|
любител |
Регистриран на: 05 Дек 2016, 16:40 Мнения: 1 Местоположение: Чепеларе
|
Първо привет на всички както си проличава от регистрацията ми съм нов във форума,а също така много скаран с устройството на автомобила и кое за какво служи,но да се върнем на същината. Преди около 8 месеца се сдобих с мазда 6 комби 2003 1.8 бензин колата много ми допадна и на возия и на поведение на пътя.Смених масла филтри и всичко беше ок след около два месеца забелязах че колата губи масло около 300гр на 1000км но нямаше проблеми с паленето нито пушек нито течове по двигателя и си я карах така.Но откакто застудя започнаха проблемите първия от които беше след като запали колата започна да работи на 3 цилиндъра взе да вдига огромни облъци отзад и светна чек енджина и миришеше на пиратка.Веднага се изтрелях при майстор които провери свещите кабелите и бобината всичко е наред но една пт свещите беше омаслена обгори я сложи е колата се оправи и изгасна чек енджина.Препоръча ми да пробвам да сменя маслото преди да се хвърлям на ремонт на двигателя.Смених маслото с параметрите дадени от книжката на колата просто марката не е на мазда но не помня марката и като че ли за 1 седмица се пооправи июаше леко дим на студено но толкоз докато преди няколко дена не го направи пак 3 цилиндъра миризма на питатки и чек енджин.Та въпроса ми е ориентировъчно за какви цени говорим за ремонт и заслужава ли си изобщо.Благодаря за помоща предварително!!!
|
|