Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 14:50

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 69 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Май 2012, 14:45 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Окт 2011, 20:51
Мнения: 83
Местоположение: Горна Оряховица
skype: abara
Колега и аз имам същата МАзда със същия двигател обаче е 90коня и имам същия проблем и съм изчистил стъпков мотор дроселова клапа и дебитомер обаче ефект никав и на мен ми се струва че е малко спъната.Пробвах и сдезодорант дали смуче въздух от някъде обаче от никъде не смуче.Моята обаче е като запаля сутрин си държи по високи обороти но като загре е почват да играят както се казва милиметър от милиметъра и се усеща като си до нея се чува от асппуха как двигателя работи неравномерно и аз не знам как да я оправя.По горе от клипчето което е качено моите на празен ход изобщо не са такива.Дали може да е от скапан дебитомер или от скапана лмбда сонда или нещо по генерацията отдолу.Споделяите ще съм благодарен и аз и колегата със същия проблем.

_________________
MAZDA 626 1.8 16V 90konq 1998g[img][/img]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2012, 19:56 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Не знам колега, аз нарочно си купих бензинова кола защото съм имал TDI и там филма е голям, при теб ги мени като загрее при мен точно обратното, като загрее и се стабилизират.И при мен колата бръмчи неравномерно и вибрациите на мотора са в повече поради тази причина, със сигурност има нещо нередно, проблема е че не мога да разбера какво е :roll:
Честно казана нямам никаква идея дали като изчистя моята дроселова клапа и стъпков мотор нещата ще се оправят, просто всички колеги както и ти започват първо от там, та и аз така се пуснах по-течението.Лошото при мен е че в Севлиево няма къде да я закача и да и направя качествена диагностика, най близкия официален представител на Мазда е в Стара Загора :(
Може би тук е момента да помоля колегите от Габрово и В.Търново да кажат къде си сервизират и диагностицират колите защото при нас в Севлиево и пълна скръб от към такива услуги.

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2012, 20:37 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Ще пътувам за Трявна на 24ти пред деня.Доколкото виждам трябва да мина през Севлиево после Габрово и т.н....Да се видим да я погледна дали е толкова неприятна работата....

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2012, 21:06 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Никакви проблеми колега, само кажи кога горе-долу очакваш да си в Севлиево и ще се уточним на ЛС къде и кога да се видим :)
Работата определено не е неприятна, по-скоро дразнеща в начален стадии на неприятна :D

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Май 2012, 21:20 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Окт 2011, 20:51
Мнения: 83
Местоположение: Горна Оряховица
skype: abara
Колеги аз съм от Велико Търново но постоянно сън на работа и няма как да доида до Севлиево инае километрите не са от значение все пак са 50км от ВТ.Та ако я оправите нека да споменете за да мога и аз да я оправя моята заштото е мн дразнещо.Сигурно и на колегата не му е приятно да му бръмчи колата като вършачка.Дано да я оправи колегата valio323 ще пада черпене и от моя страна.Благодаря предварително и успех колеги.

_________________
MAZDA 626 1.8 16V 90konq 1998g[img][/img]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 09:36 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Леко развитие по-темата, последните три/четири дни колата се държа перфекто, след първоначално палене си вдига 1200/300 оборота, постепенно си ги сваля до 650/700 и всичко е О.К.
Обаче днес стуринта след проливния дъжд който се изля снощи пак започна да ги прави същите мизерии, стрелката на оборотомера пак започна да играе след първоначален старт като падаше до 500 и се вдигаше до нормалните работни обороти.По-абсолютно същия начин това го прави до първите 15/20 минути след първоначален старт и после ги закова на 650/700.
Сега като се връщам назад излиза че тези мизерии ги прави само когато вали и е мокро, просто до сега не бях правил такава асоциация с мокро и сухо време :?
Явно някъде влиза вода или влага и не дава хубав контакт, обаче като вдигна капака всички букси и кабели са сухи, дросела и стъпковото са високо и всичко покрай тях е сухо!
Някакви идеи ... :? :?:

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 09:54 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Въздушният филтър, може би? Ако е обикновен, хартиен, прахолякът който е набит в него, от влагата става на кал, а е логично калта да пропуска въздуха зорлем.

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 09:59 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Драгойчо написа:
Въздушният филтър, може би? Ако е обикновен, хартиен, прахолякът който е набит в него, от влагата става на кал, а е логично калта да пропуска въздуха зорлем.


Ами филтъра до колкото си спомням беше някакъв немски, мисля Gates (Гейтс) може и да греша, мина ми нещо подобно през ума но до сега съм карал какви ли не коли и чак да пропуска вода през въздушния филтър не ми се беше случвало :shock:
Довечера ще го отворя да видя какво е положението!
Да пропуска влага и дебитомера да се чуди какво става ... или ... :?

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 10:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 26 Окт 2007, 10:08
Мнения: 3460
Не става дума за вода, а за влага. При дъжд, влажността на въздуха понякога стига до 90%, че май и нагоре. Какво става с дрехите при влажно време? Ами овлажняват. Същото става и с филтъра, и ако е позадръстен, което при нашите условия може стане за по-малко от 1000 (хиляда) километра, прахоляка във филтъра овлажнява и въздухът започва да минава още по-трудно.

Ако кабелите на свещите не са първа младост, също е възможно във влажно време да пробиват и това да се отразява на работата на мотора.

И пак казвам - не става дума за водни течове и водопади, а само за високата влажност на въздуха.

Ако стъпковото и дросела не са добре почистени, влагата и там играе лоша шега, и пак с фините прашни отлагания. Ако се чудиш как минава прах през филтър - минава, макар и само фини частици. Минава ли въздух, минава и прах, и влага. А, прахта и влагата правят кал. Ако се чудиш как става това, напраши си идеално сухите ръце и ги сложи за малко над вряща вода. И виж резултата.
Е, те това става и с финия прахоляк който е минал през филтъра, и който е в самия филтър, и който е отложен по дросела, и в стъпковото моторче.

И още.
Ако картерната ти вентилация взима въздух преди дросела (един черен маркуч ~ф15), маслените пари които би трябвало да отиват през PCV клапана в смукателния колектор, понякога и под въздействието на простата физика, отиват обратно във въздуховода, а от там през дросела, през стъпковото и пак в смукателния колектор. Можеш и сам да се сетиш, какво става с фините прашни отлагания и маслените пари. Като добавиш и влажния въздух, всичко това става на мармалад.

И още.
Налягането на горивото също влияе на работата на мотора. Провери го.

Няма какво да се стряскаш от тези факти, а се хващай и почиствай всичко най-старателно. Въздушния филтър можеш да го подмениш със спортен панелен, който да можеш да переш през известно време.

И така, колега. Всяко нещо си иска профилактиката, която не винаги е бърза и лесна работа. Но пък после караш и си свиркаш. До следващата профилактика. А, при старите коли, някои профилактики са по-начесто, поради общото износване.

Успех ти пожелавам и съм сигурен, че ще успееш да решиш проблема!

_________________
You can’t make a pig into a racehorse,
but you can make it into a very fast pig.
626 GE IV FS 115


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 10:57 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Благодаря за отговора колега, филтъра е на по-малко от 100км. пробег но все пак ще го отворя и погледна.
Свещите и кабелите са чисто нови и те на по-малко от 100км. закупени от Тошко (Кюстендил). j95monster не четеш :D

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Последна промяна forski на 23 Май 2012, 16:04, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Май 2012, 15:33 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
Предната кола беше така стане ли влажно почват едно такова леко колебание и придърпване,свещите и бяха доста стари смениха ги и всичко си дойде на мястото кабелите в случая бяха наред.И аз не правих връзката между влагата обаче се оказа че има.Та колега прегледай кабелите и свещите,ако е нужно мини един елкон за да е по достоверен теста.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2012, 15:40 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Погледнахме я колата....въздухопроводи на 6 ..дросели и клапани разни също идеални.Свещи кабели и филтри нови.Но колата на празни обороти тресе.Тампоните са като нови не е от тях.Въобще колата си е на напълно реални километри.Има нещо бутано по нея със сигурност.Някои със сигурност я е вкарвал във серв. режим за нещо и е бутал оборотите ми се струва.Трябва да се настроят на ново и ще заспи отвсякъде.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2012, 18:44 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
valio323 написа:
Погледнахме я колата....въздухопроводи на 6 ..дросели и клапани разни също идеални.Свещи кабели и филтри нови.Но колата на празни обороти тресе.Тампоните са като нови не е от тях.Въобще колата си е на напълно реални километри.Има нещо бутано по нея със сигурност.Някои със сигурност я е вкарвал във серв. режим за нещо и е бутал оборотите ми се струва.Трябва да се настроят на ново и ще заспи отвсякъде.



:)
Благодаря ти за отделеното време :lovemazda:

Koлеги кой може да и бръкне в мозъка на тази кола и да я накара да работи както трябва ? :twisted:

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Май 2012, 18:51 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Нищо особено не съм направил.Просто исках и аз да погледна може викам нещо да убягва но не..... #-o

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 10:24 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 19 Май 2008, 22:13
Мнения: 82
Местоположение: София
Колега, сетих се още нещо. В Севлиево имате бензиностанция на ЕКО. Опитай да сипеш от техния 100 Speed бензин. Моята машина го харесва и двигателят работи с него много по-равномерно от всичкият друг буламач дето го продават по бензиностанциите. Само да вметна че за разлика от предходния 95+ бензин, новият 95 економи на Еко-то сигурно няма и деветдесет октана и не става за нищо защото при горещо време ми докарва леки детонации при форсиране. Сто октановият им сигурно покрива точно параметрите на нашите двигатели - т.е. реално е около 95+ октана, а и ще ти поочисти инжекторите и клапаните след един-два резервоара: http://www.eko.bg/Text.aspx?menuitemid=408&lan=1 Единственият му проблем е по-високата цена, но пък тя ще се компенсира от малко по-ниския разход на гориво и от повечето удоволствие при шофиране от динамиката на колата. Аз лично карам доста на газ, но държа поне половин резервоар от въпросното гориво и съм му фен.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 10:37 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Ами аз от както съм я купил я карам с 96 от Петрол, даже сега мисля да вземам карта с 8ст. отстъпка и да я подкарвам с 98.
Другата седмица вече ще сваляме дросела и стъпковото за чистене че вече много дразни това с ниските обороти на мотора :evil:
Дано след тази процедура да се оправят нещата, ще пиша каква е развръзката след чистенето, попаднах и на някаква добавка на колегата YACCO-BG за почистване на карбуратори, дросели и т.н. но не знам дали ще има някакъв ефект :(
Моля колегите които са минали през тази процедура да кажат дали след разглабяне на дросела и стъпковото, след почистването налага ли се някакъв реголаж на клапата или моторчето или просто се монтира в обратен ред и това е ?
Ще обърнем внимание и на катализатора и крайното гърне че и за там нещо ме човърка ... абе ще пиша като приключим каква сме я свършили :lovemazda:

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 16:00 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Яну 2012, 19:38
Мнения: 36
forski Моля колегите които са минали през тази процедура да кажат дали след разглабяне на дросела и стъпковото, след почистването налага ли се някакъв реголаж на клапата или моторчето или просто се монтира в обратен ред и това е ?

Не само, че не се налага, а даже НЕ се барат разните болтчета по дросела и стъпковото моторче!
Също така гледай да не остържеш това сивото отвътре на дросела (по клапата и отвора)!


Прикачени файлове:
210139_27_full.jpg
210139_27_full.jpg [ 15.05 KiB | Прегледано 12254 пъти ]
116549648.jpg
116549648.jpg [ 231.99 KiB | Прегледано 12255 пъти ]

_________________
Mazda626, GF, 2.0l, 136hp
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 16:15 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
Супер колега, много полезна информация ми даваш, а за това сивото не знаех че не трябва да се чисти :)
Аз мисля предимно със спрей за карбуратори или какъвто подобен намеря и с коресилин и парцал, много внимателно да се изчисти.А за разните му там болчета и през ум не ми е минавало да ги пипам, въпроса ми беше по-скоро дали компа трябва да се обучава нещо или с някаква програма да се актуализират стойности или нещо подобно :) или като я разкачим от буксите да набие някакви грешки в компютъра :roll:

При теб имаше ли желания ефект след тази процедура?

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2012, 17:04 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Яну 2012, 19:38
Мнения: 36
При мен след като почистих дросела ( не беше мн. мръсен ) с парцал и коресилин, един от помощниците реши, че съм пропуснал да остържа това сивото ( беше черно заради малкото нагар отгоре ) и докато се усетя го излъска с ножа. Създаде ми малко проблеми но както и да е. Проблема при мен с падащите обороти при пускане на газта се оказа в кабелите.

А за настройките след почистването на дросела ще се погрижи самата кола след няколко к.м..

_________________
Mazda626, GF, 2.0l, 136hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 08:47 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
http://www.lll-c.com/FAQ/idle/

http://forums.drom.ru/mazda-capella-626 ... 35435.html

http://forums.drom.ru/mazda-capella-626 ... 05197.html

http://forums.drom.ru/mazda-capella-626 ... 59073.html

http://forums.drom.ru/mazda-premacy-maz ... 75721.html

Ето нагледни материали и полезно инфо..,ако ще правиш нещо - прави го '' като хората '' едвали ще стане само със спрей и коресилин (без да разглобиш тук-там)..,и няма от какво да се плашиш..все пак е създадено от хора (и то Японци..,при тях рядко има недомислици :D )..,подготовката преди начинанието и ''мерака'' са 99% предпоставка за успех !

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 12:22 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Яну 2012, 19:38
Мнения: 36
:ok: Прав си, и за разглобяването и за спрейовете за почистване с техниката за използване на съответния препарат. При мен след разглобяването се оказа, че нагара не е много и затова не отидох до магазина за спец. препарати. Както казах проблемни се оказаха ВВ кабели.

http://www.procivic.ru/logbook/service/ ... -cleaning/

Не е за Mazda но принципа е същия.

_________________
Mazda626, GF, 2.0l, 136hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 12:43 
Offline
фен
Аватар
2019 Suzuki cappucino
Автор на темата

Регистриран на: 18 Апр 2012, 20:27
Мнения: 434
Местоположение: Sennik/Sevlievo
На Хондата е дадена и гарнитура за дросела, при нашите Мазди има ли такава гарнитура и ако евентуално е скъсана и не мога да намеря такава става ли само със силикон за гарнитури ?

_________________
SUZUKI SX4 S-CROSS Boosterjet 1.4T


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2012, 13:11 
Offline
фанатик

Регистриран на: 25 Авг 2008, 19:33
Мнения: 3336
Гарнитура има м/у дроселното тяло и колектора (из БГ магазините нямам идея дали има),ето как изглежда ->

http://www.ebay.com/itm/Fel-Pro-60964-T ... 15&vxp=mtr

п.п ..един жокер на GE и GF са на 100% еднакви :)

_________________
Каквото можах изтрих (снимки),останалото моля админ екипа да стори. МОЛЯ целия ми профил и цялото му съдържание да бъдат премахнати.Ако някой от колегите прецени че с нещо мога да съм му от полза ще му отговоря единствено и само на Л.С.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2014, 16:32 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Хм,при мен след чистене на дроселовата клапа колата ми тресе в ниските обороти и няма спирачки :?
Нещо съм пропуснал при сглобяването, но нещо не мога да видя какво е ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2014, 20:40 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
Ако няма спирачки може да си объркал нещо по маркучите на вакуумчетата, те би трябвало да имат нещо общо със сервото на спирачките.

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2014, 08:59 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Да, но не мога да намеря кой е този маркуч :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2014, 10:54 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazd ... nifold.htm Виж тука по картинките, може и да се ориентираш :)

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2014, 12:00 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
grischa написа:
http://www.mazdabg.com/ftp-uploads/Mazda/--Repair%20Instructions--/1999-2003%20Mazda%20626%20Miata%20Milenia%20MX-6%20Protege/9347MAZ03_Intake_Manifold.htm Виж тука по картинките, може и да се ориентираш :)


В гарнитурата е проблема, доколкото разбрах - като пръсна с дезедорант около дроселовата клапа и оборотите скачат. Смуче въздух от нея и затова не може да "смукне" клапана на сервото :)

Имам един въпрос - освен гарнитурата между ДК и всмукателните колектори, на самата дроселова клапа има ли гарнитури или се маже само със силиконче? Или гарнитурата от картонче , за която пише по-нагоре в темата е една от тези ?
http://partyzan1974.narod.ru/car/dz/dz.html - тук
руснаците слагат само силиконче ...

Хм, почистих, смених гарнитурките и пак ми играят оборотите. Почти година не я бях карал колата и сега като я припалих и почнаха проблеми. А преди това всичко и беше наред.

/ viewtopic.php?f=31&t=23426 /
Някой да има някаква иде къде другаде може да е проблема?


Прикачени файлове:
Fel Pro 60964 Throttle Body Base Gasket.JPG
Fel Pro 60964 Throttle Body Base Gasket.JPG [ 4.36 KiB | Прегледано 11883 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2014, 16:46 
Offline
фен
Аватар
1993 Mazda 626

Регистриран на: 11 Сеп 2010, 18:56
Мнения: 142
Местоположение: София
skype: aladin6505
Намерих къде е проблема. От дроселовата клапа излиза маркуч. Щуцера , който е откъм двигателя и в който влиза маркуча, идващ от дроселовата клапа беше затлачен. Явно антифриза е бил отодавна за смяна. Махнах калта, насъбрала се в щуцера и в момента колата си държи 800-850 оборота. По принцип ми се струва, че са малко високи/по темите във форума се дава, че трябва да са около 650-700/, но това ще го мисля по-натам.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2014, 23:30 
Offline
любител

Регистриран на: 06 Авг 2014, 15:24
Мнения: 2
Местоположение: Панагюрище
forski написа:
Снимката е правена с телефон но все пак се вижда добре :



Все едно, гледам моята


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 69 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
cron
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб