Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Дек 2017, 06:03

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 10:48 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Здравейте, колеги ! От няколко дни съм собственик на Мазда 5 2.0 145, бензинов двигател с код LF, изпълнение "Exclusive", произведена 2005 г.
Имам няколко въпроса относно този модел, които са:
1. При подаване на контакт ми свети символа за хидравликата и този на двигателя check engine, като запаля изчезват. Волана е много лек в градски условия и при висока скорост става леко твърд, което е нормално, защото е със електроусилвател до колкото прочетох. Течността в казанчето е малко под максимума и не я губи. Къде да търся проблема и как да го отстраня?
2. Този автомобил има ли функция за прибиране на огледалата, защото са големи като на бус?
3. Нивото на оборудване Exclusive какво включва като екстри?
4. Със каква марка свещи излиза от завода ?
5. ЕГР-а на този двигател трябва ли да се сваля за почистване като на дизелов агрегат?
6. Катализатора обикновен ли е или тип DPF ?

Благодаря, предварително за отделеното време.... :mazda-logo:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 13:42 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 8128
Когато решиш проблемът по точка 1 пиши че ми е интересно.... :smoke:
По точка 5 можеш профилактика и без да има проблеми.
Точка 6 няма ДПФ със обикновени катализатори е.
Номер 2 няма такава функция.

_________________
http://lbbulgaricum.bg/


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Окт 2017, 16:00 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 394
Местоположение: Pleven
Огледалата се прибират......със ръка ;)
Можеш ли да пуснеш една снимка какво ти свети на контакт и какво ти угасва/пак на контакт/ .Мисля,че нямаш проблем по т.1

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 08:26 
Offline
любител

Регистриран на: 31 Юли 2017, 15:03
Мнения: 3
Местоположение: Пловдив
Здравей, по точка 4. Със каква марка свещи излиза от завода ?
Свещите с който излиза са NGK - ITR6F-13, така е според AUTO Data.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Окт 2017, 11:16 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Здравейте ! Извинявам се за забавеният отговор, но ежедневието ми е на високи обороти и не ми стига времето да обърна внимание на красавицата.
Относно светещите лампи (чека и символа за хидравликата), се появяват на контакт и изгасват когато запаля двигателя. Механика ми каза, че всичко е наред, но аз съм решил да си купя диагностика, която е комбинирана за Мазда и Форд. Цената му е около 45-50 лв.
Случайно да имате отзиви от такъв софтуер?
Колата я обслужих с ново масло Motul 5в30, филтри на MAN, свещи NJK, 2 бр ремъци на Conti.
Компресора на климатика ми е за смяна, но ще се занимавам с него на пролет.
Някой колега да е сменял компресор на този модел?
Най-вероятно ще търся втора употреба, нов сигурно е една торба пари.
Към нея имам стоманени джанти 16-ки при които 2 бр са със кривина по-вътрешния борд, надявам се гумаджията да може да ги изправи, все пак идва зима и трябва всичко да е 6.
Хубав и слънчев weekend на всички !
Искрено Ви благодаря за вниманието :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2017, 23:10 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Колата е страхотна, но започна да си показва чалъмите :twisted:
Имам проблем с паленето, когато е студена пали добре, загрее ли почва да претрисва и едва запалва.Това го прави, когато си пожелае....
Със нови свещи съм, прегледах кабелите и самите бобини всичко изглежда, че е наред. Акумулатора е добре, генератора зарежда както трябва. Четох доста теми по-този въпрос някой казват, че е от компресията, други от клапан на горивото.
Някой, колега да сподели мнение към днешна дата за адекватно решение на проблема? :oops:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 22:20 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2011, 15:40
Мнения: 87
Местоположение: Варна
skype: dami-butterfly
от 29231 членове в тоя клуб, само 3-ма ли се включиха ?
от 23231 само двама ли карат 5-ци, като се има в предвид, че и двигателите са почти единтичнни
Благодаря за критиките Ви
Аз нямам опит все още с модел на Мазда, но тези негативни мнения вероятно няма да ме направят постоянен такъв.
mazda_boy, за ме:
1-ва точка нямаш грижи и не ги трябвало
2-ра неутрален съм
3-та съм пас, вероятно нямат
4-та имаш отговор
5-ти можеш да си го почистваш и ти
6-та имаш отговор
Вероятно създава грижи от маслото сега и преди. Хубаво си взел сега масло, ама преди това е било друго с друг вискозитет, а съм сигурен, че това оказва влияние. (не визирам паленето на топъл мотор)

_________________
Mazda 5 L8


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Ное 2017, 19:50 
Offline
любител
2007 Mazda 5

Регистриран на: 19 Апр 2017, 18:14
Мнения: 18
Местоположение: Sofia
Сигурно потребителите на М5 не са редовни в четенето и даването на препоръки.

На автора - Честито за колата. От април и аз съм абонат, но на 1.8. За паленето студена/топла...проблема е адски дразнещ и засега при мен не се отразява. Единствено някой път пали на съчма друг път за две три превъртания. Кабелите е хубаво пак да провериш. По нагоре пишеш за диагностика. Взех ELM 327 и досега колата не се е обозила. Има тема за това и конкретно софтуер.

Поздрави.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Ное 2017, 15:41 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Мар 2017, 19:29
Мнения: 7
Местоположение: хасково
Относно паленето прецакан е регулатора на налягането на горивото.Намира се в резервоара до бензиновата помпа.Продава се отделно но го няма,затова е цифра.Понякога върти повече защото налягането е по ниско от необходимото за плавен старт.Това е по добрият вариант за мотора.Ако налягането е по високо тресе зверски.В резултат заминава тампона на мотора(маслен)е и е цифра350-400лв.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 18:08 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2011, 15:40
Мнения: 87
Местоположение: Варна
skype: dami-butterfly
Относно паленето, и аз имам грижи с него.
Четох в сервизното именно за този регулатор, който се продава отделно.
Понякога въртя повече в комбинация с притрисане, понякога просто не се усеща запалването.
Дайте да го видим този регулатор ?
Мнения

_________________
Mazda 5 L8


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 20:46 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 1908
Местоположение: София
lfb6 13 280
В резервоара е.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 22:01 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2011, 15:40
Мнения: 87
Местоположение: Варна
skype: dami-butterfly
ihristov написа:
lfb6 13 280
В резервоара е.


От друг автомобил като алтернатива?
Примерно М6 или М3
Благодаря за номера, от полза ще е

_________________
Mazda 5 L8


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2017, 13:27 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Може ли някой колега да качи изображение на този регулатор? Как се сваля, къде може да се закупи тази част? Както е споменато в горните коментари, дали има алтернативи от други марки и модели, като Форд или Волво..... Захващам се сериозно с този проблем, че е много дразнещ. Ще, Ви държа в течение за развитието на сагата с запалването.
Благодаря за съветите и вниманието на всички колеги!!!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017, 17:41 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Проблема с паленето се реши с почистване на температурен датчик. Колата пали нормално, когато е загряла. Утре влизам в бокса за смяна на термостат, че не вдига повече от 40 С.
Имам идея да слагам модул за включване на дългите със намален интензитет, за да реша проблема със дневните светлини. Причината е че, съм с оригинален ксенон с 2DS крушки, които са около 150 лв бройката, а на дългите съм с обикновени крушки. Някой, колега да е монтирал такъв модул на 5-ца?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2017, 20:35 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2011, 15:40
Мнения: 87
Местоположение: Варна
skype: dami-butterfly
Сподели с какво почисти датчика.
Относно авт. светлини, не съм го направил но ки предстои да го. В момента съм манипулирал датчика за осветеност, като съм го закрил като по този начин е винаги тъмно и те винаги са пуснати на функция AUTO. Но тази манипулация е временна, защото има недостатъци.
Успех и следя темата

_________________
Mazda 5 L8


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2017, 16:10 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Датчика го почистих с контактен спрей за електроника, но има вероятност да го сменя с нов профилактично. Вкарвам я в пътя бавно, но славно... :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2017, 19:04 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Юли 2011, 15:40
Мнения: 87
Местоположение: Варна
skype: dami-butterfly
mazda_boy написа:
Датчика го почистих с контактен спрей за електроника, но има вероятност да го сменя с нов профилактично. Вкарвам я в пътя бавно, но славно... :D


Я сподели, кой темп. датчик ?
-на охладителната течност(радиатора)
-на темп. на маслото
Предполагам е на охладителната течност, но все пак да попитам.

_________________
Mazda 5 L8


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2017, 13:31 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 05 Окт 2017, 11:20
Мнения: 7
Местоположение: Севлиево - Габрово
Датчика на охладителната течност :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 18 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 2 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб