Didosan написа:
Някой от вас монтирал ли е газов инжекцион на такъв тип мотор и коя от двете системи е по безпроблемна и повече щади двигателя на колата
То по скоро трябва да питаш дали има някой който не е монтирал газ на такъв двигател.
На това голямо купе, този малък мотор, на бензин не се издържа . Лошото е, че няма такава газова система която да щади мотора, всичките му скъсяват живота, ама пълно щастие няма .
Слагай си инжекциона, проверявай си на 30-40 хиляди км. луфтовете на клапаните и ако има нужда регулирай, на 100-150 хиляди има вероятност да смениш някой клапан и гнездо и те така .
Всякакви допълнителни системи са излишни, то "мазането" на клапаните ти е гарантирано от Форд,
ама не помага, газта изгаря по бавно от бензина и изпускателните клапани се предават по някое време, но до тогава ще си икономисал достатъчно средства за ремонта .
Didosan написа:
в Италия препоръчват да не се монтира газова уредба на моя модел автомобил ( това даже им е в сайта -
http://www.brc.bg/media/51595f265557c.pdf ).
Направо ме развесели с тази табличка .
Те италианците нещо са се объркали,
уж говорят за Мазда, пък са писали в графата Tutti i motori Ford .
Явно не са чели уикипедията, там пише, че мотора е измислен от Мазда, ама 2 години преди да започнат да го качват на моделите си са го дали на Форд да го разработват .
На времето даже като им обяснявах тук във форума, че Мазда не може да измисли такъв мотор, някои колеги ме обявиха за луд, пък сега и жабарите знаят, че нещата не са това което изглеждат и което е писано за тях .