Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 15:48

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 05 Юли 2017, 07:19 
Offline
фен
2007 Mazda 6

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Здравейте,
Колата е Мазда 6 дизел, 2006 година, 143 коня. ДПФ не е махан и не е създавал грижи. Реални 210 хил. км. Планово подменихме ремък, ролки, водна помпа, пистов ремък и обтегач. Успоредно с това смяна на дихтунги и гумените цилиндърчета с тях. Нова гарнитура на капака. Сменихме маслото и всички филтри.
След ремонта, колата ми е доста различна. Когато е на място, двигателя не тресе, но звучи различно. Все едно леко ми е пробито гърнето. Доста по-шумна. Върви, но някакси не е толкова пъргава. При доускорение след 120 на 6-та, набира едва едва, във волана се усещат вибрации, които не са от гумите или пътя, защото на свободна изчезват. Никога не е било така. Пуснахме обучение на дюзите, което намали вибрациите и шума с една идея, но въобще не можем да говорим, че сме близо до състоянието преди ремонта.
Преди да се затворят капаците, два пъти е проверено, дали ремъка е монтиран правилно. Някакви предположения или идеи къде да гледаме? Нещо, което може да сме пропуснали при зацепването? Има ли положение в което маркерите да съвпадат, но да е неправилно, както при едни мотори на Мицубиши?
Благодаря!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017, 11:05 
Offline
любител
2006 Mazda 6

Регистриран на: 27 Сеп 2016, 14:35
Мнения: 35
Местоположение: София
Колега не съм експерт, а просто лаик, но проверете отново зацепването на ремъка и как ляга по ролките, възможно ли е да сте презатегнали някоя ролка, как се въртят?
Логично е някой от елементите да не е както трябва, но огледайте и за проблем причинен по време на смяната, (например наранен обтегач при монтажа). Разбирасе има вероятност и да няма нищо общо с подменените части.
Дано някой по компетентен от мен да може да те насочи. Успех!


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2017, 07:32 
Offline
фен
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Явно всички пият бира по морето. Май ми е време вече да прескоча в съсдния форум...


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Юли 2017, 20:54 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Щом след ремонта се е променил мотора,търси причината там където сте човъркали.С един прескочен зъб ще има симптоми като описаните.На коляновия вал на стрелката или на ръбчето слагаш ремъка?

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Юли 2017, 11:39 
Offline
фен
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
Изображение
Мисля, че това ме питаш. Прикачвам снимката


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 21 Юли 2017, 07:25 
Offline
фанатик
Аватар
1995 Mazda 626

Регистриран на: 07 Яну 2009, 15:52
Мнения: 2947
Местоположение: Костенец
skype: rally86
Да на стрелката е правилното положение.Клапани регулирали ли сте?Тампона откъм ангренажа здрав ли е?При смяната ако е бил закъсан и леко сте го напънали и се е скъсал нацяло

_________________

0888066013 0878651662


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2017, 01:13 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Ное 2017, 22:54
Мнения: 17
Местоположение: Пловдив
Здравей, колега bodlio.
И при моята Мазда 6 143 к.с. се получава нещо подобно но ичам чувството, че бученето се засилва значително след 1500 оборота и почти не се чува при работещ на празен ход двигател. Ангренажния комплект е сменен преди около 3000 км, но наскоро започнах да чувам въпросното бучене.
При теб има ли някакво развитие по въпроса?

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2017, 11:55 
Offline
фен
2007 Mazda 6
Автор на темата

Регистриран на: 19 Фев 2013, 14:26
Мнения: 203
Местоположение: София
При мен всичко е наред, след като върнах колата да я прегледат. Казват че не са пипали ремъка повторно. Колата ускорява и вибрациите ги няма. Точно преди да закарам колата обратно в сервиза, ми се счупи зъб на рейката и сменихме и нея с рециклирана. Мисля, че това може да има евентуално някаква връзка с бученето, но не и с ускорението. Пробвай да си обучиш инжекторите, и може да се оправи.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 00:45 
Offline
любител

Регистриран на: 24 Ное 2017, 22:54
Мнения: 17
Местоположение: Пловдив
Благодаря за бързия отговор. Забравих да спомена, че не съм обслужвал пистовия ремък и ролките. При отворен капак шумът се чува откъм частта на двигателя с ремъците. Чудя се дали е възможно да е от пистовия ремък и ролките му или още по-притеснително - от ангренажа.
П.С. инжекторите ги обучих преди месец, но бученето се появи след това.

_________________
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 9 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: Google [Bot], ra4o1979 и 24 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб