Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 17:27

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 237 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2012, 12:51 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 10 Апр 2010, 23:46
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Ами, моята задната пръскалка пръскаше много добре като взех колата, правеше облак на целия заден прозорец, но май след като ми свърши течноста която беше сипвана от производителя и започна да цвърчи и да се стича по стъклото.

Аз ще направя експеримент пролета и ще сипя само вода да видим дали е заради вискозитета на течностите който слагаме, но да чукна на дърво предните не са ми правили проблеми.

А за резервоара, да ако не го напълниш до капачката не се пличка и не се чува толкова, но пък неможе да логваш точното изхабено количество бензин, а й аз свикнах да зареждам до горе :)

_________________
Mazda 6; 2.0L; 147 hp; Executive; 2008-

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Яну 2012, 17:42 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
На седана плацикането (а и всякакви шумове от задните арки и гуми) е силно приглушено и почти незабележимо...
Това винаги ме е дразнело в хечбека - липсата на добро обезшумяване на шумовете в багажника...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2012, 00:57 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Колеги, във връзка с пръсклките и аз си купих от тази немската течност от Метр. Междудругото в Метро София има и разфасивки по 1л а не само от 5л. Като цяло по добре се държът пръсклките но за мъгла/облак и т.н. не можем да говорим изобщо при температури от -5 градуса. При скорост от 50-60 км/ч бих казал че доста се лигавят и пръскат ниско . Като цяло не съм доволен от пръскалките дори бих казал разочрован.
Наистина трябва да изпробваме дали пък с по ниско концентрирана течност не се държат по добре, а тази по концентрираната да има обртен ефект. Мойта сега е разредена на околко -20.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2012, 11:37 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Утре ще отскоча до тея бензиностанции, където я бях гледал 'моята' течност... Последно бях принуден да взема от ОМВ и мажат по същия начин...
Докато българската течност правеше наистина облак - както лятната течност... А държеше безпроблемно и при -23-25С (до толкова съм я пробвал).

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Фев 2012, 18:13 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
Дайте моля име и марка на тази безпроблемна течност ...

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2012, 20:03 
Offline
фанатик
2006 Mazda 3

Регистриран на: 24 Юли 2009, 20:50
Мнения: 1452
Местоположение: Sofia
skype: infinity_bg
Можете да направите и друго наместо да купувате течности за чистачки със съмнително качество... Отивате в първата железария и си купувате технически спирт от тоя синия.. Аз примерно на едно двулитрово шише вода сипвам към 500 мл от спирта, капвам 2-3 капки препарат за миене на чинии или най-добре за прозорци и доливам с вода. След това можете да тествате като оставите шишето на терасата през нощта и ако сутринта не е замръзнало наливайте. За подобряване на тази течност може да се сложи и антифриз малко.. както знаем той има и смазващи качества, така че ще идеален за чистачките и помпичката. Едно шише спирт от 1 литър е към 2 лева.. със сигурност ще ви излезе и по евтино като пари и ще сте сигурни за качеството..

_________________
Mazda 3 1.6D chip DigitalTuning Bulgaria, 138 HP, 288 NM, 2006 year, special edition.

https://www.pcloud.com/welcome-to-pcloud/?discountcode=Lc7ABKKflnhqo


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 11 Фев 2012, 17:46 
Offline
любител

Регистриран на: 08 Сеп 2010, 21:26
Мнения: 18
Колеги, най-накрая ви показвам снимки на шофьорската седалка и запотените стопове. От Мазда Австрия са им казали, че за седалката било нормално да се изгладят шефовете :shock: И аз бих казал нормално, ама след 10-15 години ползване, а не след половин. Стопа трябвало те да си го снимат....


Прикачени файлове:
left_stop_1.JPG
left_stop_1.JPG [ 369.36 KiB | Прегледано 11774 пъти ]
driver_seat_2.JPG
driver_seat_2.JPG [ 355.79 KiB | Прегледано 11774 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2012, 08:47 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
alexb, това със запотявнето нали знаеш че те не са херметични здните светлини, мисля дори има дупка за да се проветри.

Да ти кажа честно от снимката не си личи много кой ръбове не са вдлъбнати, изгледа да е като централния вериткален. При всички положения не е нормално за толкова кратко време да стане така, така че си настоявай да се оправи.


Вчера ходих до СтарМоторс на аерогарта, та забелязх че са пуснали зимна течност Мазда 3 х 1л /концентрат/ за 20лв, което е съеизмеримо с тези сонакс и т.н. Иначе само 1л го продавт за 9,45 или нещо такова. Може пък да се окаже че пръсклките са си ок с тяхната течност, ако скоро ми свърши тази немската от Метро, ще си купя такава на Мазда да пробвам как ще е. Иначе не стига че пръсклките са кпризни ами и в тези студове, особенно когато пръскам на предното стъкло за да го почистя, автоматичното вкл. на чистчките се шашка и почва да ги вкл, доста по често от необходимото, което води до едно замзване на стълклото .. драма.

Някой изпробвл ли е тези течности на Мазда?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2012, 15:55 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Не съм пробвал течностите на Мазда... Но Кашкая има абсолютно същия проблем със стандартните течности - при отрицателна температура почват да църцорят и да не правят облак...
За съжаление не съм ходил все още до бензиностанция за 'оная' течност - тая зима въртя колите и нещо не искат да свършват течностите, дето ги бях набухал около нова година...

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Фев 2012, 20:51 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Сега да споделя за какво всъщност ходих вчера до СтарМоторс.

Качвам се вчера сутринтта, паля и лампата за проверка на двигателя остана да свети. Не се повлия от по високи обороти, гсене и палене и т.н. но колата нямаше никкви проблеми. След проверка в сервиза е дало някакв грешк в ECT датчика, но датчика си работи. Знам че мери температура но точно къде се намира не знам, имам съмнение че е вързан към изходящите емисии и се намира под колата, защото предната вечер в "почистеното" междублоково пространство където се плъзгаме по корем с колите, най вероятно одолу заорра повече при паркирането в снеговете и явно нещо е станало с датчика.

За сега проблеми няма, но явно нещо бяха правили по компютъра защото първите 7-8км н загряла кола оборотите на празен ход играеха като падахо до 500 и съответно се вдигха към 700-800, след това всичко се нормализира.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2012, 10:16 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 10 Сеп 2008, 00:48
Мнения: 239
Значи и на мене ми се случи нещо подобно, обаче се оправи сравнително бързо. Бях оставил колата 1 месец, че ме мързеше да я отривам от снега и вчера викам - айде да я изкопая накрая. И копая, опитвам се да изляза, но абсурд - то лед отдолу и почти стига отдолу до бронята, едва ли не ще я изкърти ако мръдна. Както и да е, след час и нещо копаене и въртене я изкарах. След час някъде с жената отиваме да пазаруваме и точно тая ламичка свети. Свети обаче 10-ина минути и спря и съм отебал да гледам за какво е. Днеска - не свети. Предполагам съм я назорил прекалено много с празното въртене напред назад. Загряла ли е, нещо друго ли съм прецакал не знам, но сега е окей.

Да похваля само двигателя - запали моментално без дори да се замисли след 1 месец некаране и стоене навън на -15 в 2 метра сняг - почти не се виждаше колата.

_________________
Mazda 6 2013 SkyActive Revolution седан, 2.0 бензин, 165 к.с., автоматик
Mazda 6 2008 GH седан, 2.0 бензин, 147 к.с. автоматик (продадена)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2012, 19:54 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9184
slowtraveler написа:
Утре ще отскоча до тея бензиностанции, където я бях гледал 'моята' течност... Последно бях принуден да взема от ОМВ и мажат по същия начин...
Докато българската течност правеше наистина облак - както лятната течност... А държеше безпроблемно и при -23-25С (до толкова съм я пробвал).

Еееххххх...да ви има човек проблемите. :?

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2012, 21:20 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 10 Апр 2010, 23:46
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
valio323 написа:
Еееххххх...да ви има човек проблемите. :?


Карай ти без да виждаш през предното стъкло пък да видим дали няма да "удариш" на проблем :D
А за капак и ледената пързалка всяка сутрин. [-o<

_________________
Mazda 6; 2.0L; 147 hp; Executive; 2008-

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2012, 13:10 
Offline
фен
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2009, 19:55
Мнения: 343
Здравейте колеги!!
От доста време не съм писал в тази тема, защото нямах проблем с колата, но сега се появи проблем с пръскалките. И при мен е точно като при вас. Вместо да пръска, водатата църцори. При 3-ката този проблем го реших, като махнах пръскалките и ги потопих в разтвор от вода с калгон и се оправиха, защото видимо проблемът е от отлаганията на котлен камък. Сега мисля да направя същото и на 6-цата, но нямам know how, относно как се махат пръскалките. Ако някой го е правил това упражнение и има желание да сподели челен опит, ще му бъда много благодарен. Пък като се видим на живо, ще го почерпя. :bow:

_________________
Сиво, Сиво.. та краСИВО
Toyota Auris 2006 - 2.2 DCAT - малък трудно управляем ракетен снаряд.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2012, 19:07 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Oizo_Zoizo написа:
Здравейте колеги!!
От доста време не съм писал в тази тема, защото нямах проблем с колата, но сега се появи проблем с пръскалките. И при мен е точно като при вас. Вместо да пръска, водатата църцори. При 3-ката този проблем го реших, като махнах пръскалките и ги потопих в разтвор от вода с калгон и се оправиха, защото видимо проблемът е от отлаганията на котлен камък. Сега мисля да направя същото и на 6-цата, но нямам know how, относно как се махат пръскалките. Ако някой го е правил това упражнение и има желание да сподели челен опит, ще му бъда много благодарен. Пък като се видим на живо, ще го почерпя. :bow:



Oizo_Zoizo, честно казано симптомите не са като на котлен камък, ако беше така щеше постоянно да го има проблема, докато по скоро се получава само при по ниски температури и много се влияе от течноста и концентрацята й, така че не се знае дали действията предприети от теб са решили проблема на 3ката или само са спомогнали а останалото зависи от времето.

А на 6цата мисля се свалят доста лесно, просто ги разгледай, аз имам една свалена и мога да ти я покажа ако ще ти помогне да се ориентираш, мисля че са на щипки/зъбци сложени и лесно могат да се свалят.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Фев 2012, 19:13 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Колеги някой има ли представа какъв е и къде се намира този ЕСТ датчик за температура.

Днес сутринтта отново след запалване на колата лампата за проверка на двигателя остана да свети и не загасва. Ходих в сервиза, общо взето прекарах по голямата част от следобеда там. Пак този датчик дава някаква грешка но пък и работи, май е свързан с температурата на антифриза и още нещо ....
Явно пак то тестваха, проверяваха и термостата и т.н. грешката е зачистена защото сега я няма, и казаха че ще ми сменят термостата първо ако не се оправи и датчика, тъпото е че трябва да ходя пак и пак ... защото се чака да се поръча тази джаджа по 1-2 седмици. Не знам свирка без топче, глуха акула или и двете ми се паднаха но по друг начин си представях нещата с чисто нова кола, но пък от друга страна можеше да е къде къде по зле, може да светва но поне проблеми колата няма който да възпрепятстват движението й.

Ако някой има идея или опит да сподели.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2012, 10:36 
Offline
фен
2016 Mazda CX-5

Регистриран на: 09 Сеп 2011, 22:06
Мнения: 213
vddobrev написа:
Дайте моля име и марка на тази безпроблемна течност ...

Колеги, моля дайте информация каква в безпроблемната течност??

_________________
2016 Mazda CX-5 Ultimate 2.5i AWD 192к.с.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2012, 20:44 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
vddobrev,
ами доста се изписа в тази тема, едната е от Метро тази: http://imageshack.us/photo/my-images/84 ... 24635.jpg/
другата някаква Българска но още нямаме снимка.

Аз лично бих изпробвал тази на Мазда която се продава в сервизите.
Според мен колкото е по ниско концентрирана толкова по добре се държт пръсклките.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Фев 2012, 21:11 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Аз пак да се оплача с друго проблемче. Забелязвам напоследък лампата в джабката не светва винги при вкл. фарове и отворена джабка. Не мога да го хвана дали е от някое ключие което установява отварянето на джбката или от връзката на самата лампа.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Мар 2012, 22:28 
Offline
любител
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2011, 19:13
Мнения: 11
Местоположение: София
Здравейте.
Одавна планирах да напиша едно мнение за придобивката ми, помнейки как аз самия търсих такива мнения преди покупката.
Отлагах до първия преглед на 15000 км, за да събера възможно най-много впечатления от всички сезони, пък и да премине онзи начален период на разработване на автомобила.
Пък и нещо се поразболях точно навръх празника...та честит Национален Празник:)

И така......
Колата е Мазда 6 Мирай , 2,2 дизел, 129 к.с. хечбек, 2011г. Придобих я май месец същата година.Малко след настъпването на 2012
я оставих за първата и смяна на консумативи и технически преглед.
Това е първата японска кола, която изобщо карам за повече от 10км., преди това имах VW Golf+, TDI PD 105к.с., 2005, от нов, и затова сравненията
ще бъдат главно с него.
Приятната емоция от покупката на каквато и да било нова кола е доста дълготрайно явление и може да се помрачи само от нещо от ранга от смачкан пешеходец нагоре:)
Началото на експлатацията , както винаги, започва доста внимателно, с инструкция за разработване от 1000км по книжка и съответно кратък преглед
след тези изминати километри. За този срок не съм вдигал повече от 2000 оборота, изминах ги за около седмица. На прегледа всичко беше нормално, като получих устна инструкция да продължа така до 3000 км.Аз сам усложних експеримента, карайки плътно в дясно до 5000км, така някога разработвах и Голфа.
Максимално вдигах 2500 оборота, което горе-долу съвпада с максималната скорост на магистрала на 6-та предавка.
Някъде в средата на лятото 2011 индикатора с вид на първобитен калкулатор показа 5001 и аз бях любопитен да разбера какво всъщност съм закупил.

Така за вече над 15000 километра установих следните минуси и плюсове:

Минуси, които много ме дразнят:
- Автомобила е с много непрактичнен интериор, няма никакви равни площи за поставяне на каквото и да било.
Буквално трябва да оставям телефона си между скоростния лост и централната конзола.
За сравнение в Голфа всяка повърхност и ниша беше оползотворена, включително чекмеджета под предните седалки, пластмасов джоб за стотинки в лявата част на шофьорската седалка, голям кош в средата над централната конзола и безброй други.
Когато шофьорската седалка се даде напред , та краката ми да стигат педалите, ако се наложи да си пусна сенника, той се засича от главата,
при положение че не съм някакъв урод като Джони Браво с 50 см крака и огромна глава :),а с нормален ръст от 179 см.
Коланите не се прибират правилно, защото между седалката и страничната колона няма достатъчно разстояние.
Зимата при ниски температури пластмасите тракат много звучно.
- Сглобката е доста посредствена, неравномерни фуги и напасвания от по 2-3мм има навсякъде по интериора и екстериора. Не са загладени заварките.
- Много странно поведение на кормилната уредба. Примера е от пътя, дето с чусвство за хумор наричаме автомагистрала Хемус. Там има много завои ,
и по някои от тях напречно на платното са разположени нещо като миниатюрни легнали полицаи. Колата се движи с 110-120. Волана е постоянно навит за съответния завой. Когато предните гуми преминат през напречната неравност и за момент останат с намалено съприкосновение с настилката започват да увеличават ъгъла на завоя без намеса по волана, в резултат на което когато се "приземят" отново автомобила рязко тръгва в променената посока и това създава немалък дискомфорт у водача. В сервиза казаха , че всичко е нормално и няма техническа неизправност.
- В зимния сезон се разкриват някой кофти явления които ми се случват за първи път откакто карам изобщо.
Първото е, че цяла зима не можах да погледна през задното си стъкло, щото то и всички задни странични стъкла се запотяват трайно и нелечимо при кратки градски преходи от по 10-15 км.
Нито духалките, нито отворените прозорци, нито нагревателите имат възможност в рамките на едно кратко пътуване от 20-30минути да решат този проблем.
Второто е , че в стоповете влиза влага и цяла зима са с видим конденз отвътре, което не е красиво за нов автомобил.
- огромен минус е липсата на осветление на панела за контрол на стъклата и огледалата, както и на светлините в купето.Това дори не мога да си го обясня защо са го решили. Осветление има само за шофьорското стъкло. Три-четири диода им се виждат скъпи ли?????


Субективни минуси:
- таблото е архаично в сравнение е други нови автомобили, реално погледнато на Голфа от 2005г таблото е доста по-информативно, технологично и красиво: Изчертават се незатворени врати, изписват се повреди,като примерно изгорели крушки и др., предупреждения за смяна на масло и сервизни периоди и т.н. Бордовия компютър показва недобре параметрите: моментния разход(бавна актуализация) и другите, като това става за сметка на часовника. Термометъра явно е накакъв китайски боклук, защото разликата с точен такъв, понякога е няколко градуса.
В това отношение най-трудно свикнах с Маздата.
- автомобила тресе слабо на празен ход. При почти подобно тресене на голфа при 142 000 км трябваше да сменям маховик и съединител и съответно да се насоча към нов автомобил.
В сервиза казаха , че всичко е нормално.
- много трудно влизат първите предавки, Първа е направо невъзможно да вкараш в движение, когато се налага на намалиш от малка скорост.
- колата е тромава, макар, че не е разработена още напълно вече си личи, че и е трудно, макар, че по стойности трябваше да е по-ускоряема от голфа, които е тежък почти колкото нея , а има 40-50N.m и 24 к.с.
по-малко и вървеше като изтребител.
"Последното да не се разбира , че не върви, просто очаквах да е повече." Ускорението при този дизел е доста равномерно по оборотите,почти като на бензинов автомобил, може и затова да създава усещане за тромавост в сравнение със скока при TDI. А е възможно и поради ДПФ филтъра да не може да набере много бързо, защото е забавено изпускането на газовете.


Плюсове:
- На първо място трябва да поставя прекрасния и неповторим ДИЗАЙН. За мен няма съперничащ в подобния клас автомобили.
Отвън най-вече, отвътре също има много хармонични и изчистени линии.
- като цяло е много комфортен автомобил, с доста приглушен двигател в сравнение с Голфа ( а и Пасата) , в който след 120 км/ч не можеш да говориш нормално в колата. Окачването е средно меко и също спомага за комфорта ( какво ли друго може да каже един голфаждия:). Недостатък е недобрата стабилност в завой, но вече съм улегнал човек, така че това за мен не е някакъв сериозен минус.
Широк , както в товарния, така и в пътническия отсек, макар , че в пътническия отстъпва на Голфа.
- трябва да похваля поведението на сняг и лед. През ноември взех от зимната акция на Стар моторс зимни гуми Тойо и в тази тежка зима не съм закъсвал никъде, а съм ползвал колата всеки ден в София. Гази по 15-20 см сняг, катери високи коловози и т.н. Това не е само до гуми, но и до правилно разпределение на тежестта, спрямо двигателните колела, междуосия и други неща.
- много глезотийки , които при други марки се заплащат сериозно - подгряване на седалките, автоматични светлини и чистачки, прибиращи се огледала , полукожени салони и др.
- за сметка на разочарованието от ускорението, двигателя сравнително бързо влезе в икономичен режим - на равно при 90 (96-7 по километраж) км/ч показва 4,0-4,1 (при спесификация 4,4), докато Голфа се разработи при 30000-35000км до към спесификация (мисля, че 4,5) , а при над 100000 стана 3,8-3,9 . Сега очаквам при над 50 000 да ги сваля под 4. При градско колата гори максимум 7,5 при най-тежкото положение- задръстено, сняг, лед.
- колата е с ангренажна верига
- гаранцията е несравнимо по-голяма с тази на другите "нормални" коли.Моята е 6 години.Това ми е много важно , защото при Голфа, сменях маховик и съединител( 3200лв) на под 150000 км, а ме наплашиха, че колата е "оразмерена" за 150000км и трябва да очаквам скоро серия две - турбина (3000лв.) и серия три - дюзи (над 6000лв). Това не искам да го повтарям без гаранция.

Субективни плюсове:
- смяната на маслото е на 15000 км, при Голфа ( по спец директива от Германия) ми беше на 8 000, съответно ми е по-евтино
- отношението в Стар моторс е сякаш доста добро в сравнение с Юнитрейд

Общо взето това е.
Други особенности са , че:
- защитния лак е много тънък, затова на втория месец отидох (при един тунингар) да ми положе още два-три слоя от някаква запечатка.
- в Стар-моторс изрично ми казаха да не слагам каквито и да било добавки в горивото, както и да не зареждам в определена бензиностанция (няма да споменавам коя, че може да е проблем)
Карам непрекъснато на Макс моушън на ОМВ, макар, че напоследък стана доста солено и ще преосмисля
- колата е без резервна гума, има авариен комплект
- няма пепелник. Аз не съм пушач, така , че да се чете , че няма къде да си изхвърлиш нещо непотребно и трябва да си го слагаш по джобовете.
- На прегледа на 15000км се оказа , че сълзи някаква течност от един семериг, които ще бъде сменен когато го доставят. Предполагам , че това може да се нарече малък проблем.

Извод: Колата е страхотна за парите които струва.


На които съм досадил, се извинявам, а на който съм помогнал поне малко , се радвам.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 00:34 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 10 Апр 2010, 23:46
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Колега, доста изчерпателно си писал за впечатленията си което е много хубаво, но си мисля че половината минуси са твой старички навици от предишната ти кола.
За непрактичния интериор не си прав да го сравняваш с градския голф, аз също имам голф и знам за нишите в средната конзола който липсват в маздата, но двете коли са напълно различни.

И да при ФВ има информация която ти казва коя врата е отворена, но какво става като ти се преебе датчика :D на вратата, лично аз съм имал много проблеми с тези датчици, а ефекта от тях е лавинообразен, зумери за фарове не пищят, колата се замозаключва защото си отворил вратата със счупения датчик, централни нещат да работят и т.н.

За замъгляването на прозорците си мисля, че не знаеш как да ползваш климатичната система:
1. Не включвай само на вентилатор, а на АВТО режим климатроника.
2. НЕ включвай копчето за вентилация само в купето, защото ще се запотят :!:
3. Има си специален бутон който като го натиснеш и си обдухваш прозорците на най висока степен на вентилатора

Аз мисля, че 129 коня не са за тази кола и само хора с много спокоен нрав биха си я купили и карали с кеф.
Аз съм със 17" и в завой колата е много устойчива, дори повече отколкото съм очаквал.

За седалката и сенника, нещата са малко странни. Аз съм 186 и нямам проблеми :D
Можеш да пробваш да свалиш седалката надолу и облегалката назад, но тогава погледа над пътя няма да е както при голфа :D отвисоко

При ФВ найстина има лампа за всяко копченце и врътчица, но няма нищо по дразнещо от това да ти изгори някоя малка лампичка на фона на всички други в купето :D , затова и маздата ми харесва.
За инфото по дисплея на ФВ не ми се говори :D , една вечер паля ФВ-то и на дисплея пише "Service Now" :? откачих, накрая се оказа че това инфо излизало защото не съм бил сменил маслото в продължение на 1 година, и на това ако му викаш инфо :) . Чувах и за информаций по дисплея от сорта на "Engine fault" което се оказва в последствие дроселова клапа и т.н.

Само да те питам след като се дразниш от липсващите лампи, дали си забелязъл синичкия диод който вечер ти осветява зоната около скоростния лост и пепелника, невярвам голфа да е имал такъв :D , а светлината от този диод даже не се разбира откъде е.

А за пепелника се сърди на Евро съюза, заради него нямаш пепелник и запалка, ние преди фейс-лифта имаме :)

Със зраве да си караш колата и повече да те радва :)

ПС: Немога да повярвам, че един голф има повече място в купето от една мазда 6 :shock:

_________________
Mazda 6; 2.0L; 147 hp; Executive; 2008-

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 01:51 
Offline
любител
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2011, 19:13
Мнения: 11
Местоположение: София
Здравей, Нестор.
Напълно прав си , че навиците имат отношение в голяма част от възприемането на новото оборудване.
Все пак не съм съгласен да разсъждавам върху част от проблемите с нагласата: какво ще стане ако това или онова се повреди.
Като се повреди , отивам и го оправям и отново работи, а когато го нямаш си го нямаш и това е.
Относно запотяването на стъклата...си има пределно ясна инструкция:
1.активира се вентилатора за стъклата
2.активира се външния контур, дето внася въздух отвън + нагревателя.
Това прави две неща:
1. създава ламинаран въздушен поток около всички стъкла, който общо взето се подхранва главно от жалюзите при челното стъкло и тези вляво и дясно за страничните, които започва да топли стъклата и да отвлича наново изпарилата се вода и
2. Този поток е от външен въздух с много по-ниска влажност от този в колата, когато влязат хора и започва да отнема "горивото" на запотяването
Ако е правилно конструирана интериорната част на автомобила това трябва да става доста бързо, примерно в Голфа за около 1 минута се маха конденза от челното стъкло и двете предни странични и за около 5 минути в цялата кола.
При Маздата има някакъв проблем които не мога съвсем точно да определя, но по някаква причина този поток е прекъснат и не засяга изобщо задните странични и задното стъкло. Когато се пусне нагревателя на задното стъкло, след известно време то се затопля и конденза изчезва, но задните странични са абсолютно неличими.

Относно мощността на двигателя, вероятно е така, но все пак конете нямат особенно значение като стойност, 129 к.с. и 340 N.m са ми достатъчни. Дори по спесификации този двигател е почти наравно с 2,0 бензин.Аз търсих балансирана икономична и бърза кола.
Относно завоите, и аз съм със 17", но окачването е меко и унася в завоите повече от по-твърдото на ВФ, но това като цяло не ме интересува много-много.
Примерно на завоите на Тракия при Еко-то на мостовете, комфортната скорост е поне 40км/ч по ниска отколкото с Голфа.

Диода го има и Голфа, само, че е червен, намира се горе , сред копчетата и лампичките за светлината в купето, зад чекмеджето за очила. Мисля, че е там и на Маздата.

Като цяло не искам да се създава впечатлението , че съм недоволен от колата. Кола като кола, не е по-лоша, напротив, все си мисля, че се качих на нещо по-добро от Голфа. Просто има неща дето можеха да се пипнат още малко, но идеални неща няма:)

Поздрави:)

п.п. Без да имам точни числа, но Голф + има не само повече , а много повече място при пътниците от Мазда 6. Разбира се, това е за сметка на две педи дълбок багажник.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 03:24 
Offline
фанатик
Аватар
2008 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 05 Мар 2006, 20:47
Мнения: 2146
Местоположение: Varna
Колега, само като съвет - страничните духалки зимата ги насочвам към огледалата - леко нагоре и настрани....
Не съм имал никакъв проблем със запотени стъкла за 5 зими (освен малки изключения с 4 пияни руснака в колата)....
За стоежа на пътя - няма нищо общо с голфа (имал съм голф)... Изключително добро стоене на пътя на маздата....
Според някои дори е прекалено рязко (навярно опита ти с магистралата е точно вследствие на това)...
Но дефакто това ти позволява водене на колата 'по конец'.... И никога не съм се усещал дискомфортно или поднасяне, ако аз не пожелая....
А мога да те уверя, че не карам бавно...
Ето линк от някой, дето е карал колата:
Изображение
За мястото - отпред никога не съм се доближавал до сенника (176см)...
Навярно недобре настроена комбинация седалка/волан?
129к.с. ми се струват доста малко за този автомобил, а сравнението с 2.0 бензин - не на място...
Пробвал ли си 2.0 бензин? 'Почти еднакво' като твърдение е малко странно при максимална скорост 195км/ч срещу 217км/ч... и 7% по-бавно ускорение до 100км/ч...
За мястото вътре - също не съм съгласен.... Маздата е много по-широка особено на задните седалки от например БМВ 3...
За багажника - никакво сравнение...
За местата за боклуци - на централната конзола имам отваряем капак за 2 чаши с разделител между тях. Разделителя може да се маха и там става една голяма кутия. А за кофата под подлакътника - там да не говорим. GPS-а го държа пред скоростния лост (пред пепелника), и никога не ми се е премествал заради ръбчетата на централната конзола. Стои без никакво закрепване - само сложен там..... За мен ергономиката на маздата е изключително добре измислена - всичко ти е под ръка....
За лампите - навярно си с по-бедно оборудване - при мен всички бутони за стъклата светят при включване на нощен режим (червени светодиоди)....

_________________
ex.Mazda6 бензин 2.0/147к.с. -2008г ; Nissan Qashqai 4x4,2.0/140к.с. - 2008г.; ex. Jeep Grand Cherokee 3.0CRD/2014


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 12:09 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Колега Egermar, и аз и Нестор преди 6цта карахме Псати и можем да правим срвнение с тях. Според мен подхождаш млко погрешно като правиш сравнение с предишната си кола и то голф която всъшщност е от класа на Мазда 3. Първоначално и аз доста сравнявах колите но нищо не сшечелих с това, но все пак ще си позволя да коментирам някой от нещата който си писал.

Практичността на интериора е доста субективен фктор, за мен е чудесен, и на дизайн и н практичност. Аз лично бих се дрзнил да ми се слагат всякакви боклуци , това да не е боклучиски камион, а и ако не си като плюшкин има доста места където можеш да слгаш какво ли не/виж коментара на слоу/.

Аз съм 180 и много бих искал да видя в каква поза по точно караш колата че за да нтискш нормално педалите сенника ти опира в главата, това ми се вижда почти невъзможно, но много зависи ти как предпочиташ да седиш и настройш седалката, поне до сега никой не се е оплакал от подобно нещо.

Не знам кои плстмси визираш, но нямам такова впечетление от 2 зими вече а карам комби, каквито и тракния да имам са от багжника където нещо мърда /нещо което аз съм сложил/.
Това за сглобката нпрво трябва да го прегледам и сравня спрямо пасат ;-) да видим.

Това за поведението н пътя сигурен ли си че така се получва или така ти се струва, защото когто колата загуби сцепление с пътя тя по инеркция продлжава направо а не в кривата на завоя и след това гумите когато възстановят сцеплението се получв едно дръпване в завоя. Аз също доста пъти съм минвл от там и нямам такива впечетления като теб, съвсем норамло се държи за скпния ни път който нричат мгиртрла и който 2% от него преминавш във въздуха.

За запотяването донякъде си прав за здните странични стъкла, но пък и на пасата ми не беше нещо по различно, определено нямм проблеми с предните и здното.
Осветлението тов май и при мен е така и аз се замислих що за глупост е, то е глупост да не мога да изкл. задните стъкла но аз да мога да ги управлявам ама ...

Таблото си е перфектно а не грозно като на повечето други коли. за пластмасите да не говорим че са много по качествени скърцат много по малко и най вече не меришат ужасително като на ФВ примерно. За информацията това е друго нещо, не ми липсва лично на мен, но ко го имаше ок.

Как по точно прецени и при ккви обсотятелства определи кога термометъра показва точно и кога не, че това ми е много интересно на мен.

Ами явно трябв да вкл н 2ра щом първ се опъва, аз проблем нямам, такъв ефект има, но съм установил че просто не ми е нужна първа скорост тогава, иначе е така, но съм сигурен че и на други коли е така, това е до предавтелни числа и т.н.

Правил съм тест драйв на такава 129кс 2.2 дизел, и бих казл че е доста тиха з дизел и ускорението за тази кола си е супер, първо като размери и кг. не можеш да я сравняваш с голф, второ по плавното и постоянно ускорение съсздв погрешно впечетление от липсата на удар като при голфа, трето огромно значение има и предавателните числа. В крйна сметка тов е един блнс от ускорение, разход и т.н. Според мен колата си ускорява много добре за парметрите който има.

Окачвнето ти си първият който казва че е по меко отколкото на ФВ, нпрво не е за вярвне, доста си е стеганто и твърдо, много хора се оплакват че им е твърдо, има само едно леко мърдане/наклняне и после не мърда. Като стабилност със сигурност не е по малко стбилна от пасата, върви като по релси, много директно управление.
Нправо не вярвам как може да се чувстваш по комфортно с голфче на магистрлта отколкото с кола от ренга на пасат. Допълнително трябв да имаш предвид че тази кола е много по дълга и широка от голф.

Лично съм мерил и с ролетка и как ли не Пасат и Мазд 6, да ти кажа Маздата дори е малко по голяма, единственната разлика и тя донакъде е зблуждаващ е като гледаш разстоянието между задната седалка и предните седалки, при пасат там е една голям дупка., но май само при пасатите е така, това донякъде е и зрди разположението н задната седлка и начина по който седи, но в ниаккъв случй не е некомфортно, за сравнение с голф още повече с голф+ на който да седиш отзд си е инквизиция, мкар че най голямата инквизиция е да се возиш отзад на тюран, изобщо не може да става срвнение.

Щом не си пушч н мястото на пепелника си имаш отвор да си хвърляш боклуцие, проблем не виждам никакъв.

Като цяло колата не е перфектна, то не че такава има, аз съм писал доста какво не ми харесва или какво бих искал да е по друг начин но меннието ми че за тези при по добра май трудно би се намерило на пазара не ми се е променило, то когато аз я взимх това беше със сигурност.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 13:29 
Offline
любител
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2011, 19:13
Мнения: 11
Местоположение: София
Колеги, разговора вече до голяма степен опря до субективни впечатления с много малки изключения.
Явно всичко опира до навици и житейска гледна точка, затова да се убеждаваме един друг за такива неща е на принципа: На вкус и на цвет - приятели нет:)

Но наистина ми е интересно твърдението, че Маздата има по-твърдо окачване от Голфа.
Имам чуството ,че щом всички потвърждавате, в моята Мазда има нещо нередно.
Моето усещане е, че Маздата има средно меко окачване с много малък ход, а именно: При голямо вертикално сътресене
бързо се стига до твърд удар в ограничителите, което не трябва да се бърка с твърдо окачване.
Относно проблема с грапавините на магистралата, дозавиването не го бъркам с придърпването при приземяване.

Колкото до сравнението бензин2,0 - дизел2,2 129, мисля,че тези 7% са аналитично голяма, но практически нищожна разлика.
Колата си върви добре, макар че не отговори напълно на очакванията ми, затова сложих това при субективните минуси.
Напълно възможно е това да се дължи на компютъра, които тълкува темперамента на каране чрез потенциометъра на газта.
Доколкото знам след спокойно каране в течение на много километри, колата няма да реагира рязко при еднократно рязко подаване на газ, а ще го направи
забавено в сравнение с отчетен постоянен брутален начин на каране.

В офиса си разполагам с прецизни инструменти за измерване на някои величини, вкл. температура. И когато няколко пъти заподозрях че има неточност, направих измерване( не може да се нарече научно коректно,но:), установих, че при температури около нулата, всичко е горе-долу добре, но при много високи(изм. 29 , пок. 32) и много ниски темп (изм-15, пок. -13) , отклоненията са съществени - макс.3 градуса.

Позицията на седалката ми е на около една трета в хоризонталата( т.е. напред от средна позиция) и максимално вдигната, облегалката напред. Аз не мисля че има такова нещо като неправилна позиция на седалката, при всяко едно положение не трябва да има засечка, това е все едно носещия и опашния винт на вертолет да се проектирани така ,че да могат да се засечат. Разбира се, говорим за нормален ръст на водача.

Пак ще напиша, да не се създава впечатление, че съм недоволен от колата. За парите които съм дал, това е най-добрия автомоби.100%

И последно ще напиша за сравненията. Колега, няма как да не сравняваме, от това се движи вселената. Сравнява стойности и потенциали и прави така, че ние сме живи и се раздваме на живота. Ние избираме хубавото, пред грозното и топлото пред студеното (не се отнася за бирата:) и Мазда пред някой друг и така.

Поздрави на всички:)


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 15:02 
Offline
фен
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 10 Апр 2010, 23:46
Мнения: 225
Местоположение: Пловдив
Аз мисля, че знам от къде идва разминаването в усета за окачването.

Тъй като често карам и голфа, а при него междуосието е много късо и като минеш през неравност и се усеща че е твърдо и той си подскача.
При маздата при неравност се усеща, но се убира от окачването, а не тресе и тука е разликата в усета при шофьора. Но при маздата е много по директно управлението и със 17" всяко малко камъче или лека неравност се усеща.

Аз също съм наблюдавал термометъра, но започнах да не обръщам внимание, защото всеки ден я изкарвам от гараж и докато се опресни разликата минава време. Също така на друг колега със предишната 6-ца имаше знечение от коя страна го пече слънцето и разликата беше голяма спрямо това.

А за сенника си е навик от голфа :D положението на седалката ти. Случва ми се да сядам от едната в другата кола и разликата е голяма в усещането. В голфа позицията е много изправена, а на маздата си леко прилегнал.

Сега като се заговори за задните прозорци си спомних, че съм виждал няколко пъти да са запотени, но тъй като съм със щори там и рядко съм обръщал внимание, но съм карал половината път на бутона вентилация в купето и затова.

Никой не те обвинява, че плюеш маздата, просто сравнението между различни класове автомобили е доста нереална, от там идва всичко. Голфа трябва да се сравнява с мазда 3 както каза radkol.

Добре е, че още някой от клуба на ФВ е преминал в мазда :D това говори добре за мазда.

_________________
Mazda 6; 2.0L; 147 hp; Executive; 2008-

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 16:49 
Offline
маниак
Аватар
2010 Mazda 6

Регистриран на: 29 Юни 2010, 20:18
Мнения: 712
Местоположение: София
Това с пробиването на амортесьорите си е така, но то не знчи дали е меко или твърдо окачвнето, по скоро при теб вилияе разликата в междуосието спрямо голфа като усет.

За термометъра, много звиси къде е рзположен, на маздт мй е под преднт броня и съответно ако колата е седяла на едно място там се получва застоял въздух и релно първоначално показват по високи температури, но когато тръгнеш в движение бързо се коригира. относто чистата точност не знам дали някой автомобил притежва толкова точен термометър.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 18:31 
Offline
любител
Аватар
2011 Mazda 6

Регистриран на: 04 Май 2011, 19:13
Мнения: 11
Местоположение: София
Нека да оставим настрани незначителните работи.
Ами предлагам да кажем няколко думи за това как загряваме автомобила до достигане на работна температура.
Проблема най-вече се явява при къси дестинации и студено време, като това от последната зима.
По книжка пише само , че след запалване трябва да оставим за 10 секунди оборотите да се успокоят и да не форсираме преди да се достигне работна температура, но това ми се струва доста кратко и неясно описание за нещо дето може да ти скапе колата доста бързо (ако се вярва на брошурите на WEBASTO, където видях, че студените стартове за една година износват еднозначно на 20000 км. пробег). Аз примерно при запалване изчаквам оборотите да паднат до към 800 (при темп под -5 градуса след запалване се стабилизират на 900-950), което отнема около 4-5 минути, колкото да почистиш скрежа или снега. След това тръгвам и около 200 м(имам удобна за целта уличка) карам само на първа при 1200 оборота (това, заради маслото на скоростната кутия), след това до 1500 оборота докато отлепи стрелката и премине 45 градуса, после максимум 1700-1800 до почти пълно загряване (90 градуса). Направил съм го навик одавна, затова не е толкова досадно колкото звучи на пръв поглед. Тази обвивка на обороти/градуси, е под тази на БМВ с дизелов двигател, което има индикатор на таблото за обороти/градуси. Там при средата вече се разрешават 2000 оборота. Тук говоря за градуси на охладителната течност , не на маслото, такъв индикатор нямам.
Някой ползва ли печка която подгрява двигателя и маслото предварително. Някога, съм чувал, че Маздите са ги продавали с такива като стандартно високо оборудване.
Разбира се трябва отново да уточня , че тук говоря за дизелов автомобил, но предполагам , че при бензиновите е същото, просто трябва оборотите да се считат (+2000).

Поздрави


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Мар 2012, 22:55 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 30 Ное 2010, 00:11
Мнения: 1107
Местоположение: София
=D> =D> =D> =D>
Браво колега това се казва грижа за автомобила.Първо поздравления за разработването аз не мога да издържа толкова а и това с загряването =D> .Аз се казвам паля и тръгвам не чакам нищо ако се наложи и я настъпвам студена.
До сега съм имал 2 нови автомобила,но разработването е било в рамките на макс 100км,след това газ и това е.

_________________
Мазда 6, 2.0 бензин 147HP 2007- ex
Мазда 6, 2.5 бензин 170HP 2008- ex
Мазда 6, 2.2 дизел 150HP 2016 AWD manual transmition-ex
Skoda Superb дизел 190HP 2019 4x4


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Мар 2012, 05:09 
Offline
любител
Аватар
2008 Mazda 6

Регистриран на: 03 Окт 2008, 14:08
Мнения: 39
Местоположение: София
на 40,000км (на 4години, не е карана много :) ) се повреди "бравата" на багажника. Маздата е хетчбек и е с механичен механизъм, който затваря и отваря багажника автоматично. (седаните не са с такава брава!)
В началото си мислех че е замръзнал (много студена зима :) ), но като се стопли не проработи. Чуваше се механизмът, но багажника не се отваряше. Лошото е, че няма "manual override", ръчно няма как да се отвори. От дистанционното, същото.
Отидох в Стар Моторс, смениха бравата (оказа се, че е счупена и трябва изцяло нова, не могат да я поправят)(механикът разглоби багажника през задните седалки :) ), направиха поръчка за част от Австрия, чаках я 1 седмица. Монтаж половин ден, цена..... 750лв?!?!?!!? Ужас!

Причина за повредата:
Според мен износване на самия механизъм. Доста често се е случвало някой да "тряска" багажника. Отделно точно преди да се счупи, имах едно пътуване и багажника беше абсолютно пълен, което ме навежда на мисълта, че багажа вътре е оказал натиск на бравата и може би от това се е счупила.

Така, че колеги, внимавайте как си затваряте багажника! Аз само го притварям и го натискам леко и той сам се затваря (и вече само аз го отварям и затварям :) )


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 237 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 34 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб