Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 20:47

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2016, 21:31 
Offline
фен

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Колеги моля някой да даде идея как мога да развия тази гайка на колектора?
Прикачени файлове:
20160202_153603.jpg
20160202_153603.jpg [ 360.65 KiB | Прегледано 10369 пъти ]
Прикачени файлове:
20160202_153556.jpg
20160202_153556.jpg [ 356.55 KiB | Прегледано 10369 пъти ]
Прикачени файлове:
20160202_153531.jpg
20160202_153531.jpg [ 250.26 KiB | Прегледано 10369 пъти ]


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2016, 21:38 
Offline
фен

Регистриран на: 31 Окт 2015, 23:20
Мнения: 175
Местоположение: България
В смисъл превъртяла е, разбита е, какво е?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Фев 2016, 21:59 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Пабло написа:
В смисъл превъртяла е, разбита е, какво е?

Искам да я развия просто, за да мога да си сваля колектора и да го почистя. Пробвах с каквото се сетя и не мога да я развъртя на много неудобно място е и с каре не става и отпада като решение.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2016, 14:52 
Offline
маниак
2011 Mazda 6

Регистриран на: 11 Май 2011, 07:25
Мнения: 690
Местоположение: Девин, България
Пръскаш с WD-40 и развиваш с гедоре с чупещо рамо.

Sent from my C6833 using Tapatalk

_________________
"Мазда" 6, 2.5 л., 170 к.с., лукс, 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Фев 2016, 15:00 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
droida написа:
Пръскаш с WD-40 и развиваш с гедоре с чупещо рамо.

Sent from my C6833 using Tapatalk


Пръсках, даже пробвах да го развия на топъл двигател с каре само него успях да вкарам там и не става. Едното каре се счупи.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 11:42 
Offline
маниак
2011 Mazda 6

Регистриран на: 11 Май 2011, 07:25
Мнения: 690
Местоположение: Девин, България
Имам комплекти ½" и ¼". Като не иска со кротце со благо, ще играе ½" (брадвата). Най-рано утре мога да се отзова.

_________________
"Мазда" 6, 2.5 л., 170 к.с., лукс, 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 13:43 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
droida написа:
Имам комплекти ½" и ¼". Като не иска со кротце со благо, ще играе ½" (брадвата). Най-рано утре мога да се отзова.


Аз живея в Англия колега.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 14:30 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
На 626 колектора е същия и съм го отвивал с гедоре 1/4 и каре( пак е кофти но се получава),но при теб горивната помпа е различна и може би няма място.Варианта ти е да свалиш тръбата за антифриза която излиза от главата и без това трябва да източваш охладителната система.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 17:55 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Промени си местоположението като не си в Пловдив..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 20:25 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
gecata1 написа:
На 626 колектора е същия и съм го отвивал с гедоре 1/4 и каре( пак е кофти но се получава),но при теб горивната помпа е различна и може би няма място.Варианта ти е да свалиш тръбата за антифриза която излиза от главата и без това трябва да източваш охладителната система.



Как мога да я отвия понеже ми се струва малко кофти пак?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 21:17 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Дълга вложка на 1/4 гедоре със твърд върток?Или пък къса но със къс удължител?
Нищо ли не може да влезне? Няма ли поне малко място?
Сещам се за едно "меко" удължение на Форс пак за 1/4 ама не знам колко е здраво..
Или другия вариант е да пробваш пак със каре (ново)...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 21:45 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Само да вметна, че даже и да я развиеш, колектора не излиза - опира на помпата :)
Трябва да развиеш и шпилката :)
Те тогава започва филма :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 22:00 
Offline
маниак
Аватар
1998 Mazda 626

Регистриран на: 31 Авг 2008, 14:16
Мнения: 943
Местоположение: Ст.Загора
На 626цата излиза.Първо го изкарвам от към ЕГр и после повдигам десния край и така.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 22:11 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
От снимката, мотора ми изглежда точно като моя - 2.0, 143кс, или греша?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Фев 2016, 22:20 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 23 Фев 2015, 20:25
Мнения: 171
Местоположение: София
Абе що се занимавате с щуротии?! :-)
Какво ще им чискиш на колекторите?

_________________
Mazda 6
2.0 бензин
141кс.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 01:27 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
maZZda написа:
Дълга вложка на 1/4 гедоре със твърд върток?Или пък къса но със къс удължител?
Нищо ли не може да влезне? Няма ли поне малко място?
Сещам се за едно "меко" удължение на Форс пак за 1/4 ама не знам колко е здраво..
Или другия вариант е да пробваш пак със каре (ново)...


Пробвах и с меко удължение и с ново каре и като напъна и тръгват да се чупят.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 01:29 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
nikivelikov написа:
От снимката, мотора ми изглежда точно като моя - 2.0, 143кс, или греша?


140hp/103kw - след чипа 173hp/411NM е колега, но трябва да са същите моя е 2.0 MZR-CD.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 07:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Да и моя мотор е 2.0MZR-CD
Моя колектор го свалях като сменях ремъка. Тогава направо свалих помпата за да не ми пречи :)
Да ти кажа, че при мен самия колектор не беше много замърсен. Сажди имаше най-вече по отворите в главата. Но не беше нищо особено. След "операцията" не усетих разлика във вървенето или разхода.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 15:08 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
nikivelikov написа:
Да и моя мотор е 2.0MZR-CD
Моя колектор го свалях като сменях ремъка. Тогава направо свалих помпата за да не ми пречи :)
Да ти кажа, че при мен самия колектор не беше много замърсен. Сажди имаше най-вече по отворите в главата. Но не беше нищо особено. След "операцията" не усетих разлика във вървенето или разхода.


На колко км е твоята кола защото моята е на над 210 000 и никога не е чистено...а до колкото за помпата можеш ли да качиш някакви снимки или някой клип дори и от интернет, за да видя. Понеже трябва да дигна мотора и да изкарам тампона, за да мога да развия болтовете за кората на ремъка.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 19:47 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Bilsan написа:
На колко км е твоята кола защото моята е на над 210 000 и никога не е чистено...


Моята е на 220к в момента, а реалните само тя си знае. Свалях колектора на 200к. Тогава сменях и ангренажен ремък та затова ми беше лесно да сваля помпата. Иначе не бих се хванал да свалям ремъци и помпи само заради колектора.
Моето мнение е, че ако нямаш проблеми по-добре не разбутвай.
А като дойде време за смяна на ремък и ти се занимава, сваляй всичко наред :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 20:20 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
nikivelikov написа:
Bilsan написа:
На колко км е твоята кола защото моята е на над 210 000 и никога не е чистено...


Моята е на 220к в момента, а реалните само тя си знае. Свалях колектора на 200к. Тогава сменях и ангренажен ремък та затова ми беше лесно да сваля помпата. Иначе не бих се хванал да свалям ремъци и помпи само заради колектора.
Моето мнение е, че ако нямаш проблеми по-добре не разбутвай.
А като дойде време за смяна на ремък и ти се занимава, сваляй всичко наред :)


Светна ми "Check Engine" и колата няма мощност като преди и тъкмо смених преди седмица съединителния комлект + маховика + болтовете. И не знам какъв е проблема и за това реших да свалям всичко и да чистя!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 20:30 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Bilsan написа:
Светна ми "Check Engine" и колата няма мощност като преди и тъкмо смених преди седмица съединителния комлект + маховика + болтовете. И не знам какъв е проблема и за това реших да свалям всичко и да чистя!

А каква грешка е записана? Може да се окаже нещо друго.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 20:44 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
Това е, че си поръчах OBD2 и чакам да пристигне, но мисля, че ще даде грешка с ЕГР.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 22:26 
Offline
маниак
2011 Mazda 6

Регистриран на: 11 Май 2011, 07:25
Мнения: 690
Местоположение: Девин, България
Bilsan написа:
droida написа:
Имам комплекти ½" и ¼". Като не иска со кротце со благо, ще играе ½" (брадвата). Най-рано утре мога да се отзова.


Аз живея в Англия колега.

:o вярно, четох темата за чипосването, но под ника ти стои Пловдив и това ме подведе :) Нищо де, и в Англия може да дойда :D само не знам дали ще сме близо един до друг.

Sent from my C6833 using Tapatalk

_________________
"Мазда" 6, 2.5 л., 170 к.с., лукс, 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 05 Фев 2016, 22:40 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
droida написа:
Bilsan написа:
droida написа:
Имам комплекти ½" и ¼". Като не иска со кротце со благо, ще играе ½" (брадвата). Най-рано утре мога да се отзова.


Аз живея в Англия колега.

:o вярно, четох темата за чипосването, но под ника ти стои Пловдив и това ме подведе :) Нищо де, и в Англия може да дойда :D само не знам дали ще сме близо един до друг.

Sent from my C6833 using Tapatalk



Е би трябвало вече е променено!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2016, 08:27 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Чак сега видях, че си чипосвал колата.
Да не са ти турили ламарина на егр-а без да кажат на компютъра за тая работа?
Аз преди време имах проблем с налягането на турбината и затапих моя ЕГР с ламалинка, за да видя дали ще има промяна. Е, промяна нямаше, но забравих ламаринката и след 5-6к км ми светна "Check Engine". Грешката беше свързана с ЕГР-а. Тогава и на мен ми светна, че съм още със затапен ЕГР. Махнах ламаринката, изтрих грешката и от тогава няма проблем :)

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Фев 2016, 13:08 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
nikivelikov написа:
Чак сега видях, че си чипосвал колата.
Да не са ти турили ламарина на егр-а без да кажат на компютъра за тая работа?
Аз преди време имах проблем с налягането на турбината и затапих моя ЕГР с ламалинка, за да видя дали ще има промяна. Е, промяна нямаше, но забравих ламаринката и след 5-6к км ми светна "Check Engine". Грешката беше свързана с ЕГР-а. Тогава и на мен ми светна, че съм още със затапен ЕГР. Махнах ламаринката, изтрих грешката и от тогава няма проблем :)


Не ламаринките и аз ги махнах след няколко км каране понеже и аз имах грешка "свръхналягане в турбината" и махнах ламаринките. След, което се оправи. Те са ми спрели ЕГР само софтуерно и как мога да си върна настройките обратно без да ходя при тях някой знае ли?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Фев 2016, 22:37 
Offline
маниак
2011 Mazda 6

Регистриран на: 11 Май 2011, 07:25
Мнения: 690
Местоположение: Девин, България
Здрасти! Не го знам къде е този Брайтън-Хоув, но от понеделник съм в Нюкясъл и инструментите те чакат :)

_________________
"Мазда" 6, 2.5 л., 170 к.с., лукс, 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 03:43 
Offline
фен
Автор на темата

Регистриран на: 17 Дек 2013, 19:38
Мнения: 200
Местоположение: Brighton-Hove
droida написа:
Здрасти! Не го знам къде е този Брайтън-Хоув, но от понеделник съм в Нюкясъл и инструментите те чакат :)

Нюкясъл е доста на далеч приятел, а и аз реших да махна тръбата през, която минава охладителната течност и така може да се свали. Може да качиш някои снимки на инструментите може и на някой друг колега да му е нужно за напред. Благодаря за всичко. :)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2016, 23:10 
Offline
маниак
2011 Mazda 6

Регистриран на: 11 Май 2011, 07:25
Мнения: 690
Местоположение: Девин, България
Bilsan написа:
droida написа:
Здрасти! Не го знам къде е този Брайтън-Хоув, но от понеделник съм в Нюкясъл и инструментите те чакат :)

Нюкясъл е доста на далеч приятел, а и аз реших да махна тръбата през, която минава охладителната течност и така може да се свали. Може да качиш някои снимки на инструментите може и на някой друг колега да му е нужно за напред. Благодаря за всичко. :)


Другата седмица ще съм в Лийдс за няколко дни. После не знам. Ако ходя към Лондон ще пиша. Иначе вече съм показал какво има в инструментариума ми тук

_________________
"Мазда" 6, 2.5 л., 170 к.с., лукс, 2011


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 34 мнения ]  Отиди на страница 1, 2  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 25 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб