Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:25

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 16:17 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Здравейте имах проблем с скоростната кутия закарах я на майстор да оправи кутията след едноседмичен престои в сервиза майстора ми се обади и ми каза че колата е готова събрал я е но не иска да запали
ходих там да видя какво става но не можаха да я запалят правиха и диагностика но там не показало да има проблем по колата няма записани грешки.та може ли някои да каже горе долу какъв може да е проблема че с тия пишман майстори ще си отседи колата в сервиза
и да не забрава пускали са клапана който е отгоре на помпата пренодително и колата запалила но не работила добре
благодаря предварително


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 19:04 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2009, 10:58
Мнения: 102
Местоположение: София
skype: darkness_drake
Почти сигурно е, че при разглобяването не са включили нещо. В 'нашите' сервизи са така - знаят да развият 2 болта и после забравят кое от къде е :D

_________________
 
From strength learn gentleness, through gentleness strength will prevail !
_________________

Mazda 323 BG '94, B6T 1.6 16v DOHC turbo
Mazda 626 GF '00 2.0 16v DOHC
Mazda 3 sport BK '07 2.0


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 02:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 156
Местоположение: Кюстендил
elementss написа:
Здравейте имах проблем с скоростната кутия закарах я на майстор да оправи кутията след едноседмичен престои в сервиза майстора ми се обади и ми каза че колата е готова събрал я е но не иска да запали
ходих там да видя какво става но не можаха да я запалят правиха и диагностика но там не показало да има проблем по колата няма записани грешки.та може ли някои да каже горе долу какъв може да е проблема че с тия пишман майстори ще си отседи колата в сервиза
и да не забрава пускали са клапана който е отгоре на помпата пренодително и колата запалила но не работила добре
благодаря предварително


Колега ако не е тайна кой е този сервиз за да отида и аз за една бърза и точна диагностика че това чудо на японската техника май е доста трудно за диагностициране от ГОЛФмайсторите :D

:mrgreen: Дано си сигурен че отгоре на помпата е все още твоят клапан :idea:

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 07:47 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
elementss написа:
Здравейте имах проблем с скоростната кутия закарах я на майстор да оправи кутията след едноседмичен престои в сервиза майстора ми се обади и ми каза че колата е готова събрал я е но не иска да запали
ходих там да видя какво става но не можаха да я запалят правиха и диагностика но там не показало да има проблем по колата няма записани грешки.та може ли някои да каже горе долу какъв може да е проблема че с тия пишман майстори ще си отседи колата в сервиза
и да не забрава пускали са клапана който е отгоре на помпата пренодително и колата запалила но не работила добре
благодаря предварително

Не се връзвай на тези теории, че както си е седяла колата в сервиза и е спряла да пали .
За да се случи това е имало интервенции по горивната уредба, а по принцип, когато се свалят и ремонтират скорости не се налагат такива интервенции .
Хващай ги здраво тези от сервиза, защото са длъжни да ти върнат колата в по добро състояние от това в което е била или поне в същото състояние, в което си я оставил .
Сега ще ти искат сигурно пари и за "ремонта", който ти няма как да разбереш дали е осъществен правилно, докато не запалите колата и да се поразкара малко, за да се види какво е положението със скоростите .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 09:52 
Offline
любител
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 12 Ное 2014, 17:48
Мнения: 48
Местоположение: sliven
като за начало си провери релето b5b4 аз имах подобен проблем и се оказа от него просто сдаде багажа след месец ходене по мъките и майстори след смяната на въпросното реле всичко се оправи


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 08:24 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Щом не дава грешки, значи не е откачена букса... Сваляли ли са ти ангренажа? Виж дали стига гориво до помпата. Е такива майстори на кол да ги набиеш. Оправихме едното, пре****** другото... Ако наистина не дава грешки според мен може да е - недостиг на гориво, неправилна центровка, слаб акумулатор...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 08:35 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Не че нещо ама да споделя и аз един случай от небезизвестен сервиз в Стара Загора.
Един комшия има автокъща и докарал едно дизелово премаси,но отказало да пали.Закарал го в сервиза и ония заключил ПОМПА.Човека купил помпа втора употреба и им я занесъл да я сменят.Обади ли му се че и с другата помпа колата не пали и започнали да търсят проблема.Оправили колата и му казали че имало прекъснат някакъв кабел.Отишъл да си взима колата и старата помпа,но видял че това не е помпата от неговата кола(бил я белязъл) а в сервиза имало още едно премаси от месеци.Та след дълги разправии ония отишъл и свалил помпата на комшията от другото премаси....БЕЗ ДУМИ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 18:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Благодаря за отговорите утре ще ида да видя какво са направили и ще пиша ще проверя релето за което спомена колегата а ангренажния ремък си е на мястото а за акомулатора как да разбера да ли е от него според мен върти нормално


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 18:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Lord_pain написа:
Щом не дава грешки, значи не е откачена букса... Сваляли ли са ти ангренажа? Виж дали стига гориво до помпата. Е такива майстори на кол да ги набиеш. Оправихме едното, пре****** другото... Ако наистина не дава грешки според мен може да е - недостиг на гориво, неправилна центровка, слаб акумулатор...


Не знам дали са го сваляли но единя майстор ми каза 4е не отива нафта до дюзите


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 20:30 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2015, 20:08
Мнения: 84
Местоположение: Пловдив
Здравейте, може да хвърлите един поглед тук. Може да ви насочи къде да търсите проблема. И все пак ако сте закарали колата работеща в сервиза и сега не работи е редно ремонта да не за ваша сметка.

_________________
Мастър инженер-палачор.
Управляваше Мазда 323F.
Управлявам Dacia Logan MCV stepway 2018.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2015, 07:54 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1136
Местоположение: Пловдив
Това че ангренажа ти е на място не означава че е на точното място... И след като "майстора" е казал че не ходи нафта до дюзите, ние какво се обясняваме тук? Помпата ти е механична с дирктно впръскване - т.е. щом няма гориво в дюзите, значи няма и гориво в помпата.Провери си маркучите, горивния филтър... Акумулатора се проверява на товарна вилка.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Юни 2015, 08:53 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Много благодаря на всички за мненията днес ще ида да видя какво става и ще пиша


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015, 16:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Здравеите да кажа какво стана с колата закарах я на друг майстор той ми исе обажда още на същия ден и казва че е готова но след около един час пак звани и казва че пак не иска валеше дъжд когато я влачих
И я оставих палил я е осем пати и си е палела нормално заключил я е и отишъл да обядва и като се е варнал пак неще самнявасе в импулсния датчик на коляновия вал


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015, 18:55 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Преди година и нещо някои писа за точно такъв проблем на Примаси.Оказа наистина този датчик на коляновият вал.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015, 22:52 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2015, 20:08
Мнения: 84
Местоположение: Пловдив
Не съм виждал никъде във форума (може и да бъркам) , може и колегите да се срамуват да постнат тази информация - http://dieselmastera.ru/forum/11-1322-1 . Братушката е заснел какви са показанията от осцилоскоп на spv и tdc. Гейвайте един осцилоскоп за ушите и вижте за какво иде реч. На моята мазда точно това и беше болката , принудително я запалих с 12 волта на spv , но пушеше страхотно. Ако и вашата е запалила по този начим , може да се окаже driver injector module - това , намира се под кутията на въздушния филтър.
Проверете си първо управлението на помпата и датчиците , пък тогава винаги може да се куват скъпите вентили :? .

_________________
Мастър инженер-палачор.
Управляваше Мазда 323F.
Управлявам Dacia Logan MCV stepway 2018.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 09:21 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Мерси за информацията но как да проверя този модул дали е здрав или не


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 09:23 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
сигурно този модул струва колкото половината кола :d


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 11:11 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2015, 20:08
Мнения: 84
Местоположение: Пловдив
За тези пари , бих ти купил половината кола , както казваш :).

След работа , ще взема уреда да измеря на някои от изводите какво напрежение излиза , ако изобщо стане :).

_________________
Мастър инженер-палачор.
Управляваше Мазда 323F.
Управлявам Dacia Logan MCV stepway 2018.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 11:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Незнам дали са проверили релето б4б5 каква е вероятноста да е то :cry: :shock:
днес ще питам дали са го проверили


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 12:45 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
elementss написа:
Незнам дали са проверили релето б4б5 каква е вероятноста да е то :cry: :shock:
днес ще питам дали са го проверили

Много по голяма е вероятността, отколкото датчика на коляновия вал . :) Тази кола си работи и с откачена букса на този датчик, та едва ли е в него причината .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 12:52 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
по всичко личи че и тези майстори май няма да се справят незнам вече какво да я правя :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 14:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
майстора е свалил датчика и каза че имал някаква шапчица която по принцип е залепена а мойта се вартяла но не мога да намеря пак датчик сега


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2015, 05:49 
Offline
любител
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 12 Ное 2014, 17:48
Мнения: 48
Местоположение: sliven
колега аз имах такъв проблем на моето примаси двигателя ми е същия и след месец ходене по маистори смених релето б5 б4 и всичко се оправи а и на мен ми казаха датчик на колянов вал купих го смениха го но не палеше после ми казаха да сменя модула за управление на инжекторите смених и него и пак нямаше резултат накрая пригодих едно друго реле за проба и колата запали без проблем след което си поръчах едно ново и сега всичко си е наред а и имам датчика за вала и модула ми стоят добре поне че ги вземах втора ръка и не бяха много скъпи само 100 лв ми костваха


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2015, 13:40 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
stefan sliven написа:
колега аз имах такъв проблем на моето примаси двигателя ми е същия и след месец ходене по маистори смених релето б5 б4 и всичко се оправи а и на мен ми казаха датчик на колянов вал купих го смениха го но не палеше после ми казаха да сменя модула за управление на инжекторите смених и него и пак нямаше резултат накрая пригодих едно друго реле за проба и колата запали без проблем след което си поръчах едно ново и сега всичко си е наред а и имам датчика за вала и модула ми стоят добре поне че ги вземах втора ръка и не бяха много скъпи само 100 лв ми костваха





А дали случайно нети се продава датчика и ако да колко парички ще е


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2015, 08:42 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Днес ми се обадиха че са сменили датчика на коляновия вал и релето б5б4 и колата пак неиска да запали вече незнам какво да я правя :(


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2015, 10:36 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
elementss написа:
Днес ми се обадиха че са сменили датчика на коляновия вал и релето б5б4 и колата пак неиска да запали вече незнам какво да я правя :(

Насочи ги към имобилайзера майсторите .
Казах ти да не се занимаваш с датчика на вала, ама не слушаш . :)
Тази кола има само 4 положения при които изобщо не пали, като ти свърши нафтата в резервоара, като се прецака релето В5, като не разпознае ключът и когато някой ти замени SPV клапана с някой дефектен .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2015, 10:37 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Гор. Помпа с ремък ли е? Ако да,свалян ли е? Ако да,зацепен ли е както трябвва?трябва да се провери за да не се окаже че впръскването на горивото е неправилно..
Егати майсторите...
Тц.тц.тц..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2015, 12:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Първо да благодаря на всички за помоща
значи ремъка не е свалян ваобще
за имобилаизера пробвахме и с двата ключа не светка лампата като поразбута и обурна ключа светна за малко и угасна и после пак я няма та можели да се изключи този имобилайзер или какво да го правим :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Юни 2015, 19:53 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2015, 20:08
Мнения: 84
Местоположение: Пловдив
Още ли не търсите IDM-a , за подмяна. Щом сте запалили колата принодително с напрежение на spv клапъна (според мен си работи). Търсе модула да го изключите като причина. За лампата на имобилайзер мисля , че точко така трябва да се държи (поне моята е така :D).

п.п. Ако не могат да ви я оправят , да ви дадът 4 палки и да си я правят каквото искат , пък вие си търсете друга (devil).

_________________
Мастър инженер-палачор.
Управляваше Мазда 323F.
Управлявам Dacia Logan MCV stepway 2018.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2015, 17:58 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 07 Май 2015, 14:04
Мнения: 36
Местоположение: Ловеч
Здравейте няма напредак с колатч търся си spv клапан ще е малко трудно като гледам
:(


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 91 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб