Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 25 Сеп 2018, 01:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 22 Ное 2012, 20:34 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Ное 2012, 20:52
Мнения: 1
Местоположение: София
Здравейте! Имам проблем с Маздичката си. 121 DB,94g. e. Предна лява спирачка ми задържа. Т.е. цилиндърчето... Да го сменям ли,да го раздвижвам ли... Ако е по-добре да го сменя ,ново или втора употреба да търся
? А и да ме посъветвате от къде да пазарувам в София.
Благодаря предварително не всеки,който ми помогне със съвет или ми помогне по някакъв начин!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012, 02:49 
Offline
фанатик
Аватар
1994 Mazda Impreza

Регистриран на: 30 Апр 2009, 09:23
Мнения: 1528
Местоположение: Добрич
Аз направих така: Взех спирачния апарат, Разглобих го на съставни части, Почистих и гресирах където трябва, сглобих по обратния ред и всичко е 6+.

_________________
AIR BAGS ARE FOR HOMOS :wink:
Изображение
В неделя съдбата ми обърна гръб,сега ми остава да я изчакам да се
наведе и да и го начукам както тя на мен!!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012, 18:26 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 209
Местоположение: montana
Колега, сигурен ли си, че ти е задържало само цилиндърчето? Може и водачите на супорта да са клеясали. Сваляш супорта от колата, преглеждаш го (избиваш водачите, избиваш буталцето) в какво състояние е и решаваш. Имаш няколко варианта:
1. Ако не са много зле водачите (само са клеясали) ги почистваш и след това ги смазваш с грес, която издържа на високи температури. При изваждането им гледаш да не нараниш гумените им маншони. Ако ги нараниш или по принцип са се сцепили си купуваш ремонтен комплект за предни спирачни апарати (гумените маншони, О-пръстена за цилиндърчето и маншона му), който струва около 25 лв.
2. Ако водачите са много зле (нарушена цялост в следствие на ръжда) към маншоните и уплътненията на рем. комплект трябва да си поръчаш и водачите (още 20-тина лева). При този вариант можеш да потърсиш стругар за да ти направи водачи. Аз не ти го препоръчвам, някой ще ти го препоръча, но ти поразпитай и прецени.
3. Приемаме, че водачите не са запекли (дай боже [-o< ) и, че всичко с тях е наред, НО буталото е запекло. Тогава ако само е клеясало го почистваш и по възможност нов О-пръстен, но ако е на шуплички от ръжда - смяна с ново и също О-пръстен.
4. И разбира се най-лошото - комбинация от всичко изброено до тук :evil: . Няма да е зле да ревизираш и другия спирачен апарат, защото ако никога не си го правил (пък и да си) вероятността и там да има проблем никак не е малка.
И на края, след всичко това, един комплект нови накладки и всичко ще си дойде на мястото.
Разбира се, че ако не ти се занимава има вариант да си купиш нов или втора употреба спирачен апарат, но новият е много скъп (някъде между 300 и 400 лв.), втория трябва да е от доказан източник и винаги има едно НО. Ти решаваш кое ти е по изгодно и рационално.

П.П. 1 Забравих да кажа, че водачите може да ги провериш както супорта е още на колата и е желателно. Просто се опитай да задвиш супорта в едната и в другата посоко по водачите. Ако се движи си ОК и процедурата с развалянето на водачите отпада. Но ако не мърда на никъде и общо взето е твърд като бетон - следваш т. 1 и т. 2.
П.П. 2 Така или иначе ще се занимаваш със спирачките си, що не вземеш да си видиш и задните, че и там със сигурност ще има за правене (ако не си ги правил вече някога).

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2012, 18:41 
Offline
фен
Аватар
1995 Mazda 323

Регистриран на: 16 Яну 2009, 11:00
Мнения: 209
Местоположение: montana
Да - за пазаруването. Тук във форума има доста хора, който продават авточасти за мазда нови и втора употреба. Гледам, че си нов. Разгледай добре, има си отделни теми за това. Аз мога да ти препоръчам Ники Велков, защото след двумесечно търсене в моя град на ремонтни комплекти за спир. апарати, най-накрая си намерих от него. Той има магазин в София, така че ето ти идея. А както вече казах има и други съфорумници, които продават, може да поразпиташ.

_________________
Mazda 444 2.8i 32v


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2012, 19:04 
Offline
маниак
1994 Mazda 121

Регистриран на: 16 Юли 2008, 11:17
Мнения: 810
Местоположение: HANNOWER
skype: niki_ovt
а има и вариянт за проблем в маркуча(спирачния) като при мене.всичкото раздвижване не помогна,а едва смяната на маркуча :wink:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб