Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:13

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2012, 13:13 
Offline
фен

Регистриран на: 02 Окт 2011, 14:46
Мнения: 416
Местоположение: Пловдив
skype: yani6_83
Този разход на масло не е нормален,ако караш на газ не би трябвало да имаш никакви чернилки по ауспуха.Аз карам на бензин и нямам никакви с 5W-40 на 8500км.е и си е все на максимума.ако нямаш течове имаш проблем.Да минеш на 15W40 не е добра идея.А това за 160 000хил.км. :D Нали знаеш в България колите които се продават мноооого рядко са над 180 000хил.км. =D> Без значение годината.Има един колега които много подробно е описал ремонтът с които си е решил проблема с разхода на маслото,при бензинов мотор на 626.

_________________
Mazda 626GF 2.0i


Последна промяна yanis на 20 Мар 2012, 17:19, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Мар 2012, 13:34 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 29 Окт 2011, 12:11
Мнения: 643
Местоположение: Пловдив
То е ясно че пипа ли масло има проблем,но съм имал и случай в които с лека смяна на вискозитета всичко заспива за още дълги км,може да не се харесват с това масло.Яд ме е го взех исках 10/40 но как се оставих да ме излъжат не знам.Ако се стигне до ремонт знам кои ще ми свърши работата като хората,но може би още не искам да видя истината ли не знам удавник за сламка се хваща,тествам с 10в 40 друга марка и ако го лапа влизаме в бокса на майстора и това може пък да се размина само с гумички на клапаните не се знае.

_________________
Мазда 626 1840 куб.90 к.с. 16 в (комби)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Ное 2012, 18:59 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2012, 22:39
Мнения: 6
Колеги,ако е вазможно напишете ми размера на тези дифтунги (или шайби)- диаметър и дебелина. И откаде да ги купя-има ли ги в Старс моторс в Пловдив или само в София


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Ное 2012, 09:11 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 17 Юни 2011, 11:19
Мнения: 89
Местоположение: варна
Имах горене на масло около 1л. на 10 000км. и беше тромава,след смяната на дефтунгите
в сервиз на мазда -120 лв.+ 80 лв. дефтунги,колата стана по-пъргава в ниските обороти преди да
активира турбината....предполагам и масло ,че няма да гори ,но съм изминал само около 1000 км и ми е трудно да преценя....
Това което разбрах от майсторите е ,че този мотор масло не пипа и на 300 000 км ,освен ако не е развален ,а дефтунгите са консуматив.
Изображение
На първата дефтунга се забелязва леко износване и вдлъбване на пръстене,наранен е и е като язва....предполагам това е причината за проблема ........

_________________
Ако нещо е трудно, ще го направим,ако е невъзможно ,ще отнеме малко време.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2012, 07:55 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 19 Апр 2010, 21:10
Мнения: 297
Местоположение: София
Тородо написа:
Колеги,ако е вазможно напишете ми размера на тези дифтунги (или шайби)- диаметър и дебелина. И откаде да ги купя-има ли ги в Старс моторс в Пловдив или само в София

Звънни тук: http://balkandiesel.com/ и попитай за алтернативните дифтунги на БОШ. Вече близо година съм с тях. Масло не пипа. Няма да сгрешиш - а цената беше под 10 лв. комплекта.
Подробни аргументи съм имал вдъхновението да изложа на първа страница на тази тема.

_________________
Нека бъдем толерантни и интелигентни на пътя!
Потребителят управлява с наслада Мазда 6 2.0 CRDi 100 kW, 2004.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2012, 15:53 
Offline
фен
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 27 Окт 2011, 19:58
Мнения: 244
Местоположение: Sofia/Montana
hidalgo написа:
Тородо написа:
Колеги,ако е вазможно напишете ми размера на тези дифтунги (или шайби)- диаметър и дебелина. И откаде да ги купя-има ли ги в Старс моторс в Пловдив или само в София

Звънни тук: http://balkandiesel.com/ и попитай за алтернативните дифтунги на БОШ. Вече близо година съм с тях. Масло не пипа. Няма да сгрешиш - а цената беше под 10 лв. комплекта.
Подробни аргументи съм имал вдъхновението да изложа на първа страница на тази тема.

И аз сложих на БОШ ,не знам майсторите от къде са ги поръчали ,но няма проблем... да не чуе дявол колата не пипа масло ,а преди беше страшнооо :lol:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Ное 2012, 18:47 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 01 Апр 2012, 16:08
Мнения: 320
Местоположение: София
Аз така и не разбрах какви ми сложиха във Варна, забравих и да питам .. Какви други алтернативи има освен тези на БОШ?

_________________
MAZDA 6 2.0 CRDI, 143кс, 2006г.
0894024958


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012, 19:52 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2012, 22:39
Мнения: 6
hostaglas написа:
Имах горене на масло около 1л. на 10 000км. и беше тромава,след смяната на дефтунгите
в сервиз на мазда -120 лв.+ 80 лв. дефтунги,колата стана по-пъргава в ниските обороти преди да
активира турбината....предполагам и масло ,че няма да гори ,но съм изминал само около 1000 км и ми е трудно да преценя....
Това което разбрах от майсторите е ,че този мотор масло не пипа и на 300 000 км ,освен ако не е развален ,а дефтунгите са консуматив.
Изображение
На първата дефтунга се забелязва леко износване и вдлъбване на пръстене,наранен е и е като язва....предполагам това е причината за проблема ........


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Ное 2012, 19:55 
Offline
любител

Регистриран на: 05 Фев 2012, 22:39
Мнения: 6
Blagodaria ti " Hostaglas"-kato izmina malko pove4e km. 6te pi6a kak e.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2013, 12:27 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Дек 2011, 12:45
Мнения: 24
Здравейте колеги,

Мисля че и на мен ще ми се наложи да направя тази смяна. Колата при предишното масло ми изхарчи около 2 литра за 10000, карах я с 10W-40.

Сега по препоръка на майстора, при който я сервизирам минах отново на 5W-40, преди седмица пътувах с нея на доста дълъг път (около 4000 км и навъртях) и съм долял около 1,5 литра - предполагам че при каране на по-високи обороти на магистрала започва да гори още повече.

Тогава препоръката в сервиза беше да не пипам нищо и да я карам, но мисля все пак да ги накарам да сменят въпросните дифтунги. 3 литра на 10 000 ми се струват прекалено много.

Някой може ли да ми каже ориентировъчна цена за труд за тази интервенция? Не видях някой да го е написал до тук...

Благодаря.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2013, 16:05 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 01 Апр 2012, 16:08
Мнения: 320
Местоположение: София
Здравей, колега, според мен това че си минал на 5w40 също е оказало влияние на харча, смисъл че може да гори повече. Иначе моите ги сменях във Варна, в Екпрес кар (мазда сервиз) и дадох 250лв за дифтунги и смяна. Дифтунгите бяха около 70лв а трудът беше 3 часа и половина като 1 час труд в сервиза е около 50 лв. Тоест за труд ми взеха около 175лв.

_________________
MAZDA 6 2.0 CRDI, 143кс, 2006г.
0894024958


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2013, 18:14 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Дек 2011, 12:45
Мнения: 24
250 ми се виждат множко, съдейки по прочетеното по-нагоре (но предполагам че като за официален сервиз е нормално да е по-скъпо)... Ще пиша, когато ми обявят цена в моя сервиз.

Иначе относно смяната на маслото, аз също си го мислех, но дори и 2та литра при 10W-40 са множко според мен...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Фев 2013, 22:34 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 01 Апр 2012, 16:08
Мнения: 320
Местоположение: София
Да, определено са много тия 2 литра. Иначе в Разград не намерих сервиз в който да ми я закачат на компютър, да направят някаква диагностика и да не говорим за смяна на дифтунгите.. Най-лесно ми беше във Варна в официалния сервиз и отидох там, смениха ги и ми връчиха сметката :D :lovemazda:

_________________
MAZDA 6 2.0 CRDI, 143кс, 2006г.
0894024958


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Мар 2013, 13:00 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Дек 2011, 12:45
Мнения: 24
да дам отчет относно развръзката. Купих нови дифтунги от магазина, който колегата hidalgo е дал малко по-нагоре (Благодаря за което!). Имат 2 варианта: оригиналните - 6 лв на бройка и алтернативата на Бош - 3 лв./бр. Аз взех комплект от оригиналните - 24 лв.

За смяната ми взеха около 100 лв.

Досега съм минал около 1000 км. и разход на масло няма.

Още веднъж благодаря на hidalgo за подробната информация, която е дал в тази тема.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2013, 03:42 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Интересно ми е при дизеловите мотори с DPF филтър, как може да се види, дали дифтунгите са за смяна при положение, че нивото на маслото се покачва?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2013, 09:02 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Ное 2011, 11:23
Мнения: 213
Местоположение: София
Евала колега,

И аз съм з дизелова 2006 с ДПФ, никаква идея дали харчи масло,но поне знаеш, че без масло няма да остане :D

Трудно някой ще ни каже дали похарчва, трябва да работи замерена на място и ако може по изгорелите газове да се разбере дали пипа масълце.
На прима виста това ми идва на акъла, но не съм разбирач де :D :lovemazda:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2013, 11:46 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Че няма да остане без масло, това е ясно, но ще бъде разредено с нафта, а това може да се окаже пагубно за турбината. Според мен при положение, че масово се сменят след определен пробег при автомобилите без DPF, направо си планираме и ние една подмяна. Моята е на 145 хил. от които над 80% извънградско. Мога само да се надявам да са в добро състояние.
Споделете на какъв пробег направихте подмяната на дифтунгите?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2013, 11:48 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 18 Сеп 2011, 07:20
Мнения: 506
Местоположение: София
skype: d0pest
Някъде бях мернал теория, че при нашите двигатели с DPF една от основните причини за пълненето на маслото с дизел били прецакани дифтунги? Аз не съм много запознат, така че някой ако има по-технически поглед върху нещата може да сподели тук :)

_________________
Mazda 6 Touring (GY), 2.0 MZR-CD (RF7J), 143PS - EX
BMW E61 LCI 525d, 3.0d (306D3), 197PS


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Мар 2013, 13:59 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Ное 2011, 11:23
Мнения: 213
Местоположение: София
Дамянски,

Както си говорихме с тебе по телефона, за 7-то литра дето изтекли при Пепи на смяната ти, при мен е било същото(приятел я кара и не съм го видял с очите си),Пепи също казал като колегата преди нас, че не е хубаво да се пълни с толкова нафта, но аз продължавам да си мисля, че японците са го измислили и за това има трета отметка на щеката.

Нафтата при нашите коли се ползва за почистване на ДПФ, не изгорялата напълно се връща в маслото.

Така мисля, не съм разбирач :D


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Май 2013, 14:46 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2012, 16:01
Мнения: 31
Местоположение: Горна Оряховица
Кажете нещо за тия дифтунги.
От къде се поръчват по двигател и модел ли?
Колко струват?

_________________
MPV 2.0 Diesel 136hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юни 2013, 23:25 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Май 2013, 20:18
Мнения: 2
Местоположение: italia
колеги и ас смених дифтунги и гарнитура закупих ги от мазда италиа и сас работа и зареждане на климатика и други проверки в италиа си4ко ми струваше 120 евро


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2013, 23:10 
Offline
любител
Аватар
1997 Mazda 626

Регистриран на: 16 Яну 2010, 17:31
Мнения: 4
Местоположение: Видин
Здравейте колеги! В началото на годината се сдобих с Мазда 6, дизел, 136 к.с. Много съм доволен като цяло от колата, но от месец-два сериозно взе да харчи масло. Карам я с 5W-30, но мисля че каквото и да й сипя, всичко заминава...:( Четейки във форума, явно и аз нямам друг избор - ще пробвам с тия прословути дифтунги, дано да е от тях.
Моля ви (тези от вас, които са го правили) само да препоръчате сервиз в София където са запознати с тая интервенция, защото сам няма как да го направя...
Благодаря предварително!

_________________
Mazda 626GF 2.0 16V
Mazda 6 2.0 CDTI `02г.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2013, 19:25 
Offline
любител

Регистриран на: 29 Май 2013, 20:18
Мнения: 2
Местоположение: italia
Nikola написа:
Здравейте колеги! В началото на годината се сдобих с Мазда 6, дизел, 136 к.с. Много съм доволен като цяло от колата, но от месец-два сериозно взе да харчи масло. Карам я с 5W-30, но мисля че каквото и да й сипя, всичко заминава...:( Четейки във форума, явно и аз нямам друг избор - ще пробвам с тия прословути дифтунги, дано да е от тях.
Моля ви (тези от вас, които са го правили) само да препоръчате сервиз в София където са запознати с тая интервенция, защото сам няма как да го направя...
Благодаря предварително!



Колега Никола здравеи ас след като ги смених дифтунги те ниамам никакв проблем заедно сас тех смених и гарнитурата но не мога да ти препора4ам никои в бг ас ли4но бих ходил до мазда или форд сервис малко по скапо но знае6 4е 6те ти свар6ат работа и сас ка4ествени 4асти но това ве4е е вапрос на ли4ен избор


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 11:26 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Сеп 2011, 22:08
Мнения: 13
Здравейте, колеги!
Изчетох досега пуснатите мнения в темата и като цяло останах с убеждението, че проблема разхода на масло е основно с дизеловите двигатели на Мазда. Моята Мазда 6 е бензинова 2.0 155к.с и е закупена нова от магазина преди 1год и 9м. От една година ходя по оторизираните сервизи и в Бургас и София, та днес получих и отговор чрез сервиза на Старс Моторс от Мазда Европа, в който отговор ми се казва, че разход на масло от 0.8л/1000км е в норми и не мога да имам претенции, докато не стигна 12л доливане на масло в рамките на 15000км /периода за смяна на маслото/. Това е официалното становище на Мазда България. Поради, което ми отказват да се занимават гаранционно с моята кола.
Иначе историята е следната: миналата година, когато колата беше на 9м и 12000км. след случайна проверка на маслото от моя страна, установих, че щеката е изцяло суха. Нямах никакви индикации като светнати лампи. Единственно забелязох, че и двата ауспуха бяха черни като на дизел. Отидох се сервиза на Мазда в Бургас и ми доляха 1,5л. След още 2500км липсваха още около 400мл. След което направих профилактиката и смених маслото изцяло. Като на нова кола ми сложиха 5W-40. С новото масло тръгнах на почивка и след навъртяни 1800км, отново липсваха 300-400мл. Отново отидох в сервиза в Бургас и те започнаха една комуникация със сервиза в София, накрая по нареждане на инженерите от София ми смениха маслото с 10W-40/между другото колата тогава беше на 16-170000км/. Аз бях доста скептичен към тази смяна, но нямах право на глас. След като покарах около 2500км отново изчезнаха към 300мл. Накрая реших да закарам колата направо в сервиза на Старс Моторс и да им я оставя да търсят причината, за този смятам не малък разход за нова кола. Тъй като не вярваха на сервиза в Бургас, че гори масло решиха да сменят маслово отново с 5W-40 и да проследят с моя помощ разхода. Прибрах се в Бургас и започнах да карам. Докъм 4500км. от смяната нямаше никакъв разход. После изведнъж загуби 300-400мл. Сега обаче, когато стана по-горещо от юни насам отново започнах да нулирвам щеката. Писах на г-н Янев от Старс Моторс и отговора беше гореспоменатия. Та сега вземам напърво време една 5л. туба с масло и тръгвам на почивна с "новата" Мазда.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 13:31 
Offline
фен

Регистриран на: 13 Юни 2011, 14:34
Мнения: 297
Как ще гори 0,8 литра на 1000 км. и ще е нормално?! :o Да не е 0,08 литра на 1000 км.? Или пък тези 0,8 литра да са за 10 000 км.

_________________
Мазда 626, 2001г., 2,0ТД, 110 к.с. - бившата
Мазда 6, 2011г., 2,2, 163 к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 15:21 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 04 Дек 2006, 14:35
Мнения: 210
sms71 написа:
в който отговор ми се казва, че разход на масло от 0.8л/1000км е в норми и не мога да имам претенции, докато не стигна 12л доливане на масло в рамките на 15000км /периода за смяна на маслото/. Това е официалното становище на Мазда България. Поради, което ми отказват да се занимават гаранционно с моята кола..

Привет колега,
ако не си объркал нещо десетичната точка или пък да си пропуснал някоя нула след точката, ако имаш доливане от 0.8л масло на 1000 км пробег, то за 15 000 км ще трябва да долееш 12л. масло, което ти дава основание да имаш претенции дори и според тях. [-X
Поздрави!

_________________
Човек е толкова голям, колкото големи са мечтите му.

Mazda 6, 2.0 CD, 121 к.с., '03г. - бивша,
Skoda Octavia ІІІ, 2.0 TDI, 150 к.с., '13г. - настояща.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 15:59 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
noshten написа:
Как ще гори 0,8 литра на 1000 км. и ще е нормално?! :o Да не е 0,08 литра на 1000 км.?

Колкото и да звучи невероятно за по незапознатите, производителите дават разходи от порядъка на литър за 1000 (хиляда) километра като нормални. По този начин се презастраховат при каране на ръба (например 1000 км по магистрала с 200) или първоначалното разработване. На познат чисто новата шестица, 2.0 пипаше маслото до 30 000 км. Но далеч не беше тия 400 мл/2500 км. По скоро 0.5 л/10 000 км.
Преди време Тойотите имаха бензинов 1.8 на който гаранционно отваряха мотора и сменяха сегменти. После увеличиха обема на картера и маслото, така и обаче не решиха напълно проблемите на мотора.
Възможно е при колегата sms71 да е инцидентен случай, има много мотори които дори като нови си похарчват масло без това да им се е отразило върху надеждността. Добър пример е ALT мотора на VW и AUDI.
Интересно ми е с 5W30 (каквото е по спецификация) разхода същия ли е? И каква марка е маслото което в момента се използва.
А да се очаква, че с 10W40 ще харчи по малко масло от 5W40 :shock: Поклон пред мисълта на "инженерите" от сервиза =D>


Последна промяна Vlado_193 на 30 Юли 2013, 16:35, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 16:34 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Имам мазда 2.0 вече на около 100х.км - досега не е пипнала грам масло (от смяна до смяна спада около 5мм - незначителен разход)...
Преди това имах Авенсис 1.6 - на 30хкм започна да гори масло от над 1л/1000км... С прекъсвания... В смисъл - не пипа маслото 200-300км, и изведнъж издухва над 0.5л за следващите 200-300км...
Оказа се запичане на сегменти (споменатия по-горе проблем се среща и на 1.8)... Смениха гаранционно сегменти, бутала (новия модел бутала с повече охладителни каналчета) и щека за маслото... Проблема бе НАПЪЛНО решен - авенсиса повече не пипна масло въпреки, че се е случвало да го юркам юнашки...Конкретната причина - локално прегряване на челото на буталото, коксуване на маслото и от там запичане на сегменти...
Съвета ми е да проследиш по-точно при какви условия започва да гори повече масло... И да си направиш точна статистика на какви километри колко масло доливаш (ако го правиш в техния сервиз - още по-добре)...
Имаш още гаранция, така, че може отново да повдигнеш въпроса...
Колегата по-горе е прав, че в книжката често пишат 75-100гр масло на 100км е допустим разход (като че караме двутактови двигатели)....

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 16:47 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Сеп 2011, 22:08
Мнения: 13
Колеги за всички, които си мислят, че съм се объркал им давам извадки от Инструкцията за експлоатация:
http://smssms.snimka.bg/other/flexorganizer.320467.31112148.big.
А също така днес получих писмо от Георги Янев, с който комуникирах в последната година и той се беше ангажирал с моя проблем и написа писмо до Мазда Европа. От там цитират същите стойности колкото и невероятно да звучат.
Да имам още 4год гаранция, но нямам към кого да се обърна, защото Старс Моторс казва, че разхода не надвишава споменатия в Инструкцията за експлоатация. След като и от Европа им отговориха, то няма сервиз в България, който да извърши гаранционен ремонт, тъй като няма кой да им го плати.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юли 2013, 17:26 
Offline
фен

Регистриран на: 16 Окт 2009, 08:59
Мнения: 130
Местоположение: Varna
slowtraveler написа:
Имам мазда 2.0 вече на около 100х.км - досега не е пипнала грам масло (от смяна до смяна спада около 5мм - незначителен разход)...

Пропуснах да уточня, че пиша за 2.0 предхождащ този с директното впръскване - 141 к.с. (на първите шестици).
Мисля беше LF-DE код на мотора.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 129 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 19 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб