Цитат:
ni6to 4udno da sa poiznoseni maslenitesegmenti , ako ne te pritesnqwa tozi razhod na maslo si karai taka njama da mu stane ni6to na dwigatelq , a i komresiqta 6te si ostane visoka - masloto deistwa uplutnqwa6to na kompresionnite segmenti
При маистора кйто ходихме ни каза,че маслените сегмети са идеални защото компресията е точно в нормата (нито повече нито по-малко)така,че проблема е явно в гумичките.
Цитат:
Пуснато на: Вто Апр 12, 2005 8:56 pm Заглавие:
--------------------------------------------------------------------------------
Ами защото с такова си зех колата, принципно трябва да се кара с 10х40 когато ти е по-старичка колата, но аз съм си решил да си карам с 5х40, по-тънко е отколкот трябва но пък е с по-добри качества. Не знам честно казано, всеки си има някаква теория за маслото
Ами и аз мисля да мина на такова масло (5х40) защото най-голямото износване на един двигател е при студен старт когато маслото още е студено и гъсто.При 5х40 именно този момент много се намалява.А при топъл двигател и масло немисля,че има разлика между 5х40 и 10х40 и действително 5х40 е с по-добри качества и смазочност.