Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 12:44 
Offline
фен
1999 Mazda 626

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Колеги, имам един леко неприятен проблем.Значи,скъса ми се съединението на интеркулера точно на мястото където влиза във всмукателния колектор.И сега колата ми пуши след 3000-3500 оборота и загуби мощност.Ето на снимката за кое съединение говоря.
http://forum.mazdabg.com/user_pics/intercooler-626.jpg
Обаждах се да го търся по магазините и отговора навсякъде е един и същ "Тази част (на снимката е с номер 13-3322) се продава само в комплект с пластмасовата тръба под нея,идва оригинална и струва около 800 лв" :shock: :shock: :shock: Все съм виждал скъпи гумени съединения и пластмасови тръби,ама тези трябва да са със златни нишки. :shock: :shock: :shock: Та въпроса ми е дали някой има информация от къде мога да взема това гумено съединение като 2-ра употреба за нормални пари? Или някой ако е сменял такова съединение с друго при спазени размери и кривки,без значение дали е от мазда или лада? Ще съм благодарен на всяко мнение и съвет....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 13:36 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php? ... sc&start=0
Най долу на страницата.Моята така я взех.Сега е преправена и съм пробвал с съпунена вода не се вижда да изпуща от там...


Последна промяна gecata1 на 17 Сеп 2009, 14:29, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 13:49 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
gecata1 написа:
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?t=12050&postdays=0&postorder=asc&start=0
Най долу на страницата.Моята така я взех.Сега е преправена и съм пробвал с съпунена вода не се вижда да изпуща от там...

И при мен проблема е същия.При теб оправи ли се мощността и пушенето? Там на тръбата има монтиран един датчик.Него къде го сложи? А то се вижда дали духа и без сапунена вода.Омазнява тръбата и всичко около нея,защото въздуха е с маслени пари и под високо налягане...

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 14:28 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
При нас цепнатината беше доста голяма може да прекараш монета от 5 стотинки през нея и се осещаше загуба дори и до 3000 оборота.Колкото до датчика забравил съм довечера ще видя.Впрочем в края на съединението към кулера си е малко мазно ,но може да още от тогава ще проверя.Моето старо съединение си стой а новия маркуч с мако по голям диаметър е върхо него като за преправянето ползвах нещо подобно на втулка(автмобилен термостат пез патрона и пружината само кръглото с подходяш диаметър) за да стегне.Довечера ще снимам и ще ти покажа.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 14:41 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
При мен цепнатината е доста по голяма,половината съединение е сцепено (около 6-7 см).Аз мислех да намеря гумено съединение със същия диаметър,подобна кривка и дебелина на стените.....ако е необходимо малко да отрежа като дължина от някоя от страните при напасването и да го сложа.А не да слагам съедиенение върху съединение.....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 14:51 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Може.Съединение баща ми го намерих в гаража но е дебелостенно и се огъва трудно затова го сложи само като снадка.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 16:43 
Offline
фен

Регистриран на: 07 Авг 2007, 11:04
Мнения: 189
Местоположение: Велико Търново
мъъъъъъъ да ,явно това съединение е обща болест за всички които караме този модел .И аз имам същият проблем но временно е отстранен .Моето съединение е спукано от към двигателя в невидимата страна на маркуча почти половината. взех бинт и черен силикон - яко бандажиране и отгоре черно тиксо и за сега почти 5 месеца карам така но ще се търси здраво .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 17:43 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
BAT_MINKA написа:
мъъъъъъъ да ,явно това съединение е обща болест за всички които караме този модел .И аз имам същият проблем но временно е отстранен .Моето съединение е спукано от към двигателя в невидимата страна на маркуча почти половината. взех бинт и черен силикон - яко бандажиране и отгоре черно тиксо и за сега почти 5 месеца карам така но ще се търси здраво .

Аз направих абсолютно същото,със черен силикон се опитах да го залепя и отгоре яко с медицински лекопласт.Мина месец и се вижда как отдолу лекопласта е черен и мазен и наоколо пак е започнало да се омазнява и почернява.Явно и това не е решение,тъй като там има нялагане на газовете.А лепеното не е като здравото......и ще търся съединение с такъв диаметър и кривка,ще режа и напсавам и така.....няма да дам 800 лв за една никаква гума.

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 18:43 
Offline
фен

Регистриран на: 07 Авг 2007, 11:04
Мнения: 189
Местоположение: Велико Търново
преди малко говорих по телефона за това съединение с един човек от мобиле.бг които продава мазда на части от Враца е. Та тои ми каза че това втора ръка го е продал веднага , но е поръчвал ново за колега от Монтана на цена 140 евра но цялото до долу. НО Слави ако намериш решение преди мен моляте пиши ми .


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 19:48 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Грешно е да дадеш повече от 50-60 лв за тази гума.Направо си е жив обир.А да не говорим за 800лв...........какво има в нея чак толкова,че чак такива пари да струва.И 140 евро са много,прекалено много.....те и на мен миналата година ми искаха 8000 лв за нова ГНП,за да си оправя проблема,ама аз си го реших като смених 2 уплътнения от по 0.50 лв и нямам никакви грижи все още.....колата си върви идеално.Ще намеря решение и ще споделя, няма да се оставя на една крива 15-сантиметрова тръба я......Ама ако някой има други идеи, нека сподели.Всичко ще е добре дошло....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 20:26 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 06 Май 2007, 09:55
Мнения: 754
Местоположение: Велико Търново
Няма ли възможност да се изфабрикува нещо от въздухопроводни елементи, които се предлагат за спортни филтри и турбо проекти...
http://www.bgtuning.com/catalog/index.php?cPath=44

Това не е реклама ей! 8)

_________________
626 GE 2.0 16v dohc
Man does what he can until his destiny is revealed


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 20:35 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
http://www.bgtuning.com/catalog/product ... 1ceae50405
Ей това ще стане според мен.Размерите са подобни.Нещо такова ще трябва да се приспособи......ама ще търся утре по магазините да видя какво ще имат

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 20:44 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 11 Авг 2009, 12:26
Мнения: 89
Местоположение: София, Монтана
колега, трябва да е масло устойчиво :wink:
при мен не се появил тоя проблем още, но следя темата с интерес :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 21:06 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Ето обещаните снимки .Не се смейте на прашния мотор-това е мазда капака не се вдига току така
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2009, 21:23 
Offline
маниак
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 06 Май 2007, 09:55
Мнения: 754
Местоположение: Велико Търново
Основното предназначение на ДВГ е да работи, а не да се мие!!!
Може да се тегли един пешкир за фаца, но миене не!!!
Трябва да е маслоустойчива гумата, но аз мисля, че ако за 17лв. издържи поне година съм склонен да ги давам ежегодно и да повтарям упражнението. На фона на гореспоменатите цени просто... 8)

_________________
626 GE 2.0 16v dohc
Man does what he can until his destiny is revealed


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 00:43 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
То е ясно,че трябва да е маслоустойчива гумата.Но специално тази от снимката щом е предназначена за тунинговане на турбокомпресори, значи си е маслоустойчива.....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 13:25 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
За днес колкото имах време,ударих на камък.Обиколих доста магазини и само в един намерих нещо,което за малко да си пасне.Ето на снимката вляво е евентуалния заместител,а вдясно е скъсания оригинал.
http://forum.mazdabg.com/user_pics/IMAG0140.jpg
Но уви,влезе само от страната на колекторите.Вътрешния диаметър на съединението,което намерих беше 50 мм.Диаметъра на тръбата на колекторите е 56 мм и там с леко усилие влезе.Обаче пластмасовата тръба,която излиза от интеркулера е с диаметър 62 мм и там не можа.Значи трябва някаква подобна тръба с вътрешен диаметър около 55-56 мм,за да може на едното място да влезе лесно и да се стегне,а на другото да влезе с леко усилие и пак да се стегне със скоби.....Ъгъла,под който е пречупено съединението е около 45 градуса.Намерих много подобни в един магазин за камиони,но всички бяха с ъгъл от 90 градуса и не пасват.Ако някой намери маслоустойчиво гумено съединение с такива размери, нека сподели....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2009, 14:26 
Offline
любител
Аватар
1999 Mazda 626

Регистриран на: 11 Авг 2009, 12:26
Мнения: 89
Местоположение: София, Монтана
колеги, доколкото знам най-заредения магазин за маркучи, водни съединения и т.н. е на Симеон не знам кой номер беше, но като тръгнеш по Симеон в посока Ботев след Одрин от ляво на 50-100 мах метра се намира магазин за водни съединения с жълта дограма (пада се след магазинчето за гарнитури). Собственика се казва Валери и е много точен!

_________________
Изработка и монтаж на метални изделия
http://www.metalnibg.com


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2009, 22:57 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Аз си реших проблема колеги.Ходих до една морга и там хората ми показаха 2 палета с гумени съеднинения - водни,въздушни,за турбо,за интеркулери........имаше всякакви.Ама като моето нямаше.Просто потърсих някое съедниние да има същата чупка и диаметър като моето скъсаното.Намерих няколко и си избрах едното.Струваше 10 лв.Взех го,срязах го по извивката, малко награвяне с горещ въдух,наместване,напасване в тръбите,стягане със скобите и всичко заспа.И това за 10 лв и 2 часа играчка.Ще им давам аз 800 лв.Тези хора нямат душа.....:) Само да добавя,че в тази морга видях,че имаха 3 мазди 626 да ги продават на части.Модела е преди моя,т.е. 1992 - 1997 година.Ако на някой му трябва нещо от такъв автомобил,мога да му съдействам....

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2009, 11:19 
Offline
фен

Регистриран на: 07 Авг 2007, 11:04
Мнения: 189
Местоположение: Велико Търново
Слави постни някоя снимка да видим как е станало . И аз преди малко купих един маркуч за турбо от автоморга с фи 60 на 56 и ще видим какво ще направя, а тук в Търново едни момчета се занимават с пластмаси ,брони и прочие и има голям шанс да възстановят скъсаният маркуч.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 21 Сеп 2009, 11:25 
Offline
фен
1999 Mazda 626
Автор на темата

Регистриран на: 10 Яну 2007, 22:09
Мнения: 432
Ето снимката.Аз опитах да възстановя маркуча,но не стана.Лепих го със силикони,но......лепеното не е като новото.След известно време пак се къса.Сега всичко е ОК.Дебелината на стената на новия маркуч е 5 мм.Айде да се къса да видим как ще стане...
http://forum.mazdabg.com/user_pics/IMAG0142.jpg

_________________
Mazda 626 2.0 DITD 1999 г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие:
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2009, 18:02 
Offline
фен

Регистриран на: 07 Авг 2007, 11:04
Мнения: 189
Местоположение: Велико Търново
станало е идеално :good:


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re:
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2014, 23:51 
Offline
любител
1999 Mazda 626

Регистриран на: 02 Сеп 2013, 20:53
Мнения: 2
Местоположение: Veliko Tyrnovo
skype: abvgdhgh
Slavi написа:
Ето снимката.Аз опитах да възстановя маркуча,но не стана.Лепих го със силикони,но......лепеното не е като новото.След известно време пак се къса.Сега всичко е ОК.Дебелината на стената на новия маркуч е 5 мм.Айде да се къса да видим как ще стане...
user_pics/IMAG0142.jpg



откъде го купи и доработва ли го нещо ? :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2016, 22:22 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юли 2011, 11:23
Мнения: 20
Колеги и при мен се появи този момент със скъсаното съединение, моля ако някой знае, какви автомобили имат подобни съединения и може да се напаснат да даде малко повече информация?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Ное 2016, 10:50 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юли 2011, 11:23
Мнения: 20
Колеги да се похваля и аз намерих с какво да заменя пробитата тръба, взех от една морга мисля, че от немски автомобил беше не разбрах гледах да е подобна и ето го крайния резултат:

Прикачени файлове:
15058799_1433869216653743_159443466_n.jpg
15058799_1433869216653743_159443466_n.jpg [ 46.29 KiB | Прегледано 20687 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2016, 19:18 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Не виждам датчика . Той как може да се захване ?

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Ное 2016, 08:18 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Юли 2011, 11:23
Мнения: 20
Датчика в момента съм го прихванал със свинска опашка, но иначе на оригиналното съединение, датчика се държи на метален пръстен, който при разваляне може спокойно да се сложи и на новото както е при колегата, на по-горните снимки, аз реших да запазя тръбата да ми стои като мостра в случай, че отново ми създаде проблем, да сравнявам наклона, че си беше доста трудно да намеря нещо подобно, чух че имало вариант да се преработи гумена тръба от бус, но не съм търсил бусова такава


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2016, 16:12 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Открих фирма която предлага силиконови колена за турбо пътища . Размерите са всякакви . Смятам че това е подходящо ."Редуциращо коляно на 45 градуса 63-57мм"(понеже един колега по-горе е посочил размери 62/56) .Не зная обаче дали дължината е достатъчна .Иначе цената е около 30 лева .


Редуциращо силиконово коляно 45 градуса
Диаметър: 63-57мм - вътрешни размери
Дължина на раменете: 2х102мм
Дебелина на стената : 4.5мм
Допустимо Работно Налягане : 3 бара
Температурен Диапазон : -40С до +220С
Цвят : Син


Прикачени файлове:
2C32FB7B-A10A-069A-9AED-4764F445014B.jpg
2C32FB7B-A10A-069A-9AED-4764F445014B.jpg [ 2.04 KiB | Прегледано 20587 пъти ]

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2016, 13:59 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Аз съм го направил с такова силиконови коляно 45градуса 57-57мм.С малко усилие влиза и откъм кулера,мисля че 63мм ще е хлабаво.На дължина трябва да се скъси малко.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 21:50 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Мар 2015, 08:06
Мнения: 24
Местоположение: Поморие
И аз имам същия проблем със скапаната тръба. Във Варна има един магазин за такива маркучи и там ми предложиха същия с чупка 45 радуса и с по милиметър по-големи диаметри, точно както колегата по-горе е споменал. 30-40 лв беше. Обаче направих друго - на рабора се търкалят едни големи термо шлаухки, които са в комплектите на муфите за оптични кабели. Ако имате познат, който се занимава със заваряване на оптични кабели ще знае за какво става дума и ще ви даде. Нахлузих една такава шлаухка на въпросното съединение, нагрях я и всичко завпа. От вътре шлаухката има нещо като ивици топъл силикон, който се разтопява и става бетон. Условието е да не се нагрява, без да има нещо вътре в тръбата, защото ще се сплеска. Аз пъхнах един празен дезодорант.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 32 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб