Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:46

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Авг 2010, 18:02 
Offline
любител
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 09 Юли 2008, 21:07
Мнения: 73
Местоположение: София
Привет колега, аз ползвам пълна синтетика и от туба 5 л. при смяна остават - 300 -400 мл. ,които доливам еднократно за 15 000км.Твоя разход е висок,прегледай я.

_________________
А ТИ ,изхвърляш ли фасове през прозореца ...Ганьо ?!! MAZDA6.136kc.DI.2005.Kombi.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Авг 2011, 22:31 
Offline
любител
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2008, 17:34
Мнения: 88
Местоположение: София
Здравей,

Аз карам Meguin 5x30, сменям на 10 000 км и доливам като колегата по 300-400

_________________
Evey Hammond: Who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Авг 2011, 12:22 
Offline
любител
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 06 Сеп 2008, 17:34
Мнения: 88
Местоположение: София
С какво масло я караш и на колко километра е колата ?

_________________
Evey Hammond: Who are you?
V: Who? Who is but the form following the function of what and what I am is a man in a mask.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Авг 2011, 06:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
vpop написа:
4 смяна на масло, проблемът не се задълбочава, но разходът на масло си клони към 1л/10000км, теч няма и грам...


Твърди се, че нормата, до която дизелът може да се кара, преди ремонт е до 50 мл/100 км. или в твоите единици - 5/10000 км.
Аз лично като си купя кола/мотор...профилактично слагам Ремет за уплътнение - това съм го виждал как наистина полепва по двигателя и наистина увеличава компресия, а от там и тяга (не винаги съм карал турбинни дизели, а при атмосферните мотори всяко конче се усеща). Категорично намалява и разхода на масло.
Има го в магазините на Метро, но доста по-скъпо като разфасовка. Аз лично го взимам от магазин за части за френски коли (ей, Бога ми, върти ми се емблема на Рено, но да не подведа...) в София на Ботев, преди Клокотница, в посока Сливница (спускането от светофара на градинката на Хематологията).
Но, ти, приятелю...все още си много далече от ремонт.

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Ное 2011, 22:47 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Ное 2011, 21:57
Мнения: 7
:mazda-logo: Колеги МАЗДА 6 на 130000 км. напълно реални........... започна да губи масло .....конкретно около 900гр на 10000 км........ напълно ясно ми е ,че това не може да е от изчерпан ресурс на двигателя. В ОТОРИЗИРАН сервиз на МАЗДА ми казаха ,че е възможно това явление и трябвало да се подменят подложните шайби на дюзите което щяло да струва около 250лв..................моля за вашите мнения по въпроса....


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2011, 08:24 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Колега, личното ми мнение е, че е време да минаваш на минерално масло. Аз също като теб имах проблем в тази насока - имам предвид с аналогичен разход на масло. Като взех колата напролет налях полусинтетика. Сега съм на минерално. Искам да споделя, че от момента на смяната усещането беше, че някой ритна още 10-ина коня в мотора и вече близо 1000 км. след смяната - нивото е на максимума.
130 000 км. са си вече навъртян ресурс за тънки масла, каквото и да си говорим или ни се иска.
Руската нанотехнология (Ремет) също помага много за уплътняване и възстановяване на ресурса, но...мнения по въпроса има много и ще запазя за себе си моето.

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2011, 12:28 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Ное 2011, 21:57
Мнения: 7
....Колега , 130 000 км. за Мазда мисля ,че не са голям ресурс...някога Ладите минаваха 150 000 и тогава започваха да "пипат" маслото.В този ред на разсъждение логиката попоказва ,че на 200 000 км. ще трябва да се прави основен ремонт.Освен това преди 2500 км.умишлено налях полусинтетика 10W40 на МОБИЛ и с учудване установих ,че разходът на масло остана непроменен.А ако се кара с минерално масло ,какво ще стане с турбото? Мазда 6 дизел 100 кW 2004 г.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2011, 18:49 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Не казвам, че 130 000 са много...или по-скоро ни бе следвало да бъдат...просто напоследък в родината ни всички коли са на по 120-150 000 нововнос. Навремето поне повече труд полагаха търговците, като им се налагаше да превъртат километражите "на ръка". Сега...има софтуер и...всички коли са на "златна възраст". Аз не мога да кажа дали моята е с "нагласен" километраж - само предполагам, че километрите съответстват на общото състояние на колата. Преди тази мазда съм имал 4 дизела - италиански, френски и японски мотори. Едни са ми хапвали масълце при по-малко километри на тахометъра (пък съм си ги купувал от чужбина) други ама грам не са похапвали (пък са били италианки от Горублене :lol: ).
Прави ми впечатление, че всички колеги изказали се по тази тема посочват сходни данни за разход - възможно е просто този мотор да си е такъв. Предходната ми Мазда 323 F (BJ) 2.0 DiTD, например, грам не пипваше маслото, тази го прави.
Относно турбото и минералното масло - нищо, какво да му стане?! Минерално 15w40 за турбо дизели...просто ще се сменя по разкладка за минерално масло, а не като тази при синтетика и полусинтетика.
Производствените данни и препоръки са били дадени, когато колата е била нова и стегната.
Въпрос на личен избор е, разбира се. Аз лично не карам за пръв път турбо дизел с минерално масло и честно казано не виждам проблем, когато маслото е добро и се сменя "как положено" (както казват братушките). :)

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2011, 21:22 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Ное 2011, 21:57
Мнения: 7
....да разбира се колега , така е с километражите на автомобилите втора ръка , но работата е там ,че колата е закупена от мен от Стар Моторс и аз съм и първи собственик......така ,че километражът и няма как да е "пипан"и действително е на 129 800км............та на въпроса ми за това дали сте чували за подмяна на подложните пръстени на дюзите и връзката на този ремонт с разхода на масло изглежда няма кой да ми отговори.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2011, 13:56 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
viewtopic.php?f=44&t=23048......а това да смениш маслото със минерално на тези километри според мен е абсурдно.

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2011, 16:07 
Offline
фен

Регистриран на: 02 Окт 2011, 14:46
Мнения: 416
Местоположение: Пловдив
skype: yani6_83
Колега смени си тези подложки на двигателя и си караи после с предписаното масло(което ти е по книжка)Такива подложки аз съм сменял но не на Маздата а на Фиата ми които е дизел,беше преди около 2 години и по спомен бяха маи графтни..или нещо подобно.Но при мен те не влияена на разхода на масло,а се появи "чукане"Та при мен разхода е литър на 10 000хил.км.А Фиата е на 380 000 км.

_________________
Mazda 626GF 2.0i


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Ное 2011, 07:48 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
valio323 написа:
http://forum.mazdabg.com/viewtopic.php?f=44&t=23048......а това да смениш маслото със минерално на тези километри според мен е абсурдно.


Благодаря ти, ще обърна внимание на тези шайби! :)

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2011, 19:44 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Здравейте колеги,
както обещах на колегата valio323 преди време - обърнах внимание на въпросните дифтунги.
Преди да паднат температурите ги смених. Навъртял съм твърде малко километри от тогава, за да е налице база за сравнение, но ще споделя преживяването и опита си с вас, като ще оставя на всеки сам да направи преценката за себе си.
Значението на дифтунгите - уплътнение между дюзите и горивната камера. Възможност за разход на масло - наличен, дюзите се охлаждат в мастна баня. Хипотетично, както може да има засмукване на вътре, така би следвало да "духа" към дюзите при не добро уплътнение. Допускам, че с времето и температурните изкривявания в медта е възможно да има леко продухване - вероятно и в двете посоки. Бих казал, на първо око, незабележимо - в противен случай налягането от горивната камера би издухало капака на мотора.
Дифтунгите и техния избор - дори и значими търговци във форума насочват за избор към Стар Моторс. Алтернатива - Електро Дизел Балкан, представителят на Денсо, може да ви предложи алтернатива от дифтунги на Бош.
Въпрос на избор е. Не само ценови, а и логически - оригиналните дифтунги са с по-тесен от отвора (ф на ствола на дюзата) ринг. За да не се местят при стягане, конструкторите са направили три зъба през 120 градуса, чийто външен ръб, мисловно образува кръг = на ф на отвора на ствола на дюзата. Бошовите са с по-широка пета и ф=Ф на ствола на дюзата. От вътре и двете са еднакви.
При оригиналната идея на конструкцията, при затягане се разчита по-тесният ринг да се разпъне при смачкване навън и по този начин да уплътни по-добре. При алтернативата - имаме смачкване на материала и...честно казано не виждам накъде би могъл да се разпъне. Личното ми мнение е, че алтернативата би следвало да застане по-добре. Най-малко заради това, че няма начин как да се изметне при поставяне и пасване на дюзите.
Аз избрах алтернативата.
Време на ремонта - 2-3 часа при добро време.
Капакът на клапаните е с профилна гарнитура, така че не би била нужна гарнитурна силиконова паста.
Като епилог - при общо наблюдавания разход на масло, от който всички колеги се оплакват, съпоставено с цената на дифтунгите, били те алтернативни или оригинални, смятам че упражнението си заслужава да бъда направено.
Успех!

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 26 Дек 2011, 20:16 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2011, 19:58
Мнения: 244
Местоположение: Sofia/Montana
Здравейте ,аз също имам проблем с разхода на масло - Мазда 6 2004 дизел 121к.с. Колата е на реални 168хил. км. и ми харчи масло мн. серизоно... грубо по 1 литър на 1 000км. направо ужас. Маслото е IGOL 10-40 ,колата се кара културно без излишни изцепки... турбото уж е наред ,течове няма (поне не виждам като я паля сутрин) ,сега след празниците мисля да Ви послушам съветите и да сменя тези дифтунги... дано се оправи проблема :doh:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Дек 2011, 22:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Колеги,
пиша отново по темата, за да споделя впечатления. Тези дни ми се наложи да направя един тур из България. Хиляда километра по-късно с удоволствие ви споделям, че нивото на маслото при мен е все така на максимума. Преди интервенцията би било приблизително по средата между деленията.
Пиша, за да изразя огромната си признателност към всички вас, който споделяте опита и знанията си в този форум, както и да изразя благодарността си към valio323 и ИЦО, които ме наведоха на идеята за подмяната на дифтунгите на дюзите.

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Яну 2012, 15:16 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Юни 2011, 14:04
Мнения: 17
hidalgo ,що не пишеш по-подробно как се свалят дюзите може и някоя снимчица ,че и аз имам същият проблем


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Яну 2012, 16:27 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Здравей колега, ilia_b,
пречки от обективен характер ме забавиха да ти отговоря, за което се извинявам!
Снимки не съм правил по време на смяната, а при тези температури в момента...не бих демонтирал, за да илюстрирам нагледно процеса, но ще го опиша, както си помолил.
1. Сваляме декоративния капак на мотора;
2. ЗАДЪЛЖИТЕЛНО сваляме "+" или "-" на акумулатора (което ни е по-удобно от двете - препоръчвам плюсовата клема);
3. Сваляме електрическите контактори на дюзите - внимателно и бавно. Те са на щипка;
4. Отвиваме стяжните гайки на горивопроводите от общата горивна рейка и от към главата на мотора, за да можем да ги отстраним. Обърнете внимание, че след освобождаване и демонтиране ще потече малко нафта - препоръчвам да сложите подходящ парцал между мотора и рейката, за да обере въпросната фира (обърнете внимание, че под рейката се намира стартера на двигателя и най-вече гумените му уплътнения - нафтата е силен разтворител и умегчител - предпазвайте ги!). Отстранете и маркучетета за обратната нафта посредством простото освобождаване на сглобката отстрани на дюзите;
5. Повдигнете леко ватата и станиола откъм гърба на мотора - пред вас вече се откриват всички стяжни болтове на капака на главата - освободете всички. Ще се нуждаете от гидоре с удължител № 10/ тръбно ключе;
6. Освободете болтовете на горния предпазител на ангренажния ремък (по спомен трябва да са 5 и са разположени перпендикулярно на мотора), така щото, когато тръгнете да вдигате капака на главата вертикално нагоре, да няма какво да ви спре. Може да ви потрябва втори чифт ръце за малко (просто би било по-удобно);
7. Пред нас се разкрива разпределителния вал на мотора, клапаните, кобилиците, дюзите и техните държачи - класика;
8. От вън от към главата с малка отвертка подпъхваме между уплътнителните гумени пръстени и главата, целейки да ги освободим от дюзите и главата и извадим в посока навън - на посоченото от мен място има метален ринг, което свежда вероятността от скъсване на пръстените до 0. Ако опитате да извадите натискайти от към дюзите навън, рискувате да разкъсате уплътненията, които са станали крехки поради температурните изменения в материала и почти е сигурно, че ще смените и тях;
9. Дюзите се държат 2*2 с по една обща планка, стегната с по един болт (по спомен ключ 17/19). Отвиваме болта напълно и го отделяме ведно с планката - внимавайте в основата на болта има семерингна шайба!;
10. Дюзите са свободни да бъдат извадени. Нищо не ги държи и ако са работили добре и по тях няма нагар, трябва да излязат ефирно вертикално нагоре. Вероятността това да се случи е 1/4 - при мен само една от четирите не беше клеясала. За останалите...всички български и руски (подчертавам последните...очевидно самурайската техника все още помни силата на руското оръжие!) псувни са изключително подходящи! При запекла дюза вторият чифт ръце е наложителен - с "трета ръка" поставена на ствола на дюзата започвате да я раздвижвате вляво-вдясно, докато вторият чифт ръце опитва да я повдигне нагоре, поставяйки пръсти под хоризонталната част на дюзата. Упражнението може да е малко досадно и времеемко, но ви гарантира срещу всякакви скъсвания, одирания, ожулвания и т.н;
11. Изваждаме охлабените дюзи леко и бавно, така щото дифтунгите, които ще сменяме да не паднат на неподходящо място;
12. Почистваме добре дюзите. Подменяме дифтунгите. Сглобяваме по обратния ред.

Успех,колега!

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Яну 2012, 12:48 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Юни 2011, 14:04
Мнения: 17
Благодаря колега hidalgo ,но нямах търпение да чакам да пишеш и смених дифтунгите преди 4 дни.Става точно както си го описал.Аз успях да скъсам една от въпросните семеринги и смених четирте.Става лесно и ваобще не си стува да платияш 250лв. както някои беше написал за смяна.Остава да видя какъв ще бъде ефекта.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2012, 19:17 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2011, 19:58
Мнения: 244
Местоположение: Sofia/Montana
Моите оплаквания са същите като на колегите и тези дни ще я вкарвам в сервиз, но имам един въпрос. След смяната на дифтунгите ,ще сменя и маслото ,сегашното е IGOL 10-40 ,но не се отразява добре...Каква марка и с какъв вискозитет ще ми препоръчате да сложа? Какво препоръчват заводско? Колата е 121кс. на 170хил. км. (реални)

Поздрави :)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2012, 19:25 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
По книжка е само 5W-30, по стандарт ACEA C1/JASO DL-1. Dexelia, Castrol и Motul имат такива масла, но и цената им е дебела.

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Яну 2012, 21:50 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Дифтунгите набиват ли се или просто се поставят на мястото?

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Яну 2012, 11:04 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Юни 2011, 14:04
Мнения: 17
просто се поставят на мястото


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2012, 20:02 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2012, 22:39
Мнения: 6
И аз имам проблем с маслото. В сервиза на мазда ми казаха че е нормално да харчи 1 л. на 1000-1500 км. Не е ли множко? Карам с 'Мобил' 5w/30 full sintetic. Мазда 6,ТS,143 ,2006 година .реални 140000 км.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2012, 20:50 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Какви глупаци са от Мазда Сервиза.Ако харчи 1 лит на 1500км има ли смисъл от смяна на маслото на 10000-12000км. :doh:

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2012, 20:53 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
Не вярвам по скоро са се объркали,или колегата не е разбрал.Не вярвам които и да е сервиз да каже подобна глупост.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2012, 21:26 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2012, 22:39
Мнения: 6
За съжаление е така ,колеги! И аз не искам да повярвам ... ама! Ще последвам съвета Ви и ще се пробвам да сменя дифтунгите,като се оправи времето.Благодаря !


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Мар 2012, 21:49 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2011, 19:58
Мнения: 244
Местоположение: Sofia/Montana
Искам да благодаря на колегите...страхотен форум! :) Смених прословутите дифтунги и мога да се похваля ,че след 1000км. маслото е на същото ниво ,което го оставих... за сравнение преди тази процедура може би щеше да е на минимума. Дано темата е полезна на още хора :wink:

Поздрави ;]]


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Мар 2012, 03:39 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2011, 11:19
Мнения: 89
Местоположение: варна
И аз отивам да ги сменям 2.0DITD /над 150 хил.км/..... поне 1л на 7000 км. ми глътна и мисля ,че не важно на колко километра е една кола,пипа ли масло
има проблем.

_________________
Ако нещо е трудно, ще го направим,ако е невъзможно ,ще отнеме малко време.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2012, 20:47 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
Колеги да не отварям нова тема ще питам тук.Моята бензинка за 6 хил км ми е изгорила около 800г до 1 л масло 5w40 дали да не мина на 10w40 да скоча на минералка?Мисля да пробвам с по гъсто масло и тогава да мисля за ремонти по двигателя но въпроса е на какво да скоча?Имам едно две леки омаслявания по двигателя,не съм забелязал да пуши и бая си я настъпвах тези дни,ауспуха има сажди но не цапа много като тръкна с пръст и чернилката бързо изчезва като я разтъркам между пръстите.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Мар 2012, 22:23 
Offline
маниак
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 28 Апр 2011, 00:44
Мнения: 519
Колега, не се занимавай да минаваш на по-гъсто масло. Това не е решение на проблема. По заводски предписания маслото ти е 5-30 или 5-40. По-добре е да видиш откъде идва загубата, отколкото да компенсираш с маслото. Тия приказки за изчерпан ресурс на 160 дори и на 200+ хил. км. не ги слушай. Ако уплътнения, гарнитури и всички останали компоненти са ти в ред ще си караш колата като нова :lovemazda:

_________________
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб