Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 357 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 27 Май 2017, 22:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Мдаааа... В днешния дъждовен ден се пъхнах в гаража и продължих експериментите с аудио системата Infotainment. Това, което констатирах днес относно "слушането на музика от външно устройство", беше:

1. Най-стабилният вариант си остава флашка, пъхната в USB гнездото - виждат се папките с файловете, избират се и всичко си е както беше в Маздата. Явно в този случай плеърът си е на аудио системата на колата, а флашката си е само носител, затова и няма проблеми.
2. Също добре работи вариантът когато свържа телефона си (Samsung Galaxy A5) в USB гнездото и забраня Android Auto да не се отваря - тогава също виждам папките и файловете и мога да избирам.
3. Блутутът не винаги работи добре, но не съм го изследвал много подробно. Забелязах, че (поне в някои моменти) работи двустранно - изпълнението можеше да се командва, както от аудио системата, така и от телефона.
4. Андроид ауто, когато е разрешен, работи известно време, и прекъсва връзката. Ще опитам да го инсталирам от друг файл, поне такива има много в APK сайтовете.

Като цяло, пак констатирам, една голяма бъркотия е всичко това...

Все пак, блутутът работи добре на доста голямо разстояние от колата - няколко метра извън гаража не прекъсваше. В Маздата прекъсваше като отида до багажника отзад и това ме изнервяше.

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2017, 12:50 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Днес карах колата на "тест-драйв" по околовръстното и из кварталите с цел да я изследвам как се държи. Бях само на блутут и установих, че действително не работи според моите представи...

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2017, 15:23 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
Флашка май е най-удобно за музика. Мисля и за качество.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2017, 19:33 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Днес, в късния следобед, големият внук ме изнуди да го закарам на среща с приятелчета... и аз се поддадох, защото можех да поекспериментирам още с новата количка...

Да ТТ, флашката излиза, че е най-удобно и качествено... Т.е., комбинацията флашка в USB-то за "музиката" и телефон с блутут - за разговорите, си остава класиката, която си я имаше и в Маздата. Папките и файловете в тях се разглеждат без проблеми.

Но и вариантът само с телефон, свързан с кабел към USB-то за "музика" (при предварително изключен Андроид Ауто) и блутут - за разговорите, работи много добре... и тук папките и файловете в тях се разглеждат без проблеми.

Значи, мисля да дублирам записите на песните и във флашката и в телефона. Вариантът "блутут и за разговорите и за музиката" просто отпада.

Между другото, днес за първи път свързах новия си телефон с кабел към USB на лаптопа и разгледах папките и съдържанието им в него. Че то било много удобно това, преди се мъчех с блутут и разни облаци да ги прехвърлям - тромаво и досадно бавно. Смятам занапред да си прочиствам и подреждам телефона през USB, а и в колата да го свързвам така.

Забелязах още нещо днес - когато се "кънектвам" през блутута, по някаква причина нивото на сигнала е доста по-ниско и се налага да увеличавам доста усилването. Но ако връзката се разпадне, аудио системата се превключва на радио и силата на звука рязко скача... и гледай какво става...

Остана единствено да пусна този Андроид Ауто (функцията "прожектиране") за да използвам пълноценно възможностите на количката... Засега нямам идея какъв е проблемът, че връзката се разпада твърде бързо... Ако някой знае нещо, да помага...

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2017, 20:00 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Това според мен е абсолютно нормално, на различните входове да помни различни нива на звука, дори на мойта маздда от 2010 AUX е применро на 25, а радио e na 17-18, като ги превключа се усеща .


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Май 2017, 21:29 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
road_runner написа:
Това според мен е абсолютно нормално, на различните входове да помни различни нива на звука, дори на мойта маздда от 2010 AUX е применро на 25, а радио e na 17-18, като ги превключа се усеща .

Проблемът е, не че нивото на звука (положението на "плъзгача") е различно, а като че ли сигналът на входа е отслабен и трябва "плъзгача" да се премести доста надясно за да се чува със същата сила. Т.е. при едно и също положение на плъзгача, силата е различна.

Едно обяснение може да е, че сигналът е намален в телефона, а не в уредбата. Подобен проблем има в телевизорите с допълнителен цифров приемник, който също има регулатор на силата... и ако го намалим, се получава същата ситуация.

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 08:58 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Аз затова не съм фен на многото екстри в колата, защото е голям шансът да има нещо, което не работи както очаквано, и се изнервяш, че ти е калкулирано в цената. а ползата е минимална
ОТ екстрите единствено ме интересува климатроник, подгрев на предното стъкло, автоматични фарове/ чистачки, парктроник и електрохроматични огледала.

Блутуут, завиващи фарове, седалки с памет и електрическо местене, старт стоп, камери за виждане, датчици за налягане в гумите и т.н. са ЗА МЕН само разход ненужен.
ЗА горчивия ми пример със старт стоп системата още си спомням, за проблемите с датчиците за налягане в гумите имаше също сериозна тема......., като гледам и LED фаровете на CX-5 се оказват не толкова безпроблемни...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 11:25 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Относно датчиците в гумите, вече са задължителни и всички производители продават с такива и най-базовите нива. Аз също ги ненавиждам и кофтито е, че трябва да купуваш още четири за да си сложиш на втория комплект джанти или да рискуваш да ти ги изпочупят по гумаджийниците.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 12:03 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
вече масово ползват ABS-а за да се следи разлика в оборотите на колелата, и аз и жена ми имаме системи за следене на налягането, но не сме със "специалните" вентили.

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 14:18 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Това е супер, но датчикът не е ли на спирачния апарат? Как мери налягането в гумата?

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 14:53 
Offline
фанатик

Регистриран на: 01 Май 2013, 17:16
Мнения: 1161
Местоположение: София
donpeev написа:
Това е супер, но датчикът не е ли на спирачния апарат? Как мери налягането в гумата?

да ти кажа честно идея нямам.... май следят за оборотите, демек ако спадне налагането гумата реално почва да се върти по-бързо. Не съм имал честта да го изпитам, единствено като сменя летния със зимния комплект гуми с джанти ми светва сигнална лампа и трябва да преинициализирам системата, това и на двете коли, а иначе и гумите и джантите са същите като размер.... как хваща промяната нямам идея

_________________
Mazda 6 Revolution-Sport Combi 2013 / 165 hp. petrol / - ex.
Mazda 6 Homura - 2021 / 194 hp petrol /


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 16:04 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
ABS TPMS системите мерят не налягането, а хващат разлики в скоростта на въртене на отделните гуми.
Работят относително надеждно, за малки разлики +/- 0.3 не са точни, но за спукана гума или спадаща ще алармират.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 17:54 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Датчиците са на главините обикновено

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 18:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Да, и моята Мазда мереше чрез ABS-а налягането, по-точно спадане на гума под критична стойност... Все пак е по-удобно за нашите условия от тези тромави датчици... Те тези гуми златни станаха, не само като стойност - 4 датчика май по 250 лв. единия, ами и по трудоемкост - сваляне и слагане след това на общо 20 декоративни капачки...

Ох, сетих се, че ми предстои още едно "приятно" занимание - трябва да сваля едно от колелата и да се опитам да сложа от колелата, останали ми от Маздата...

Но да се върна на моите "научни изследвания" в областта на аудио системата Infotainment (IntelliLink 400)...

Днес със сина ми правихме нещастни опити да инсталираме работеща версия на Андроид Ауто, но така и не успяхме. Но установих твърдо, че ако го изключа, останалите две системи - блутут за телефонни разговори и USB за музика от паметта на телефона, работят нормално. Просто се е искало да цъкна един скрит прозорец за да разреша прехвърлянето на данни (МТП) чрез USB.

Значи основен вариант е блутут за телефонни разговори и флашка в USB порта за музика. Резервен вариант (ако съм забравил флашката например) е горният - блутут за телефонни разговори и телефон, пъхнат в USB порта за музика.

Днес свърших и още нещо полезно за защита на колата от безконтактна кражба... но това можем да го обсъдим в тесен кръг...

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Последна промяна Mazda dreamer на 30 Май 2017, 22:11, променена общо 2 пъти

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 20:15 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
При мен е така, sdcard за музика, СинЗъб за разговори, USB за зареждане или ако ми трябва Нави. Виж дали нямаш sdcard, моята е в джабката...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 21:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
TTodorov написа:
При мен е така, sdcard за музика, СинЗъб за разговори, USB за зареждане или ако ми трябва Нави. Виж дали нямаш sdcard, моята е в джабката...

Имам само едно USB в дъното на подлакътника, в средата между предните седалки... но пише, че може да се удвои с хъб...

Засега мисля да карам по стандартния, добре познат начин - "синия зъб" за разговори, флашка в USB - за музика... През това време ще търся инфо за Андроид Ауто за да го пусна... Може би трябва да се обърна към сервиза им, но не очаквам някаква особена помощ, затова не бързам да си развалям настроението... още съм доста нестабилен психически от преживяното...

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 21:41 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
road_runner написа:
Аз затова не съм фен на многото екстри в колата, защото е голям шансът да има нещо, което не работи както очаквано, и се изнервяш, че ти е калкулирано в цената. а ползата е минимална
ОТ екстрите единствено ме интересува климатроник, подгрев на предното стъкло, автоматични фарове/ чистачки, парктроник и електрохроматични огледала.

Блутуут, завиващи фарове, седалки с памет и електрическо местене, старт стоп, камери за виждане, датчици за налягане в гумите и т.н. са ЗА МЕН само разход ненужен.
ЗА горчивия ми пример със старт стоп системата още си спомням, за проблемите с датчиците за налягане в гумите имаше също сериозна тема......., като гледам и LED фаровете на CX-5 се оказват не толкова безпроблемни...

Как действа този "подгрев на предното стъкло"? Това бутонът за форсирано духане върху стъклото ли е?

Автоматичните фарове на Астрата още не съм ги пробвал при реални условия (вечер, в тунел) колко прецизно действат, само в гаража като я вкарвам, ми включват фаровете засега. Автоматичните чистачки действат твърде рано, при първите капки, и се питам дали това не е зле за издраскване на стъклото?
Огледалото за задно виждане е май такова адаптиращо се, но не видях как се изключва това...

На Маздата бях отказал да има парктроник, а си бях монтирал камери отзад и отпред. Тук, на Астрата, задната камера е превъзходна, дава много добра видимост отзад (на пробягващи пешеходци и малки деца)... особено добре се извиват линиите за траекторията на движение.

Парктроникът се оказва доста полезно устройство, защото реагира отзад и на преминаващи близо до бронята пешеходци, а предния пък - като наближа предната кола в колона (ако се заблея и изпусна спирачките, докато чакам)... или ако предната кола даде внезапно назад, а аз не гледам... Малко кофти е като запаля колата в гаража и почва да свири, защото я спирам на няколко см от стената, дори я залепям до нея (облечена с мека материя). Също, малко странно е като изляза от колата при запален двигател и отида отзад да отворя багажника, парктроникът ме усеща и почва да свири вътре в купето... но се чува и отвън... Сигурно, ако отида отпред, пак ще свири (с друг тон)... абе цял оркестър е това като се движиш около колата :). Така, че пази от преминаващи пешеходци и отпред, а си мисля, че и от съмнителни типове, въртящи се около колата :), т.е. това си е една периметърна охрана :D.

Има доста дребни автоматизми и глезотийки в тази количка. Например, задната камера остава да работи известно време и когато тръгнеш напред, което колкото и да е странно, действа добре... Като отвориш с бутона задния капак, се включва осветлението на табелата... Пише, че в дъжд, ако включиш на задна, се включва задната чистачка...

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Последна промяна Mazda dreamer на 17 Юни 2017, 20:52, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 22:16 
Offline
фен
2017 Mazda 3

Регистриран на: 09 Апр 2017, 15:24
Мнения: 248
Местоположение: Крън
Имаш ли сигнализация при движение назад, при изход от паркинг, т.е да алармира за приближаващи коли и пешеходци. Това е особено полезно ако си между два буса и няма никаква видимост настрани.

_________________
Mazda 3 g120 2017


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Май 2017, 23:19 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
ivan1 написа:
Имаш ли сигнализация при движение назад, при изход от паркинг, т.е да алармира за приближаващи коли и пешеходци. Това е особено полезно ако си между два буса и няма никаква видимост настрани.

Сигнализацията, за която говоря, е като страничен продукт от действието на парктроника (преден и заден). Основното му предназначение е да сигнализира, когато колата се приближи до нещо... но той сигнализира и когато нещо се приближи до колата... само че действа на малко разстояние... Допълнено с камерата за задно виждане, се получава една много добра система за наблюдаване и сигнализиране на преминаващи отзад пешеходци (особено възрастни хора и деца, които не обръщат внимание на задните светлини).

Аз съм малко учуден, че задният парктроник на Астрата действа постоянно при работещ двигател. Доколкото си спомням, като сме монтирали такива парктроници, ги свързвахме към задните светлини и така те действаха само при заден ход.

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2017, 06:54 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
За подгрева - мойта мазда има реотани и в предното стъкло на директно слънце под ъгъл се виждат едни леки леки отблясъци, това са нишките. Ако колата ти нощува навън е много добре за размразяване, макар че мойта е гаражна и съм го ползвал 3-4 пъти досега


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2017, 07:12 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
road_runner написа:
За подгрева - мойта мазда има реотани и в предното стъкло на директно слънце под ъгъл се виждат едни леки леки отблясъци, това са нишките. Ако колата ти нощува навън е много добре за размразяване, макар че мойта е гаражна и съм го ползвал 3-4 пъти досега

А против изпотяване действа ли? Защото аз съм правил обратното - пускам климатика да духа на предното стъкло, на най-ниска температура.

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Последна промяна Mazda dreamer на 30 Май 2017, 22:05, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2017, 08:44 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1759
Местоположение: Стара Загора
Изпотяването е от влага от вътрешната страна... Отваряш прозореца леко да бяга и пускаш нещо да я вземе и си готов за нула време ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Май 2017, 22:03 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Мдаааа... днес измих (собственоръчно) Астричката, която всъщност не беше мръсна... но нали е новичка, трябваше да засияе :) За целта я обработих със силна струя вода, след това я напръсках с шампоан (5 литров градински пулверизатор), после изплакване със силна струя вода, накрая подсушаване с микрофибърна ръкавица.

Но гледам, в ъгъла на десния фар се образува малко запотяване... За това пишеха и в английския форум. Развъртях капачката на фара, която много благоприятно за целта, беше хоризонтална... и петното бързо изчезна...

Открих още една много приятна екстра, която много ме кефи - прозорците се вдигаха/спускаха при продължително натискане на бутоните за заключване/отключване на дистанционното... Е, това не е толкова модерна, но доста полезна функция за лятното горещо време.

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2017, 08:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 03 Юни 2016, 21:59
Мнения: 138
Местоположение: София
Е, момчета, слънцето изгря и при мене - пуснах Андроид Ауто-то... поне тази сутрин работи безупречно повече от час и не прекъсна до края... Голям кеф беше - потопил се бях в едни нежни хитове, музиката изпълваше купето като гъст каймак... а навигацията (разбирай Google Maps) на 7-инчовия екран беше супер. В някои моменти музиката плавно затихваше и нежен женски глас с леко сексапилни нотки :) гальовно ме съветваше накъде да завия...

Пробвах и телефона, който работеше под управлението на Андроид Ауто-то, и дори да изляза от приложението, като избирах функцията "телефон", пак се явяваше с визията на Ауто-то... Странното е, че както при "Google Play музиката" нямам добре познатата навигация между файловете, така и тук ги нямаше контактите... абе луда работа... Е, има още какво да разучавам, но важното е, че средата работи...

На връщане изпробвах, без да го искам това, възможностите на ABS-а при рязко спиране, защото на един много глупав светофар (при Юзината), един як джип отсреща (странното, че не беше жена на волана :)) беше решил да направи левия си завой, въпреки че летях срещу него... "Дано не са се издрали дисковете" :) си помислих първо... и чак след това "а какво можеше да стане с мене" :(

_________________
Бивша "Мазда 3" (Challenge), 2015 год.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 31 Май 2017, 10:19 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Mazda dreamer написа:
road_runner написа:
За подгрева - мойта мазда има реотани и в предното стъкло на директно слънце под ъгъл се виждат едни леки леки отблясъци, това са нишките. Ако колата ти нощува навън е много добре за размразяване, макар че мойта е гаражна и съм го ползвал 3-4 пъти досега

А против изпотяване действа ли? Защото аз съм правил обратното - пускам климатика да духа на предното стъкло, на най-ниска температура.


Действа при изпотяване също да. Удобно е, но по-бързият вариант е климатик, или дори и парно става, само да не си на рециркулация.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юни 2017, 16:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 08 Апр 2016, 13:01
Мнения: 464
Местоположение: София
Честито за новата Астра. Съжалявам, че не успяха да ти намерят Маздата. Да беше при моята, можеше да имаш повече късмет.
Радвай се на тази и много безаварийни километри.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 12:05 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Зарибявам се все повече 1.6Т stage 1 240HP, гледайте кво прави - 260 на немския аутобан по GPS
https://www.youtube.com/watch?v=BpY4N8ILK7Q


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 18:44 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
Върви си добре колата на клипа.Виждам че и 2 мнения си постнал нещо..... 8)

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Юни 2017, 21:45 
Offline
маниак

Регистриран на: 14 Сеп 2012, 21:51
Мнения: 630
ако търсиш пърформанс за пари си, мисля че octavia vrs или Сеат Купра нямат аналог. Там със първия стейдж вече си в космоса, на около 260-270кс при vRS. Макар че и стокова е брутална 230кс и 380нм. Не я рекламирам, само наблюдения...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Юни 2017, 12:24 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Не ми харесва сглобката, евтина и скърца при шкода и сеат, поне на предишните версии, а и парите са много по-добри при опела.
Освен това обичам малко по-невзрачния вид, сеал и шкода в тези версии са си точно улични бегачки.
Опелът е много по-прикрит. Изглежда си съвсем нормално, ама изведнъж опаа 200 кончета


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 357 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 8, 9, 10, 11, 12  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб