Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Окт 2016, 11:26 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
Здравейте, колата е Мазда 2 2008 година, при подаване на контакт се чува силно тракане от зоната зад жабката няколко секунди и спира. Това се повтаря при всяко палене.
Какъв може да е проблема?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2016, 05:04 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Юли 2011, 12:14
Мнения: 37
Местоположение: Бургас
Аз съм със същия проблем. Открих, че ако натиснеш копчето, което поставя клапата на климатроника на вътрешна циркулация спира, ако го освободиш - минаваш на външен въздух - започва, и спира след 1-2 сек. Явно при всяко гасене на колата клапата се затваря и при даване на контакт започва отварянето и започва да чатка.
Според мен проблемът е в актуатора, който движи клапата. Чаткането е като от пластмасови зъбни колелца.

_________________
MAZDA 2 2010,
SUBARU OUTBACK 3.0 H6, 2006


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Окт 2016, 08:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
Напълно си прав. Намерих клип в който е показано как да го оправиш, но още не съм го пробвал.
Ето линия към видеото https://youtu.be/9Hq43zfs8mY


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 06:22 
Offline
любител

Регистриран на: 09 Юли 2011, 12:14
Мнения: 37
Местоположение: Бургас
Аз реших проблема. Смених актуатора с нов. Предлага се само оригинал. Няма алтернативи.
Нещата не са точно така както предполагах - че клапата се затваря с всяко гасене на колата. Тя си стои отворена, но при даване на контакт моторчето се активира и се получава този шум.
За да се демонтира трябва да се свали и един въздуховод за краката на пасажера, че той покрива единия винт.
Отворих старото устройство и абсолютно идентично като на клипа - изкривена е тази ос. На нея се нанизва едно от зъбните колела. Отварянето е тегава работа - има 5 щипки - 3 големи и 2 малки - там където е буксата за захранването. Счупих 2 от 5.
Сега няма щракане. Да видим докога ще издържи.

_________________
MAZDA 2 2010,
SUBARU OUTBACK 3.0 H6, 2006


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Ное 2016, 06:51 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 27 Окт 2016, 11:08
Мнения: 14
Местоположение: Mezdra
Колко пари ти излезе новият и от къде го купи?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 5 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 4 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб