КЛУБ МАЗДА - БЪЛГАРИЯ
http://forum.mazdabg.com/

Инфо за цените на частите на Mazda 3
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=38&t=1616
Страница 2 от 5

Автор:  atanasi [ 21 Яну 2011, 10:04 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

vladislav9106 написа:
а някои има ли представа колко ще струва второто гарне фактически задното или се продават комплект и да попитам друго споря с едни приятели мазда 3 2006 година бензин има ли катализатор според мене такава нова кола не би трябвало да липсва а те ми обесняват че нямало катализатор маи маи толкова и разбират какво мислите вие



Колега аз имам Мазда3 за части 2008 година 2000 дизел която е само на 12000 км преди инцидента е карана само 1година закупена от мазда в България. За гарнето можем да се разберем. Дори консултирай се и предложи ти цена. Ако ти е нунжо и нещо дриго пиши или звани на 0895609576.
http://www.car24.bg/01293032357972063

Автор:  vladislav9106 [ 21 Яну 2011, 14:12 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

ще ти се обадя ако има нещо

Автор:  vladislav9106 [ 27 Яну 2011, 12:31 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

колега то гарнетата няма да станат твоята е дизел моята бензин ако ми потрябва някоя част ще ти званя

Автор:  Silverhorn [ 05 Мар 2011, 18:31 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Цени при Експрес Кар Варна (представителя на Мазда)
Накладки Текстар, задни - 71.67 без ДДС
Двустепен мигач+габарит OSR 5W - 6.67 без ДДС
Шайба колянов вал - 223.33 без ДДС

При САС Инженеринг (Bosch Car Service Варна)
Датчик задна скорост - 25 без ДДС

Автор:  gvelev17 [ 24 Май 2011, 19:15 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Някой има ли представа колко може да струва винтил на нископрофилна гума (17" алуминиеви джанти) с датчик за налягане, моделът е Мазда 3, 2010 г. От къде може да се купи, ако не се минава през каското? Благодаря предварително.

Автор:  sunrize [ 26 Май 2011, 17:55 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Нещо ми се върти в глава за 600 лева - 4 бр. вентили с кабелите и лсд дисплея

Автор:  SEAL [ 15 Дек 2011, 18:14 ]
Заглавие:  Съединител Мазда 3 1.6 дизел, 2006 година

Драги съфорумници днеска смених амбреаж на Маздата 3, 1.6 дизел, 2006 година. И цената която ми взеха в сервиза ми приседна, ама какво да правя. #-o Всичко с работата ми излезна 980 лв- 740 лв за частите, които се водят комплект и остатъка е работа. Сигурно някои ще кажат баси мамата 240 лв са много за работа, но повярвайте цената е тази, защото се разглабя не малко неща по колата.. сваля се едната гума, сваля се полуоската, после скоростната, бе манжа с праз става на земята от части. А цената на частите е тази, защото има една тъпа хуйня, която тея от Мазда или Форд са решили да сложат, за да могат после да прибират пари и това нещо се нарича демпферен лагер или нещо подобно, което струвало майка си и баща си, отделно всичко се купува комплект, т.е няма начин да вземете само съединителя :evil: . Бе добре са го измислили! :mazda-rules: При мене това чудо (демпферния лагер) се беше разбило и от това произлизаше, че много високо ми зацепваше педала и аз през цялото време си мислех, че съединителя му свършва курса, а то имало още малко ресурс в него.

Честно казано почват да ми падат в очите тея от Мазда. Бива ли толко да усложняват нещата, когато един прост механичен съединител върши същата работа перфектно. Ми при старите коли, в повечет случаи се сменя само съединителя, даже притискателя в повечето случи кара поне от 2 до 3 смени на съединител, а тъпия лагер и той кара толкова. Честно казано тая хуйня наречена демфер, с извинение, не ми прави впечатление да подобрява нещо при превключването на скоростите. Е с тази разлика че почти превключвах като на автоматик, баси с това високо отделяне...Разбирам да бяха автоматик, ама аз съм с ръчни и един обикновенен съединтел щеше да върши идеално работа. А като гледам ресурса на това чудо, то той не е по-голям?! Изобщо оляли са се с тая хидравлика! :evil: Изобщо това си е минус поне за мене в тази кола.

Така че крайната цена е 980 лв. с труда

1. Комплект съединител Sachs (или ЗАКС както им викат бг.пр.)- 740 лв
2. Работа - 240 лв

Сервиза където ми го смениха е този:
http://maps.google.com/maps/ms?msid=208 ... 3,0.013937

Автор:  kiroslavov [ 15 Дек 2011, 22:14 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Еми нормално, трябва да си свикнал с безумно скъпите и чупливи части на този модел. Аз последно останах неприятно изненадан от цената на тампона на двигателия - над 300лв - парче гума и парче метал - нищо особенно, но..... Въобще този модел за мен не е много мазда - тва е някво животно между Форд и Пежо :) Дано скоро да не ти се налага посещение на сервиз. Аз като отида и всеки път ми се изправят косите !!

Автор:  Tenlive [ 21 Дек 2011, 14:02 ]
Заглавие:  Re: Съединител Мазда 3 1.6 дизел, 2006 година

SEAL написа:
Драги съфорумници днеска смених амбреаж на Маздата 3, 1.6 дизел, 2006 година. И цената която ми взеха в сервиза ми приседна, ама какво да правя. #-o Всичко с работата ми излезна 980 лв- 740 лв за частите, които се водят комплект и остатъка е работа. Сигурно някои ще кажат баси мамата 240 лв са много за работа, но повярвайте цената е тази, защото се разглабя не малко неща по колата.. сваля се едната гума, сваля се полуоската, после скоростната, бе манжа с праз става на земята от части. А цената на частите е тази, защото има една тъпа хуйня, която тея от Мазда или Форд са решили да сложат, за да могат после да прибират пари и това нещо се нарича демпферен лагер или нещо подобно, което струвало майка си и баща си, отделно всичко се купува комплект, т.е няма начин да вземете само съединителя :evil: . Бе добре са го измислили! :mazda-rules: При мене това чудо (демпферния лагер) се беше разбило и от това произлизаше, че много високо ми зацепваше педала и аз през цялото време си мислех, че съединителя му свършва курса, а то имало още малко ресурс в него.

Честно казано почват да ми падат в очите тея от Мазда. Бива ли толко да усложняват нещата, когато един прост механичен съединител върши същата работа перфектно. Ми при старите коли, в повечет случаи се сменя само съединителя, даже притискателя в повечето случи кара поне от 2 до 3 смени на съединител, а тъпия лагер и той кара толкова. Честно казано тая хуйня наречена демфер, с извинение, не ми прави впечатление да подобрява нещо при превключването на скоростите. Е с тази разлика че почти превключвах като на автоматик, баси с това високо отделяне...Разбирам да бяха автоматик, ама аз съм с ръчни и един обикновенен съединтел щеше да върши идеално работа. А като гледам ресурса на това чудо, то той не е по-голям?! Изобщо оляли са се с тая хидравлика! :evil: Изобщо това си е минус поне за мене в тази кола.

Така че крайната цена е 980 лв. с труда

1. Комплект съединител Sax (или ЗАКС бг.пр.)- 740 лв
2. Работа - 240 лв

Сервиза където ми го смениха е този:
http://maps.google.com/maps/ms?msid=208 ... 3,0.013937

Здравей,значи и аз имам същата мазда,но 2004 година и напоследък наблюдавам,че все по-трудно влизат скоростите а то съединителя си отделяше високо още като я купих,но се надявах,че ще изкара повечко,също така усещам при превключване от 2-ра на 3-та предавка едно леко престъргване,което усещам в педала,та въпроса ми е,дали и на мене ми предстои подобна интервенция?

Автор:  SEAL [ 21 Дек 2011, 16:15 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Tenlive>> Най-вероятно ти предстои смяна. Събирай пари овреме. Не съм сигурен, при тебе дали ще има демпферен лагер, но може и да си със старите съединители, а там цената ще е по-малка. Но цената за работата в сервиза е тази или около тази.

Автор:  Tenlive [ 21 Дек 2011, 20:45 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

SEAL написа:
Tenlive>> Най-вероятно ти предстои смяна. Събирай пари овреме. Не съм сигурен, при тебе дали ще има демпферен лагер, но може и да си със старите съединители, а там цената ще е по-малка. Но цената за работата в сервиза е тази или около тази.

Ами това е съединителя за моят модел според този сайт,ако има прилики освен цената с твоя,ще те помоля да споделиш.http://drive.bg/index.php?ModelId=17876 ... j2ade2jmf2

Автор:  valio323 [ 21 Дек 2011, 21:23 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

А ако на този денф. се набие феродо.....не може ли по тънко от новото.Все пак това е една гума която обира вибрациите...

Автор:  SEAL [ 21 Дек 2011, 22:41 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

valio323 написа:
А ако на този денф. се набие феродо.....не може ли по тънко от новото.Все пак това е една гума която обира вибрациите...


Този демпфер няма нищо гуменно... този лагер е хидравличен. Общо взето е хем лагер хем изхвъргач.


Изображение

Автор:  valio323 [ 22 Дек 2011, 21:06 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Виждал ли си го на живо.....бях чел някъде че има гумени елементи които обират вибрациите на дизела...и евентуално ако се завари феродо става..но пък ставаше въпрос за бензинови двигатели.Там вибрациите са доста по малки.

Автор:  Ivanhoe74 [ 23 Дек 2011, 19:41 ]
Заглавие:  Re: Съединител Мазда 3 1.6 дизел, 2006 година

SEAL написа:
Драги съфорумници днеска смених амбреаж на Маздата 3, 1.6 дизел, 2006 година. И цената която ми взеха в сервиза ми приседна, ама какво да правя. #-o Всичко с работата ми излезна 980 лв- 740 лв за частите, които се водят комплект и остатъка е работа. Сигурно някои ще кажат баси мамата 240 лв са много за работа, но повярвайте цената е тази, защото се разглабя не малко неща по колата.. сваля се едната гума, сваля се полуоската, после скоростната, бе манжа с праз става на земята от части. А цената на частите е тази, защото има една тъпа хуйня, която тея от Мазда или Форд са решили да сложат, за да могат после да прибират пари и това нещо се нарича демпферен лагер или нещо подобно, което струвало майка си и баща си, отделно всичко се купува комплект, т.е няма начин да вземете само съединителя :evil: . Бе добре са го измислили! :mazda-rules: При мене това чудо (демпферния лагер) се беше разбило и от това произлизаше, че много високо ми зацепваше педала и аз през цялото време си мислех, че съединителя му свършва курса, а то имало още малко ресурс в него.

Честно казано почват да ми падат в очите тея от Мазда. Бива ли толко да усложняват нещата, когато един прост механичен съединител върши същата работа перфектно. Ми при старите коли, в повечет случаи се сменя само съединителя, даже притискателя в повечето случи кара поне от 2 до 3 смени на съединител, а тъпия лагер и той кара толкова. Честно казано тая хуйня наречена демфер, с извинение, не ми прави впечатление да подобрява нещо при превключването на скоростите. Е с тази разлика че почти превключвах като на автоматик, баси с това високо отделяне...Разбирам да бяха автоматик, ама аз съм с ръчни и един обикновенен съединтел щеше да върши идеално работа. А като гледам ресурса на това чудо, то той не е по-голям?! Изобщо оляли са се с тая хидравлика! :evil: Изобщо това си е минус поне за мене в тази кола.

Така че крайната цена е 980 лв. с труда

1. Комплект съединител Sachs (или ЗАКС както им викат бг.пр.)- 740 лв
2. Работа - 240 лв

Сервиза където ми го смениха е този:
http://maps.google.com/maps/ms?msid=208 ... 3,0.013937


Това за цените на частите никак не ме учудва. Обаче, има начин да намериш лагера отделно от съединителя и то на по-ниски цени.

Ето един пример, където частите са за Форд Фокус/Фокус C-Max 2005-2008 1.6L diesel, но както знаем техния двигател и окачване и други там работи са абсолютно еднакви с нашите 3-ки (дизел)! Вече няколко неща които купувам с оригинални лепенки на резервна част Мазда са всъщност в кутийки на Форд.
Частите по-долу са оригинални Форд, а самия съединител е така или иначе правен от Sachs, Luk или пък Valeo, само дето на кутията пише Ford/Motorcraft.

Съединител: 139,34 + 5,50 паунда = около 340 лв (За сравнение в МОТО ПФОЕ струва 689 лв (май без ДДС))
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-MK2-Focus-C-Max-Clutch-Kit-1-6L-Diesel-/360193501172?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item53dd34a7f4

Демпферния лагер: 79,12 + 5,50 паунда = около 199 лв (За сравнение в МОТО ПФОЕ струва 253 лв (май без ДДС))
http://www.ebay.co.uk/itm/Ford-Focus-MK2-Focus-C-Max-Clutch-Slave-Cylinder-03-08-/180413031457?pt=UK_CarsParts_Vehicles_CarParts_SM&hash=item2a01746421

Доставката от UK до BG е още 20-30 лв и целия съединител с лагера излизат общо около 570 лв.
Хем ги има отделно, хем са почти два пъти по-евтини.

Автор:  SEAL [ 23 Дек 2011, 22:15 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Ivanhoe74>> Не знам ама някъде бях чул, че само уж са еднакви повечето части, ама имало случаи и да се различават с малко. Не съм сигурен дали не беше тука във форума, ама ставаше въпрос за някакъв лагер за главина който човека купил от Форд с мисълта че става за Маздата и после :wall: :wall: иначе аз лично като сменях примерно горивния филтър, купих такъв за Ситроен и той си стана идеално.

Автор:  SEAL [ 10 Яну 2012, 11:53 ]
Заглавие:  Капак на разпределителен вал

Наложи се да го сменям, че стария нещо не е читав и тече яко масло от него.. От Ники Велков го взех на промоция - 145 лв. Иначе щял да ми струва около 300 :shock: :shock: . На опаковката пишеше, че ставал и за Форд Фокус. Така че можете да търсите часта и от Форд.

Автор:  Ivanhoe74 [ 18 Яну 2012, 16:36 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Реших да купя този притискателния лагер от моя линк по-горе (за Focus). Впоследствие се разубедих, защото ми се видя нещо различен в сравнение с този от електронния каталог на Sachs за който пише, че е предназначен за Mazda 3, 1.6d.
Този за Мазда е: 3182 600 150 (виж картинката)

Потърсих в ebay в Англия и го намерих за 62 паунда:
http://www.ebay.co.uk/itm/280793660255?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Същия лагер го има и на по-ниска цена 53 паунда:
http://www.ebay.co.uk/itm/170725523918?ssPageName=STRK:MEWAX:IT&_trksid=p3984.m1438.l2649

Пише, че е производство на FTE (http://katalog.fte.de/). Като гледам марката е немска, сигурно си заслужава.

Аз заложих на по-познатия Sachs.
Сега го чакам да пристигне. :)

Прикачени файлове:
Коментар на файл: Sachs хидравличен притискателен лагер за съединител на Mazda 3 1.6D
Sachs.JPG
Sachs.JPG [ 47.36 KiB | Прегледано 28931 пъти ]

Автор:  Isi86 [ 25 Яну 2012, 11:43 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Халогенче от Мазда- 27 лв.
:lovemazda: :lovemazda: :lovemazda:

Автор:  toro [ 28 Фев 2012, 20:42 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Предни накладки Mintex 1444 -200лв.
Патрон за ключа на вратата от мазда - 180лв.
Гуми мишелин пилот - 500лв/бр.
Амортисьори предни bilstein b6- 480лв

Автор:  SEAL [ 29 Фев 2012, 19:53 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

toro написа:
Предни накладки Mintex 1444 -200лв.
Патрон за ключа на вратата от мазда - 180лв.
Гуми мишелин пилот - 500лв/бр.
Амортисьори предни bilstein b6- 480лв


Цените просто къртят... особено за гумите и накладките.. За амортесьорите за бройка ли е цената или чифта е толкова?

Автор:  toro [ 07 Апр 2012, 00:13 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

SEAL написа:
toro написа:
Предни накладки Mintex 1444 -200лв.
Патрон за ключа на вратата от мазда - 180лв.
Гуми мишелин пилот - 500лв/бр.
Амортисьори предни bilstein b6- 480лв


Цените просто къртят... особено за гумите и накладките.. За амортесьорите за бройка ли е цената или чифта е толкова?

Накладките са от добрите, има минтекс на една трета от тази цена, но има и по-добри, като жълто ЕВС, DS2500 и endless, които са с 50% над тази цена. Спрях се на тези точно, след като четох във форума на мпс в Англия. Спират по-добре от оригиналните АТЕ.
Гумите дори са евтини, ако сложа оригиналния размер същите пилоти са 280 евро парчето!! Реално има и по евтини, около 180 евро са Uniroyala за сегашния ми размер, но не ми се занимава с тях, вече 4-5 год карам с мишелин пилот на различни коли и разликата е много голяма с всички останали. Сега направих сравнение с бриджовете потенса 050 и мишелина е много по-добър. Преди на 2-ра само от газ с включени системи, съвсем леко превърташе гуми, а с мишелините не превърта грам. Амортисьорите ми излязоха толкова през нета, цената е за два броя иначе са малко повечко, те са за всяка една мазда 3, не само за МПС.

Автор:  furnata [ 07 Май 2012, 08:53 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Лагер-главина задна 310лв- оригинална

Автор:  furnata [ 08 Юли 2012, 12:46 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Предни амортесьори 196лв. бройката Каяба
семеринг колянов вал 20лв.

Автор:  orange yellow [ 28 Авг 2012, 16:25 ]
Заглавие:  Re: Съединител Мазда 3 1.6 дизел, 2006 година

SEAL написа:
Драги съфорумници днеска смених амбреаж на Маздата 3, 1.6 дизел, 2006 година. И цената която ми взеха в сервиза ми приседна, ама какво да правя. #-o Всичко с работата ми излезна 980 лв- 740 лв за частите, които се водят комплект и остатъка е работа. Сигурно някои ще кажат баси мамата 240 лв са много за работа, но повярвайте цената е тази, защото се разглабя не малко неща по колата.. сваля се едната гума, сваля се полуоската, после скоростната, бе манжа с праз става на земята от части. А цената на частите е тази, защото има една тъпа хуйня, която тея от Мазда или Форд са решили да сложат, за да могат после да прибират пари и това нещо се нарича демпферен лагер или нещо подобно, което струвало майка си и баща си, отделно всичко се купува комплект, т.е няма начин да вземете само съединителя :evil: . Бе добре са го измислили! :mazda-rules: При мене това чудо (демпферния лагер) се беше разбило и от това произлизаше, че много високо ми зацепваше педала и аз през цялото време си мислех, че съединителя му свършва курса, а то имало още малко ресурс в него.

Честно казано почват да ми падат в очите тея от Мазда. Бива ли толко да усложняват нещата, когато един прост механичен съединител върши същата работа перфектно. Ми при старите коли, в повечет случаи се сменя само съединителя, даже притискателя в повечето случи кара поне от 2 до 3 смени на съединител, а тъпия лагер и той кара толкова. Честно казано тая хуйня наречена демфер, с извинение, не ми прави впечатление да подобрява нещо при превключването на скоростите. Е с тази разлика че почти превключвах като на автоматик, баси с това високо отделяне...Разбирам да бяха автоматик, ама аз съм с ръчни и един обикновенен съединтел щеше да върши идеално работа. А като гледам ресурса на това чудо, то той не е по-голям?! Изобщо оляли са се с тая хидравлика! :evil: Изобщо това си е минус поне за мене в тази кола.

Така че крайната цена е 980 лв. с труда

1. Комплект съединител Sachs (или ЗАКС както им викат бг.пр.)- 740 лв
2. Работа - 240 лв

Сервиза където ми го смениха е този:
http://maps.google.com/maps/ms?msid=208 ... 3,0.013937


Абсолютно се съгласявам. Жена съм и нямам никакви технически или автомонтьорски познания. Стигах дотам да нося в сервиз (уж скъп и реномиран) схеми на окачването на различните видове мазда 3, тъй като те така и не схващаха, че има разлика бензин - дизел, ръчни - автоматик, та дори и 1.6 и 2.0. Не беше един или два сервиза да ме лъжат и да сменят части, които не е имало нужда да се сменят. Да ми взимат 80 лева за филтъра за климатика, който в последствие се оказва, че даже не са сменили. Да сменят биелетка заради мое оплакване от тропане (170 лева оригинална!!!), а после да ми я върнат със същото тропане. И накрая да се окаже, че просто тампона на макферсон е за смяна (60 лева). Едни други пък ме убеждаваха, че ако тампона на носача е за смяна, то трябва да се смени целия носач....!!!
Колкото и да си харесвам колата ми писна да се занимавам с несвойствени дейности - контрол над сервизите, самостоятелно търсене и купуване на всичко, прочване на цените и тн. Защото ако не го правя - не мога да съм 100% сигурна в колата си. Така и не попаднах на сервиз, в който да разбират от Мазда, а не да налучкват. Не се опитвам да пестя пари, ами винаги съм искала колата ми да е на 100% изправна и да знам, че всеки един момент мога да тръгна на път без да се замислям. Колеги не знам вие как се оправяте! Имала съм и други марки коли и някакси по-лесно се случваше ремонта и поддръжката там.

И всички тези перипетии се случват само за някакви нормални смени на части за този пробег. Какво ли ще се случи някой ден, ако нещо по-сериозно се развали - не ми се мисли.

тампон на заден носач febi - 70 лева/брой
стабилизираща щанга febi - 27 лева/брой
маншон амортисьор birth - 28 лева/ брой
акумулатор acdelco 62 ah - 140 лева
предни накладки мазда - 220 лева
тампон на макферсон мазда - 60 лева

Автор:  cap7ainjack [ 21 Сеп 2012, 17:34 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Има ли друга тема за частите на 3-те ? Това като го чета от време на време се фрапирам от някои цифри :shock:

Както и да е, аз другия месец ще започвам да търся кола.Бихте ли споделили как се справяте с поръчването на частите от ибей например или друг такъв сайт и по -точно как се справяте с това да ги намирате на по ниски цени :) колко време се бавят има ли ги по-евтини винаги по тези сайтове и т.н. каквото се сетите.

Освен това до колегите от Варна, аз съм от там, Там има ли някой сервиз от който сте доволни, като работа и цени или място от където набавяте части?Има ли ги в наличност и колко време отнема да ги доставят? и т.н. и т.н ..впечатления като цяло

Автор:  SEAL [ 19 Окт 2012, 14:40 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

cap7ainjack написа:
Има ли друга тема за частите на 3-те ? Това като го чета от време на време се фрапирам от някои цифри :shock:

Както и да е, аз другия месец ще започвам да търся кола.Бихте ли споделили как се справяте с поръчването на частите от ибей например или друг такъв сайт и по -точно как се справяте с това да ги намирате на по ниски цени :) колко време се бавят има ли ги по-евтини винаги по тези сайтове и т.н. каквото се сетите.

Освен това до колегите от Варна, аз съм от там, Там има ли някой сервиз от който сте доволни, като работа и цени или място от където набавяте части?Има ли ги в наличност и колко време отнема да ги доставят? и т.н. и т.н ..впечатления като цяло


http://www.eurocarparts.com/ e един не лош онлайн магазин в UK. Някои неща са евтини, други пък не. Плащаш си и транспорт и си в бизнеса.

Автор:  kiroslavov [ 19 Окт 2012, 14:51 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Малко цени от последния ремонт:
Преден носач - 168лв. - някакъв корейски
Тампон преден - 46,36лв - оригинален Mazda
Задна щанга напречна - 38лв. не знам каква

Автор:  porio [ 20 Окт 2012, 18:11 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

За сефте и аз да купя нещо различно от масло и филтър след година и полвина и 30к км:

Предна главина - 230лв - Американска PFI
Предни накладки - 65лв - Испански
Маслен филтър - 10лв - AMC

И накладките и главината имат още известно време живот в тях и не са никак спешен ремонт, но прецених, че ако така или иначе ще ги сменям, е по-добре да е по-скоро за да си карам с новото.

Автор:  cap7ainjack [ 25 Окт 2012, 17:13 ]
Заглавие:  Re: Инфо за цените на частите на Mazda 3

Горивен филтър UFI - 100 лв (бил същия като на някаква нова DACIA, която била при тях)
Предни накладки - 100 лв (малко над 100 бяха и 2-те неща)

Предните накладки бяха свършили, а този филтър се сменя вече след 2 смени на масло

Страница 2 от 5 Часовете са според зоната UTC + 2 часа
Powered by phpBB® Forum Software © phpBB Group
http://www.phpbb.com/