Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 01:35

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2014, 20:37 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Колата е дизел 2.0 Мазда 6 TS2 2008-2009. След смяна на ролки, ремъци, водна помпа, филтри, масло като цяло обслужих я за 1000 лв. точно. След смяната колата стана по мудна на ниските обороти, скоростите сякаш по-къси станаха по бързо се налага да ги сменям.. Моля помогнете за тоя проблем


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2014, 20:52 
Offline
маниак
Аватар
2004 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 22:09
Мнения: 558
Освен да са прехвърлили зъб... :roll:

_________________
Never Drive Faster Than Your Guardian Angel Can Fly !!!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2014, 22:41 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
И аз почти 100% съм сигурен, че е неправилно зацепен ангренаж :)

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Фев 2014, 23:48 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
и аз така мислех, но в сервиза който ми оправиха всичко абсолютно отказват да е от това и казват, че са си свършили добре работата..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2014, 08:25 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Ами освен да провериш дали наистина е така, друго не ти остава, щом казваш, че промяната е дошла след обслужването ..
Не вярвам да са ти сложили друга скоростна кутия .. :D

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2014, 09:19 
Offline
фен
Аватар
2001 Mazda 323

Регистриран на: 22 Май 2012, 21:52
Мнения: 186
Местоположение: Пловдив
Отиваш в друг сервиз и питай за тяхното мнение. Предполага се, че там където са я обслужили ще държат до последно на тезата, че всичко е наред.

_________________
Mazda 323 BJ 2.0 DITD 101hp


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2014, 19:56 
Offline
любител
Аватар
2002 Mazda 6

Регистриран на: 31 Юли 2010, 16:38
Мнения: 51
Местоположение: Plovdiv/Montana
Според мен не може да е прескочил зъб на ангренажния ремък,защото няма въобще да запали.
При мен на два пъти се случи и няма палене.

_________________
Mazda 6, 2.0/136Hp,2002g.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2014, 20:17 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Незнам и аз вече от какво е понеже колата си пали без проблем...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2014, 08:43 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 323F

Регистриран на: 31 Юли 2005, 15:16
Мнения: 6105
Местоположение: На село...
На 323-ката ми бяха зацепили ремъка с един зъб назад или напред не знам точно и колата беше супер мудна, палеше си без проблем, но не вървеше... голяма мъка.
Така че и с незацепен ремък ще си пали без проблем. Отиди в друг сервиз да ти проверят ремъка дали е зацепен, не е нужно да е ПРЕСКОЧИЛ зъб, защото те просто са го сложили ремъка грешно и нищо не е прескачало :wink:

_________________
ИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юни 2014, 19:42 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Понеже колата е дизел майсторите казват, че ако има дори и 1 зъб прескочен ще се "счупи" двигателя..


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Юни 2014, 08:06 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Bilsan написа:
Понеже колата е дизел майсторите казват, че ако има дори и 1 зъб прескочен ще се "счупи" двигателя..
На 1 зъб нищо не се чупи, просто се нарушава газоразпределението или горивоподаването, зависи къде е прескочил зъбът.
При втори прескочил зъб вече става страшно ако е на разпределителния или коляновия вал, но чак двигател не се чупи, чупят се само кобилиците и колата става недвижимо имущество .. :)
А на помпата можеш и 16 зъба да прехвърлиш, :D нищо не се чупи ..

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 11:19 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Може ли да ме насочите при някой от Пловдив или околноста, който да ми оправи проблема без да гледа да ми вземе парите?


Последна промяна Bilsan на 09 Юли 2014, 11:39, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 11:22 
Offline
маниак
Аватар
2005 Mazda 6

Регистриран на: 03 Май 2012, 12:13
Мнения: 584
Местоположение: Монтана
Човека над твоя коментар е решението.. :)

_________________
Mazda 6 GY 2.0d 136 hp & Nissan Almera N16 2.2di 110 hp
Mazda 626 GW 2.0ditd 90 hp ex


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Юли 2014, 15:00 
Offline
любител

Регистриран на: 14 Ное 2010, 07:56
Мнения: 89
Така е - Martod ще свърши работа точно и професионално, а не да ти обясняват някои псевдо "оторизирани" сервизи, че проблем видиш ли нямаш или да ти предлагат решение за хХх парички!

Да е жив и здрав колегата да се сборва с нашите гейши, когато не ни слушат :)

_________________
2015 Мазда 6 2.5 191 к.с. автоматик


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 10 Юли 2014, 12:45 
Offline
любител
2007 Mazda 6

Регистриран на: 11 Юли 2013, 07:44
Мнения: 39
Местоположение: Ботевград
дизел 2.0 Мазда 6 Facelift 121k.s. 2005-2007

Напоследък се усеща осезаема липса на мощност при наклон на пътя ("нанагорнище") - на участъци от магистрала Хемус където преди си вървеше на 6-а скорост на автопилот , сега автопилота изключва сам и карам на 5-а, а понякога се налага да минавам и на 4-а и набира трудно. На равни участъци, като че ли няма проблеми, макар че пак набира малко по-мудно.
Съединител, компресия на двигателя, турбо, калпаво гориво ?


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2014, 12:25 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Юли 2014, 11:36
Мнения: 3
Местоположение: София
bborisov79 написа:
дизел 2.0 Мазда 6 Facelift 121k.s. 2005-2007

Напоследък се усеща осезаема липса на мощност при наклон на пътя ("нанагорнище") - на участъци от магистрала Хемус където преди си вървеше на 6-а скорост на автопилот , сега автопилота изключва сам и карам на 5-а, а понякога се налага да минавам и на 4-а и набира трудно. На равни участъци, като че ли няма проблеми, макар че пак набира малко по-мудно.
Съединител, компресия на двигателя, турбо, калпаво гориво ?


Здравейте,

Имам абсолютно същия проблем като колегата bborisov79. От преди няколко седмици усещам че моята Мазда 6 2.0 дизел 2006 143 коня фейслифт има загуба на мощност. Просто не набира, както преди, автопилота изключва на баир. Набира все едно е влак. :) Не набира толкова зле, колкото ако е в авариен режим, но и не набира нормално, а доста мудно и ми се налага да свалям и аз като колегата от 6-та на 5-та, че и на четвърта. От време на време колата сякаш се "отпушва" и започва да набира нормално, но много скоро пак се превръща във влак.

На колата е махнат DPF филтъра преди година и 1/2 и е заменен с емулатор (не е пипан софтуерът на компютъра, направено е добре, до колкото това е възможно). Имам обаче загуба на масло и периодично си доливам 5w30 - понеже вече нямам DPF не се съобразявам много с изисквяниата да е с ниско ниво на пепел, а си сипвам някво нормално и по-евтино. Обикновено доливам около литър на 1000-2000 км. Последните два пъти обаче не проверявах нивото през щеката, а направо наливах по един литър. Колата понякога припушва облак дим отзад при запалване, но не се кахъря много.

Вчера на прибиране по магистралата ми светна и започна да мига лампата DPF. Сега тъй като нямам DPF, не е проблемът там :) Проверих нивото на маслото и е малко високо, което ме очуди понеже аз принципно имам загуби и нивото следва да не е високо. Но може и да съм я удавил с масло с моите доливания "на око"...

Четох че мигаща лампа може да означава много неща, но като се има предвид че последните два пъти сменям маслото в официалния на Мазда в София, не е сервизния интервал. Остава да е примерно грешка "високо ниво на дизела в маслото". Чудя се сега какво друго би могло да е? То е ясно че без да се ходи до сервиза няма как да се знае със сигурност какво е, но въпросът ми е какви са вариантите, който могат да доведат до подобно поведение на автомобила? :?:

_________________
__________________________________________
Мазда 6, 2006 г, 2.0 дизел, 143 коня, фейслифт


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Юли 2014, 11:00 
Offline
любител
2007 Mazda 6

Регистриран на: 11 Юли 2013, 07:44
Мнения: 39
Местоположение: Ботевград
Да тези неща не ги добавих в първия пост, но и при моята махнах миналата есен ДПФ филтъра и е с емулатор, също така я усещам от време на време, че се отпушва и си върви както, когато я купих. Също като колегата доливах масло - около 800гр. след последната смяна, сега вече е почти пак за смяна и ще трябва май по обстойно да изследват какво се случва.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2014, 08:43 
Offline
любител

Регистриран на: 15 Юли 2014, 11:36
Мнения: 3
Местоположение: София
Здравейте,
Оправиха ми проблема с мощноста. Оказа се спукан маркуч на влизане към турбината и колата не е можела да направи добра компресия. В официалния на Мазда в София ми го откриха това, смениха маркуча и се оправи. Излезе ми около 50 лв. Сега турбото е доста по-тихо и колата върви като нова :)

Проблемът с маслото се оказа че вероятно няма нищо общо със загубата на мощноста. От официалния ми казаха, че маслото вероятно тече поради износени подложки на клапаните, но там "оправянето" ми казаха ще е към 700 ~ 800 лв и за момента не го пипам. Дано да съм бил полезен.

_________________
__________________________________________
Мазда 6, 2006 г, 2.0 дизел, 143 коня, фейслифт


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Авг 2014, 12:35 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
mitkobest написа:


Проблемът с маслото се оказа че вероятно няма нищо общо със загубата на мощноста. От официалния ми казаха, че маслото вероятно тече поради износени подложки на клапаните, но там "оправянето" ми казаха ще е към 700 ~ 800 лв и за момента не го пипам. Дано да съм бил полезен.
Чак пък 7-800 лв. :o ти да ни би да си разбрал цената за основен ремонт .. :D
Гумичките са към 80 лв. и още 120 лв. за смяната им и смяна на дихтунгите и си готов за 200 лв. .. :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 24 Авг 2014, 09:45 
Offline
любител
2007 Mazda 6

Регистриран на: 11 Юли 2013, 07:44
Мнения: 39
Местоположение: Ботевград
А моя проблем се оказа скапано гориво, което от 1 година ползвам от служебната дизел колонка, уж директно от цистерна на ОМВ го доставят, а се оказа пълен боклук... заредих от Ектото на Лукойл, че ходих на морето тази седмица и колата просто литна...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 26 Апр 2015, 09:34 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 01 Апр 2012, 16:08
Мнения: 320
Местоположение: София
При мен също се появи проблем със загуба на мощност. На свободна, колата си държи обичайните обороти, не играят и работи сравнително равномерно двигателя. Като е студена пуши бяло а между 1400-1900 (долу-горе) набира изключително бавно и оборотите играят. Като стигне 2000 оборота, започва да ускорява по-бързо, но пак не както трябва, което ме кара да си мисля че все пак турбината е добре. Когато загря, започна да работи по-равномерно и не пушеше, но отново нямаше нормална мощност. Проверих маслото и е стигнало почти до Х. Очевидно вкарва нафта в маслото. Когато запалих звученето беше различно. Лампи никакви не светят по таблото. Преди 15хил километра ходих на компютърна диагностика и ми казаха че едната дюза има някакъв малък проблем и ми дадоха добавка на кастрол, надявайки се дюзата да се изчисти и да се оправи. Според мен дюзата е заминала, а може би не е само една. Някой който е имал подобен проблем, ако може да сподели как се го е отстранил. Ако са дюзи, каква е цената на чисто нови и на втора употреба?

_________________
MAZDA 6 2.0 CRDI, 143кс, 2006г.
0894024958


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Апр 2015, 10:23 
Offline
любител

Регистриран на: 27 Апр 2015, 10:10
Мнения: 3
Местоположение: Sofia
bigs5s написа:
При мен също се появи проблем със загуба на мощност. На свободна, колата си държи обичайните обороти, не играят и работи сравнително равномерно двигателя. Като е студена пуши бяло а между 1400-1900 (долу-горе) набира изключително бавно и оборотите играят. Като стигне 2000 оборота, започва да ускорява по-бързо, но пак не както трябва, което ме кара да си мисля че все пак турбината е добре. Когато загря, започна да работи по-равномерно и не пушеше, но отново нямаше нормална мощност. Проверих маслото и е стигнало почти до Х. Очевидно вкарва нафта в маслото. Когато запалих звученето беше различно. Лампи никакви не светят по таблото. Преди 15хил километра ходих на компютърна диагностика и ми казаха че едната дюза има някакъв малък проблем и ми дадоха добавка на кастрол, надявайки се дюзата да се изчисти и да се оправи. Според мен дюзата е заминала, а може би не е само една. Някой който е имал подобен проблем, ако може да сподели как се го е отстранил. Ако са дюзи, каква е цената на чисто нови и на втора употреба?



Имам същия проблем, предстои ми смяна да дюза. Най-добре още една диагностика да си направиш. Втора употреба дюза се намира до 150лв. За нова дюза умножи тази цена по 4.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Апр 2015, 10:25 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 01 Апр 2012, 16:08
Мнения: 320
Местоположение: София
Бяха ми казали че се сменят и четирите дюзи? Може ли да се смени само счупената дюза? Странното е че проблемът при мен изчезна... Колата започна да ускорява нормално и от седмица всичко е наред. Скоро обаче ще я занеса на диагностика. Дано всичко е както трябва :lovemazda:

_________________
MAZDA 6 2.0 CRDI, 143кс, 2006г.
0894024958


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 31 Юли 2015, 18:13 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
И моя проблем е с една от дюзите, но за да стигне до това за всичко е виновен ДПФ-а постоянно вкарва нафта при маслото лампи никакви не светят. Скоро мисля да го премахвам и да ходя при martod да и прегледа всичко. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 24 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб