Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 64 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 13:57 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Ами ще ви слушам вече какво казвате :) Това, че понякога задавам тъпи въпроси е, че искам да се уверя, че всичко се прави правилно, защото винаги има някакви тънкости, иначе в manual-a също пише как се свалят някои неща. За дисковете исках да пусна тема, защото исках да питам как се проверяват плъзгащите болтове дали са добре и дали не блокира апаратът и с какво се смазват ?

Преди малко ходих до този канал в квартала и провери задните биалетки. Значи оказа се, че дясната има много голям луфт, като я движа нагоре-надолу има супер голям луфт и трака, но не толкова силно колкото го чувам в купето или може би когато мина през неравност тропа по силно ? Другата нямаше такъв луфт, не занм дали трябва и да се движат много настрани, но тази дясната си се мърдаше мног лесно настрани заедно със стабилизиращата щанга. Като гледам смяната не е много трудна, колко струва принципно една биалетка или най-добре и двете да ги сменя ? rally 86 , ако му се намират задните ще видим може от него да взема. Също така снимах тампоните на задните носачи, който ми се виждат много цъфнали, качвам ги да си кажете мнението, ще съм ви много благодарен и дали от тия тампони може също да тропа ? Клипчето, което сум качил е на биалетката :

http://img51.imageshack.us/img51/8926/video0004k.mp4

Благодаря предварително и се извинявам още веднъж, ако задавам много въпроси, но все от някой трябва да понауча нещо.


Прикачени файлове:
Image0313.jpg
Image0313.jpg [ 38.25 KiB | Прегледано 15928 пъти ]
Image0312.jpg
Image0312.jpg [ 44.87 KiB | Прегледано 15928 пъти ]
Image0311.jpg
Image0311.jpg [ 33.89 KiB | Прегледано 15928 пъти ]
Image0310.jpg
Image0310.jpg [ 43.39 KiB | Прегледано 15928 пъти ]
Image0309.jpg
Image0309.jpg [ 42.99 KiB | Прегледано 15928 пъти ]
Image0308.jpg
Image0308.jpg [ 35.75 KiB | Прегледано 15928 пъти ]

_________________
Mazda 626 GE
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 14:49 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Биалетки си търси само НОВИ,за претпочитане на 555 !!! Тампони за задните щанги НЕ ВЯРВАМ да намериш някъде.Погледни тук,мойе да ти доидат някои идеи :

viewtopic.php?f=25&t=15146

Биалетката е предна,подготвил сам заготовки и за задните,когато им доиде времето ще ги наптравя и тях...,по този начин стават ВЕЧНИ.

viewtopic.php?f=25&t=15938

щангите са правени от мен (със сменени тампон и втулки) за колега от форума,аз съм със същите но с оригиналните тампони.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 15:39 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
А това тропане може ли да идва от биалетката, която както казах има доста радиален луфт ? Бях чел, че някъде рециклират биалетки, има ли такова нещо ? А тия тампони на щангите как ви се виждат, верно, че са цъфнали, но дали са за смяна и със сигурност ли не продават такива, а и защо трябва цялата щанга да сменям, ако намеря подобен тампон ? Като има среща в София може да намина да видим от къде идва тоя шум, седях отзад и пак не мога да го хвана откъде идва.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 15:46 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Snap написа:
А това топане може ли да идва от биалетката, която както казах има доста радиален луфт ? Бях чел, че някъде рециклират биалетки, има ли такова нещо ? А тия тампони на щангите как ви се виждат, верно, че са цъфнали, но дали са за смяна и със сигурност ли не продават такива, а и защо трябва цялата щанга да сменям, ако намеря подобен тампон ? Като има среща в София може да намина да видим от къде идва тоя шум, седях отзад и пак не мога да го хвана откъде идва.



Тампони за Мазда НЯМА,но има за други марки...огледаи си щанните дали не са доста корозирали (те са от сравнително тънки тръби,има реална опастност от скъсване).Биалетки не вярвам да рециклират някъде (тя нова ти е около 25-30лв).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 15:54 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
А какво става, ако се скъса щангата ? Тампоните от каква марка са съвместими ? Принципно ти разгледах идеята за изработването на щангата и не е лоша, а от какъв материал е трубата, която си използвал ?

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 17:22 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Незнам някои не ли поглеждал от Форд да няма тампони съвместими.Толкова години съвместни проекти....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 17:29 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Аз сега търсих в ebay тези щангите, ако на английски са laternal и tailing link ги няма, иначе биалетки има и не са скъпи, но с доставката ще излезе скъпичко, по-добре от България да се вземат. За щангите ми е интересно от какъв материал ги е направил колегата, иначе може да се направи набързо един модел на Solid Works и има фирми, които ги правят. За тампоните предполагам има от други коли, който ще станат.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 18:35 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Snap написа:
А какво става, ако се скъса щангата ? Тампоните от каква марка са съвместими ? Принципно ти разгледах идеята за изработването на щангата и не е лоша, а от какъв материал е трубата, която си използвал ?


Е как каво...(погледна ли темите които ти дадох..)? Правиш си я нова както аз вече 2 пъти правя...,за биалетки ще проверя,но мисля че само за 2бр не си струва...освен ако те притеснява произхода им в БГ (ако нямаш доверен магазин).. търси на 555.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 18:48 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Е, прочетох ги темите, питах само какво може да стане, ако се скъса в движение, защото тази която някой би си направил не е сигурно колко е здрава и затова питах...
Иначе ще питам Ники Велков той може да има идеи, като съм решил да я правя, ще ги сменя всички тампони то се е видяло...

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2010, 19:25 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ами подобре е да не знаеш какво може да стане...,защо си мислиш ч щангите са правени от извън зенми...,и аз примерно не съм ги направил по здрави (Уверявам те че матетиялите като здаравина (дебелинатана стените на тръбите които съм ползвал е поне 2 по голямо отколкото оригинала!!!)? Дори да намериш тампони (все от нещо ще станат,аз ползавах от нещо руско мисля УАЗ :D ) има друг проблем а именно че ръждясват "ушите" от вътре там където влиза самия тампон !!! Лично на моита сега съм със нови щанги със старите оригиналнои тампони (бяха си здрави,почти като нови) щангите не са никава философия за изработка само трябва да се направят сравнително точно по оригиналните като размер (дължина).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2010, 11:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Snap написа:
Колеги днес най-накрая го сменихме тоя тампон. Отне ми цял следобед.......



Колега, при мен положението беше подобно. Бутуша е поизгнил и тампона ми беше за смяна. Майстора ми го смени и сега се чува някакво потропвне при съвсем леки неравности, като кръпки по асвалта и разни такива.. Е и по паваж се чува... Точно там горе при тампона се чува. Нямам идея какво е, но скоро ще му я рвъщам да си я гледа.

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2010, 13:32 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Ами аз мисля да си сменя биалетката защото тя се е разбила доста, ако тогава не се оправи тропането ще го търся някъде другаде, трябва да погледна и левия тампон как е, защото може и да се чува от него. Иначе този тампон, който смених си беше за смяна, преди това поскърцваше като мина през неравности, но тропането си остана същото. Най-интересното е, че като мина през някоя дълбока дупка с дясната гума и нищо не се чува, като минавам през легнал полицай пак нищо, но при някакви леки неравности, когато примерно лявата гума е стъпила на някаква бабунка тропа яко. Кажи после твоя майстор какво ти каза.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2010, 23:25 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Днес смених и задна дясна биалетка, кояти си купих от Ники за 25лв. Направих един опит да развия гайките, но се направо се бяха заварили и чичо флекс си каза думата, за 5 мин ги резнах и сложих новата. Старата наистина беше разбита, долния болт се мърдаше на където си поиска. Лошото, обаче е че тропането пак продължава. Този път ще видя лявата част, може от там да се чува или ще отида направо на тресачка, че ще подменя цялата кола докато открия откъде тропа.

Днес на един колега със 626 му сменяхме задните дискове и накладки и много се изненадах като видях, че задните дискове поне при него не бяха фиксирани с болта. Дисковете имат една дупка, а на главината има 2 и не съвпадат. Принципно не знам колко е важен този болт след като гумата и апарата притискат диска. Цилиндърчето се прибра сравнително лесно с едни клещи тип гарги, само дето тва маншонче от време на време се осукваше, защото беше пулно с ръжда и задираше по цилиндърчето. Аз му казах на колегата да си почисти дисковете от маслото, с което бяха намазани, но той отказа, според мен трябва задължително да се почистят с обезмаслител.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 25 Мар 2010, 23:43 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
За почистването си прав...,за отвора в диска...той е за да можеш да си извадиш диска когато запече и се слее с главината (ина резба,когато навиеш болт тои опира в главината и 'отлепя" диска, там фиксатори НЯМА). Съществен момент е не само цилиндърчето да се движи...,а и самия супорт във водачите,инак ще му "яде" само вътрешните накладки...!!!

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2010, 07:44 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Ами, аз отидох много късно да му помогна и нямаше време, но той беше смазал водачите с грес, само че не ги беше свалил. Аз му казах от телефона да ги свали, те нали имат едни капачета, който трябва да се махнат, за да се развият. Та като не ги беше свалил, по-трудно стана монтирането, после имаше спирачки, само че ръчната нещо много лесно се дърпаше и хваща на последните зъби. Да не би да е от жилото, ако не е сложено правилно ?

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2010, 07:56 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Зад апарата има една тапа,под нея има един винт със вътрешен шестограм,оберете луфта от там.

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2010, 10:29 
Offline
маниак
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 19 Ное 2006, 02:22
Мнения: 513
Местоположение: София
Благодаря за съветите, ще го оправим. Оказа се, че са му скъсани двата маншона на задните амортисьори, така че ще се наложи да се свалят, но аз нали се специализирах вече в тази област, предполагам няма да имам затруднения :) Не знам само от кога са му скъсани и дали не си купи направо нови амортисьори, ако не са омаслени няма да ги сменя.

_________________
Mazda 626 GE


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2010, 12:59 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ами огледаите стеблата,ако са здрави (без язви) и самите аморт не са омаслили НЕ ги сменяите (с оглед на доста съмнителните продукти на нашия пазар).

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Мар 2010, 17:12 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 13 Юни 2007, 15:34
Мнения: 503
Местоположение: София
Колега, аз си карах колата да ми сменят щангата отпред и да си погледне майстора, защо откакто ми смени тампона и амортисьорите се появи това потропване отзад в дясно... Само дето когато я взимах каза, че е прегледал всичко и нищо не е открил! Незнам как е гледал и какво е правил, но явно го е оправил, защото вече не тропа, откакто го е "погледнал".

_________________
Мартин


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2010, 17:21 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Фев 2008, 22:02
Мнения: 14
Местоположение: София
todortvm написа:
За почистването си прав...,за отвора в диска...той е за да можеш да си извадиш диска когато запече и се слее с главината (ина резба,когато навиеш болт тои опира в главината и 'отлепя" диска, там фиксатори НЯМА). Съществен момент е не само цилиндърчето да се движи...,а и самия супорт във водачите,инак ще му "яде" само вътрешните накладки...!!!


колега на кое казвате супорт , защото моят случай е точно такъв че са ми износени само вътрешните накладки и ми предстои да ги раздвижвам , предполагам че ще трябва да го раздвижвам и този супорт.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юни 2010, 18:09 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Супорт...това е водещия механизъм на спирачния апарат...

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 17:42 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Апр 2010, 03:06
Мнения: 76
Колеги сигорни ли сте че тампона от OPTIMAL за VW PASSAT 2 (от преден аморт) ще стане за моя заден амортисйор на майта ГЕ компрекс ? Питам за по сигорно защото да не стане така да го купя тампона , да накарам майсторите да ми разглобят там нещата и да не стане ?

Благодаря .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 17:51 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ами ела до Кюстендил и ще ти покажа :)

Баси,щом съм го казал значи съм 10000000 % сигурен и карам с такива (и на 2те Мазди) :)

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 18:58 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
zilion написа:
Колеги сигорни ли сте че тампона от OPTIMAL за VW PASSAT 2 (от преден аморт) ще стане за моя заден амортисйор на майта ГЕ компрекс ? Питам за по сигорно защото да не стане така да го купя тампона , да накарам майсторите да ми разглобят там нещата и да не стане ?

Благодаря .
Точно така ще стане като го занесеш тампона, ще го гледат майсторите като индианец пишеща машина :) и ще цъкат с език ..
Това е тампона на пасата

Изображение

Това е твоят ..

Изображение

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 19:07 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Аз предполагам че питащия има предвид това - >

Цитат:
Купуваш си нов опорен тампон,нов прашник и шок тампон (не се изхвърляй да купуваш за Мазда ще те одерат поне 30лв,взимаш на OPTIMAL за VW PASSAT 2 (от преден аморт),струва поне 1/2 от маздовия а е аналогичен).


и само това от пасата може да стане (освен пълнителя на амортесиора) на Маздата


Прикачени файлове:
152213.jpg
152213.jpg [ 23.03 KiB | Прегледано 14952 пъти ]

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 20:14 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Апр 2010, 03:06
Мнения: 76
martod написа:
zilion написа:
Колеги сигорни ли сте че тампона от OPTIMAL за VW PASSAT 2 (от преден аморт) ще стане за моя заден амортисйор на майта ГЕ компрекс ? Питам за по сигорно защото да не стане така да го купя тампона , да накарам майсторите да ми разглобят там нещата и да не стане ?

Благодаря .
Точно така ще стане като го занесеш тампона, ще го гледат майсторите като индианец пишеща машина :) и ще цъкат с език ..
Това е тампона на пасата


Хахахахах :lol: Ок . ДА това имах предвид за тампона с който се закрепва амортисйора за колата ( макферсонов мисля че му казват ) може би горе не съм разбрал точно за какво говорите за което ако е така се извинявам .


Последна промяна zilion на 11 Фев 2013, 23:50, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 20:44 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Ами до като задаваш въпросите си така - ще има неразбирателство,опитал си да цитираш нещо което съм казал без да се запиташ за какво иде реч :) . Това за което си питал му ''викат'' опорен тампон,и е доста по различно от ''онова'' :)

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 21:58 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
zilion написа:

Хахахахах :lol: Ок . ДА това имах предвид за тампона с който се закрепва амортисйора за колата ( максферсонов мисля че му казват ) може би горе не съм разбрал точно за какво говорите за което ако е така се извинявам .
Няма за какво да се извиняваш, :wink: важното е че те разбрах за какво питаш, та да ти кажа, че приликата е като между крокодил и северен елен .. :lol:

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Фев 2013, 22:27 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Апр 2010, 03:06
Мнения: 76
martod написа:
zilion написа:

Хахахахах :lol: Ок . ДА това имах предвид за тампона с който се закрепва амортисйора за колата ( максферсонов мисля че му казват ) може би горе не съм разбрал точно за какво говорите за което ако е така се извинявам .
Няма за какво да се извиняваш, :wink: важното е че те разбрах за какво питаш, та да ти кажа, че приликата е като между крокодил и северен елен .. :lol:



Хахах :) мерси отново !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2014, 19:55 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
Сменях наскоро задни амортисьори.Взех от mitaka71 комплект шок тампони и прашници (взаимнозаменяеми явно защото на тях пишеше че са за пежо).Возията обаче не ми харесва при преминаване на гъбици и при пълна кола има едни странни удари.Съмнявам се че е защото новите тампони са от гума и по големи а старите бяха едни жълти оребрени.Та сега съм пред дилемата дали да си сложа старите тампони (които в долния край са леко закъсани,да търся някакви заменяеми но по меки или да откъде да намеря оригинални?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 64 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 27 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб