КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

проблем със спирачките на 323 ВА
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=30&t=77
Страница 1 от 1

Автор:  sabinski [ 31 Окт 2004, 20:45 ]
Заглавие:  проблем със спирачките на 323 ВА

Купих си кола с голям мерак викам си готина с перфектен вид и дизелова, хем ще харчи малко, хем ще върви Спука ми се тръбичката на спирачките / задна дясна / защото точно от там имаше малко ръжда .
Купих си тръбички / медни / на много прилична цена . Всичко е о.к ама колата не спира както преди и спирачките и са слаби Предните гуми хващат повече от задните.
Моля за съвет!!!!! :?

Автор:  jamie [ 31 Окт 2004, 21:04 ]
Заглавие: 

Огледай дали е пропускала.
Ако не - обезвъздушавай пак. И то според ръководството за твоя модел ! Има някои които са различни - рядко, но има.
Принципно се налага в 90% повторно обезвъздусхаване - спокойно :-)

Автор:  sabinski [ 31 Окт 2004, 21:54 ]
Заглавие: 

Thanks!!!
:) :)
6te napravja tova koeto me savatva6 / otnovo/
Dano vsi4ko se opravi!!!
Zna4i kato zapo4ne6 da pompi6 pedala stava po - tdard i zapo4va da sveti lampata za spira4kite no tova e sled parvite 3-4 napompvanija do togava tja ne sveti!
Toja forum e mnogo gotin!

Автор:  jamie [ 01 Ное 2004, 09:39 ]
Заглавие: 

sabinski написа:
Thanks!!!
:) :)
6te napravja tova koeto me savatva6 / otnovo/
Dano vsi4ko se opravi!!!
Zna4i kato zapo4ne6 da pompi6 pedala stava po - tdard i zapo4va da sveti lampata za spira4kite no tova e sled parvite 3-4 napompvanija do togava tja ne sveti!
Toja forum e mnogo gotin!


OPS ! Пич, ДОЛИВАЙ постоянно в казанчето спирачна течност !
Ако остане без - пиши го фира. Най-добре иди в сервиз да ти сменят изцяло течността - с машина. Светенето на лампата е или заради ниско ниво на течността в казанчето, или заради влага в течността 9тя е хигроскопична - поема влага и затова се сменя на 2 години) или заради повреда на датчика (едва ли).

Автор:  dido [ 02 Ное 2004, 15:35 ]
Заглавие: 

Poslushai drugite, nai-veche jamie - ne znam kolko struva procedurata, no opredeleno si zaslujava. A inache e normalno prednite spirachki da dyrjat poveche ot zadnite, povecheto (che da ne sa i vsichki) koli sa taka.

Автор:  Lancome [ 02 Ное 2004, 17:40 ]
Заглавие: 

Те задните май само на голям наклон, ако си много на зор и като си на ръчна...или аз се бъркам :D :D :D

Автор:  sabinski [ 05 Ное 2004, 09:15 ]
Заглавие: 

Pi4ove kazete mi njakoi serviz v Sofia v koito palnjat spira4nata sistemata s ma6ina ! :roll:
Kade da go tarsja ?????
Thanks

Автор:  jamie [ 05 Ное 2004, 10:19 ]
Заглавие: 

sabinski написа:
Pi4ove kazete mi njakoi serviz v Sofia v koito palnjat spira4nata sistemata s ma6ina ! :roll:
Kade da go tarsja ?????
Thanks


Dunev - na 4-ti kilometer.
Ili FULDA Autoexpert - pred vhoda na Zooparka na Simeonovsko shose. Cenite sa 15-20 lv.

Автор:  sabinski [ 11 Ное 2004, 20:37 ]
Заглавие: 

izvinjavaite za glupavija vapros ama Tazi kola /323 1.7 TDI/ s ABS li e i po kvo da razbera 4e ima ABS stoto kato ja vzex mi kazaxa 4e ne e s ABS oba4e gledam 4e v bu6onite ima takav za ABS i pedala mi vibrira
Kade da tarsja tazi prostotija /ABS-sa/ i kade mogat da go vidat dali raboti pravilno
:lol: abe kazete mi kade da tarsja njakva po seriozna literatura za tazi kola :roll: :wink:
Blagodarja vi

Автор:  Гост [ 16 Ное 2004, 11:16 ]
Заглавие: 

Ami az imam 323 BA, 1.3 I, benzin i sushto imam bushon za ABS, no samo do tam. Inache kolata is e bez ABS (moiata). Abe tazi kolitza (na snimkata) koia godina e proizvodstvo? Kolko ti struva (ako ne e taina razbira se).

Автор:  sabinski [ 16 Ное 2004, 13:00 ]
Заглавие: 

kolata e 95 godina 1.7 TDI isuzu motor vkarana e ot Avstrija
Pravi mi vpe4atlenie 4e v Sofija ima samo o6te 2 takiva ednata e bjala / moze bi e tvojata 6toto e benzin / a drugata e kafenikava-metalik i sa6to e TDI
za cenata 6te pramal4a :lol: ama da ti kaza idva mi malko nagorno obsluzvaneto ne o4akvax da sa tolkova skapi 4astite , moze bi za6toto e po rjadko sre6tana li - ne znam :wink:

Автор:  Гост [ 18 Ное 2004, 10:57 ]
Заглавие: 

ami edva li e moiata zashtoto sum ot Plovidv, no i tuk mislia che ima mai samo oshte edna kato moiata (sushtoto kupe, inache za dvugatelia ne znam). a chastite sa si naistina dosta skupi. v edin magazin razviha teoriata, che ramite BA bili slabo razprostraneni i za tova dosta chesto inash samo variant "originalni" chasti ot Star Motors.
za spravka tampona na amortisiora struva 315 lv. za 1 br. (originalen ot Star motors), a "ne-originalen" absolutno nikude niama. slava bogu pri men se okaza che ne tampona e skapan, a tribva da se smeniat sharnirite i minah zhachitelno po-tynko.
Inache kolata ne e losha. Naprimer na dulug put mi dava razhod okolo 5 l./100 km. Inache v kupeto vliza dosta shum ot dvigatelia, i pri tebe li e taka? Ne sum se kachval v druga takava za da sravnia dali pri men neshto ne e nared.

Автор:  GLX [ 18 Ное 2004, 20:08 ]
Заглавие: 

sabinski написа:
kolata e 95 godina 1.7 TDI isuzu motor vkarana e ot Avstrija

Сериозно ли е с двигател на ISUZU? Искрено съм учуден ... ? :shock: :shock: :shock:
Двигателите на Мазда са едни от най-здравите в целият свят...

Автор:  sabinski [ 19 Ное 2004, 19:57 ]
Заглавие: 

da ti kaza i az mnogo se 4udix 6to e s motor ISUZU ama kadeto i da pitam kadeto i da se rovja tova vizdam i tova mi kazvat.
:roll: javno prez tezi godini mazda polzvat motori na ISUZU i tova sa 1.7TDI / sa6tite se montirat na opel astra ili vectra/ :roll: :wink:
Starite motori mazda sa 4ist 1.7 dizel / 1720 cub.sm/ te se montirat na kupeta BG
Ako vi kaza kva cifra mi objavixa v Stars motors za smjana na filtri i ramak 6te se xvanete za glavata - 700 lv. :shock: :shock: :shock:
V Sofia ima mnogo magazini za 4asti i po moze da se nameri ne6to edvam si namerix podkalnik i toi be6e za modela s 5 vrati ama stava.
Koftito pri tezi koli e 4e vseki model se razli4ava korenno ot predxodnija :cry:
A za 6uma v kupeto kvo da ti kaza tva e dizel i e normalno da e 6umen ama e v ramkite na normalnoto sravnjavam go s Pasat 1.9 TDI /95-97/ i sa na 1 nivo no vozijata spored men e po dobra
A kolko ti xar4i gradsko?

Автор:  GLX [ 19 Ное 2004, 20:32 ]
Заглавие: 

Тия от Стар-Моторс са не луди, ами невменяеми! Един ремък за Мазда 323 съм купувал за 29 лв., бензинов филтър - за 20 лв., въздушен - за 30 лв., за маслен филтър - 7 лв. !!! Да не говорим, че филтрите сам можеш да си ги смениш - не изисква никакви особени познания и усилия. Работата за смяна на ремък - струва 15 лв. Смятай реално колко струва - 111 лв. със работата за смяната на ремъка!!!

Автор:  Гост [ 25 Ное 2004, 15:27 ]
Заглавие: 

ami dori struva po-malko - na moeto BA (1.3 I) vazdushniat filter mi struva 18 lw, malsen 5 lw i goriven 18 lv. Vsashnost gorivnia beshe za Mazda 626 1.8 I, no ot sushtata godina na proizvodstvo (94) i nakrainitzite sa mu sus sushtia diametur i pasna. viarno biaha malko po-razlichni po dylzina (nakrainitzite), no se montira bez problem (do kolkoto ne e problem mestonahozdenieto na gorivnia filtyr, zashtoto e zabutan na kofti miasto pod dvigatelia i bez dostup ot dolu). Inache razhoda mi v grada e okolo 6-6.5 litra, a izvun grada e okolo 5 litra/100 km.

Страница 1 от 1 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/