Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:12

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Юли 2016, 11:34 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
Здравейте,
нека опиша проблема накратко и ако може за възможни решения къде и как да се отстрани проблема.
Става дума за МАЗДА 626 GF 2000i 115кс
VIN JMZGF12F201185528
Колата не беше в движение 4 години и най накрая я вкарах в движение.
На колата беше сменено следното:
- филтри. горивен, маслен ,въздушен
- масла
- жило на ръчната, че беше скъсано
- предни накладки
- предни маркучета за спирачки
- бензинова помпа / след толкова време въобще не искаше да работи/
Дотук всичко е наред, мина преглед и готово , имам кола в движение.
Прибрах колата от майстора и всичко беше наред.
На следващия ден ще ходя до село и колата при движение прекъсване постоянно, оборотите варираха от 600 до 2000 постоянно. Тръгнах и едвам, едвам след около 20-30 км колата спря да прекъсва / явно като загря- не знам дали е от това/започна да върви добре, НО когато е дам газ на около 80-100 км го имаше същото прекъсване и губене на мощност / по малко осезаемо, но го има/. Бензин в колата имаше.
След ровене във форума видях че може да е различне неща- дебитомер / може би най вероятно е това/ , гарнитура на колекторите - но двигателя не е омаслен и не тече , гумените маркучи за въздух- здрави са.
Други опции:
- стъпков мотор
- датчик за позицията на дроселовата клапа
- датчик на колянов вал
- Соленоид на входящия въздух
- датчик на Хол
- дистрибутор и палец

В един от постовете колегата споменава за - избила лула.

моля за съвет къде да търся проблема и кое е най вероятно.

моля и за цени на съответните части - нови или втора ръка.

Благодаря предварително.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2016, 08:59 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
никой ли няма да помгне?????
В безизходица съм.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2016, 09:31 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Юни 2016, 08:45
Мнения: 5
Местоположение: Пазарджик
Не чакай на форума, на един приятел аудито губеше обороти и дори по светофарите гаснеше. Оказа се дебитомер. Най-добре е да я закараш пак на доктор и да търсят проблема там, където е пътя на бензина. Вероятно липсата на бензин с годините е съсипала и някоя друга част.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2016, 13:04 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
тя без доктор няма да мине, но поне се надявах да ме ориентират къде да търся проблема на първо време

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Юли 2016, 21:14 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda Premacy

Регистриран на: 25 Апр 2016, 21:09
Мнения: 506
Местоположение: Бургас
Навсякъде :)

Колата ти е стояла 4 години без движение. Очаква се да има драми. Занеси я първо на диагностика да прочетат какво пише компа като грешки, после едно по едно - сваляне и чистене /евентуално смяна/. Ако има конкретни въпроси, питай. Няма друг начин ...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2016, 11:52 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 11 Май 2010, 19:27
Мнения: 78
Местоположение: пловдив
И аз имах същият проблем!

Оказа се, дебитомер. :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юли 2016, 13:50 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
с почистване дали ще се оправи проблема, ако ли не един нов колко струва или втора ръка.
http://img06.olx.bg/images_prodavalnikc ... ropole.jpg - нали това е дебитомера / не съм много на ти с колите затова питам/

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2016, 06:00 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 11 Юни 2011, 19:25
Мнения: 68
Това е дебитомера. А ти ходи ли на диагностика както ти казаха колегите. Пробвай с други кабели, свещи. Колата е седяла 4 год. и особено ако е стояла навън, може да са много неща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2016, 10:05 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
тези дни ще ходя на диагностика, дано да се окаже това и да се изчисти.Ако ли не нов.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2016, 10:12 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
Днес минах диагностика. човека закачи колата , но нищо не показа.Почистихме дебитомера, но промяна нямаше.Като работи двигателя се чуваше едно съскане.Започна да пръска около смукателния колектор със спрей - гориво и като пръсне и оборотите се вдигат, след няколко секунди се намалят.Отнякъде смуче въздух - това установихме.
Човека каза че заради допълнителния въздух колата прекъсва така защото сместа не е изчислена правилно спрямо дебитомера / заради допълнителния въздух/.
Ще се разглобява смукателния колектор за да се види какъв е проблема. Тук чета че най често е гарнитура на смукателния колектор - дано да е това.
Цена за нея може ли да ми кажете ориентировъчно.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юли 2016, 20:55 
Offline
любител

Регистриран на: 16 Ное 2012, 10:42
Мнения: 25
Местоположение: София
Цената е 12 лева от ауто пауър и еконта демек максимум 20

_________________
626 GF 2.0 115HP LPG BSM
626 GF 2.0 136 HP LPG Star Gas


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2016, 16:04 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 11 Юни 2011, 19:25
Мнения: 68
Купуваш клингерит за гарнитури за 5 лв, изрязваш по старата и си в играта. :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Мар 2017, 08:31 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
Колеги отново се появи проблема с колата.Пак започна това прекъсване.
къде ли не ходи, кой ли не я гледа и никой не може да открие проблема.
На диагностика няма как да мине защото в Свищов никой няма такава букса.Сменях какво ли не и пак не става - бобини, дюзи, свещи, бенз.помпи и не става.
Колата преди беше оправена, но започна пак да прекъсва.Може да е някоя част от тези които са сменяни - бенз.помпа, свещи /въпреки че ги сменяха, дюзи - тях също.
Прегледана е горивната система- тръбите за течове- няма.
Въздуховодите уж били добре- така казват майсторите.
вече не знам какво да си мисля.
Имам съмнение за бенз.помпа, но да взема друга и да не е от нея - какво да я правя.
Моля за съвети.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Мар 2017, 22:53 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Окт 2011, 21:23
Мнения: 7
Местоположение: Кричим
skype: mocart_007
Провери си дюзите дали ти работят.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Мар 2017, 08:37 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
Четири години е "Отлежавала" със бензин в резервоата, който се е превърнал във някакво отровно химично съединение, или във всичко друго но не и в гориво. Затова е умряла и помпата. Като смени помпата, изчисти ли перфектно резервоара, има ли отлагания/като твърд филм/ на дъното, които останаха, трубопроводите промивани ли са, горивната рейка изчистена ли е? Казваш че си сменил инжекторите? със какви втора употреба сигурно, а те в какво състояние са били, тествани ли са дали впръскват добре и дали не сая им подбити дъната, чистени ли са?? Ако са останали някакви "гадории" в резервоара, то помпата дори и чисто нова, за кратко време ще ги наблъска отново във доривната систела и ще задръсти дори и чистите и работещи инжектори! Налягане на горивото мерено ли е , колко бара е?
Запалителната система в какво състояние е , закачано ли е запалването на осцилоскопа/мотортестера/ за да се види искрата във всеки един цилиндър как е???
-Закачете един вакуммер на смукателният колектор непосредствено след дросел клапата, там подналягането /вакумът/ трябва да е 300-320 хектопаскала, започне ли да клони към 400~450 хектопаскала, липсва уплътняване/херметизация/ и трябва да се открие откъде, причините за това са много!

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2017, 16:33 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 14 Окт 2008, 11:31
Мнения: 64
Местоположение: свищов
Най после проблема е открит за прекъсването на колата.
След преглед от един майстор, откри съскане от едната от инжекторите.Сменихме долните уплътнения и проблема със съскането изчезна.
Забиването на муцуната още го имаше.Отвори резервоара и вътре беше ужас.
по дъното на резервоара, там където е бензиновата помпа имаше доста песъчинки, филтъра на бензиновата помпа беше тъмно кафяв от налепи.
Бензина беше подобие на мътна вода.
След източване , почистване на резервоара където може, почистване на филтъра на помпата и нов горивен филтър колата вече не прекъсва.
Остана едно микро тресене- пулсации на колата и се усеща че няма мощност.На 1 и 2 набира , но от 3 нагоре губи мощност, не е както работеше преди.
Мисля да взема една добавка за почистване на горивната система STP Complete Fuel System Cleaner.
казаха ми че може да е от реглаж на клапаните- и това провериха, компресията е наред , смениха една свещ ,но неща колата не е както преди.
Възможно ли е да има още остатъчни мръсотии ,и като се покара да се разкарат и отпуши.

Отворен съм за съвети.

_________________
MAZDA 626 GF; 2000i; 115 кс; 1997 г. - бензин
VIN JMZGF12F201185528


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2017, 18:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 09 Май 2008, 19:25
Мнения: 412
Местоположение: РУСЕ
Пробвай с друга бензинова помпа :idea: имах такива симптоми на Mazda 323 F/BG

_________________
Mazda 3 BK 1.6 -16V-DOHC-105 h.p - 2003 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Апр 2017, 15:41 
Offline
любител
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 13 Ное 2015, 22:15
Мнения: 40
Местоположение: грат Бяла Слатина
skype: dj_jeki
пробваи с добавката при мен се оправи един подобен проблем с загуба на мощност и пробваи нда махнеш катализатота защото и тои подпира доста ако се е запушил.

_________________
MAZDA 626 GF 2.0 115hp


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 9 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб