xligon написа:
Интересува ме схемата на таблото, как се разглабя. Днеска се опитах да разглобя таблото за да си сложа едни бели циферблати, обаче изникна един доста кофти проблем - стигнах до таблото с километража оборотомера ... (извадих всички пластмаси около него), обаче не мога да го издърпам, та ми е интересно как се вади, защото иначе нямам никакъв шанс да си сложа белите циферблати. Някой разглабял ли си е таблото да ми каже как става и дали има за какво да се внимава, да не направя някоя беля.
абе човек поправи ме ако греша но това което питаш е супер елементарно
значи виш ся може малко да те излъжа в някоя подробност щото сам позабравил някои неща но в общи линий е тва
стъпка едно пластмасата с двата бутона от ляво и единиа бутон и имитациата от дясно има няколко винта на горната частот вътреи още два винта над волата (за да ги видиш тряя смъкнеш надолу волана)
измъкващ леко тая пластмаса и ще напипаш отзад на бутоните има едни букси откачваш ги и я махаш
2 . После: имаш да се пребориш с 4 винта
които даржат циферблатите ( както са ти циферблатите има две железа от горе и две от доло на които има по един винт набиват се на очи) махаш ги
3. таи ся идва един малко кофти момент тряя да махнеш жилото на километража то влиза точно в центара на самиа километраж единиа вариан е тряя легнеш на седалката с главата наголо
да бръкнеш от доло от кам педалите или да истеглиш модула с цеферблатите и да бръкнеш от страни и кат си бръкнал ще го напипаш там самото заьващане на това жило е с един механизъм които тряя завъртишиш един като обрък за да го откачиш от циферблатите
4. после вече имаш по голяма видимост волана тряя да е надоло пуснат и откачваш останалите букси които за да ги свалиш тряя да натиснеш палчетата които са в центъра на сяка букса
с две думи стискаш палчето и теглиш смело няя се плашиш няма какво да объркаш или строшиш сичко е мн елементарно ако ти тряя оште някои савет питаи накачил сам толко мн кабели по тая кола че ти е бедна фантазиата