Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 16 Дек 2017, 14:46

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Грешки 90140 и B2212
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2017, 18:35 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 921
Местоположение: София
Колеги, някой сблъсквал ли се е с тези две грешки?

Грешка В2212 горе-долу е ясна - ще се рови около лостчето на волана и PJB,
но можете да споделите печален опит.

Предисторията е, че в разстояние на около година и половина последователно ми изгоряха
двата оригинални баласта, крушка и още един оригинален баласт втора ръка.
В момента вече съм с два нови китайски баласти и крушки и нямам забележки към тях.

Сега след спиране на двигателя и 10-20 минутен престой, ако запаля двигателя
и изчакам 3-4 секунди да превключи на газ, включването на късите светлини
(при норм. обороти на пр. ход 660 об./мин) гаси двигателя.

Субективното ми усещане е като за силен токов импулс или разряд, който удря ГИ и гаси двигателя.
След това връщам ключа и паля колата без никакви проблеми барабар с включени къси и климатик на макс.
Когато съм на бензин, нищо не гасне и всичко е наред.

За грешка 90140 не намирам никъде нищо.

"Джеки Чан" ми светна след почти 90-минутно чакане на границата
с включен двигател и климатик почти на макс.

_________________
Mazda 3, 2.0i, 2004, Fobos 5


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2017, 21:02 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1907
Местоположение: София
За ясната, почваш от тук знаеш:
https://euroesi.mazda.co.jp/esicont/eu_ ... 35200.html
Другата е странна - не съм срещал 5 цифрена грешка, някакъв шанс да е примерно P0140?

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2017, 21:17 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 921
Местоположение: София
Да, за първата оттам почнах, благодаря.
А за втората и двамата с майстора гледахме умно,
но това показа DЕLPHI-то:
Прикачени файлове:
error codes.jpg
error codes.jpg [ 204.14 KiB | Прегледано 343 пъти ]

_________________
Mazda 3, 2.0i, 2004, Fobos 5


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2017, 21:31 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1907
Местоположение: София
Да разбираме, че тези грешки сега си седят активни? Тоест чека си свети постоянно.
Това с гасненето е неприятно, но може да няма нищо общо с грешките.
Иска ми се да ги прочетем с FORScan преди да ги изтриете, или пробвахте да ги триете, но излизат пак?

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2017, 22:07 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 921
Местоположение: София
Чекът изгасна сам преди да стигна диагностиката.
Бяха прочетени и изтрити.

Аз пък имам седмото чувство, че всичките тези неща
(грешки, сума ти изгорели баласти и крушки)
са свързани и се въртят около това:
"DETECTION CONDITION - Input voltage from the panel light control switch is excessively low or high"

В интерес на справедливостта ще спомена, че момчето от xenon.bg се оказа много свестен въпреки,
че във форума понякога е недолюбван.
Мислех, че проблема е от китайското качество и направих рекламация на още една изгоряла крушка.
Смени ми я гаранционно с нова без проблем.
Проблемът с гасненето на двигателя остана, а той ми смени и двата баласта с нови с по-добро качество.
Платих си само работата. Каза ми, че явно имам някакъв електрически проблем.

Вчера вече се появиха и грешките...

_________________
Mazda 3, 2.0i, 2004, Fobos 5


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Авг 2017, 08:13 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1907
Местоположение: София
bat_Vite написа:
А за втората и двамата с майстора гледахме умно,
но това показа DЕLPHI-то:


Все пак да ти дам още малко повод за размисъл, от съвсем друга тема е:
rockton написа:
-Не му вярвай на китаеца(делфи)-аутокоНчето , всеки гараж изпонакупи такива пръчки и "четът" на поразия :mrgreen: за около 150-200 лв. универсална диагностика, това ми прилича на "безплатен обяд"
Това китайско "чудо" в повечето от случаите не комуникира коректно, оттам чете неправилно, както живи данни така и кодове за грешки, най често алармира за несъществуващи проблеми и изписва несъществуващи грешки, създава и доста поразии ако се опитваш с него да извършваш някакви настройки или адаптации!
Иначе U-code това са всички кодове по CAN control area network , тоест средство за комуникация(шина) ,съвместна разработка на ,световната асоциацията на производителите на Автомобили и?.хахаха.. Майкрософт :mrgreen:
-Та откак има CAN (някой производители я въвеждат още от 2000 година) ...има и проблеми по рождение :D
-Моя съвет е да не разчиташ на китаеца а да намериш човек със свястна Апаратура, тоест или дилърската за Мазда или Карманскан или Лънч , последните два гарантирам че няма да те подведът работя с тях, за дилърската Маззда скенер е ясно че той е за марката и няма лабаво!
И в края НЕ РАЗЧИТАЙ на четене на грешки, като панацея за откриване на дефекти , има още доста алтернативни методи за доказване на същестчуващи или НЕсъществуващи проблеми!

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 6 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб