Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 21:54

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 
Автор Съобщение
 Заглавие: Здравейте. Турбо
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2016, 18:54 
Offline
любител
Аватар

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Колата е 2007 дизел 143. От известно време се случва следното: Когато двигателя е студен колата ускорява както трябва, но когато стигне до 65-70 градуса ускорението е много по-слабо. Губи се границата, когато турбото проработва. Ускорение си има, но не е същото.
Наскоро по същата причина тръбите са чистени от нагар, егр е затапен.

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2016, 19:46 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Авг 2014, 16:44
Мнения: 15
Местоположение: софия
Да не би вече да си свикнал с ускорението.Трябва ти Мазда 260 коня

_________________
мазда6 дизел 143коня-2007г


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 03 Дек 2016, 19:49 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Авг 2014, 16:44
Мнения: 15
Местоположение: софия
Да не би да е датчика за температура

_________________
мазда6 дизел 143коня-2007г


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2016, 16:36 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Днес проблема е налице и при студен двигател, явно съм се подвел от съвпадението. Загубата на сила няма общо с температурата на двигателя. Чува се звук, когато турбото работи.

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 04 Дек 2016, 21:53 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
icowwww написа:
....егр е затапен.

Като затапихте ЕГР-а, казахте ли на компютъра за тази промяна?
Поведението на автомобила като от ТАЗИ тема ли е?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2016, 04:04 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Ами не сме се занимавали с компютъра, но го затапих едновремено на двете коли, които са с напълно еднакъв двигател, една и съща година, и другата няма проблеми. А проблема го имаше още преди това. MAF сензора стщо е почистен, но там като че ли имаше минимална промяна в поведението на колата. За проблема в другата тема: при мен няма промяна за това колко пъти ще го натискам или го има още когато запаля и впоследствие изчезва или го няма още от самото начало.

Само ако можеш да ми кажеш кой е датчика, който си следил по време на тестовете и аз съм с форскан за телефон

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2016, 07:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
Ако компютъра не знае за затапения ЕГР, очаквай след известно време да се появи грешка за неработещ клапан. Преди време и аз му "сложих ламарина" за експеримент - нямаше разлика в поведението на автомобила. Не помня точно, но след 2-3000 км /може и повече да е било/ светна check engine.
Параметъра, с който следя налягането е MAP.OBDII

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 05 Дек 2016, 12:45 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
Да грешката е egr flow insuficcient, появява се през 300км, вече го видях на едната, но все пак ще му мисля друг път. Другия проблем ми е по-важен
На мен ми показва между 0.65 и 1.20 bar, зависи от оборотите с педала докрай.
Изображение

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2016, 19:25 
Offline
любител

Регистриран на: 17 Авг 2014, 16:44
Мнения: 15
Местоположение: софия
Колега днес пемерих моите стойности и ми показват два пъти по-голямо налягане на турбината при същите обороти и дори при 80℅ настъпен педал. Може би някъде ти се губи налягането?

_________________
мазда6 дизел 143коня-2007г


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2016, 20:19 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
То не само губи налягане, а направо си работи на подналягане. Вакуум имам само ако работи на място или пък в движение, но в режим на регенерация. Но даже и в регенерация ако я настъпя си надува до 2,5 бара.
Това хич не е нормално.
Няма ли записани грешки?
Бутни на ръка геометрията на турбината.
И провери за напукан маркуч от вакуумните пътища към управлението на геометрията.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2016, 21:49 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
не открих напукан маркуч,а какво значи "Бутни на ръка геометрията на турбината"

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 06 Дек 2016, 21:58 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
майстора ми каза че всичко е наред и затова сега питам,търся проблема сам-разбира се с помощ от форума

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Дек 2016, 06:44 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
icowwww написа:
.... какво значи "Бутни на ръка геометрията на турбината"

На студен двигател /маже и топъл, но внимавай/ бъркаш при турбината и търсиш тоя лост. Буташ с пръст или отвертка - трябва да се движи свободно, трудно, че е корава пружината, но свободно без да запъва някъде
Прикачени файлове:
20161207_063509.png
20161207_063509.png [ 220.32 KiB | Прегледано 10387 пъти ]

п.п. Смени майстора. Търси второ мнение, очевидно не всичко е наред. Това, което пиша са само предположения.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Дек 2016, 23:05 
Offline
любител
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 10 Юли 2015, 10:58
Мнения: 75
Местоположение: Sofia
nikivelikov написа:
icowwww написа:
.... какво значи "Бутни на ръка геометрията на турбината"

На студен двигател /маже и топъл, но внимавай/ бъркаш при турбината и търсиш тоя лост. Буташ с пръст или отвертка - трябва да се движи свободно, трудно, че е корава пружината, но свободно без да запъва някъде
Прикачени файлове:
20161207_063509.png

п.п. Смени майстора. Търси второ мнение, очевидно не всичко е наред. Това, което пиша са само предположения.


Мерси колега! Проблема наистина се оказа в актуатора. Някакъв кабел, който го командва се е скъсал. Сега колата е оправена и върви много добре.

_________________
Масда, двехиледи и седем година, сто четирисе и три кониа, дизал
2016 mazda 6 2.5


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Май 2019, 18:26 
Offline
любител

Регистриран на: 03 Яну 2016, 11:34
Мнения: 2
Местоположение: Пловдив
Мазда 6 2007 дизел - същия проблем. Прочетох тази тема, както и темата от другия линк, но все още не ми е ясно от къде да започна. Грешки няма записани.


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 27 Май 2019, 20:27 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 01 Май 2012, 12:17
Мнения: 539
Местоположение: Айтос
1. Започни с проверка на всички вакуумни пътища - напукан маркуч, измъкнат маркуч
2. Провери за блокирала геометрия

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 16 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 20 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб