Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 16:43

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 87 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2011, 15:44 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Окт 2009, 07:27
Мнения: 5
Здравейте.
Аз съм с Мазда 3 2007-ма, 1.6, бензин. След вътрешно и външно измиване на колата преди 20-на дни, възникна много странен токов според мен проблем в колата. От време на време, не винаги, след изгасяне на двегателя и отваряне на шофьорската врата започва да пищи аларма ли е, какво ли е, подобно на полицейска сирена, и в същото време постоянно и много бързо ми премигва цялото табло. Това продължава до момента в който изляза от колата и я заключа. И още нещо странно, свързано пак с тока според мен - като се кара през деня, фаровете автоматично си светят, но поне до сега таблото не светеше през деня. Сега, след тази автомивка, и таблото ми свети при невключени фарове и изгасва чак като пусна габаритите.
Моля за някакви съвети или идеи от къде и какво може да е проблема, за да не ходя в официалния сервиз на Мазда и там да ми свалят кожата за нещо сигурно елементарно. Мерси предварително !

П.С. Видях, че един колега е пуснал подобна тема, но само за мигане в таблото, но няма много отговори. Ако същия прочете и това - моля да ми пише дали и как е решил проблема. Благодаря !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2011, 17:35 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 2

Регистриран на: 11 Дек 2006, 00:22
Мнения: 654
Местоположение: Варна
skype: sunrize88
За да не пълня форума с подобна тема пиша в тази.
След проливните дъждове във Варна....днеска се качих в автомобила и забелязах странен шум на вода в мястото на водача. При излизане от автомобила и бърз оглед разбрах, че имам вода в вратата на шофъорското място.Утре ще ходя до сервиза да видя аджеба от къде е влязла водата. Всичко води към гумените уплътнения.....странна работа автомобила е само на 5 години! :shock:

_________________
Mazda 2 1.25i, 75k.с. 2006г.
ブルガリア代表ファンクラブ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2011, 20:35 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
На вратите отдолу има две клапички от където трябва да се изтича водата. Те представляват едни пластмасови отворчета поставени в ламарината върху които трябва да има едни гумени пластинки които са хванати в горната си част (самите клапи) които затварят иначе отвора. Ако там има запушване поради някаква причина за това има вода. Провери дали всичко там е наред и провери дали не е запушено. Също така наистина провери гумените уплътнения.. по целия ръб на вратата трябва да има, като също така отделно има едно гумено уплътнение в долната част на вратите което си е съвсем отделно. За зимния период е добре да ги намажеш с глицерин, за да не залепват от студа че има вероятност да се скъсат иначе.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2011, 18:15 
Offline
маниак
Аватар
2006 Mazda 2

Регистриран на: 11 Дек 2006, 00:22
Мнения: 654
Местоположение: Варна
skype: sunrize88
Колегата SEAL излезе прав с тези капачета. Отварят се с най обкиновенна отверка. Падат се по три капачета на врата, след тяхното премахване водата си изтече, оказа се запушване на самите капачета.След изчистването им на чешмата проблема се решава. Като предпазна мярка за тая зима смятам да намажа уплътненията с парафин. Иначе по самите уплътнения няма проблеми!!!

_________________
Mazda 2 1.25i, 75k.с. 2006г.
ブルガリア代表ファンクラブ


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2011, 19:52 
Offline
фен
2006 Mazda 3

Регистриран на: 07 Юни 2009, 00:18
Мнения: 152
Местоположение: София
Извинявай колега dobriv с риск да прозвуча глупаво, но все пак да задам няколко уточняващи въпроса.
1. Под сирена при отваряне на вратата, да не би да имаш предвид зумера за забравени светлини?
2. На всички мазди 3 със стандартни фарове т.е. без автоматично включване и изключване, късите светлини са включени през цялото време. И аз се притесних като го забелязах за пръв път и си помислих, че моята кола нещо е сбъркана, но е нормално. Твоята има ли автоматични фарове?
3. Когато завъртиш ключа за фаровете на позиция габарити, таблото свети, но с по-нисък интензитет, което се регулира лесно от едно копче от ляво на волана леко долу със завъртане нагоре и надолу. Когато си на дневни светлини единствено екранчето за километрите и екрана в центъра на таблото светят ярко, защото се предполага, че за да видиш данните през деня ти е необходима по ярко осветяване на дисплеите. Пробва ли го?
Единствено ме притеснява бързото премигване на таблото, за което нямам обяснение, но аз също съм забелязал че през зимата, от време на време светлините на таблото ми премигват за малко няколко пъти и после спират. Според мен щом не е изгърмял някой бушон, проблема може да се оправи като я вкараш за няколко дена в топъл гараж, за да изсъхне.
поздрави,


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2011, 20:54 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Сеп 2010, 18:01
Мнения: 121
А проблема може да е и във копчето което усилва и намаля светлината защото и при мен по едно време тя вратка се беше багнала и мигаше таблото на като я разбурах и се оправи и от тогава нямам проблем :P


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2011, 15:11 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
amazing424 написа:
А проблема може да е и във копчето което усилва и намаля светлината защото и при мен по едно време тя вратка се беше багнала и мигаше таблото на като я разбурах и се оправи и от тогава нямам проблем :P


Още един глас за врътката, при мене също не регулира добре.. Не е направена добре и заради нея не се регулира добре осветлението на уредите.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2012, 16:42 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Май 2007, 22:47
Мнения: 46
Аз съм със същата мазда и при мен се получи този проблем след монтиране на газов инжекцион. Врътката за силата на осветлението си работи, но когато изключа врътката за габаритите и късите вместо да изгасне таблото и да увеличи светлината на борд компютъра, борда угасва а осветлението на таблото се включва и като се отвори врата зумера за къси почва да свири. Също така установих че когато се издърпа волана рязко до край или се бутне на вътре рязко клаксона присвирва и таблото гасне или присветва. Като заключа колата понякога присветва само екранчето което показва изминалите километри. За късмет когато е включено копчето за стопа за мъгла няма проблеми и осветлението е изправно. Който знае как да помогне да пише?

_________________
Mazda 3 1.6i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2012, 20:44 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Май 2009, 12:41
Мнения: 26
Местоположение: burgas
провери дали лампата на жабката и пепелника светят ако не светят и двете смени поне едната и проблема ще изчезне но за смяна са и двете.Но ако поне едната свети то проблема е по-сериозен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2012, 00:30 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Май 2007, 22:47
Мнения: 46
Лампата на жабката отдавна не светеше, но за пепелника не съм обърнал внимание. Утре ще погледна и ще сменя крушките и дано се оправи.

_________________
Mazda 3 1.6i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2012, 09:45 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 419
Местоположение: София
Лампата на пепелника или жабката нямат нищо общо с проблема ти :!: По-скоро имаш някоя слаба връзка във волана щом като го дръпнеш или бутнеш се оправя

_________________
Mazda 3 1.6 Diesel, 2005


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2012, 21:52 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Май 2009, 12:41
Мнения: 26
Местоположение: burgas
Напротив коега и двете лампи отчитат консумацията си в така наречения инструмент клъстър модул който се намира /част от него/в таблото.Нека колегата провери и смени и да пише подробности.между другото не поставяйте LED лампи пречат по същата причина-няма отчетено съпротивление!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2012, 23:06 
Offline
фен
Аватар
2005 Mazda 3

Регистриран на: 11 Юли 2009, 11:51
Мнения: 419
Местоположение: София
Аз като взех моята не работеха нито лампата на пепелника, нито тази на жабката и нямах подобен проблем. За този клъстър модул чувам за пръв път - каква му е ролята ( питам от чисто любопитство ). Между другото съм сложил LED вместо крушката в бутона за аварийните светлини ( оказа се че такава крушка не може да се намери никъде ) и нямам проблеми.

_________________
Mazda 3 1.6 Diesel, 2005


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2012, 16:43 
Offline
любител

Регистриран на: 21 Май 2009, 12:41
Мнения: 26
Местоположение: burgas
Не зная какъв е твоя автомобил навярно дизел.Като цяло инструмент клъстър /IC/това са всички индекатори на арматурното табло:скоростомер,оборотомер,ниво на горивото,температура,светлини,мигачи,отворена врата или плафон,еър баг,колан както и размразяване на задно стъкло,климатроник и аудио.Те от своя страна дават информацията както на водача така и за BCM/боди контрол модул/които пък управлява вътрешното пространство и на PCM/компютъра на колата/.Всички модули си комуникират по скоростна CAN шина.Колкото до аварийните не е проблем ЛЕД лампа защото то е отделно реле.Тлкова от мен


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2012, 14:51 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Май 2007, 22:47
Мнения: 46
Лампата на жабката не работеше, а на пепелника ту работеше ту не работеше, когато не работеше премигваше таблото, като я разклата и проработи се оправяше. Смених я и таблото се оправи.

Специални благодарности за колегата ''sagitarius'' :)

_________________
Mazda 3 1.6i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Юли 2013, 20:11 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Юли 2012, 20:53
Мнения: 9
Местоположение: София
и при мен беше същия проблем с примигването и пищенето на зумера при изгасено положение и се оправи с смяна на крушката в жабката но пепелника продължава да не свети защото ми се вижда сложна смяната :( Ако някои знае как се сменя да каже или да пусне линк :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Сеп 2015, 16:13 
Offline
любител
Аватар
2003 Mazda 3

Регистриран на: 17 Сеп 2015, 13:47
Мнения: 30
Местоположение: Plovdiv
При мен проблема е, че таблото в средата си свети когато си иска... когато включа на габарит или къси би трябвало да светне централната конзола и лампата на таблото за къси, но единия ден работи а другия не, което е много дразнещо понеже вечер не се виждат бутоните... смених крушката в жабката, на пепелника и на запалката и проблема си остана... какво друго ще да е ?

_________________
3 2.0 150


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2015, 19:29 
Offline
любител

Регистриран на: 07 Ное 2015, 19:10
Мнения: 1
Местоположение: София
Здраейте, и аз имам същия като на impo12, колега стигна ли до проблема


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2015, 21:01 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Лоша връзка някъде.Старата ми Мазда я взех със подобен проблем.Но като я тупна с юмрук отгоре таблото и се оправяше.Веднъж така я цапардосах че 3 години не посмя да изгасне.....така и я продадох.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2015, 14:25 
Offline
любител
Аватар
2003 Mazda 3

Регистриран на: 17 Сеп 2015, 13:47
Мнения: 30
Местоположение: Plovdiv
Колко бой му хвърлих на това табло и проблема си стои :D

_________________
3 2.0 150


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2015, 16:57 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
не става само с бой... требе пръчка! :lol: :lol: :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016, 22:58 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
impo12 написа:
Колко бой му хвърлих на това табло и проблема си стои :D


Аз мойто го почвам утре. :lol:
Имам го тоя проблем и аз от доста време - гасне и се пали на случаен принцип.
Днес на обяд изгасна, паркирах и реших да проверя дали свети изобщо нещо отпред и отзад.
Светеше и аз спокойно заключих колата. След 6 часа се връщам, вкарвам ключа в контакта и паля.
Настана една цветомузика по таблото - мигат цветни лампи, цъкат някакви реленца, стрелките затанцуваха в синхрон,
дори чистачките се надигнаха донякъде за поздрав - не е истина! :shock:
Е, благодарение на прочетеното във форума - акумулатор, съответно забравени включени къси.
От години не съм забравял включени светлини и разказвам това, защото установих, че не работи и зумерчето за предупреждение.

И така - други идеи освен бой и пръчка?

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2016, 23:59 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 114
Местоположение: София
Само не разбрах проблема със забравените светлини е предизвикал "диско" ефекта в уредите ти и ти го реши с зареждане или смяна на акумулатора? Или не...?

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2016, 00:18 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
beby78 написа:
Или не...?

Не.
Подсветката на таблото е еретична.
Лоша маса, лоша спойка са причините ако IC е Ок.
Активират се от вибрации или студено/топло.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2016, 08:33 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Неработещо зумерче - забравени фарове - изтощен акумулатор - шоу по таблото.
Някъде във форума бях прочел за такъв ефект и причината беше паднал акумулатор.
Хубавото беше, че винаги имам кабели и въже.
Иначе първите секунди шоуто е стряскащо.

Хората свикваме с глезотийки и да разчитаме на тях - индикация за включени светлини, ABS, ESP и т.н.
Свикнал съм от дълго време без тях и на мен не ми помагат.

Относно проблема съм се насочил към лостчето за светлините и кутията под жабката като най-вероятни причинители.
Колегата @ihristov се е ориентирал правилно.

Докато се постопли навън очаквам все пак някой да е решил проблема и да пише.

Безаварийно!

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2016, 15:38 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Таблото зад волана мина метър, но това с предпазителите под жабката що шутове отнесе! :evil:
WoLF написа:
Зад жабката разкачвате всичко и го закачате хубаво пак... Просто на кутията с куплунгите пише Ford Mo Co ;)

Прикачени файлове:
IMG_4736a.jpg
IMG_4736a.jpg [ 205.67 KiB | Прегледано 31872 пъти ]

На всеки удар си светваше лампичката за габарити. Разкачане на куплунзи и реле, наместване и фиксиране на няколко пъти.
Аз се уморих, а той - не! Остана проблемът, даже се задълбочи. Поне установих със сигурност на 100%, че е там. :!:
Контактна история или прекъснат кабел.
Ще има втори рунд :), но се замислям за някакви почистващи контактни спрейове.
Ако някой има опит с такива, може да сподели.

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2016, 08:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
bat_Vite написа:
Поне установих със сигурност на 100%, че е там. :!:
Ще има втори рунд :), но се замислям за някакви почистващи контактни спрейове.
Ако някой има опит с такива, може да сподели.

-Стига си го "бъхтал" този контролер, ами го свали(при разкачен акумулатор) и го занеси на някой който е на "ти" с поялника, има лоши спойки в него, тъй наречените(студени)! :)

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2016, 18:28 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Имаше втори рунд. :)

Сваляме таблото под жабката.
Оранжевият куплунг е основният заподозрян заедно с предпазител F82 съгласно схемите.
Прикачени файлове:
IMG_4753a.jpg
IMG_4753a.jpg [ 552.98 KiB | Прегледано 31663 пъти ]

Прикачени файлове:
IMG_4735a.jpg
IMG_4735a.jpg [ 614.46 KiB | Прегледано 31663 пъти ]

Гнездото но оранжевия куплунг е вляво.
Прикачени файлове:
IMG_4760a.jpg
IMG_4760a.jpg [ 467.42 KiB | Прегледано 31663 пъти ]

Напръскваме с контактен спрей (от кварталното магазинче, оказа се немско!), всички куплунзи и гнезда,
но най-много горните на снимките. Обръщаме внимание и на F82. Изсъхва почти веднага, но се изчаква една цигара време.
Прикачени файлове:
IMG_4763a.jpg
IMG_4763a.jpg [ 1.44 MiB | Прегледано 31663 пъти ]

Всички куплунзи се раздвижват в гнездата си (няма шанс да объркате местата им).
Процедурата се повтаря няколко пъти..., а за любителите и :beer:

От любопитство все пак отворих и таблото.
Отдавнашната ми небрежна представа, че вътре ще намеря релета, предпазители и широки писти, се изпари на мига - вътре си има цял компютър!
Прикачени файлове:
IMG_4762a.jpg
IMG_4762a.jpg [ 715.01 KiB | Прегледано 31663 пъти ]

Тържествено и внимателно го затворих с мисълта, че никога няма да го отварям повече. Дааа, минало е време.
Перфектни визуално спойки и всичко покрито с предпазен лак.
Това нещо трябва да е минало през сериозни топлинни и шокови тестове преди монтажа в колата.
Вероятността за студена спойка започна да клони към числото 'епсилон' от висшата математика, т.е. пренебрежимо малка.

Резултатът - броят на отказите спадна драстично, но все още инцидентно показва лош характер.

rockton написа:
bat_Vite написа:
Поне установих със сигурност на 100%, че е там. :!:
Ще има втори рунд :), но се замислям за някакви почистващи контактни спрейове.
Ако някой има опит с такива, може да сподели.

-Стига си го "бъхтал" този контролер...

Колега @rockton, вече знаеш, че това беше за малко fun - знам как се работи с електроника! :)

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2016, 22:10 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 17 Авг 2004, 10:54
Мнения: 654
Местоположение: Сф. Захарна фабрика
:) Браво, радвам се че си се оправил с проблема. Това което си отворил се казва BCM, ETAX,BSI , и тъй нататък наименования които всеки производител на автомобили "кръщава" по свой собствен начин , а то си е едно и също , Боди контрол електроник(модул)! :)

_________________
"четенето на грешки" - не е диагностика , "изтриването на грешки" - не е ремонт! 0896 633459


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2016, 22:24 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Благодаря, ще се радвам, ако и другите колеги с тази болка си решат проблема. :yes:

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 87 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 13 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб