Истината е, че при всяка една възможност застрахователите бавят/режат парите.
Април месец се разправях с "Лев Инс". Ставаше въпрос за засечена на главен път кола от служебна такава с важна госпожица вътре, която след деянието си дори претендираше, че не е направила нищо нередно, просто трябвало да се натиснат спирачките и да се остави тя да си продължи...Полицаите естествено са си го преместили. Както и да е. За съжаление една такава случка вкарва човек в много загубени часове и нерви през следващите седмици и месец-два.
Обобщавам:
От морга се купиха необходимите части, стойността им беше около 700-800лв. Сумата за частите по фактура от сервиза беше близо и малко над 1000лв, но какво от това, застрахователят изплати по-малко, а трябваше да се заплаща и труд. Естествено се чакаше сума ти време преводът, молби, телефони, мейли, прехвърляния от офис Пловдив, офис София...сервизът допълнително не бързаше с ремонта си мина повече от месец. Взима се колата...пуска се климатикът - не духа студено (вече беше станало лято
). Връщам се...ми то имало поражения и по радиатора...айде нов оглед, нова молба за отпускане на пари, отказване, пак нова молба...едните гледали, другите в сервиза пък каквото им се каже правят...отново чакане на превода, отново разговори, отново мейли и прехвърляния. и естествено - купуване и на радиатор. Който пък дойде, но не ставаше за колата и се поръча друг.
Изводът:
губиш време за огледи и протоколи, губиш време по морги, губиш време да си получиш парите и накрая разходите при 1200лв, изплатени около 1000-1100лв. Колата направена, но с дребни забележки по закачването на брони и капаци, напасвания и прочие...и всичко това при познати хора и при застраховател, и в сервиза, където се правеше. Човек и грам представа няма в момента, в който колата я блъснат, какво го чака следващите месеци...а това е един прозаичен случай само.