Здравейте,
да споделя моя опит:
От 1г. имам Мазда 6 2003 141к, бензин 2.0 с газов инжекцион.
Постояннит епроблеми бяха:
- не ускорява до 2000об./мин/ когато е студена
- нестабилни обороти на празен ход
- при топъл двигател под 2000об. понякога забива нос, на газ гърми
След обикаляне на малкото некадърни майстори в нашия град, се наложи или да я продавам (защото ми изпокъса нервите) или сам да се заема“
Е, избрах второто- все пак е красива кола
Сменени:
-бобина- единия електрод беше окислен и съответно с 10микрона бронзово покритите в/у някаква пластмаса сами разбирате, че покритието се разпраши (японска работа брей, да пестим метал), както и да е,нова бобина, за да е ОК за газта - не помогна
-нови кабели - не помогнаха
-нов дебитомер - китайски за 50лв, не стана, нов по-малко китайски за 100лв. - - прилично се държи , но не реши проблема
-нови свещи - нжк иридиум ,перфектни - не решиха проблема
-чистене дросел - не реши проблема
-смяна ламбда сонда с бош универсал - ОК,падна разхода, но не реши проблема
-нов датчик за положението на разпределителния вал 40лв - РЕШИ ПРОБЛЕМА!!!
Никой майстор в града а и убеден съм в България нямаше да го реши - когато датчик не вдига CEL "умните" майстори не мислят и го приемат за чиста монета!Да,ама не!
Благодарности на
http://forum.mazda6club.com/3-0l-v6/300817-camshaft-position-sensor.htmlКрасиви коли,но слаби са ни разбирачите!!!
Поздрави