Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 12:11

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2018, 19:44 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Юни 2015, 20:16
Мнения: 4
Местоположение: Plovdiv
Здравейте колеги,

Отскоро имам Мазда 3 дизел 1,6 109 к.с. 2006 година , след смяна на термостата , се появи проблем с температурата , следя я с OBD2 четец .
При градско каране и външна температъра 12-15 градуса , работната температура на двигатреля варира в диапазона 84-90 С . Перката на радиатора се върти постоянно на ниската степен. Това дали означава , проблемна водна помпа ?
Благодаря предварително за всички мнения !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2018, 17:28 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
По-скоро, кофти термостат. Все пак помпата се върти от ремъка и зависи от оборотите на двигателя.

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2018, 21:18 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Май 2016, 13:38
Мнения: 64
Местоположение: левуново
nasko711206 написа:
Здравейте колеги,

Отскоро имам Мазда 3 дизел 1,6 109 к.с. 2006 година , след смяна на термостата , се появи проблем с температурата , следя я с OBD2 четец .
При градско каране и външна температъра 12-15 градуса , работната температура на двигатреля варира в диапазона 84-90 С . Перката на радиатора се върти постоянно на ниската степен. Това дали означава , проблемна водна помпа ?
Благодаря предварително за всички мнения !


Проследи кога отваря термостата,за твоя автомобил трябва да отвори при 82 градуса. Всяка друга стойност води до смяна на термостат.Защо смени термостата(блокирал-отворен или затворен),по рано или по късно отваря?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2018, 21:37 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Юни 2015, 20:16
Мнения: 4
Местоположение: Plovdiv
Много бавно загряваше ,половин час не можеше да стигне 80 градуса , и там си и оставаше
и най-странното беше ,че при бързо каране и после спиране перката се въртеше на най-бързата скорост
затова реших ,че термостата е за смяна


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2018, 11:10 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
При регенерация се включват перките на максимална скорост, възможно е това да е било причината.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2018, 07:11 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Юни 2015, 20:16
Мнения: 4
Местоположение: Plovdiv
steich написа:
При регенерация се включват перките на максимална скорост, възможно е това да е било причината.

Какво означава "регенерация" ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Мар 2018, 18:48 
Offline
модератор

Регистриран на: 15 Фев 2007, 22:01
Мнения: 1920
Местоположение: Sofia
viewtopic.php?f=40&t=36291

_________________
Mazda 323f 1.6 2003


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 28 Мар 2018, 07:33 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 22 Юни 2015, 20:16
Мнения: 4
Местоположение: Plovdiv
След третата смяна на термостат ,установих че работната температура е 84-85 С при 120-140 км/ч ,но перката включва на 82 С

Как да разбера дали това е нормално ?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Апр 2018, 20:12 
Offline
любител

Регистриран на: 28 Май 2016, 13:38
Мнения: 64
Местоположение: левуново
nasko711206 написа:
След третата смяна на термостат ,установих че работната температура е 84-85 С при 120-140 км/ч ,но перката включва на 82 С

Как да разбера дали това е нормално ?

Свали датчика за перката,свари го в тенджерата.Замери при колко градуса включва първа степен и при колко градуса включва втората степен.Стойностите трябва да бъдат:
92-94 градуса - първа степен
102 градуса - втора степен
Ако стойностите се потвърдят,сменяй водна помпа.Ако стойностите се разминават,сменяй датчика.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 12 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб