Като изключим разхода на гориво, заради който се разделих с нея, всяка инвестиция по тази кола с цел подобряване си заслужава - някак има душа и си заслужава. Като видя вече някое пикливо А3 1.8т ми се досира. Ако няма да я бараш, и заводните коне ще ти стигнат, ама трябва да доливаш, доливаш, доливаш бензин.
Много зависи колко си готов да дадеш първоначално, защото знаеш има MPS-и и MPS-и. Не икономисвай от качествени консумативи, спирачки + накладки (ревизия на спирачната система в сервиз) масла и ГУМИ.
Колегата toro ти обясни за цената на полуоските, аз ще добавя и хидравличната рейка. Не рядко тези коли (особено ако дойде ремапната в България) са карани .... както всеки ще кара турбо бензинова кола 260 коня
Човекът, който взе моята - бесен грък, е карал неговата (и на писта) (преди да я разбие - на пътя) с 265/30/18 (с раздувани калници, изцяло заменено окачване) и беше скапал рейката още на първата година. Моята му я продадох с 245/45/17 (така и не дочаках да чуя вълшебното потропване или друг проблем).
Наистина за парите, на които ще намериш запазена MPS, ще си вземеш и втора генерация 6-ца, ама ако имаш възможности, трябва да пробваш MPS-а, било то и като мен поне за година, година и малко. Нищо общо с попиканите GTI и OPC-та да не говорим за дизеловите каручки с ARL мотор, които бесните селяни в последно време се опитват да наложат като популярни и оборотни. Ако жената не ме спираше, с удоволствие бих заменил нейната тройка за MPS, ама ще иска аз да и сипвам гориво
Като цяло търси неизтурбушена бройка в "неръждиво състояние". Хубаво е преди да я платиш да провериш състоянието на турбото, какво налягане прави, кога го прави (правил и изобщо). Прегледай и ходовата част, че има един никак не евтин тампон на двигателя, ако успееш да си го спестиш, пак ще си на кяр.
Успех