Така,сега от зад напред-свещите не са за тази кола.Растоянието е не повече от 0.7 при нужно 1.1,смени ги.Пукнатото на дистрибуторната капачка при болтчето не е проблем,само зачистваш електродите и палеца леко със шкурка.И да оригиналните са,но има живот в тях.Дебитомера също ти е оригиналния и много внимаваи с пипането на жичките.
Нещото не е ел смукач,а клапан за налягането на горивото.Обаче това под него се казва ТПС и според мене не е коректно поставен-на минимално положение е и вероятно на колата в ниските не и достига гориво,а и студена...
viewtopic.php?t=4073 малко инфо за реглажа му-в общи линии когато колата е загряла и я поставиш в сервизен режим го въртиш до максимални обороти и мигновенна реакция на газта.
Жилото на газта може да си го обереш от двете гаики-определя само колко чувствителен ще ти е педала.Но маслото е проблем....По това което виждам петната са точно на нишата през която дърпа въздух дебитомера и маслото е влезнало отгоре.Следователно филтърната кутия и самия филтър са ти били омазнени(не си ги снимал).Маслото е дошло от тръбата която идва от колекторите и влиза във филтърната кутия (еколкогия някяква),но значи,че мотора гори масло сериозно.Аспуха ти отвътре също трябва да е омазнен....
Това дето не го знаеш какво е и си го изчистил ти е своево рода стъпков мотор,е не точно но при включване на консуматор се отваря и вдига оборотите,а другото е верно дюзата
Така,ако още нещо не е ясно питай,ще помагаме.Поздрави