Преди да започна да Ви кажа че регулатора си го смених аз и отговорността си е моя.
Моята кола няма никакви проблеми на газ. Сменен е преди седмица оттогава пали от раз без значение топъл или студен е мотора.
Масрафа е 85лв. за регулатора и 25 лв. за клещи за бързата връзка на горивото. Ето линкове
https://www.spectromatic.net/product/44 ... pr344.htmlhttps://instrumenti.net/Специализирани%20инструменти/Клещи-специализирани/AMG50686-клещи-горивопроводи.
Отнема 1-2часа работа.
1.Демонтаж задна дясна седалка.
2.Отрязах прав ъгъл на пода за да достигна сервизния капак(иначе панаира е гарантиран трябва да се маха целия под)
3.Махаш капака
4.Махаш конектора
5.Освобождаваш с клещите бързата връзка на горивото(внимавай да не нараниш конектора)
6.Развиваш ръждиви видийки и вадиш тялото
(внимателно да не нараниш поплавъка)
7.Разглобяваш тялото и отдолу махаш филтъра след него е и гадината.
После по обратния ред.
Пак да кажа нямам проблеми със свещи центровки разтегната верига реглаж на клапани....
За мен проблема е решен. А и нещо друго
Не оставяй под 1/2 гориво в резервоара. Според мен регулатора е сметнат да работи в бензин. Прецаква се ако е дълго време на сухо. Доста по-високо е от филтъра.