Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 19:20

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 29 Дек 2017, 09:56 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2015, 09:26
Мнения: 14
Местоположение: София
Ксенон

ADVANTAGES:

• longer lifetime than halogen lights
• more efficient than halogen as they use less power and create more light
• better visibility for the driver

DISADVANTAGES:

• too much glare and thus, potential problems for the incoming traffic
• high costs
• more complex system than halogen bulbs
• possible harmful materials could be used
• they take up a few seconds to reach full brightness

Лед

ADVANTAGES:

• small size, allow great manipulation for various shapes
• very low energy consumption
• brighter than halogen headlights while still offering a warmer light than HIDs

DISADVANTAGES:

• high production costs
• high temperature created around adjacent assemblies
• more difficult to design and cope with the already high engine bay temperatures

https://www.autoevolution.com/news/batt ... 26530.html


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Яну 2018, 16:26 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Здравейте,

колегите, които са сменяли ксенонови крушки, оправяли са си рефлектори и лупи, според вас в този си вид има ли нужда фаровете да се отварят и да се почистват, съответно оправят и рефлекторите?
Последната година забелязвам отслабване на светлинния поток, просто светят слабо като шофирам вечер по магистралата.
Вече съм намерил къде и как да процедирам, но не съм сигурен дали е необходимо всичко това или с една смяна на крушките ще се оправят нещата, защото видимо не ми прави впечатление да има забележки. Принципно знам, че е редно да се тръгне от рефлектори и лупи, и чак тогава крушки.


Прикачени файлове:
IMG_4069(5).jpg
IMG_4069(5).jpg [ 627.13 KiB | Прегледано 4133 пъти ]
IMG_4067(4).jpg
IMG_4067(4).jpg [ 419.7 KiB | Прегледано 4133 пъти ]
IMG_4065(3).jpg
IMG_4065(3).jpg [ 588.16 KiB | Прегледано 4133 пъти ]
IMG_4068(2).jpg
IMG_4068(2).jpg [ 650.75 KiB | Прегледано 4133 пъти ]
IMG_4064(1).jpg
IMG_4064(1).jpg [ 670.53 KiB | Прегледано 4133 пъти ]
Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2018, 09:52 
Offline
любител

Регистриран на: 04 Ное 2015, 09:26
Мнения: 14
Местоположение: София
Според мен, фаровете за добре.
Ксенона отслабва с времето, заради газ-а, който е вътре. Вземи 4300к крушки.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2018, 16:49 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Antoni написа:
Здравейте,

колегите, които са сменяли ксенонови крушки, оправяли са си рефлектори и лупи, според вас в този си вид има ли нужда фаровете да се отварят и да се почистват, съответно оправят и рефлекторите?
Последната година забелязвам отслабване на светлинния поток, просто светят слабо като шофирам вечер по магистралата.
Вече съм намерил къде и как да процедирам, но не съм сигурен дали е необходимо всичко това или с една смяна на крушките ще се оправят нещата, защото видимо не ми прави впечатление да има забележки. Принципно знам, че е редно да се тръгне от рефлектори и лупи, и чак тогава крушки.

Така като гледам много ти синеят крушките/изглеждат 6000к/ и затова на мокър асфалт не виждаш .... заводски ли ти е ксенона?
Както каза колегата вземи си смени крушките със 4300к светлина.

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2018, 18:08 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Привет,

поръчах си по-рано днес вече две крушки - D2S, 55W, 4300К.
Истината е, че след закупуването на колата не съм пипал нищо по фаровете (вече почти 5 години) освен да сменя няколко комплекта габаритни крушки. В тази връзка нямам идея какви са изобщо крушките, както и фаровете дори. Има ли как да се познае дали са оригиналните, заводски?
Иначе в събота ще сменям антифриза и си мислих да се пробвам с един приятел да свалим фаровете и да ги зачистя отвътре с лупите. Ще проверя рефлекторите и при нужда ще ги изпратя където трябва.
Другата опция е да не си отварям работа и да не се вкарвам във филми преди да дойдат крушките, тоест след това да преценя.

Коментираната пък опция при хора, които се занимават с рециклиране и възстановяване на рефлектори и фарове, тоест да платя близо 300лв и да съм без кола няколко дни не ми звучи на този етап ок, а и проблемът не е толкова сериозен. Това са куриери, или цялата кола да се закара до друг град, отделно след това трябва да се ползват други услуги, с които да заместя колата и прочие. По-рисковано е и пипкаво, но мен най-вече ме притеснява разхерметизирането и херметизирането на фаровете.
Иначе благодарности на geraka, отговори бързо и коректно на всички въпроси. :ok:


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Яну 2018, 20:34 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Фев 2017, 13:04
Мнения: 68
Местоположение: София
Наскоро приятел с БМВ си изпрати фаровете на сервиз в София, за да му ги рециклират и честно казано резултата си заслужава парите, стига да ги прежалиш. И аз обмислях нещо подобно, тъй като не бях особено доволен от моите, но реших първо да сменя крушките, понеже мислих, че може предишния собственик да е бил с китайки. Но след смяната се оказа, че са били Philips Xtreme Visio, т.е. оригиналните на колата. Просто с времето явно им се влошава качеството и то не малко. С новите разликата е значителна.

_________________
Mazda 6, 2.2, 180к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 12:32 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Здравейте,

голяма драма беше със смяната на крушкАТА. Не стигнах до втората. Първо започнах от демонтиране на казанчето с течност за чистачките...накрая се реших и направих процедурата през подкалника.
Така и не успях да "щракна" новата крушка. (тоест да се чуе щракването и да легне на мястото си) Не коментирам времето за манипулацията и издраната ръка :) Така и не успях. Въпросът е леко елементарен, но възможно ли е заради повечето "легълца" по корпуса на новата крушка да не може да бъде монтирана. Поствам и снимка:
Прикачени файлове:
IMG_4313.JPG
IMG_4313.JPG [ 541.82 KiB | Прегледано 3979 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 13:55 
Offline
любител

Регистриран на: 25 Сеп 2015, 17:20
Мнения: 1
Местоположение: Sofia
колеги някой да има идея къде стои модула за светлините дава на диагностиката че се е прецакал взех нов но незнам къде се намира


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 16:53 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Фев 2017, 13:04
Мнения: 68
Местоположение: София
Не знам как е положението при твоето поколение Мазда 6, но аз лично имах два неуспешни опита да си сменя крушките сам. В сервиз на Мазда ми сваляха предната броня, за да ги сменят. Това сигурно е едно от най-големите безумия на този автомобил. Добре поне, че ксенона не трябва да се сменя много често като халогнна крушка.

_________________
Mazda 6, 2.2, 180к.с.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 18:38 
Offline
маниак
Аватар
2003 Mazda 6

Регистриран на: 08 Авг 2009, 11:41
Мнения: 590
Местоположение: Смолян
Antoni, мисля че правоъгълния изрез на крушката трябва да е отгоре за да влезе във фара. На врътката която я заключва също имаше стрелка с надпис TOP (нагоре). Нагласяш си ги в ръката, ориентираш ги горе долу, бъркаш в подкалника и се молиш да влезе... Голяма мъка е наистина, първата крушка я ръчках и псувах 15-20 минути докато схвана как става, втората "само" 10...

CasperSt, баласта е от долната страна на фара, трябва да свалиш броня и фар.

_________________
Изображение Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 08 Фев 2018, 22:31 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
freeman_87 написа:
Не знам как е положението при твоето поколение Мазда 6, но аз лично имах два неуспешни опита да си сменя крушките сам. В сервиз на Мазда ми сваляха предната броня, за да ги сменят. Това сигурно е едно от най-големите безумия на този автомобил. Добре поне, че ксенона не трябва да се сменя много често като халогнна крушка.


Честно казано в сервиза са си прави, защото бронята се сваля много лесно особено като свикнеш веднъж. Първия път и аз се дупих като теб през подкалника и останах без ръце, сега ако има нещо въобще не си играя и я свалям цялата. Поне си сигурен, че слагаш крушката правилно.


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 71 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Yandex [Bot] и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб