Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Дек 2017, 17:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
 Заглавие: Шум от двигателя
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017, 18:24 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Здравейте ,появи се едно глухо думкане от мотора,затихва и се усилва,най силно се чува откъм скоростната кутия.От какво може да е?При натискане на съединителя не се променя,има и омасляване до 3 и 4 цилиндър.Отначало си помислих че е дюза,но мотора работи стабилно,ролката на пистовия не помръдва


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017, 21:10 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 3

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1427
Местоположение: Стара Загора
Другите проблеми с мотора изчистиха ли се?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017, 21:46 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Все едно и също си е,няма никакви грешки,даже и егрто работи


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Окт 2017, 22:19 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 3

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1427
Местоположение: Стара Загора
И пак забива над 3000?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Окт 2017, 07:49 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Забива точно не ,но ускорява много бавно,за разлика от ситроенчето 1,4 хди със скапани дюзи,изпъва се до 4500 без проблем.Този мотор има ли клапи в колектора,едва вчера разбрах че е 16 клапана


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 12:19 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Намерих от къде идва шума,май ще я обезглавявам.Думка от всмукателния колектор и подухва.Запалих я без филтър ,бучи не се стои наоколо.Намерих и няколко теча на масло,но нямам канал да ги оправя и ще е така известно време.Лесно ли се сваля капака на главата да проверя повдигачите,като гледам в сравнение с Ц3 май ще е мъка


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 16:52 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Снимах клипове ,но са мп4 и не ми дава да ги кача


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 19:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
да видим https://www.youtube.com/watch?v=BdrVWN_ ... e=youtu.be[url][/url]
нещо не ми се получи


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 21:02 
Online
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1370
Местоположение: Пловдив
Намирисва ми на клапанче.. :D


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Окт 2017, 21:34 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Аз си мисля по скоро за повдигач,защото чаткането на моменти изчезва ,но от самия колектор думкането си го има постоянно,определено не удря като лагер.Утре ще отида до мазда,ако работят,да видя какво ще кажат.Не ми се разглобява на сляпо


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 08:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4295
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Аз пък си мисля за прескочил зъб в центровката, :D ама ако искаш първо сваляй главата и провери клапаните .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 09:44 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Центровката я проверявах вчера,точно по белезите е.Четох една тема за омаслена дюза на ситроен 1,6хди,там пишат че на дюзите има една гумичка която ако изпуснат дифтунгите вкарва всичко под капака на главата.При мен има 2 омаслени и ми се струва че от капачката на маслото духа повечко.За да сваля колекторите и капака на главата трябва ли да отвия тръбичките от рейката?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 11:47 
Online
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1370
Местоположение: Пловдив
Тогава нивото на маслото трябва да ти се повиши..
Щом го вкарва под капака на клапаните.. нали?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 13:11 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Ходих до мазда,естествено почиват.Дъждът вече поспря и ще сваля дюзите да измеря компресията,ще трябва да направя преходник и за 1,6


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Окт 2017, 13:04 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Мойта работа се оказва клапани на 3 и 4 цилиндър.Не можах да измеря компресията,но надух с въздух 2-3 бара ,на 1и 2 не се чува нищо в колектора,на 3 слабо и на 4 си се чува.На 1и2 през капачката на маслото се чува слабо,на3и4 по силно,явно тиквата ще пада.Има ли нещо усукано при свалянето на помпата и тръбичките за високо налягане и валовете?Кой номер рибета трябват за главата,валовете и за болтовете за дюзите?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 17:50 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
След цял ден мъка още не съм я свалил,остана тампона и едно болтче под термостата.А какви благи думи редих за французите!Повдигачите как трябва да са ,вътре пружина ли има?Имам един блокирал,2 или 3 са паднали долу ,но се движат и на един буталцето също е долу ,но когато го дръпна излиза ,останалите при натискане поддаван по няколко мм.По гърбиците има язвички на някои места,на 4 изпускателен и двете гърбици са изядени по 1-2 десети.Картера и капака на главата с гарнитура ли трябва да са или силикон?И тръбите за дюзите с какво се уплътняват?Бая въпроси станаха


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 20:35 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
На печелившите Честито ,15 повдигача ,супер.Повече никога кола с нещо френско.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 21:40 
Offline
фанатик
Аватар
2006 Mazda 3

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1427
Местоположение: Стара Загора
Мани френското, то окотено всичкото... Някой я е стягал като за теб :( Пооправиха ли се сега нещата?

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 21:49 
Online
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1370
Местоположение: Пловдив
янко 71 написа:
На печелившите Честито ,15 повдигача ,супер.Повече никога кола с нещо френско.


Когато освободи клапаните от разпр. валове ли направи теста с налягането? :|


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 22:24 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
И преди и след това.Нещата ще се пооправят след влагане на някой лев.Ако знаех каква мъка е таз глава щях да я хвърля в някой сервиз.Свалял съм доста тикви ,но такова чудо сефте виждам.Жената е влюбена в тая кола и не мога да и откажа,беше влюбена и в ситроена, и сега си имам 2 хди боклука.Гарнитурите гарнитури ли са или силикон?Мотора определено е стяган за "мен".Главата мислех да я дам на една фирма,ама като разбрах за повдигачите явно ще си я правя аз.Тея клапанчета и пружинки като ги видях умрях от смях.Ще има още въпроси,защото такова чудо на техниката не бях виждал,мамицата им минетчии.
Лошото е че живея извън града и в момента "единствената" ми действаща кола е пак хди с проблемни дюзи


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 22:57 
Online
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1370
Местоположение: Пловдив
Какво точно им има на повдигачите? Тях ги мори предимно кофти масло.. или не навременна смяна на маслото независимо колко е хубаво..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 23:22 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Ами както писах,единия е блокирал ,демек добре,на 3 явно им липсват пружините,ако има такива,последно се занимавах с фиатски,но там пружини няма.Ще дам много пари за гарнитури и вложки на клапани и клапани .На някакви обороти се чува тракане от клапани и не си струва да затворя моторя и той пак да хлопа.Маслото го смених вчера,тотал 5W 30.Преди 10г смених 16 повдигача на брава,щото ми се стори че не върви колата и ги чистих с кислол,ама ги забравих за 24 часа.Ама тогава ми се ровеше,при най-малко съмнение пръсках мотора,ама сега само ми се пие ракия.
Нямам все още гараж и всичко се случва пред къщи


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 13:16 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Картинката става още по грозна,кобиличките почти всички за смяна,валовете с нарушена циментация,и те за смяна.Тоя мотор е късал ремък,трето бутало е подбито


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 19:22 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 420
Местоположение: София
Замислял ли си се за смяна на двигателя? Може да излезе по-евтино.

_________________
Mazda 3 1.6 Diesel, 2005


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 20:20 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Мина ми и тази идея,но като знам по моргите какви кожодери са едва ли ще е по ефтино. То в същност май всичко ще е от моргите.Клапаните които вчера духаха,днес държат нафта


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 20:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 442
Местоположение: Варна
Дали не можеш да си сложиш 2.0 дизел от Мазда 6? :twisted:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 21:50 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
По принцип може,но дали си струва


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Окт 2017, 19:03 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
Здравейте,как се стяга главата?Намерих два начина,35нм-70нм-160гр. и 20нм-60нм-разхлабване -60нм и 3 пъти по 100гр,на гарнитурата няма схема,а не смея да я стегна на око,беше яко стегната.Главата е с паснати клапани и на място,само се чудя как да я стегна.Днес купих валове и кобилички и 4 нови повдигача и съм готов за събиране


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2017, 17:06 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 04 Юни 2017, 23:35
Мнения: 37
Местоположение: Варна-Боровец
От няколко дена колата е готова,сменени 4 повдигача,16 кобилички и капака с валовете,всичко около 300лв и много нерви.Сега мотора работи доста по тихо карах я малко и нощно време и не посмях да я понапъна,но на трета поема от 1000 оборота и си ускорява до около 4000.Смених силикона на картера,но има теч от семерингата на маховика,това ще го правя по нататък,че нямам канал,то ако имах и нагнетателната помпа нямаше да ме измъчи толкова.Сега е ред на ситроена,но там е по мъчно защото още не знам какъв точно е проблема,дюзите са с долу горе добра корекция,а не ми се дават пак 80лв за стенд


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Окт 2017, 17:48 
Online
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1370
Местоположение: Пловдив
Браво за отстраняването на проблема(ремонта) не ти е излезнал много много.. но като сметнеш нервите.. става май бая..
=D>
Почини си преди "Сутиена"...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 31 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб