Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Апр 2018, 05:37

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 18:10 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
От 30 дни съм с Мазда 3 2003 2.0 бензин в София след смяна на свещи филтри и масло колата мина около 400км градско и всичко си беше ок.Излязох на магистралата и ГИ даде 11на 100 разход колкото и в градско каране в София. Преглътнах го но погледнах маслото нямаше въобще по пръчката долях около 1л и се появи на върха на щеката това значи още 1л за да отиде между мин и макс.Което значи че за 400км е изяло 2л масло а съм карал с около 140 150км в час.Нормално ли е това или съм взел прецакан двигател?Маслото е Mobil 5W40.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 20:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 132
Местоположение: Кюстендил
Ти ли сложи газовата уредба ?

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2015, 21:33 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Да, дали има значение.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 00:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 01 Фев 2014, 15:30
Мнения: 132
Местоположение: Кюстендил
Имаше тема за супер "майстори " които при монтиране на газовата уредба надупчили главата малко грешно и в резултат на грешката свързали маслена магистрала към цилиндрите :D

Не съм много запознат ( използвам амтомобил задвижван от истинско гориво за ДВГ -ДИЗЕЛ ) :)

_________________
MAZDA 323 F DITD 90


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 07:22 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4233
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
beby78 написа:
Да, дали има значение.

Има и то доста по голямо значение, отколкото си мислиш .
Я качи една снимка да се види, къде сте дупчили за газовите щуцери .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 09:41 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Преди да си сложа ГИ рових из форуми за мнения за добър майстор и така избрах този Еврогаз в Горна Баня ето снимки:


Прикачени файлове:
7.jpg
7.jpg [ 165.9 KiB | Прегледано 2647 пъти ]
4.jpg
4.jpg [ 128 KiB | Прегледано 2647 пъти ]
3.jpg
3.jpg [ 215.52 KiB | Прегледано 2647 пъти ]
8.jpg
8.jpg [ 221.66 KiB | Прегледано 2647 пъти ]
2.jpg
2.jpg [ 158.27 KiB | Прегледано 2647 пъти ]
1.jpg
1.jpg [ 163.42 KiB | Прегледано 2647 пъти ]

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano
Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 10:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1488
Местоположение: София
Самото действие "да продупчиш главата" при монтаж на ГИ е неразбираемо за мен.
Може ли за малко подробности как е изпълнен този монтаж?!

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 12:41 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4233
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
beby78 написа:
Преди да си сложа ГИ рових из форуми за мнения за добър майстор и така избрах този Еврогаз в Горна Баня ето снимки:
Изпълнението е добро, дупчили са където трябва (на пластмасовите колектори) а не в главата . Проблема в такъв случай ти е в самия мотор и при този огромен разход на масло, на дали ще се оправи само със сегменти и гумички, сигурно има и някоя шупла по стените на цилиндрите, или някое задрало бутало . :(

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 12:58 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Не трябва ли да имам загуба на мощност или ако е покарам на бензин само на бензин да сравня? Ако и набутам от туй чудо

http://www.xado.bg/%D0%BF%D1%80%D0%BE%D ... one-stage/

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 13:20 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 5

Регистриран на: 17 Сеп 2013, 13:55
Мнения: 331
Местоположение: Sofia
Нали се сещаш че ако е тръгнал двигателя няма как да минеш само с тези гелове-мелове и други такива алабалистики а си трябва ревизия и преглед на мотора... Все пак ако ще се чувстваш по-спокоен пробвай, най-много да си навътре с още 80 кинта...

Sent from my MI 3W using Tapatalk

_________________
Mazda 5, 2.0L MZR-CD (RF) 105 kW, 2008

Kimi Ga Yo - https://www.youtube.com/watch?v=29FFHC2D12Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 14:34 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1859
Местоположение: София
Не съм съвсем сигурен.
Две неща.
1. Този разход 11газ на магистрала си е съвсем нормален за този мотор.
2. Как точно мериш нивото на масло? Ако ти е скосена щеката за масло отдолу както на 6-цата там се събира винаги капка, която е доста по-тъмна и лъже окото, че маслото е на и под минимум.
За да си сигурен премери го така. Караш докато загрее до нормално колата.
Спираш на равно, чакаш 10-15 минути.
МНОГО внимателно избърсваш щеката за масло като я извадиш, докато няма никакви следи от масло по върха(да е абсолютно сух) и мериш като не гледаш капката, а за тънък филм масло, който е доста светъл на цвят, но си личи като се загледаш от сухото.
Има известен па макар и малък шанс да се разминеш само с уплах.
Късмет.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 17:19 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Така направих колата работи около 30мин после почаках 10мин и извадих щеката избърсах я и хоп за проверка-суха пак нищо. Загасих двигателя и долях 1л. почаках 10мин и пак проверка вече имаше на върха далече от мин. слой масълце.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 18:52 
Offline
фен

Регистриран на: 08 Юли 2010, 17:03
Мнения: 325
Местоположение: Бургас
При този голям разход на масло не пропуши ли поне малко тази кола и ауспуха не се ли омазни поне малко,ако не да не се окаже теч.

_________________
MAZDA 626GF 1.8 - хечбек 04.97-08.99


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 20:02 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Не. Пипахме ауспуха - само сажди. Имам кора под по-голямата част на двигателя и всичко е сухо. Ако наистина го е изгорило това масло на тези 4000 оборота, то тогава ако карам с 180 по-дълго време трябва колата да се хвърли ли? Мислих си , че като вземам 150коня и по-голям мотор разхода и оборотите поне на магистралата да са по ниски от предишната ми кола Опел Астра 1.6 75коня 4000 оборота с 140км и 9 на сто газ, и не лапаше масло. Дали не направих грешка, че си купих Мазда. Японски мотор. Дано да греша като първо впечатление, но съм разочарован:по-шумна, по-неикономична, по-скъпи части, по-некачествена пластмаса в купето, по-малък багажник, да не споменавам ел.стъклата се отварят супер рязко не плавно. Единствено дизайна ми харесва и рязкото набиране на скорост. Утре ще потърся помощ при майстор да си каже мнението за маслото.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 20:47 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Юни 2013, 20:01
Мнения: 222
Местоположение: shumen
аиде - айде !!!!!!! не се кахъри толкова !!!!!!!!!! Мазда си е много хубава марка :lovemazda: но си имал късмет да попаднеш на мърляв предишен собственик който е осрал мотора !!!!!!!!!! Сега дилемата е колко и на каква цена !!!!!!!! няма нещо не поправимо ~ но първо къде е проблема ??????????? :evil: А после, няма да повярваш каква кола ще караш !!!!!!!!!!! Успех с оправянето и подръжката на Маздето! :-({|=


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 20:57 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Силно се надявам да си прав. Дано до 1000лв да успея да оправя двигателя,че иначе ще си го карам счупен. С такъв кеф си я купих специално 2 месеца проучвах чаках за цвят, купих и нови гуми Fulda, DRL модул, сложих и mp3 Yatour, полирах фаровете, затъмних и стъклата с Llumar, купих и навигация, парктроник, камера смених и лагер главините отпред престъргах и дисковете и нови накладки сега поръчах MOD - смяна на пръскалките за предното стъкло с такива от Форд Фюжън, нови стелки взех. Обслужих я ново масло филтри свещи филтри на купето, ГИ Романо с OBD. Харесах си я, защо сега се опитва да ме разочарова??? :(

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 22:20 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1409
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Много е възможно да гори масло заради гумички на клапаните.. На колко хиляди я купи?

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 22:28 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 982
Местоположение: София
Може ама еба...и гумичките 2литра за 400 км. колега като чета как и сипваш масло направо се плаша.
Дано откриеш проблема и го отстраниш.
То ти с този разход на масло ако тръгеш за някъде трябва да имаш поне 10 литра в багажника.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2015, 22:53 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 07 Май 2013, 19:42
Мнения: 1488
Местоположение: София
Два литра за 400км означава 1:20, масло:гориво. Двутактовите са на 1:50 до 1:100 и пушат и смърдят отчетливо на изгоряло масло. Хванете някой приятел да покара зад Вас и ако маслото се изгаря, със сигурност ще се знае.

_________________
Mazda6, I gen. restyle, 2260cc petrol, AT FWD, с пролетни джанти.
Човек се учи докато е прост!
Не пийте вода - рибите пикаят в нея!
RedBull дава крила, а гроздовата - 4х4!
All'alba vincerò!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 12:00 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Юли 2014, 16:10
Мнения: 106
Местоположение: Sofia
Колега, спокойно и аз съм така със същия мотор. Гори масло обаче и пуши, не винаги, но пуши ако не я караш 1 ден или нещо такова и то само докато тръгне. Това са 100% гумички, които чакам майстора да ми каже кога да я закарам. Когато я взех явно са сложили някаква добавка защото маслото си беше в граници и момчетата ми казаха, че маслото си личи, че е било хубаво, но не е сменяно много време. По моята логика, ако са сегменти, едва ли ще помогне каквато и да е добавка. Не знам кога ще оправя проблема, но ще пиша задължително дали се е получило. Смяната на сегментите излиза около 700-800 лв., но винаги първо се пробва с гумички (200лв за труд и 50ина лв. гумичките), защото е по-лесния вариант. А и няма как да се разбере кое от двете е проблемът.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 12:21 
Offline
фанатик
Аватар
1999 Mazda 323F

Регистриран на: 08 Дек 2009, 09:15
Мнения: 1139
Местоположение: Пловдив
Абе нещо не е както трябва - няма теч, не пуши и не омаслява ауспуха... Та къде ходи това масло бре?! Да не ти е при антифриза? Просото няма начин да гори толкова много и да не пуши и да не ти е мазен ауспуха. Вземи го премери на студен двигател - когато всичкото трябва да ти е в картера. Виж дали щеката влиза напълно - да не би да не влиза нацяло...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 14:57 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1409
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
При коли с катализатор е много възможно да не се види нищо отзад на ауспуха. Въпроса е дали наистина го гори или просто отива някъде, както казва колегата над мен - в антифриза... или да тече от някъде.

PS: другото което мога да кажа относно проверката за течове. Тя се прави лесно. Първо се мие двигателя хубаво... там със всичките евентуални последствия от това като например, проблеми с паленето заради водата, защото навсякъде ги мият вече по един и същи начин- с водоструйката, а не с пароструйка. После колата се кара малко, да загрее хубаво, и същия ден отиваш на сервиза където я качват на подемника и почват да гледат навсякъде, най-вече отдолу, защото ако капе то ще се види. Ако пък не капе, е възможно да го гориш, да мешаш с маслото и прочие простотии.. НО най-лекия възможен вариант е точно гумички на клапаните. Понякога при смяната им дори с нови поради ниско качество или лош монтаж проблема може да не изчезне. Имах приятел който караше преди години Фият Типо което гореше яко масло, точно заради гумичките. Смениха му ги в един сервиз, ама сложили някакви други които бяха хлабави, е продължи да пуши, почнахме да мислим че има проблем самия двигател.. обаче не би, беше си заради гумичките, но това го оправиха в друг сервиз където си разбираха от работата!

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2015, 17:44 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Юли 2014, 16:10
Мнения: 106
Местоположение: Sofia
Не си мий двигателя само, повярвай ми. Както си и ти като мен с газова... 2 седмици вече мъки и неволи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015, 12:39 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Май 2013, 11:34
Мнения: 20
Местоположение: Bulgaria
skype: emphaze
Аз имам същия проблем, само че е литър на 1000 км. Не се занимавай с гумички и добавки, моторът си е за сегменти.

_________________
Mazda 3, BK Hatchback, 2005, 1.4/1349cm3 62kW/84ph :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2015, 14:31 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4233
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
SEAL написа:
НО най-лекия възможен вариант е точно гумички на клапаните. Понякога при смяната им дори с нови поради ниско качество или лош монтаж проблема може да не изчезне. Имах приятел който караше преди години Фият Типо което гореше яко масло, точно заради гумичките. Смениха му ги в един сервиз, ама сложили някакви други които бяха хлабави, е продължи да пуши, почнахме да мислим че има проблем самия двигател.. обаче не би, беше си заради гумичките, но това го оправиха в друг сервиз където си разбираха от работата!

Ако искаш да се обзаложим, че нищо няма да се промени след смяна на гумичките, само ще е с едни пари назад . :)
Освен това, при този мотор точно, няма как да се объркат гумичките, защото не стават от никаква друга кола, не е заради размера, а заради самата конструкция на гумичката .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юни 2015, 22:26 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Колко би струвал такъв ремонт с частите в София препоръчайте ми някой сервиз или майстор.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2015, 02:01 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 27 Ное 2007, 21:51
Мнения: 129
Местоположение: Раковски
Пробвай с чичо Владо:
viewtopic.php?f=4&t=1559

_________________
Мазда 3, 2004г., 1.6, 105 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Юни 2015, 10:18 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Ное 2011, 11:45
Мнения: 69
Местоположение: София
Колега ако Маздата е стояла дълго време по автокъщите има вероятност да са ти запекли сигментите. Препоръчвам ти преди да отвориш двигателя да промиеш сигментите със газ за горене. Успех


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2015, 12:32 
Offline
фен

Регистриран на: 06 Юли 2014, 16:10
Мнения: 106
Местоположение: Sofia
Аз говорих с чичо ви Владо, но ми говореше за някакви добавки и със смяната на масло общо 400лв. и няма гаранция за оправяне на проблема. Цъкнах в сайта и видях, че рекламира добавки, та си направих едно заключение за консултацията му и направо ще се засиля за гумички. Ако и тогава остане проблемът, ще се ориентирам към вторични суровини или смяна на сегменти, но първия вариант ми се струва най-удачен.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2015, 13:26 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 3
Автор на темата

Регистриран на: 26 Мар 2015, 10:53
Мнения: 113
Местоположение: София
Чакам резултат, аз нямам сега пари за смяна на сегменти и никой не каза колко би струвало труда и частите затова изчаквам ако се получи при теб "WildBoarII" то и аз съм след тебе със същата операция, пиши един ред за резултата.

_________________
---------------------------------------
2003 Mazda 3, 2.0, 150PS Petrol + LPG Romano


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 41 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 3 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб