Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:33

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 03 Юни 2017, 18:47 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Юни 2017, 17:28
Мнения: 3
Местоположение: Великобритания
Привет на всички. Много се чудих какво заглавие да сложа и не знам дали е подходящото. Нов съм тук и ми е необходим съвет/помощ. Собственик съм на 5 от 10 месеца и само мъки и нерви. Доста теми изчетох, но само се обърках повече. Долу ще опиша всичко в хронологичен ред. Дано ми стигнат допустимите букви.
Много се чудих какъв 7 местен автомобил​ да взема, но се спрях на 5. Всичко в нея ми хареса. Купих сравнително евтина със забележки. Идеята ми беше да инвестираме в нея и да и се радвам, но не случих на майстори. Колата е 2006 г. 2,0 д 143 к.с. Двигателя беше омаслен мислех си че като се смени гарнитурите ще се оправи. Пушеше според мен малко повече от нормалното но викам си дизел. Търговеца каза че била без дпф
Закарах да ми я обслужат. Ремъци, масло, филтри, гарнитурите и водна помпа. Всичко беше добре, но пушенето се увеличи и започна да тресе при висока скорост (тампон на двигател). Докато не започна и да губи масло.
Препоръчаха ми български "майстор". В Англия съм и сервизите които бях пробвал ме разочароваха. Много немарливо работят. Нашенеца му казах какво искам. На другия ден ми каза че проблема е турбото. Сменихме го с рециклирано. Сменил маслото два пъти защото се съмнявал, че имам пикаеща дюза. И да си следя нивото на маслото. Вдигне ли се да я продавам. И ми бил регенериращ дпф. Доверих му се, викам търговеца ме е излъгал. Два месеца колата беше ок. Не пушеше толкова. Докато изведнъж маслото не изчезна за седмица. Нямаше капки, нито бял пушек. Върнах му я за рекламация. Оказало се турбото. Той я закарал при някакви поляци от които го е взел. Оправиха я уж. И на другия ден отивайки на работа колата все едно умря. Смачквам педала на газта и нищо. Едвам отидох и се прибрах. Звъннах му и ми каза да проверя маркучите около турбото дали са си на местата. Там си бяха. Дойде да я вземе и докато я карал към сервиза си била угаснала и едвам я бил запалил. Започнал да я прави на принципа проба грешка. Сменил маф сензора и деботомера. Ефектът беше че не гасне и що годе движи. Единственото което давало като грешка било че динамото не зарежда напълно а в порядъка на 13,5 волта. Добре че не е сменил и него. Защото за мафа и деботомера не ме е питал. Сега колата движи но между 1500 и 2100 оборота почти не реагира. Мине ли 1900-2100(всеки път е различно) пуска един голям черен облак и се изстрелва. Когато я купих пушека оставаше 2-3 метра сега е облак.
Разхода между двата ремонта на турбото средно го бях смъкнал под 6 сега е над 7,5. В един момент започна и да придръпва. Примерно на 5 с 80 км/ч 2000 оборота. Или на 6 с 112 км/ч 1950 оборота. Изключих егр от буквата и спря, но не ми показва грешки. Имах блутуут Елм - нищо. Изтеглих форскан той почти ми каза да си заета блутууто някъде. Купих си кабел и той дойде с диск форскан но пак нищо. Изключвах маф, деботомера грешки няма. Смених си пак горивния филтър. Отворих и резервоара чистичък си е. Пусках и обучение на инжекторите. Та проблема ми в този датчик ли е SUCTION CONTROL VALVES. Или дпф наистина го няма и софтуерно са я оакали.
Това е "накратко". Писах през телефона дано няма много грешки. Моля да ме извините.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2017, 09:08 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Наистина не си случил на майстори . :(
Сега остава да намериш някой по в час с тези коли, да ти смени дихтунгите на дюзите, да провери и почисти ЕГР клапана и всмукателните колектори, да ти почисти SCV клапана на помпата и ако още си седи твоето турбо във въпросния сервиз, да си го върне на колата, сигурно е в по цветущо здраве от това което са ти сложили от "Поляците" .
Така предполагам хем разхода ще падне, хем ще изчезнат пушеците и загубата на масло, хем и колата ще живне . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2017, 12:42 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Колега, само да не намразиш марката. Просто си направил поредица от грешни избори, не че е толкова зле колата. Усетили са те майсторите, че не си на ясно и са те подкарали. Аз дето карам бензин от темите тука вече знам на дизеловите мазди проблемите, слабите места и решенията, и даже съм помагал на колеги, които не са във форума със съвети взети оттук и са сработвали нещата. Направи каквото ти казва martod и като ти остане време чети в раздела за Мазда 6 - повече теми има и са същите коли и казуси. От четене глава не боли, но може да спестиш някой паунд ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2017, 12:56 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Като за начало трябва някой да ти премахне DPF-а софтуерно както трябва и да си върнеш диагностиката, тъй като сега са затрили всичко при премахването явно и нямаш диагностика, и не може да се ориентираш какъв е проблема на колата. Като ще правиш едното, може да спреш софтуерно и ЕГР-а или да го зачистиш ако е в добра кондиция ... за съжаление ще разбереш това след връщането на диагностиката. От там нататък едно по едно, но това е основното.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Юни 2017, 16:28 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Е тои е във Англия как ще маха филтъра.. #-o ....няма минаване преглед и там подобни.А глобата е поне 2 пъти колкото колата.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 08:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Хахаха ... първо филтъра вече му е махнат ( некоректно софтуерно и физически ) за да пуши така и за да му е затрита таблицата за грешки, второ в Англия когато са ги махали ние не сме чували и за това. Още преди 3-4 години когато не можеше софтуерно да се премахват при Мазда внасях емулатори от Англия ... човека зареждаше цяла Европа с тях.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 08:33 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
steich написа:
Хахаха ... първо филтъра вече му е махнат ( некоректно софтуерно и физически ) за да пуши така и за да му е затрита таблицата за грешки, второ в Англия когато са ги махали ние не сме чували и за това.
И трето, ама може да се смята и за първо, :) ако филтъра не е премахнат, колата нямаше да губи масло, а щеше да "произвежда" такова и да се покачва нивото в картера .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 09:05 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Според мен с тези изтрити таблици за грешки иска един оригинален софтуер и от там проверка и чистене едно по едно...

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Юни 2017, 09:31 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Софтуера е преработен некоректно т.е. спряни са регенерациите и затова не разрежда маслото, но пък са изтрити таблиците за грешки и затова не набива такива при изключването на каквото и да е.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2017, 11:13 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юни 2017, 17:28
Мнения: 3
Местоположение: Великобритания
Благодаря за съветите на всички Ви.
За дихтунгите не съм сигурен че са за смяна. След втория ремонт загубата на масло спря. Сега не го губи. Турбото надали някой знае къде е. А колекторите,SCV и ЕГР-а ще се пробвам да си ги почистя.(Това по поста на мартод).
Относно ДПФ-а и диагностиката - мисля като си дойда в България да си търся някой да ми ги оправи. За филтъра не съм сигурен че е премахнат физически. Вчера залягах да го гледам и снимам и мисля че е там.
Лошото е че майстора ми за да не си признае колко е некадърен ме лъга и ми спести някой неща. Ако си имаше понятие нямаше да сменя датчици на принципа проба-грешка. И да ми каже че грешки нямало и той не можел нищо повече да направи.


Прикачени файлове:
IMG_20170605_183749.jpg
IMG_20170605_183749.jpg [ 444.64 KiB | Прегледано 8909 пъти ]
IMG_20170605_183352.jpg
IMG_20170605_183352.jpg [ 454.61 KiB | Прегледано 8909 пъти ]
IMG_20170605_183351.jpg
IMG_20170605_183351.jpg [ 451.78 KiB | Прегледано 8909 пъти ]
IMG_20170605_183342.jpg
IMG_20170605_183342.jpg [ 462.51 KiB | Прегледано 8909 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2017, 18:51 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
steich написа:
Хахаха ... първо филтъра вече му е махнат ( некоректно софтуерно и физически ) за да пуши така и за да му е затрита таблицата за грешки, второ в Англия когато са ги махали ние не сме чували и за това. Още преди 3-4 години когато не можеше софтуерно да се премахват при Мазда внасях емулатори от Англия ... човека зареждаше цяла Европа с тях.

Е да ама тои е Българин.....могат да му премахнат някоя друга цифра софтуерно от банковата сметка... :D

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2017, 19:09 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Човека не беше българин, не беше и англичанин де .... беше поляк.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Юни 2017, 19:35 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Автора на темата говоря... :? ..Както и да е.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Юли 2017, 15:37 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 03 Юни 2017, 17:28
Мнения: 3
Местоположение: Великобритания
Мъките продължават. Изчистих scv, колектори и егр. Разлика никаква. Пуснах я за продан и след два дни пак умря. До 1900-2000 оборота никаква я няма. После тръгва. След като умря спря да пуши. Иначе и след чистенето пушеше. Турбото свири и надува. Сега наред е вакуумната помпа и соленоида. Нямам думи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 09:30 
Offline
любител
2007 Mazda 5

Регистриран на: 23 Май 2016, 20:32
Мнения: 15
Местоположение: София
diyodi написа:
Мъките продължават. Изчистих scv, колектори и егр. Разлика никаква. Пуснах я за продан и след два дни пак умря. До 1900-2000 оборота никаква я няма. После тръгва. След като умря спря да пуши. Иначе и след чистенето пушеше. Турбото свири и надува. Сега наред е вакуумната помпа и соленоида. Нямам думи.


Ако решиш да я продаваш на части пиши. Търся блок на двигател или цял двигател


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Авг 2017, 10:28 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mpetrov написа:

Ако решиш да я продаваш на части пиши. Търся блок на двигател или цял двигател

Като гледам колегата е в Англия, докато ти дойде блока от там ще им мине модата на тези коли . :)
Последно, ако търсиш само блок, имам .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб