Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 17 Юли 2018, 11:43

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 224 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8
Автор Съобщение
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 04 Ное 2017, 23:13 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 40
Местоположение: София
Днес пуснах една ръчна регенерация, DPF се регенерира за около 40-45 мин. Като замириса гадно съвсем за кратко. Не са излизали пушеци или каквато и да е друга смрад. Смених маслото , занулих интервалите и сега ще дебна да видя за колко км. ще почне да пълни отново нафта в картера.
Ако не изкара една сменя на масло (прибл. 10х.км.), мисля да се отърва от услугите на DPF, колкото и да не съм привърженик на такива интервенции.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 09:01 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Юни 2017, 14:15
Мнения: 26
Местоположение: Стамболийски
takev написа:
Днес пуснах една ръчна регенерация, DPF се регенерира за около 40-45 мин. Като замириса гадно съвсем за кратко. Не са излизали пушеци или каквато и да е друга смрад. Смених маслото , занулих интервалите и сега ще дебна да видя за колко км. ще почне да пълни отново нафта в картера.
Ако не изкара една сменя на масло (прибл. 10х.км.), мисля да се отърва от услугите на DPF, колкото и да не съм привърженик на такива интервенции.

Колега как пускаш ръчна регенерация? Чрез жичката както в youtube е показал един англичанин или elm устройството?


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 13:58 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 05 Юни 2016, 15:50
Мнения: 40
Местоположение: София
totosmoto написа:
takev написа:
Днес пуснах една ръчна регенерация, DPF се регенерира за около 40-45 мин. Като замириса гадно съвсем за кратко. Не са излизали пушеци или каквато и да е друга смрад. Смених маслото , занулих интервалите и сега ще дебна да видя за колко км. ще почне да пълни отново нафта в картера.
Ако не изкара една сменя на масло (прибл. 10х.км.), мисля да се отърва от услугите на DPF, колкото и да не съм привърженик на такива интервенции.

Колега как пускаш ръчна регенерация? Чрез жичката както в youtube е показал един англичанин или elm устройството?

Да , но преди това колата трябва да е загряла добре.
Свързваш пина в горния десен ъгъл с минус на купето или акумулатора. Палиш автомобила, и натискаш два пъти газта до долу бързо, след това тя сама ще си вдигне обороти до около 2000. Чакаш докато не започне да работи на празен ход отново.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 17:40 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Юни 2017, 14:15
Мнения: 26
Местоположение: Стамболийски
Благодаря! Току що свърши и моята регенерация 31 32 минути. Сега като знам как се прави, мисля веднъж месечно да я правя.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 22:38 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 437
Местоположение: Айтос
Веднъж месечно според мен си е прекалено.
Все пак това си е сервизен режим.
По-добре се разходи до Стара Загора, хапни една чорба и се прибери. За тия 200км ако не си направи автоматично регенерация, значи не е необходимо.
Правя ръчна регенерация само ако се налага.
По скоро гледам, ако е възможно, да не прекъсвам автоматичните регенерации.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 05 Ное 2017, 23:23 
Offline
любител

Регистриран на: 11 Юни 2017, 14:15
Мнения: 26
Местоположение: Стамболийски
Аз карам доста икономично и рядко държа оборотите над 2000. Затова си мисля, че не може да ми се завърши автоматичната регенерация. Когато съм на магистралата винаги гледам поне в едната посока да държа по-високи обороти. Разбира се разсъждения само субективни защото нямам elm модул да видя кога точно ми се прави регенерация и завършва ли се изобщо или я прекъсвам.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 06 Ное 2017, 15:54 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1436
Местоположение: Стара Загора
Оптимални обороти за регенерация са 2000-2400, всичко под и над тези обороти пречи по един или друг начина за нормалната регенерация... Карането под 2000 прави много сажди и от там създаваш повечко работа на филтъра, но при нормални регенерации той ще се справи! По-често я задържай на оптималните обороти за продължително време и трябва да нямаш проблеми ако филтъра е ОК ;)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2017, 10:59 
Offline
любител
Аватар
2009 Mazda 6

Регистриран на: 05 Ное 2013, 22:36
Мнения: 85
Местоположение: София
WoLF написа:
Оптимални обороти за регенерация са 2000-2400, всичко под и над тези обороти пречи по един или друг начина за нормалната регенерация... Карането под 2000 прави много сажди и от там създаваш повечко работа на филтъра, но при нормални регенерации той ще се справи! По-често я задържай на оптималните обороти за продължително време и трябва да нямаш проблеми ако филтъра е ОК ;)


Потвърждавам! Обикновено извън града поддържам около 2200 об/мин и маслото спокойно изкарва 13-14хил. км без да стига до "х". Колата обаче, се кара повече извънградско.
Освен това, доколкото знам оборотите над 2000 са по-щадящи и за демпферния маховик, който се натоварва много от вибрациите при поддържане на ниски обороти на висока предавка.

_________________
Mazda 6, 2.2 MRZ-CD


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2017, 14:52 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1436
Местоположение: Стара Загора
Колкото повече вибрации толкова повече работа за маховика... За коли с двумасов(демпферен) такъв силно непрепоръчително е задържане на включена предавка при обороти по-ниски от 1400 ;)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 08 Ное 2017, 16:50 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Окт 2015, 14:17
Мнения: 17
Местоположение: Благоевград
-BUZZ- написа:
WoLF написа:
Оптимални обороти за регенерация са 2000-2400, всичко под и над тези обороти пречи по един или друг начина за нормалната регенерация... Карането под 2000 прави много сажди и от там създаваш повечко работа на филтъра, но при нормални регенерации той ще се справи! По-често я задържай на оптималните обороти за продължително време и трябва да нямаш проблеми ако филтъра е ОК ;)


Потвърждавам! Обикновено извън града поддържам около 2200 об/мин и маслото спокойно изкарва 13-14хил. км без да стига до "х". Колата обаче, се кара повече извънградско.
Освен това, доколкото знам оборотите над 2000 са по-щадящи и за демпферния маховик, който се натоварва много от вибрациите при поддържане на ниски обороти на висока предавка.

При мен в момента за 16 хил. км. съм преди средата между Full и X, но колата я карам предимно извънградско (70:30). Нямам представа кое точно е нормално. Нямам представа и колко са иначе загубите за това време (при все, че нямам течове и омаслявания).


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 09 Ное 2017, 00:31 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1436
Местоположение: Стара Загора
При лоши регенерации не се губи масло, а се "прави" :D

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 11:43 
Offline
любител

Регистриран на: 22 Окт 2015, 14:17
Мнения: 17
Местоположение: Благоевград
WoLF написа:
При лоши регенерации не се губи масло, а се "прави" :D

Мисля че съм казал съвсем същото...но това че количеството нараства, не значи че не се и губи (просто нараства повече отколкото се губи...).
Смених маслото при 16000 км.
Според компа беше разредено с 1300г дизел, което предполагам е ~2 литра. Не знам как го изчислява и колко е точно.
Иначе източих грубо около 7л. смес от картера и видимо доста рядка, при сипана около 4.3л.
Компютъра е настроен за сменя при 21000км, коригираната стойност (Предполагам на база разреждането), която показваше в момента на смяната беше 18600км.

Много ми е малък опита за да коментирам каквото и да било по тези стойности, но ще ми е интересно някой, който разбира и особено който има по-богат опит с конкретно този автомобил (2006, 2.0d 143)/масло/DPF да коментира.


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 21 Ное 2017, 13:36 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 274
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Аз лично маслото го сменям на около 10 к км ... вярно е че може и на 15, но не знам предлаганите масла колко са "масла".

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.

Mazda 6 GH 2.2 MZR-CD remaped 200 hp / 460 nm
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
 Заглавие: Re: DPF режими
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017, 11:26 
Offline
любител

Регистриран на: 10 Дек 2017, 08:32
Мнения: 1
Местоположение: Сливен
Здравейте, колеги!
Ето какво се случи с моя ДПФ. Колата е Мазда 6, 2.2л, 163 к.с., 2012г. Лампата ДПФ започна направо да мига. Така я карах около 600 км в чужбина, основно извън градско. Вече в БГ в сервиз на СтарМоторс смениха маслото и почистиха ДПФ. Според тях грешки повече няма. Но лампата ДПФ продължи да мига! Мощността на колата не е ограничена, карах малко със 180 км/ч! Опитах да ресетирам евентуален брояч на километри както е показано в youtube с жицата, но резултат нямаше, продължава да мига!
Каква би могла да бъде причината? Случвало ли се е това на някого?!


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 224 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1 ... 4, 5, 6, 7, 8

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: porio, VaskoVulev и 1 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб