Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 59 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2016, 11:47 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
ihristov написа:
JamesHack написа:
Нека е по-интересно :) хехе


Е... сега като ревизираш и боядисаш(примерно в жълто) спирачните апарати :D



Честно да си призная, джантата не ми допада особено... друг ми е вкусът :) И мисля, че на синьото много повече ще отиват златни или бронзови джанти... Една ROTA ще ѝ заспи идеално.

Изображение

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2016, 11:49 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Нещо ни тръгна една ръка: :)
Прикачени файлове:
ISmnYiC_white.jpg
ISmnYiC_white.jpg [ 1.04 MiB | Прегледано 12208 пъти ]

Прикачени файлове:
ISmnYiC_gold.jpg
ISmnYiC_gold.jpg [ 1.03 MiB | Прегледано 12208 пъти ]

Прикачени файлове:
ISmnYiC_blue.jpg
ISmnYiC_blue.jpg [ 1.04 MiB | Прегледано 12208 пъти ]


Иначе колата с тези джанти и гуми има страшна визия, а и добре е снимана.

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2016, 19:25 
Offline
фен

Регистриран на: 13 Юни 2015, 17:01
Мнения: 132
Местоположение: София
С червени джанти много отваря поне за мен :) , друг вариянт е някой електроков цвят :P

Sent from my E2303 using Tapatalk

_________________
M6 2.0 бензин 2004


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 10:00 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
Колега,

с какви гуми е новата ти придобивка?
Изглеждат доста внушителни на пръв поглед.

Аз отпред съм с 225/45/17, отзад са заводският размер 215/45/17.

Интересно ми е какво може да се направи относно това да се подобри комфорта във возенето...Дали вариант 225/50 е удачен?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 14:47 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 25 Май 2016, 14:17
Мнения: 78
Местоположение: Варна
225/50 е доста кофти по отношение на податливост към балони. А по-мека возия едва ли ще се усети с няколко милиметра по-висока гуми. Най-качествения ( но пък и скъп ) размер си е 225/45/17

_________________
Mazda 6 2.3


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 15:39 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 17 Май 2013, 13:19
Мнения: 264
Местоположение: Пловдив
При мен задните са 215/45, а предните 225/45, тази година дойде ред и на задните. В такъв случай ще си ги уеднаквя. Не че очаквам нещо да се промени.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 16:54 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 22 Фев 2014, 18:43
Мнения: 239
Местоположение: Добрич
Аз карам (не на мазда де) с 235/45/17 лятото ,а зимата 225/50/17 и да ви кажа има доста разлика в возията

_________________
Мненията са като задниците,дори и да не ни кефят ,всеки си има!!!

Mazda 6 2.0 2004y with LPG-EX
NOW Saab 9-3 2.8 V6 turbo 250h.p 2006y +LPG


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 19:11 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Ами аз съм с 225/45/17 отпред и отзад. Купих я с Hankook Ventus, който е с DOT **11. Почти нямат никакъв грайфер, НО ЗА БОГА колата не помръдва... Мисля да взема пак такива, но нови за следващото лято, защото сега в края на Август изчезвам за 2 месеца и няма за кога да ги взимам. Зимата ще ми е проблем, ще купувам май 205/55/17, за да нямам загуба във височината. 15 не мога да сложа...

При мен комфорта е да подрусква и колата да стои като влак по релси в завоите. Къси пружини и къси амортисьори (маслени). Няма как да вози като французин така или иначе. Един път умрях да се хиля като пача, защото минах с около 120 през една вдлъбнатина и на жена ми за малко да ѝ се развали прическата :D

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Последна промяна JamesHack на 27 Юли 2016, 19:24, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 27 Юли 2016, 19:23 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Така сега е ред на малко нови глупости по колата - нови капачки от Китай (черни с червен надпис O.Z, каквито са джантите). Мръсният китаец взел, че писал, че капачките са 56мм, а те са сигурно 58 или 60... Е*а ми се мамата да шкуря с 2 шкурки докато ги накарам да влязат и да застанат. А тия штифтчета въобще не държат нищо, и се наложи шкурейки да направя канал в пластмасата, за да се закрепят здраво... А бе луда работа, ама в крайна сметка ги направих. За утре остана да монтирам предната лайсна на форума :) Задната вече е факт. Отделно реших да сменя крушките за задната скорост с диодни, че с тия затъмнени джамове нииищо не се вижда вечер... Така съм сигурен, че и слепите ще прогледнат :D :D

Ето малко снимки:

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Изображение

Чакам да се стъмни малко повечко, че да видя как свети отзад задната :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 28 Юли 2016, 22:26 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Така, онзи ден пристигнаха най-накрая и лайсните на форума. Номерът ми отзад имаше дупки за чопчетата, но отпред нямах. Опитах да направя с права отвертка, тъй като пластмасата ми е мека и се получи.....но на криво... След една силна псувня наум счупих всичките 5 крачета и пришкурих със същата шкурка, с която моделирах капачките на джантите вчера. Чудих се с какво да залепя, за да издържи на температурните амплитуди и атмосферните условия и реших, че канокулит няма да свърши работа. Двойно залепваща лента... имаше в магазина, ама на TESA и си казах - НЕ, няма да стане тая... Ще трябва да е нещо "мъжката". Сетих се, че ми бяха казали за някакъв черен силикон, че бил доста здрави и питах в магазина за такъв. Много ми го похвалиха, че и аз на свой ред сега да ви го похваля и аз:

Изображение

Изображение

Тоя силикон е супер! Пише, че е произведен в Белгия, уж. Взех една малка четка за рисуване (плоска) и нанесон на мястото където ляга лайсната. След това сложих и нея и затиснах с 2 тежки тухли (това имах под ръка :lol: ) и го оставих да изсъхне около 2-3 часа на слънце. Никъде няма препоръка колко време да съхне. Даже викам на жена ми, сега ще ти лепна и любимите ти стаааари сандали, да видим ко ши стани :lol2: Значи.... лайсната вече не може да се махне никога! Хахаха

Ето и малко снимки на задните лед светлини... Както каза един прЕАтел - вече мога да карам назад, все едно карам напред :D

Изображение

Изображение

Изображение

Това е то засега. Тоя уикенд се очертава да обърна внимание с един приятел на крушките на плафоните в купето, та да видим какво ми се опъват и що не светкат като се отворят вратите.

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2016, 14:34 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2015, 15:43
Мнения: 240
Местоположение: София
Ехе тия диоди за задните светлини наистина светят като фарове. От далеч някой може да си помисли, че има кола движеща се срещу него (с предницата).

_________________
Mazda 6 stationwagon SportBreak 2.0 CiTD 143hp Executive 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2016, 15:25 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
JamesHack написа:
...Никъде няма препоръка колко време да съхне.


Скорост на втвърдяване (20°C/65% отн. влажност) 3 мм / 24 ч.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 29 Юли 2016, 16:05 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
В интерес на истината много приятно светят. На живо няма нищо общо със снимките, но поне опитах :D

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Авг 2016, 20:49 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Такаааам... Днеска беше плануван ползотворен ден, а кога един ден е ползотворен за мен - когато успешно се постигнат желаните резултати. За днес беше планувано, с един приятел да разколачим каквото е необходимо, за да разберем, аджеба, защо като се отворят вратите има индикация на таблото за отворена такава, а крушките не светват... нито на плафоните, нито на вратите... Тръгнахме от плафоните, минахме през body control module-a и всичко възможно, но навсякъде тече Ш*ибан ток и всички бушони за изрядни...

Изображение

След като до плафоните отива ток и крушките светят само при ръчно натискане на бутоните се прехвърлиме ей тука, но всичко е повече от идеално. Нямаше никакви следи от предишно отваряне. Всичко супер свежо.
Изображение

След това се преместихме от другата страна (макар и да изглежда, че само съм снимал за форума :D )
Изображение

Приятелчето ми е електричар и... а бе какъв ли не - голям мозък... и предвид, че всички го знаят като Данчо Алармата веднага се насочи към модула за централното заключване, за да види там дали няма нещо прекъснато. Извади го, разглоби го, ревизира го - всичко е бомба!
Изображение

Изображение

В крайна сметка не открихме никъде да има проблем и се наложи леко "побългаряване" в добрия смисъл на думата. Пуснахме едно кабелче от задната врата, от копчето, което индикира за отворена врата и го пуснахме до въпросната модул за централното и...О, чудо! всичко светна. Затваряме, отваряме врати - всички врати реагират еднакво. Директно се запои кабелчето и се прибра под кори и работи и в момента всичко работи безупречно!
Изображение

Изображение

После си викам - така и така изгубихме към 4-5 часа в човъркане и пиене на редбули под една шарена сянка... що да не ида да купя 1м влагоустойчива LED лента за багажника. Голям зор докато реша къде да я сложа, че двойнозалепващата да хване добре. В крайна сметка ей тук я нахакахме като за мен остана само да прибера висящото кабелче към тавана на багажника с нещо.
Изображение

И след това по живо по здраво вкъщи и... чаках да стане тъмно, за да...:
Изображение

Изображение

Тук идеално се вижда небето колко е светло и диодите как искат да изгорят земята направо... :D
Изображение

Изображение

Изображение

Засега вече мисля да се спра... останаха само дисковете, накладките да се сменят... някаква си рейка и зимни гуми :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2016, 12:47 
Offline
модератор
Аватар
1998 Mazda 323F

Регистриран на: 06 Апр 2009, 03:14
Мнения: 1047
Местоположение: София / Казанлък
skype: vjs-kz
Супер е станала :)

П.С. жената знае ли, че я качваш по форумите :D

_________________
Изображение

Изображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 09 Авг 2016, 14:56 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Жената малко имаше възражение, ама след малко уговорки се съгласи, макар и по домашни дрехи :D :D Виках я да й покажа крайния резултат и на нея :D Хахаха

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 12:02 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
От много време насам не съм писал нищо по темичката си и реших днес да споделя какво се случи преди около месец. Поръчах си Blutooth Interface, който да ми е дигиталния чейнджър на колата. Взех го за €50 от Китай. Разполага с Bluetooth, микрофон, дистанционно управление за обаждания, AUX кабел и USB вход. Реших, че щом ще разглабям цялята средна конзола, то няма да е лошо да си поправя и дисплея, на който вече липсват доста елементи и не мога да видя колко е часът (например).

Ето го и самото устройство:
Изображение

Описвам в "step-by-step" целия процес по разглобяване на централна конзола и информационния дисплей (познат още като борд. компютър):

1ва стъпка:
Почвате от поставките за чашките. Държат се на 4 щипки (до колкото помня), но не от тези, които се премахват. За да освободите чашките съветвам да почнете от щипките откъм ръчната спирачка като за целта с ръка натискате поставката към шофьорското място (където се предполага, че стоите при тая интервенция). След като ги освободите (както казах избутва се навън към седалките), преминавате към другите от другата страна.
Изображение

Изображение

2ра стъпка:
За да ви е по-удобно и да имате свобода на движение, можете да си махнете топката на скоростния лост, макар и да не е задължително. Средната конзола (където е скоростния лост само се повдига и издърпва леко назад, за да се освободи. Няма нужда от сила или развиване на каквито и да винтове/болтове. Ще е хубаво да си махнете предварително пепелника и запалката. Не дърпайте рязко, защото запалката и лампичката за пепелника са съответно с букси. Освободете ги и тогава дръпнете назад.
Изображение

Изображение

3та стъпка:
На снимката отгоре точно под модула за климатика/парното има 2 винта респективно в ляво и в дясно. Развивате ги, за да освободите централната конзола в долната и част. За тези които са без климатроник - вадят се лявата и дясната врътка и зад тях има по още 2 болта. Трябва и те да се махнат, иначе не излиза.

4та стъпка:
За тази не съм направил снимка, защото процесът, мисля, е доста елементарен. Разкачаме жабката. Крачетата й са на щипки и трябва да се издърпат с умерена сила, но внимавайте, защото има един държач на жабката от дясната страна... След като я махнете от ляво ще видите, че конзолата е захваната и с един болт (камъкът, който ви трябва мисля, че беше 10мм). Развивате го и идва забавното.

5та стъпка:
Хванете конзолата с една ръка от долната страна и повдигнете нагоре. Конзолата все пак има известно тегло... След като видите, че конзолата се движи в следствие на повдигането, помогнете си с другата ръка както ви е удобно и издърпайте напред. Конзолата е в едни релси и се вади сравнително лесно. След успешно изкарване гледката ще е още по-вълнуваща:
Изображение

На снимката отдолу се вижда гърбът на централната конзола. При вас може да е по-различно, което е според нивото на оборудване. Аз съм с Bose система и тук се вижда гърбът на CD чейнджъра. Буксата в дясно ще ви е свободна. Тя е за втори CD чейнджър или за блутут устройство. Буксата вляво (по-голямата) е за основния CD чейнджър, а тази малката горе вляво ви е за дисплея над централната конзола. Ще опишем и него по-надолу. Та с две думи, трябва ни устройство с букса отговаряща на буксата в дясно (да не изпадаме в подробности, коя е мъжка, коя женска, кое е вход и кое изход).
Изображение

За да свирне блутут устройство, през въпросната дясна букса (виж снимката отгоре) е необходимо да се запои един мост на платката на централната конзола. За целта ще трябва да разглобите CD чейнджъра, но не се паникьосвайте. Става въпрос да видите кои са винтовете, които трябва да развиете, за да освободите целия чейнджър. След като го махнете ще видите ето това:
Изображение

На снимката отгоре умишлено съм поставил така CD-то. Виждате в горната част по-малката букса вдясно и голямата вляво. Погледне на платката под по-малката букса има едно място обозначено с L716. Точно тук се запоява мост, без който моделът 2003-2005 няма да възпроизведе звук.
Изображение

Изображение

6та стъпка:
Затваряте всичко по обратния ред. Не се чудете, ако ви остане някой-друг винт в резерва. Това е напълно нормално. Но поне си ги запазете (странно как слагат толкова много винтове на неща, които могат да се сглобят с по-малко) :D

Ако дисплеят ви е кофти и липсват елементи от цифрите, след като свалили централната конзола, в горната и част и под дисплея има пак 2 болта, които трябва да се махнат, за да се освободи дисплея, заедно с малката жабка отгоре, където при някои е навигация. Не знам как стават нещата, ако има налична такава, но ако нямате - още по-лесно значи. Издърпвате нагоре и към вас и... О, чудо! Нямате вече нищо по средата на колата... и нещата ще изглеждат така. В случая, аз си сложих топката обратно, че трябваше да закарам дисплея до приятел да ми удари спойка.
Изображение

Като цяло в повечето случаи причината да се прецакат дисплеите ни е заради ей тия вече РЪЖДИВИ крачета, които с времето са се окислявали от какво ли не...ама дърти бангии караме и....те така... Всяко едно от тях трябва да се презапои. Понеже може да не реши проблемът напълно, не бързайте да сглобявате всичко обратно, а проверете как работи преди това. Ако все още липсват някои елементи, то значи трябват интервенции по чипа.
Изображение

Изображение

Връщате си го обратно после, сглобявате, по обратния ред си прибирате всички карантии по конзолата и НЕ ЗАБРАВЯТЕ за болта в жабката, които държи централната конзола!!!

И след всичко - имате щастие! Оправен дисплей, блутут, с който свързвате всякакви устройства към колата и управлявате музиката пак през волна и всички заводски копчета за целта.
Един съвет: Ако обичате индивидуални настройки на звука (за ниски, средни и високи честоти) занулете всички настройки от устройството, от което пускате музика, за да избегнете резонанс в честотите, в случай, че сте ги променили и от CD-то на колата :) Надявам се да съм бил полезен!
Изображение

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Последна промяна JamesHack на 19 Фев 2017, 13:48, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 13:41 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Да разбирам ли, че ако си свържеш телефона с блутут можеш да си сменяш песните през волана? Как е качеството на звука


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 13:47 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
vladki4 написа:
Да разбирам ли, че ако си свържеш телефона с блутут можеш да си сменяш песните през волана? Как е качеството на звука


Да, практически може да свържеш всяко устройство към блутута и да управляваш звука от мултимедията на колата - смяна на песни и усилване на звука от волана и от централната конзола.

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 13:53 
Offline
фен
Аватар
2012 Mazda 3

Регистриран на: 31 Мар 2012, 17:11
Мнения: 319
Местоположение: България
При мен (с фабричен), звука е малко по-слаб, но върши работа. Иначе песните ги сменя от волана.

_________________
2012 Mazda 3 2.0 Activematic, 150 HP.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Фев 2017, 20:32 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Колега @JamesHack - образцов отчет! :ok:
Поздравления!

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 13:51 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 297
Местоположение: Plovdiv
JamesHack написа:
Ето малко снимки:

Изображение



Колега да те питам джантите какъв размер са точно? 17'' 7J или 7,5J ? И ЕТ колко е ?
Ако решиш да ги продаваш,пиши ми ЛС.. :wink:

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 14:23 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Джантите са O.Z 35 Anniversary 17", 8J, ET35,

искам да ги бартеросам, за нещо друго, но трудно си харесвам джанти :) Иначе ако събера лев да си взема други, ще те информирам като съм готов да ги пусна отделно :)

Kaichiro Kurosu написа:
JamesHack написа:
Ето малко снимки:

Изображение



Колега да те питам джантите какъв размер са точно? 17'' 7J или 7,5J ? И ЕТ колко е ?
Ако решиш да ги продаваш,пиши ми ЛС.. :wink:

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 14:40 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 12 Юли 2016, 17:20
Мнения: 297
Местоположение: Plovdiv
ЕТ-то е идеално,малко са широчки,надявах се да са най-много 7,5 за да мога да си ползвам новите гуменки... :wink:
Модела ли харесва доста,цвета не..но това е поправимо..да при всички случаи ми пиши..

_________________
170HP/400NM


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Фев 2017, 15:39 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
Аз така си я взех... :)

Kaichiro Kurosu написа:
ЕТ-то е идеално,малко са широчки,надявах се да са най-много 7,5 за да мога да си ползвам новите гуменки... :wink:
Модела ли харесва доста,цвета не..но това е поправимо..да при всички случаи ми пиши..

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Фев 2017, 17:56 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Колата днес беше на зала Универсиада или се бъркам :Д

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Фев 2017, 11:08 
Offline
маниак
2010 Mazda 3

Регистриран на: 30 Дек 2011, 18:39
Мнения: 914
Мернах я колата днес , колега ако има някой на фотошоп да ти направи да видиш ефекта на по-тъмни стопове, може би ще е добре? Дали си го мислиш това? Не говоря да са тъмни изцяло, а по-скоро като smoked


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 12:20 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
icowwww написа:
Колата днес беше на зала Универсиада или се бъркам :Д


Прав си :) минавам от там честичко :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 24 Фев 2017, 12:25 
Offline
фен
Аватар
2003 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 09 Юни 2014, 12:55
Мнения: 243
Местоположение: Sliven
road_runner написа:
Мернах я колата днес , колега ако има някой на фотошоп да ти направи да видиш ефекта на по-тъмни стопове, може би ще е добре? Дали си го мислиш това? Не говоря да са тъмни изцяло, а по-скоро като smoked


Правил съм го лично, но не ми допада... по-скоро ми харесва повече, ако самият хром е черен :) Външната пластмаса като е затъмнена - не ми допада :)

_________________
Mazda 323F '98 1.5 88bhp - бивша
Мазда 6 '03 2.3 166bhp - настояща


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 59 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 29 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб