Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 10:15

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 06 Юли 2017, 21:33 
Offline
любител

Регистриран на: 26 Фев 2017, 16:12
Мнения: 14
Местоположение: София
Здравейте.
Имам следния проблем. Когато е много топло навън климатика духа на моменти ту студено ту топло, но си мисля че е защото въздуховодите са съвсем нагрети. На дълъг път нямаХ проблем. Истинския ми прболем е, че като поработи климатика градско в големите жеги и тръгна да катеря някой баир и стрелката на температурата на водата стига почти до горе... Като изгася колата после не мога да я запаля и дори веднъж стартера ми подпуши. Запалих я на скорост и изключих климатика и за 1 минута температурата се нормализира. Без климатик нямам никакви проблеми с температурата...
Радиаторите видимо не са много мръсни.
На какво да наблегна, че не ми се лута из майстори...


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017, 08:28 
Offline
любител
Аватар
2012 Mazda 6

Регистриран на: 18 Яну 2017, 21:52
Мнения: 45
Местоположение: Плевен
Здравей!
1. Включват ли се перките когато пуснеш климатика, би трябвало да имат 2 степени. За съжаление сам няма как да определиш дали са се включили в правилния момент, без манометър за налягането в климатичната система, трябва ти климатичен.
2. Възможно е предния радиатор на климатика (кондензатора) да има запушени магистрали и така да фреона който минава през него не се охлажда достатъчно добре, това води до повишено загряване на водния радиатор от там и температурата на колата се покачва. Кондензатора за разлика от водния радиатор не е проходен, т.е. пътя на фреона е под формата на серпентина за по-добро охлаждане, докато водния радиатор влиза антифриза в единия край и излиза директно през другия като минава през цялата дължина на радиатора.

При всички положения започни първо с проверка на наляганията в климатичната система!
Винаги пали без включен климатик и след това го пускай когато колата нормализира оборотите.


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 07 Юли 2017, 09:27 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
Колега,провери дали се въртят вентилаторите.При включване на климатикът те трябва да работят на ниска скорост.При повишаване на налягането в системата се включва втората степен.Ако не се въртят ,не се охлажда системата и колата прегрява.Възможно е да са затегнали буталата в цилиндрите и затова стартера не е можал да завърти и е запушил.При такива експерименти с прегрял мотор и палене на скорос ,може да правиш ремонт на мотора.

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Сеп 2018, 17:07 
Offline
любител
Автор на темата

Регистриран на: 26 Фев 2017, 16:12
Мнения: 14
Местоположение: София
Привет. Пказа се запушен воден радиатор. Вътрешно !!!
След смяната няма никакъв проблем.
Благодарности на Пепи - Дружба !


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 4 мнения ] 

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 41 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб