Масово крушките горят не защото им е дошло времето а защото са боклуци а най вече защото прегряват.
Те са проектирани да издържат определена топлина, но ако имаш хлабави връзки(визирам самите букси на кабелите) от там могат да загреят доста повече.Давам пример: на познат колата му гореше всякакви крушки като твоята, какво ли не прави няма оправия.
Смени фаровете накрая, пак нищо.Гори та гори.След като видях какво е правил остана само едно, буксите се бяха раздули и едвам едвам се държаха на самите крушки.Даже ако не се лъжа ми беше споменавал че фаровете му премигвали през преминаване на дупки
Та след като оправихме буксите(отрязахме старите и сложихме нови) всичко е ок вече мисля 2г. и нещо.
Та провери дали това не е като твоя случай.
Ако не е, виж да няма много влага във фаровете,дали са добре уплътнени за да не влиза вода,напрежението какво е когато работи двигателя,виж да не се клатят рефлекторите(основата на която седи крушката)защото при най малкото сътресение нагрятата волфрамова жичка се прекъсва много лесно, повярвай ми.