Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 23 Май 2018, 06:51

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2017, 22:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1398
Местоположение: Пловдив
Аз ползвам контактния кабел от ключа за радиото..
Вързал съм си радиото на директен + и АСС-то ми снабдява дневните и някои уреди за следене като ламбда,вакуумв колектора и такива простотийки...
Ако се използва за нещо по мощно се иска реле на този кабел и отделно релето да дава ток с по дебелички кабеляци с отделен бушон.. възможно най простия мод..
Имам си и отделни копчета за изключването на дневни, или уреди.. каквото ти е кеф.. 8)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 13 Фев 2018, 21:28 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Фев 2018, 21:04
Мнения: 2
Местоположение: България
Здравейте колеги! Аз имам Mazda 6 бензин 2.0/147к.с. -2008г. и имам проблем с фаровете! А именно-вечер когато се стъмни забелязвам че като запаля колата, фаровете светват и автоматично се настройват(вдигат се или се смъкват електрически),но всеки път при стартиране на двигателя се настройват различно-обикновено са много забити -и късите и дългите светлини.По някога са добре настроени-рядко! Някой има ли идея как мога да оправя този проблем,с някакъв датчик ли са свързани фаровете че се настройват всеки път различно? И ако е така къде се намира този датчик?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 09:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 258
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Имаш датчик отпред на десния носач и отзад на моста които дават информация за натовареност и наклон, може проблема да е в тях. Ако всичко е наред мисля че с диагностика имаше функция за калибриране на нулевото положение.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2018, 20:00 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Фев 2017, 13:04
Мнения: 51
Местоположение: София
Мойта каляска е с би-ксенон, но до сега честно казано не съм забелязвал да се движат вертикално. Като стартирам колата се калибрират само в хоризонтална посока и от Мазда ме убеждаваха, че фаровете на този модел не се движат автоматично по вертикала. Кой прав и кой крив, че се бъркам вече?

_________________
Mazda 6, 2.2, 180к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Фев 2018, 20:51 
Offline
любител

Регистриран на: 13 Фев 2018, 21:04
Мнения: 2
Местоположение: България
steich - Благодаря! Ще трябва да потърся къде могат да ми направят диагностика ,и да намерим проблема!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Апр 2018, 09:57 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Яну 2013, 15:25
Мнения: 22
Местоположение: Sofia
Здравейте колеги,

От няколко дни съм собственик на Мазда 6 2008 GH, 2.0 дизел. Четох из форума, но не успях да намеря нищо за начин да изключа късите светли да не ми светят постоянно.
Идеята ми е когато са на OFF да са си изключени и да сложа някакви DRL светлини или пък да направя адаптивните светлини да светят като дневни. Хареса ми също и това с крушките за мигача, но не ми стана ясно как точно работи.

Поздрави :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2018, 01:15 
Offline
маниак
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 22 Сеп 2012, 16:20
Мнения: 512
Местоположение: Разград
Не могат да се изключат.

_________________
Mazda 6 2.0i 147hp autom 2009


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Апр 2018, 07:09 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2084
Местоположение: Varna
На предната страница е писано - дали да включва късите или не е определено от това какъв електронен блок е вграден в автомобила Ви в завода...
За да изключиш късите трябва да търсиш електронен блок от автомобил с изключена такава функция...
Но за мен това е меко казано необмислено решение - сега си имаш заводски DRL и никой не може да ти каже нищо...
А смениш ли го - ще трябва да режеш жици, да слагаш някакъв афтърмаркет DRL и в повечето случаи всеки по-умен катаджия би имал формалното основание да се заяде с теб (освен ако минеш сертификация, дето струва още доста пари)..

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 68 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Creep, ivan1, Yandex [Bot] и 6 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб