Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:42

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 09:42 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 14 Юли 2015, 13:13
Мнения: 146
Местоположение: София
И аз имам/имах същия проблем, като гледам ODB информацията, датчика на температурата на антифриза в двигателя от нормални стойности за секунда качва с по 20-30 градуса и пак сваля на нормални. Забелязах, че когато го прави това ми придърпва при ниски обороти. Тъй като датчика е на лошо място и не мога да го сваля го напръсках с контактен спрей и го раздвижих напред назад, при което се оправи и спря да ми придърпва. Хубаво е да се следи температурата за някакво време, защото не винаги го прави това нещо, изглежда от тресенето на двигателя влияе на буксата.

_________________
Mazda 6 2007 Sport Wagon 2.0 143hp Diesel


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 09:50 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
При мен придръпването изчезна като направих следното. Оставих колата да пренощува да може да изстине. После направих 10-15 км преход за да може да загрее двигателя, но горивото да остане сравнително студено(трябва да е над 30 градуса и под 60) за да започне калибрирането на инжекторите. След като постигнах условията(90 градуса на антифриза и 33-34 на горивото) изпълних калибрацията и лашкането на ниски обороти изчезна.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 22:30 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
nikivelikov написа:
В ТАЗИ тема колегата е сменил сензор за налягането на помпата, но дали проблема е решен на 100%...

Благодаря ! Къде се намира и има ли диагностика за него ?

voodoo написа:
И аз имам/имах същия проблем, като гледам ODB информацията, датчика на температурата на антифриза в двигателя от нормални стойности за секунда качва с по 20-30 градуса и пак сваля на нормални. Забелязах, че когато го прави това ми придърпва при ниски обороти. Тъй като датчика е на лошо място и не мога да го сваля го напръсках с контактен спрей и го раздвижих напред назад, при което се оправи и спря да ми придърпва. Хубаво е да се следи температурата за някакво време, защото не винаги го прави това нещо, изглежда от тресенето на двигателя влияе на буксата.


С FORscan ли го гледа ? Къде се намира ?

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 19 Юни 2018, 22:39 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Прикачени файлове:
Denso.jpg
Denso.jpg [ 48.81 KiB | Прегледано 12194 пъти ]

Но нямам идея как се диагностицира

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2018, 09:27 
Offline
фен
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 14 Юли 2015, 13:13
Мнения: 146
Местоположение: София
shveb написа:
nikivelikov написа:
В ТАЗИ тема колегата е сменил сензор за налягането на помпата, но дали проблема е решен на 100%...

Благодаря ! Къде се намира и има ли диагностика за него ?

voodoo написа:
И аз имам/имах същия проблем, като гледам ODB информацията, датчика на температурата на антифриза в двигателя от нормални стойности за секунда качва с по 20-30 градуса и пак сваля на нормални. Забелязах, че когато го прави това ми придърпва при ниски обороти. Тъй като датчика е на лошо място и не мога да го сваля го напръсках с контактен спрей и го раздвижих напред назад, при което се оправи и спря да ми придърпва. Хубаво е да се следи температурата за някакво време, защото не винаги го прави това нещо, изглежда от тресенето на двигателя влияе на буксата.


С FORscan ли го гледа ? Къде се намира ?


С Андроид, Torque или DashCommand, пише си Coolant Temperature има го и в FORscan но сега точно не мога да ти кажа от къде да го изведеш.

_________________
Mazda 6 2007 Sport Wagon 2.0 143hp Diesel


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2018, 09:47 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Fuel temperature sensor и Coolant temperature sensor са два различни сензора, а този горе на снимката е на горивото.

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2018, 16:40 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
steich написа:
Fuel temperature sensor и Coolant temperature sensor са два различни сензора, а този горе на снимката е на горивото.

Тоест, това което съм посочил на снимката е сензор за температура на горивото.
А сензора за налягането на горивото си е на самата рейка в ляво, нали?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2018, 18:11 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 20 Апр 2010, 22:41
Мнения: 482
Местоположение: Sofia
skype: dpffapremove
Сензора за налягането е в ляво на самата рейка, вдясно на рейката трябва да има разтоварващ клапан ... ако е като при 2.2 мотора. Вече сензора за дозирането на горивото е SCV клапана който се управлява по ток. Лично на мен не ми стана ясно какво се има в предвид под " сензор за налягане на помпата ".

_________________
www.fapremove.com
Програмиране на TPMS сензори.
Качествен чип тунинг. Премахване на FAP / DPF OFF, Adblue / SCR OFF, EGR / AGR OFF, Flaps OFF, O2 / Lambda OFF, DTC OFF и др. - 5 години гаранция на софтуера.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2018, 18:38 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
В другата тема колегата спомена, че в сервиз са му сменили "сензора на налягането на ГНП". Това мен ме наведе на мисълта, че има два сензра за налягането на горивото - на помпата и на рейката /без да броим SCV клапана/.
Оказа се, че това на помпата е сензор за температура на горивото - проверено чрез разкачване на буксата ;)
Явно на колегата са му сменили SCV клапана /и цената от 240лв. за услугата се връзва.
Въпросът е дали е вероятно "лашкането" да се дължи на променливото налягане на горивото в рейката при непроменящи се условия на работа?
При спускане на моторна спирачка налягането варира между 340 и 400bar
Прикачени файлове:
Screenshot_2018-06-20-21-09-02.png
Screenshot_2018-06-20-21-09-02.png [ 120.75 KiB | Прегледано 12131 пъти ]

Нищо друго не се колебае.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2018, 17:53 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
И аз смятам че са му сменили SCV клапана . За сензора за налягане е точно така . Моя клапан го разглобих и почистих , но промяна няма . Проблема звучи като вода в горивото . На място работата на двигателя неравномерно от време на време "прехапва" . В движение обаче е ритмично и се усеща осезаемо до около 2000 оборота . Понеже вече го усещам много добре има го в целия диапазон и в режим турбина , но е едва доловимо . При моторна спирачка на която и да е скорост го няма . Щом пипна газта дори леко се появява . До колкото знам а и се усеща при докосване на газта се отваря дросела . Ако го изключа от конектора в какво положение ще остане за да направя опит да не е от него ?
Колега nikivelikov ,някъде по темите помня че и ти имаш подобен проблем , но май не си го решил до сега .

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юни 2018, 20:05 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Така е, и при мен го има, но не е много изразено. И не съм решил проблема, не че съм правил нещо съществено.
А дросела е винаги отворен при работещ двигател с изключение на случаите когато автомобила не е в движение и не е натиснат съединител или педала на газта - работи на празен ход на място. Щом докоснеш съединителя или газта веднага се отваря.
В режим на регенерация също се притваря, но в зависимост от натоварването може и да се отвори.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2018, 15:34 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Интересуваше ме позицията на дросела за да затапя ЕГР-а експериментално . Явно няма да стане . Все се каня да сваля и дросела и ЕГР-а ,но ми се вижда доста неудобно за работа . Ти чистил ли си ги ?

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 22 Юни 2018, 19:06 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
shveb написа:
Интересуваше ме позицията на дросела за да затапя ЕГР-а експериментално . Явно няма да стане . Все се каня да сваля и дросела и ЕГР-а ,но ми се вижда доста неудобно за работа . Ти чистил ли си ги ?

Не е проблем да затапиш експериментално ЕГР-а. Аз съм го правил - изрязах ламаринка от кенче бира с формата на гарнитурата. Не забелязах промяна в работата на двигателя.
Имай в предвид, че идва момент, в който светва грешка за проблем със смукателната система и не може да караш безкрайно със затапен ЕРГ.
Свалял съм и дросела и ЕГР-а за почистване. Не че съм имал проблеми с тях, а просто ей така профилактично.
ЕГР-а се сваля по-лесно от дросела, не е чак такава мъка :)
Най-голям зор с тоя двигател съм имал като сменях термостат - те това е тегава работа :evil:

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Юни 2018, 18:09 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Благодарско ! Поне ме осведоми да не се занимавам с излишни действия . Явно проблема е много чест а решението неясно и противоречиво . Към който сервиз да се обърна отговора е един : "Щом е пипан софтуера (заради DPF-a) проблема е там " И никой не се захваща да търси друго .
А най-голям зор съм видял с печката . При 3-ките е над магарето . Свалянето е приключение :x .
Колегата voodoo казва че при него проблема идвал от датчика на антифриза . Къде се намира ?

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2019, 18:31 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Да пораздвижим темата.
От известно време при мен придърпването се задълбочи.
Това са колебания на налягането в рейката при постоянно положение на педала за газта:
колебания от около 80 бара
Прикачени файлове:
1.jpg
1.jpg [ 42.03 KiB | Прегледано 11662 пъти ]

Имаше и моменти, в които при постоянно положение на педала /зелената графика/, имаше и пропадания в налягането в рейката:
Прикачени файлове:
2.jpg
2.jpg [ 44.21 KiB | Прегледано 11662 пъти ]

Стигна се до там, че подавайки газ /зелана графика/ след смяна от първа на втора, налягането падна до към 250 бара и колата "заби носа" за около секунда:
Прикачени файлове:
3.jpg
3.jpg [ 66.83 KiB | Прегледано 11662 пъти ]

Ясно беше, че е време да отварям клапана регулиращ налягането на рейката - SCV
Попаднах на няколко клипа, но от ТОЗИ става ясно.
При мен ги имаше същите износени /надраскани/ повърхности.
Разбира се операциите ги правих с дрелката. Първо с водна шкурка 3000, а после с полираща паста на 3М.
Съжалявам, но не успях да направя снимки - телефона не искаше да фокусира върху детайлите :(
Резултата беше огледално гладки повърхности.
А резултата върху автомобила изненадващ - няма придърпвания, колебания и аномалии в налягането.
Много по-плавно ускорение. Дори имам чувството, че реакцията на педала на газта е някак мигновена ;)
На празен ход налягането стои стабилно с леки отклонения не по-големи от 5-7 бара
Налягането на рейката следва пропорционално положението на педала.
Прикачени файлове:
4.jpg
4.jpg [ 34.31 KiB | Прегледано 11662 пъти ]

Ще се радвам ако тази информация Ви е от помощ.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2019, 22:29 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2015, 15:43
Мнения: 240
Местоположение: София
Много полезна информация. И при моята от известно време се получава придърпване на около 1600-1700 оборота. Също така ми прави от време на време това забиване като преминавам на по-горна предавка 1-2 2-3 за 1-2 секунди, но го прави в месеца 4-5 пъти, не е постоянно. При спускане по надолнище на скорост след това като подам газ и пак се замисля в началото. При по-студено време, под 10С оборотите на празен ход постоянно играят с около 150 оборота. Ще се опитам и аз да проследя налягането в рейката спрямо положението на педала на газта. Някой има ли представа колко струва нов този клапан, тъй като не съм сигурен дали ще мога сам да го ремонтирам?

_________________
Mazda 6 stationwagon SportBreak 2.0 CiTD 143hp Executive 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2019, 08:01 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
И при мен това забиване не беше винаги. Дебнах го 4-5 дена, за да го хвана на графиката.
Но колебанията като в първата графика са постоянно. Най-лесно се хващат на празен ход.
Цената на нов не е никак ниска - срещал съм го от 150 до 350лв. Е, в Китай го има и за 50лв. ;)
При Тойота 2.2D4D е същия. Виждал съм го и във Форд 1.4TDCI

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2019, 10:45 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
nikivelikov написа:
И при мен това забиване не беше винаги. Дебнах го 4-5 дена, за да го хвана на графиката.
Но колебанията като в първата графика са постоянно. Най-лесно се хващат на празен ход.
Цената на нов не е никак ниска - срещал съм го от 150 до 350лв. Е, в Китай го има и за 50лв. ;)
При Тойота 2.2D4D е същия. Виждал съм го и във Форд 1.4TDCI


Аз рискувах с китайско SCV за около 35 кинта и вече около 20000 км няма драма.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2019, 20:21 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2015, 15:43
Мнения: 240
Местоположение: София
А от Китай директно ли си го поръча или си го купи от България?

_________________
Mazda 6 stationwagon SportBreak 2.0 CiTD 143hp Executive 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2019, 15:10 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
DAJelev написа:
А от Китай директно ли си го поръча или си го купи от България?


Алиекспрес. Поръчка и около 2 седмици чакане.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Сеп 2019, 20:42 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2015, 15:43
Мнения: 240
Местоположение: София
ОК мерси. Ще го потърся там. Редовно си пазарувам от там разни неща.

_________________
Mazda 6 stationwagon SportBreak 2.0 CiTD 143hp Executive 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2019, 08:57 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
DAJelev написа:
ОК мерси. Ще го потърся там. Редовно си пазарувам от там разни неща.

Може да ти се наложи да ползваш О пръстена от стария клапан, че при мен леко не пасна.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2019, 16:05 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Фев 2016, 08:48
Мнения: 21
Местоположение: Сливен
gyenchev написа:
DAJelev написа:
ОК мерси. Ще го потърся там. Редовно си пазарувам от там разни неща.

Може да ти се наложи да ползваш О пръстена от стария клапан, че при мен леко не пасна.

Здравейте! И аз имам проблем с забиване с моята мазда 6 2005г 136кс.тези клапани от алиекспрес които намирам до 50лв излеждат доста различно от моят, по къси са. Дали са подходящи за моята кола? При вас така ли е имаше ли разлика външно?


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2019, 16:26 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
zloko написа:
gyenchev написа:
DAJelev написа:
ОК мерси. Ще го потърся там. Редовно си пазарувам от там разни неща.

Може да ти се наложи да ползваш О пръстена от стария клапан, че при мен леко не пасна.

Здравейте! И аз имам проблем с забиване с моята мазда 6 2005г 136кс.тези клапани от алиекспрес които намирам до 50лв излеждат доста различно от моят, по къси са. Дали са подходящи за моята кола? При вас така ли е имаше ли разлика външно?


Както ти писах на лично го пиша и тук. За 136 коня и всички преди фейслифта клапаните са по-дълги и по-скъпи. За фейслифтовите са късите клапани.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 29 Ное 2019, 21:09 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Фев 2016, 08:48
Мнения: 21
Местоположение: Сливен
gyenchev написа:
zloko написа:
gyenchev написа:
DAJelev написа:
ОК мерси. Ще го потърся там. Редовно си пазарувам от там разни неща.

Може да ти се наложи да ползваш О пръстена от стария клапан, че при мен леко не пасна.

Здравейте! И аз имам проблем с забиване с моята мазда 6 2005г 136кс.тези клапани от алиекспрес които намирам до 50лв излеждат доста различно от моят, по къси са. Дали са подходящи за моята кола? При вас така ли е имаше ли разлика външно?


Както ти писах на лично го пиша и тук. За 136 коня и всички преди фейслифта клапаните са по-дълги и по-скъпи. За фейслифтовите са късите клапани.

Здравейте отново! Днес след като направи поредното забиване на моята кола, светна ми чека с грешка P0093 и влезе в авариен режим(нямаше мощност). Спрях изгасих мотора, запалих след минута и нямаше проблем само светеше чека. Възможно ли е всичко това да е от въпросния scv клапан? Дюзите са тествани пролетта и бяха в норма.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 30 Ное 2019, 17:25 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 3

Регистриран на: 04 Яну 2010, 21:18
Мнения: 1323
Местоположение: София
Тоя код е това:
https://www.youtube.com/watch?v=LJpRR8aoll8
Дюзи или scv клапан.

_________________
Mazda 3 Sport Kintaro (金太郎) 2.0 MZR-CD 143 ps 6 speed 2007/2022 renovated


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2019, 07:19 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Фев 2016, 08:48
Мнения: 21
Местоположение: Сливен
shveb написа:
Тоя код е това:
https://www.youtube.com/watch?v=LJpRR8aoll8
Дюзи или scv клапан.

Благодаря! Ще сменям scv клапана.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 01 Дек 2019, 21:28 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 13 Ное 2015, 15:43
Мнения: 240
Местоположение: София
Здравейте.
Аз също реших да полирам клапана и откакто го направих не ми е придърпвала. Също изчизнаха и колебанията в тихите обороти, но докато беше по-топло времето (над 10 градуса). Сега като позастудя и започнаха пак да поиграват оборотите и реших направо да поръчам един нов от AliExpress. Като дойде ще го сменя и ще пиша как е с него.

_________________
Mazda 6 stationwagon SportBreak 2.0 CiTD 143hp Executive 2005


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2019, 15:36 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Фев 2016, 08:48
Мнения: 21
Местоположение: Сливен
shveb написа:
Тоя код е това:
https://www.youtube.com/watch?v=LJpRR8aoll8
Дюзи или scv клапан.

Здравейте отново смених scv клапан но проблема с забиването остана, направих и теста от клипа бурканчетата се напълниха равномерно от излиш ата нафта някои има ли идея какво друго мога да проверя. Днес смених и горивния филтър, без промяна на проблема. Но имах и втори човек днес, та като даваше газ аз бях пред двигателя и се чу едно претракване от към дюзите спицефично като на елмагнитен клапан, правише го като се форсира мотора пуснем педала да паднат оборотите и след това подадем рязко газ.
Ще се радвам ако някои се вкл с идея!


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Юни 2022, 13:51 
Offline
любител

Регистриран на: 20 Юни 2022, 13:00
Мнения: 3
Местоположение: София
Здравейте,колеги!Може ли някой да сподели,как е решил проблема с придърпването на автомобила?


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 60 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot] и 37 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб