дишали.. дишат ги другите отзад.. да са Живи и най вече Здрави!
Айде че ми писна..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Яну 2018, 07:57 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
Да, ОК и аз съм съгласен че мизерията и немотията ни карат да караме стари коли, но от посочените от теб 90% съм сигурен че поне 1/2 са с по 2 ако не и повече коли определени от теб като "дрънгели" които са всеки месец в бокса, там също попадат и чипосани мотори, изкоремени катализатори и dpf-и и спрени ad-blue системи. Подобен пример си имам в блока, един младеж дето сменя 15+ годишни бмв-та дето "много вървели" за по 2-3К лв. и носи телефон на цената на колата.... аз примерно за последните 5-6 години съм смени две коли и още съм си със същият телефон който имах докато си карах инсигнията. Та мисълта ми е че немога да се съглася с твърдението че идва краят на дизелите у нас, да баща ми имапше мерцедес W123 мой набор - 78, това е мотор които можеше да върви с като се почне от леко корабно гориво, мине се през олио от фритюрник и се стигне до био-дизел, колата си палеше и вървеше прилично до последният си ден преди да бъде дерегистрирана и да отиде за скраб (с пълен багажник части априпо). В момента в мобиле.де има прилични предложения за коли 2015 с Евро 6 които дай боже да се появят у нас и тогава ще видим ефекта от "глупостите" както ги наричаш. Да в последвстие го има факторът поддръжка, което в крайна сметка е отговорност на собственика, но в никой случай dpf-а не се сменя на 2 години, ще споделя че на жена ми от 2012 до момента дпф-а е регенерирал точно веднъж.
За замърсяването обаче има мнооого повече фактори освен автомобилите, жив пример бе софето по коледа, на 25 например улиците бяха празни а смога беше ужасен, същото бе и положението миналата неделя, всичко се виждаше бе резултат от битовото отопление. Воторият не по малък замърсител е прахта която се вдига в следствие движението на автомобилите pri агресивно тръгване, спиране и завиване.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Фев 2018, 09:48 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 212
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
https://www.vesti.bg/tehnologii/avtomob ... el-6079747

Ето мисленето на Мазда .... Явно Хибридите още са далече..... Не оправдано скъпи и т.н.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2018, 15:12 
Offline
фен
Аватар
2018 Mazda CX-5

Регистриран на: 14 Май 2017, 16:55
Мнения: 155
Местоположение: Бургас
Явно идва края на дизелите поне в част от Германия. "Добра" новина за българския дизелджия, ще има разпродажба на килограм!

https://www.capital.bg/politika_i_ikono ... ete_da_ne/

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2018, 15:24 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 212
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Да !
От кога искам да си купя един Мерцедес .....Автобус от Градския Транспорт на София на 10% от Цената!.....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Фев 2018, 21:05 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7966
Ако си купиш печка със Евро 5...Океи....Ако те прекарат със Евро 4 си е рисково...Отдавна го тръбя че положението се затяга за дизелови коли със кофти евростандарт.И тук до 2-3 години ще е чудо да си продадеш кола дизелова преди 2007-8год. на добра цена.Германия ми е като втора родина. :D Имам и доста познати и роднини там та те ми споделят не дотам добри новини за нафтата...

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2018, 09:45 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 212
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Разбира се , в БГ всичко е Дизел - останалите са Манна небесна и всеки мълчи като пукъл.
Какво да кажем за колите преди 1999 ? Отдавна го няма катализатора и изобщо всичко останало ?
Ама сега нали сме на темата Дизел - тая ГАД мръсна .....!!!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2018, 15:48 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 125
Местоположение: гр. Сопот
Не бъди толкова сигурен за катализаторите. Все още се намират такива, от преди 2000-та година, дето си бачкат безпроблемно. И да, кадящият и смърдящ дизел е голяма гад. :lol:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2018, 16:12 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 212
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Тук колега не се говори за имаш / нямаш и работи ли .... а за коли Преди Евро 5 стандарт... Та в тая мисъл нямаш ли DPF - FUCK OFF!!...
А някой дето е 23годишен Пикльо и има CLK от 1997ма без нищо ... ко праим ... Да си кара не е печка!!!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Мар 2018, 17:18 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 7966
То и бензиновите ще ги настъпят.Но пък по лесно можеш да направиш така че да има по добро изгаряне а и един нов катализатор не е скъп толкова.Лошото при нафтата е че директно ги зачеркват без да помислят примерно за начини поне Евро 4 да се задържи ....

_________________
Мазда 323 f 1.6 1991
Мазда 323 f 1.5 1995
Мазда Примаси 1.8 2001
Мазда 5 2.0 2006


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2018, 07:39 
Offline
маниак

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 842
Местоположение: София
Преди 1-2 седмици гледах по AMS (Auto motor und sport) тест на Ford Edge и новият Hundai SantaFe та тест редактора беше много учуден че и двете коли са без SCR (AdBlue) системи и спомена че след 2020 ще забранят влизането в централните части на дизели без тези системи, без значение от Евро сертификата. Преди два дни ми попадна и статич в "Шпигел" че пък хванали даймлер с лееека модификация на едно Вито, дали беше конкретено бусче или цялата им гама, та имало врътка с която можело да се намаля количеството течност която се впръсква, така че едно зареждане на резерварчето да стигнело за цял сервизен цикъл. Даймлер естествено отричали, но факта си е факт...

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2018, 09:46 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 212
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
За мен лично цялата "патардия" е да се кара на ОЩЕ по Скъпо гориво демек - Бензин.....
Все едно се върнахме 30години назад когато по улиците почти 95% беше Руско (СССР) и беше на Бензин... В това число и БГ возилата по онова време Рено 8/10 и т.н....
Нали се сещате ако го погледнем така какво имам предвид....
От другата страна Всичката техника беше на Дизел ..... Мотокари , Трактори и т.н.
Естествено и към днешен ден Супер Тежката техника е пак на същото.....
Не съм тук да Плюя бензина , а обяснявам как с Яко прах в очите ( не не БГ потребителя) на хората в това число и Германия Дизел , Дизел , имаше и не един и два теста как харчели малко ала бала по Телевизията. И сега изведнъж опааа "Преее******Вии.... Сега сте за бензин или ток .!. Оправяйте се...

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Мар 2018, 19:33 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
Не бе мен, просто не си "кормете" дизелите.Карайте си ги и се грижете да си правят регенерациите, доливайте си синьочето и си свиркайте.Няма да тровите много.
Пък ако сметнеш и допълнителната нафта за периодичното регенериране на ДПФ-а(което никой не прави) и парите за ад-блу и май май нафтата ще излезе по скъпа от бензина.
Само ми е интересно, кое гориво ти е по скъпо?
Бензин на 2.10 или нафта на 2.12 за литър?? ~ https://m.fuelo.net/m/brand/6
Това кое колко харчи вече е субективното тегло на кракът.

П.п. както бях писал преди, дизела е само и единствено подходящ за тежко-товарна/транспортна и селско стопанска техника и както се казва в една реклама" За всичко друго си има бензин на газ"
:D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2018, 17:07 
Offline
фен

Регистриран на: 10 Ное 2012, 18:08
Мнения: 125
Местоположение: гр. Сопот
Между другото, скоро минах с едната кола ГТП. Понеже в пункта са ми приятели, ги помолих да пробваме, какво ще покажат изгорелите газове на LPG. Ами, оказа се, че СО е повече от 3 пъти. При норма 0,5, на бензин ми показа 0,25, а на газ - 1,5.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2018, 19:40 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1508
Местоположение: Пловдив
dimkaraganchev написа:
Между другото, скоро минах с едната кола ГТП. Понеже в пункта са ми приятели, ги помолих да пробваме, какво ще покажат изгорелите газове на LPG. Ами, оказа се, че СО е повече от 3 пъти. При норма 0,5, на бензин ми показа 0,25, а на газ - 1,5.


Не добре настроена газова..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 137 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб