Отваря се, и точно там е дрънченето
При мен беше така.
1-во махаш жабката. Вътре в най-горният край се виждат 2 болта които са шестограм ( или еврейска звезда ) Те държат Еърбега. като ги свалиш двата болта вече целият Еърбег "виси" само на панела пластмасовия на таблото.
Отваряш средната "жабка" и с права отвертка, леко и нежно ( аз даже я ових в парче плат за да не си надраскам пластмасите ) подпъхваш и вдигаш. Добре е това да го правиш след като слънцето яко е напекло таблото, за да предотвратиш евентуално счупване, на някое краче.
След като излезне напълно РАЗКАЧАШ КЛЕМИТЕ НА ЕЪРБЕГА КАТО ЗАДЪЛЖИТЕЛНО СИ ОТКАЧИЛ + СА НА АКУМУЛАТОРА !!!!
Така ще имаш Еърбег с пластмасов панел върху него.
Двете части контактуват с едни пластмасови " кукички ". При мен между тях имаше едни малки дунапренчета които предполагам вследствие на слънцето предполагам бях изпръхнали и паднали, и се чуваше гадното дрънчене точно от там. От дунапрен си нарязах малки парченца, които пъхнах вътре, и така от доста време гадния шум Изчезна.
Съжалявам, че не направих снимки, но не е някакъв Велик инжинерен подвиг да се справиш сам.
Най- важното Повтарям. РАЗКАЧИ СИ АКУМУЛАТОРА, да няма счупени носове или недай си боже по-тежки контузии.
Ако има нещо неясно пиши, ако имам време мога някоя снимка да щтракна
Успех и Христос Воскресе !