Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 19 Авг 2018, 23:41

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 12:52 
Offline
фанатик
Аватар
1996 Mazda 323F

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3326
Пробката е на предната страна на скоростната кутия, на около 10-ина сантиметра от дъното. Но за източване на старото масло е добре да е на канал, за удобство, освен ако не се ползва ливер(помпа за течности).
Наливането - с маркуч и фуния.
Успех на сменящите масло!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2009, 12:54 
Offline
маниак

Регистриран на: 11 Апр 2007, 14:43
Мнения: 759
Местоположение: Пловдив
Смяната заедно с маслото ми струваше 100лв на мен.
Синтетично кастрол 75W90 в сервиз Кастрол в Пловдив (до Механото).
Направих го профилактично и разлика не се усеща.

_________________
Изображение
Dig for gold
Dig for fame
You dig to make your name


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Авг 2014, 17:36 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 24 Окт 2009, 20:31
Мнения: 18
Извинете, че изравям тази антична тема но за мен проблема е много актуален!
Когато е студена включва без проблеми и много леко .. но след 10 ... 15 км започва борба с лоста за скоростите.
Става много твърд... почти е невъзможно да се смени предавка.
Пробвах вече всичко: смених маслото в скоростната кутия, смених 2-те помпи (горна и долна) на съединителя, смених и съединител. Никакъв резултат!
Ако някой е намерил някакво решение... нека да помага :D

_________________
2015 Mazda 3/2.2 Disel


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Авг 2014, 23:40 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1486
Местоположение: Пловдив
Най добре да си провериш лостовата система..
Да и смениш втулките и да гресираш яко..
Ако нямаш термощит отдолу 100% ти нагрява лоста и ти запичат втулките..
Това е ако колата ти е 323Ф БА...
Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Авг 2014, 05:17 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 24 Окт 2009, 20:31
Мнения: 18
Колата е Мазда 2 (1,25 бензин) 2006 година
Има термощит отдолу(над катализатора). Лоста е свързан с 2 жила до скоростната кутия. Не виждам някъде по тях някакъв проблем (на студено се движат без проблем).

_________________
2015 Mazda 3/2.2 Disel


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Сеп 2014, 20:48 
Offline
фен
1996 Mazda 323

Регистриран на: 13 Сеп 2013, 17:27
Мнения: 108
Местоположение: Русе
Глупости пишете тук, колкото лаф да става и да объркате някой наивник, но това не ви прави чест колеги!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2014, 20:31 
Offline
любител
Аватар
2000 Mazda 323

Регистриран на: 27 Авг 2014, 17:13
Мнения: 16
Местоположение: Плевен
skype: premqnov
Позволявам си да повдигна темата тъй като днес смених въпросното масло и следвах това "упътване" :)


https://www.youtube.com/watch?v=c_C00d2N1WQ

_________________
2001, Mazda 323 F VI (B3 ME) 1.4 16V

https://www.youtube.com/watch?v=64-IinwBOfk Красавица! :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2018, 09:52 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Юли 2017, 22:40
Мнения: 13
Местоположение: София
Извинявам се, че повдигам стара тема, но имам същия проблем - лоста се втвърдява след като покарам колата няколко км. На студен двигател е ОК.

Някой да е открил причината, защото очевидно смяната на маслото в скоростната кутия не решава проблема?


Mazda 323F BJ 2000

_________________
Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 TD (90 Hp) 2000


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2018, 16:30 
Offline
модератор

Регистриран на: 20 Юни 2006, 19:26
Мнения: 2352
Под скоростния лост минава тръба от ауспуховата система. Съвестни майстори премахват една ламаринка заварена за тръбата и служеща за топлинен щит. Целта е да не се загрява механиката на скоростния лост от ауспуховата тръба.

_________________
Всеки се оплаква от своята памет, но никой - от своето мислене.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 15:33 
Offline
любител

Регистриран на: 12 Юли 2017, 22:40
Мнения: 13
Местоположение: София
Smokie, благодаря за информацията. Звучи ми логично, защото при мен наистина това се появява като покарам автомобила.
Само не разбирам какво му пречи на майстора, че да премахва тази пластинка...

_________________
Mazda 323 F VI (BJ) 2.0 TD (90 Hp) 2000


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Апр 2018, 22:04 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1486
Местоположение: Пловдив
Със времето прегаря и започва да трепери/резонира в определени обороти..(това е само пример де)
На приятел не му я бяха сложили след ремонт, та се връща при тях да си му я сложат обратно.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб