Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 13:26

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2016, 10:28 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Фев 2015, 15:03
Мнения: 4
Местоположение: София
Здравейте колеги!
Пиша тук вече малко отчаян от колата - Mazda 323f/bj DITD 74kw - 2001.
До преди една година колата работеше нормално и гореше що-годе нормално за София - 8-9/100.
Сега колата е тромава - развърта се едва над 2500 оборота, а разхода е 11-12/100 през лятото - за зимата още не знам.
Колата пали от четвърт без значение зима-лято, студена - топла - пали без проблем. Странното е, че при форсиране - не пуши.
Карана е на диагностика - дебитомер - работи нормално, няма грешки. Мерих горните датчици на помпата - от ляво на дясно показват 2,114килоома/0,225килоома/ 1,68 ома при околна температура 22градуса - студена кола. Мерен е МАП сензор - уж работи. Турбо - уж работи. Моля за някаква насока или препоръка къде в София могат да я чуят.
Благодаря Ви предварително.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2016, 19:58 
Offline
фен
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 25 Сеп 2010, 10:44
Мнения: 123
Проверявал ли си ЕГР клапана?Има ли катализатор?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2016, 21:00 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Видяхте ли я за спукан въздуховод? Така както го обясняваш доста прилича на такова. Още повече че сте отхвърлили повечето други опции ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Сеп 2016, 10:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Фев 2015, 15:03
Мнения: 4
Местоположение: София
ЕГР-а е проверен- работи, няма катализатор , за въздуховод - не сме се сещали, някакъв ориентир кой да проверя? Имам някакво притеснение за вакумите и акутатора - може ли някой с подобен двигател да наснима как са навързани. Някой има ли информация колко трявба да са показанията на датчиците на ГНП.
Благодаря за насоките, ще проверя все пак и въздуховодите.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2016, 17:50 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 02 Апр 2015, 20:08
Мнения: 84
Местоположение: Пловдив
Малко се различават измерените стойности на "датчиците" (справка прикачените файлове) , но не са фатални.
При последните задръствания в Пловдив , които "мамин Ваньо" предизвика и моята дава по-висок разход от обикновенните 7.5/100 l/km. В този ред на мисли разход 11 за София не ми се струва невъзможен.
п.п. моята я усещам че наема от 1800 , но най-осезаемо е след 2500 до към 3000 оборота.

Прикачени файлове : 1 , 2

_________________
Мастър инженер-палачор.
Управляваше Мазда 323F.
Управлявам Dacia Logan MCV stepway 2018.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Окт 2016, 07:57 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
hipnoz написа:
Здравейте колеги!
Пиша тук вече малко отчаян от колата - Mazda 323f/bj DITD 74kw - 2001.
До преди една година колата работеше нормално и гореше що-годе нормално за София - 8-9/100.
Сега колата е тромава - развърта се едва над 2500 оборота, а разхода е 11-12/100 през лятото - за зимата още не знам.
Колата пали от четвърт без значение зима-лято, студена - топла - пали без проблем. Странното е, че при форсиране - не пуши.
Карана е на диагностика - дебитомер - работи нормално, няма грешки. Мерих горните датчици на помпата - от ляво на дясно показват 2,114килоома/0,225килоома/ 1,68 ома при околна температура 22градуса - студена кола. Мерен е МАП сензор - уж работи. Турбо - уж работи. Моля за някаква насока или препоръка къде в София могат да я чуят.
Благодаря Ви предварително.

-Грешки може и да няма, това е малко по стар тип дизел горивна система. Двигателният контролер "вижда" грешка едва когато някой от сензорите или изпълнителните актуатори, е в късо съединение или е прекъснал електрически.
-Дали работи коректно, в граница и норми зададени и програмирани в мап картата , трябва да се наблюдава в "живите" данни на ECU-то!
Освен това трябва да се проверят вакумите, защото компютъра няма как да ги следи и не "вижда" има ли вакум на електроклапанчето на турбината и колко е, както и няма ли?
Има едно Аналогово управление за високо напрежение и управление , единственно на авансаторният електро клапан на помпата, него контролера следи до степен също в късо или прекъснато, но колко коректно работи, пак трябва в живи данни и със Осцилоскопа най добре!
-Та така, диагностиката н е се опира само на "четене" на грешки!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 10:36 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 11 Фев 2015, 15:03
Мнения: 4
Местоположение: София
Благодаря на всички за бързата реакция и ценните съвети. Продължавам с борбата - вече заради спорта, но ще изчакам малко по-топло време - между другото при -11 градуса пали от четвърт.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2016, 08:27 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
hipnoz написа:
Продължавам с борбата - вече заради спорта,

А ей тъй за "спорта" сети ли се да замериш компресията на колата, да видиш дали няма някой цилиндър извън строя, или да провериш спирачната система, за задържане на някое колело .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2017, 21:29 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
Колега,провери управлението на турбината и по-точно работата на вакумния актуатор. Като запалиш колата, лостчето за управление на геометрията на турбината трябва да бъде издърпано в посока актуатора. Ако не е така провери клапана за управление на турбината/ трябва да се почисти и промие / или проблема е в самия актуатор. Него пък може да провериш, като му подадеш директно вакуум/ шунтираш клапана за управление на турбината/ за проба разбира се. Успех.


Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 125.59 KiB | Прегледано 15341 пъти ]
2.jpg
2.jpg [ 173.12 KiB | Прегледано 15341 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2017, 15:40 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2016, 20:11
Мнения: 10
Местоположение: Варна
здравейте. къде е този клапан за управление на турбината и вакумния актуатор, че и аз имам същия проблем


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2017, 21:29 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
Клапана се вижда горе на снимките, а актуатора е на самата турбина в него е свързан маркуч чрез който се подава вакуум от въпросният клапан. За проверката е необходимо да се подаде вакуум на самия актуатор, при това той трябва да се задейства като издърпа лостчето под него. При нормална работа на системата при запалване на автомобила клапана трябва да задейства и да подаде вакуум на актуатора, при което въпросният се задейства и издърпва лостчето под него /вижда се/. При изгасване на автомобила, клапана изключва и трябва да се чуе леко изсъскване от него.Това привежда актуатора в изходно положение/лостчето се спуска надолу/.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Апр 2017, 21:46 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
Ето и снимка за ориентация...


Прикачени файлове:
123.jpg
123.jpg [ 351.59 KiB | Прегледано 15191 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017, 16:11 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2016, 20:11
Мнения: 10
Местоположение: Варна
Много ти благодаря


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2017, 17:02 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2358
Смени дизелстанцията и горивния филтър.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2017, 19:32 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2016, 20:11
Мнения: 10
Местоположение: Варна
Колеги,това за какво служи и в какво положение трябва да са


Прикачени файлове:
IMG_20170429_202405.jpg
IMG_20170429_202405.jpg [ 225.19 KiB | Прегледано 15065 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Май 2017, 16:58 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
Единият от тези клапани управлява вихровите клапи във всмукателният колектор, а другия една клапа която се намира на самият вход на колектора и взема участие при работа на EGR системата. Клапана за вихровите клапи задейства при запалване на двигателя и привежда в действие актуатора пък той от своя страна самите клапи в колектора. Това продължава до 2300 оборота/мин. след което клапана изключва и клапите отварят.Така двигателя/до 2300 об./мин. работи с един всмукателен порт, а след 2300 и с двата / подобрявало смесообразуването при ниски обороти, токсичност и т.н./.
Клапата за EGR-a се управлява в зависимост от неговата работа.Когато задейства ЕГР-а,клапата задейства като затваря частично всмукателният колектор намалява количеството чист въздух за сметка на изгорелите газове които навлизат през отворилия ЕГР в колектора. Компютъра чрез показанията на дебитомера определя дали системата е задействала правилно.
Аз лично съм затапил ЕГР-а/много отдавна/ и премахнах клапите във всмукателния колектор/съвсем скоро/.При демонтажа се оказа че едно от болтчетата прикрепящи вихровата клапа на втори цилиндър към оста се беше саморазвило и попаднало в цилиндъра /другото също беше започнало/. В общи линии малко оставаше да падне цялата месингова клапа. Принципно е добре да се почисти колектора с клапите, да се проверят и подсигурят ботчетата от саморазвиване.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Май 2017, 10:30 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2016, 20:11
Мнения: 10
Местоположение: Варна
Много благодаря за изчерпателната информация


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Май 2017, 10:44 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Колега Patso - как се държи колата без посочените Клапи и ЕГР ?
Забележки по т.н. "Вървеж" - разход ?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Май 2017, 20:29 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
След затапването на ЕГР-а колата стана по-пъргава в ниските обороти. Принципно ако в ЕГР клапана е имало проблем /не се е затварял напълно/, усещането след затапване ще е по- голямо. След тази операция се получава и още нещо, което се проявява след известен пробег /при мен около 100 км градско!/ и е свързано с набиване на грешка 0403 - неизправност в системата за рециркулация на отработените газове - започва да премигва лампата за подгряване. Компютъра засича чрез показанията на дебитомера.че няма промяна във въздушния поток след като е подадена команда от него за отваряне на ЕГР клапата и набива въпросната грешка.В началото ме дразнеше малко и я изчиствах редовно, но вече спрях и не ми прави впечатление /проверявам и я изчиствам само от време на време/. Това че я набива не променя по никакъв начин работата на мотора. Всичко си е ОК!
Вихровите клапи нямаше да ги сваля ако не беше се проявил горепосочения проблем с винтчето, но не съжалявам. Колата заработи прекрасно,пъргавина,мощност, разхода от 10/100 падна на 8 - 8,5/100 (градско) и грешката за ЕГР-а /0403/вече я набива след по-голям пробег, почти двоен на предишния - доволен съм. Само да вмъкна че съм премахнал и двата катализатора.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2017, 10:38 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Посочения Разход 10/100 Софийско го имах и аз на Премацито .... което ме Втрещи!
Махнах само единия катализатор този под пасажера , мислех и аз че ЕГР не е ок , и доста други неща.... в крайна сметка смея да твърдя , че Най големия проблем бяха маркучетата на Вакумите които смених и Сондата на резервоара - голяма Гняс е там поне при мен и се оправя с два маркуча Нови + Ноу Хау от мен в "движение" .... ще има инспекция утре вечер вероятно какво е положението....Като ще напиша тук и в моята тема за проблема с този Теч . Държа да отбележа , че като цяло не е голям но се забелязва това е така защото от т.н. сонда леко започва да образува вадичка посока напред към предницата след това от движението да се връща назад и т.к. под резервоара който вероятно и явно е пластмасов под него има "щит" и не се вижда този Стеч... Провери и при теб да не е така ....
Работата както си я описал със затапване на ЕГР и махане на Вихровите клапи - ми се струва доста сериозна и не съм убеден , че ще се справя..... ако , ми дава ОК като гориво т.к. не се засилвам и ръчкам кой знае колко ще си я карам така ....просто ме интересуваше Динамиката дали се е променила Драстично и до колко ....
Имам монтиран Бууст метър който достига според мен стабилни стойности и ги Държи - но не виждам колата да подскача от това а все ми се струва , че 230 Нютона ако изходя от предишния ми Авомобил с 225 такива , че трябва да има Пауър за набиране....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2017, 12:30 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Апр 2016, 20:11
Мнения: 10
Местоположение: Варна
колеги, този клапан при мен липсва. затова ли няма мощност


Прикачени файлове:
2[1].jpg
2[1].jpg [ 41.43 KiB | Прегледано 14913 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2017, 12:40 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Това посоченото , не е самия клапан а пластмаска вътре има може би тип клапанче реално има уплътнение от маркуче и стои "наденато" на посочения Цял клапан ....... за да нямаш Мощност - причини Бол , като се почне турбо ЕГР задръстена Изпускателна система и т.н. та се стигне до Маркучи турбо пътища и т.н......

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Май 2017, 21:39 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Сеп 2011, 19:25
Мнения: 34
Местоположение: София
Това което е оградено горе на снимката е като въздушно филтърче, при изключване на клапана през него навлиза въздух за разтоварване на актуатора на турбината. При нормалана работа се чува едно изсъскване при изгасване на автомобила. Има случаи и да се запушва от праха който навлиза прерз него , а оттам и замърсяване на самия клапан.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Май 2017, 13:18 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Ето колеги да видите от къде идваше моя голям разход...... :
https://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=44&t=45372

Ако пък има като "прекъсване" то най вероятно идва от този клапан който е показал колегата Patso - Решение : Ново маркуче ( по възможност всички ) смяна Със Силиконови Качествени около 6лв метъра . Ако пък сте с 90кс Версията то там няма Променлива геометрия и нямата този клапан . Но , има Уейстгейт малко Маркуче от страни на турбината Сменете го ! около 20см макс и сложете на всякъде за 110% сигурност по една малка качествена "свинска опашка" .....
Ако пак има проблем ....има доста Колеги занимаващи се Само с това (ремонт) на нашите Мазди и ще свършат отлична работа сигурен съм ....!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 19:22 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Мар 2017, 12:39
Мнения: 9
Местоположение: България
след прочетеното и аз реших да почистя всмукателния колектор да проверя винтчетата които държат вихровите клапи Горивната помпа пречи но не я махнах за да не променя центровката Освен с болтове колектора се държи от две шпилки с гайки при развиването трябва шпилките да излязат заедно с гайките При мен се отвиха гайките а шпилките останаха и се наложи да завия гайките обратно като ги намазах с осигурител за резби когато изсъхна осигурителя се развиха заедно със шпилките Трябва да се източи антифриза защото има два отвора които колектора затапва и при отвиването му през отворите изтича антифриза и част от него попада в цилиндрите Майстора ме убеди да си купя нова гарнитура независимо че старата е метална и видимо изглежда добре все пак уплътнява отворите през които минава антифриз Колектора го измихме на автомивката която беше в съседство със сервиза а отворите в блока майстора не му се чистиха за да не падне мръсотия в цилиндрите аз ги изчистих колкото можах с разни парцалчета и четка за зъби докато той обядваше В колектора имаше около 3мм подобно на грес черна субстанция ще сложа и снимки на измития колектор и блока защото трудно се намират снимки на които да се видят въпросните клапи


Прикачени файлове:
4.jpg
4.jpg [ 571.94 KiB | Прегледано 14732 пъти ]
3.jpg
3.jpg [ 486.09 KiB | Прегледано 14732 пъти ]
1.jpg
1.jpg [ 502.66 KiB | Прегледано 14732 пъти ]
2.jpg
2.jpg [ 397.13 KiB | Прегледано 14732 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Май 2017, 22:56 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Поздравления за Труда Колега!
Каква беше цената за почистването в Сервиза ?
Има ли разлика след почистването - осезаема и изобщо ?
Виждам , че си с версията 101кс.....

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2017, 01:23 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Мар 2017, 12:39
Мнения: 9
Местоположение: България
преди седмица затапих ЕГР-а имаше осезаемо подобрение(но задължително трябва да се отвори за постоянно клапата която е малко преди ЕГР-а) .Реших да почистя колектора и да проверя винтчетата на вихровите клапи защото колегата малко по нагоре е писал че на него са му се развили 2 винтчета.От чистенето на колектора колата не подобри държанието си .Искам да дам дюзите на стенд и почистване но първо си мисля че трябва да почистя системата преди дюзите - тръби ,интеркулер,колектор, турбо в които има около 500гр. гресо-подобна черна маса тази кал предполагам(може и да бъркам)ще зацапа дюзите много бързо .Попита ме колко ми е струвало чистенето на колектора . В дизел сервиз ми казаха че това което искам е много трудно ще ми струва най малко 180лв но сега нямали час може би за след седмица в 4 други сервизи ми отказаха в един ми казаха 80лв но имат час за след 4 дена обадиха ми се след 3 и казаха че майстора им е излязъл в отпуск в два сервиза ми казаха че ще го направят но не могат да ми кажат цена предварително в един сервиз ми казаха 80лв ако отнеме половин ден 140лв ако отнеме цял ден.Доверих се на един майстор който ми каза че прави предимно Пежо и тази Мазда му е непозната затова не може да ми каже предварително колко ще ми струва но не вземал скъпо.За 2:30ч свали колектора един час чакахме гарнитурата през това време аз изчистих дупките в главата а майстора остави колектора в автомивката и отиде да обядва после за 2:30ч сглоби всичко. Каза ми 60лв труд и 20лв. гарнитурата .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2017, 08:12 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Да това за Дюзите ... - имам тема в която питам къде бих могъл да направя тази интервенция съответно цена....- Към момента отговори няма което не мога да си го представя. Т.е. Никой да не е търсил , тествал и т.н. Коя е тази клапа малко преди ЕГР - т.к. не мога да се сетя и как да ги направя постоянно отворени както ти си постъпил ?
Честно казано ако си от Столицата - и аз бих се възползвал от Интервенцията за 60 лева при този майстор за да почистя колектора ако не е тайна кой е майстора....?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2017, 10:49 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Мар 2017, 12:39
Мнения: 9
Местоположение: България
на снимките ми с колектора се виждат два вакумни актуатора единия задейства вихровите клапи а другия движи клапа която ограничава чистия въздух към колектора .Когато ЕГР клапана се отвори и започне да пуска изгорели газове към колектора клапата за чистия въздух към колектора се затваря(на около 80%) идеята е двигателя да засмукава повече изгрели газове някои мислят че тази клапа е за тихо гасене на мотора, може и така да е но взема участие и при работата на ЕГР-а .Ако затапваш егр-а разумно е да оставиш клапата отворена за да има от къде двигателя да смучи въздух .Аз просто му изключих буксата той по подразбиране си е отворен а ако искаш можеш да запушиш вакум маркучето което води към него .Няма много информация в интернет кога задейства егр-а ,въпросната клапа и вихровите клапи затова си отворих капака маркирах с флумастер лостчето което се издърпва от актуатора когато му се подаде вакум, което лостче пък задвижва примерно променливата геометрия на турбото ,егр-а ,вихровите клапи ,голямата клапа на смукателния колектор .маркировката с флумастер ми помогна да следя(виждам) по добре кога се (при каква температура и обороти) се задвижва лостчето .Маркуча който е захванат на колектора идващ от интеркулера можеш да го откачиш от страната на колектора и като си пъхнеш пръстите ще напипаш въпросната клапа ,можеш с другата ръка да задвижиш лостчето на актуатора и ще усетиш как се отваря и затваря.От варна съм но си мисля че в софия много по-лесно се намират майсторъ за нашите двигатели .Колкото до Дюзите има специализирани сервизи само за помпи и дюзи тяхната настройка и сервиз се прави на специални скъпи стендове .Самите дюзи всеки майстор може да ти ги демнтира и монтира но трябва да минат през специализиран сервиз примерно.https://sofia-diesel-center.com/ в софия има и много други подобни фирми .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Май 2017, 21:19 
Offline
фен
2001 Mazda Premacy

Регистриран на: 26 Юли 2016, 17:05
Мнения: 217
Местоположение: София
skype: zliq_kalin
Благодаря за информацията колега!
Тази вечер го затапих .... има промяна към по добро.... чудя се трябва ли да я отворя тази клапа както казваш за да има по добро "дишане" може да пробвам утре . Реално мисля , че когато даваш газ от педала Нагнетяваш и това затваря ЕГР обратно с тази клапа следователно - трябва да Има голямо налягане за да е отворено. Ако дръпна вакуума както казваш ще е Затворена според мен .... ?!

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 7 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб