Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 29 Мар 2024, 00:32

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 133 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 01 Ное 2017, 21:25 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Няма значителна разлика след изолиране на картерната вентилация, но все пак може и да има някаква файдица. Трябват ми още километри, за да разбера... Не се опитвам да спра разхода, а да го намаля. Ако стане поне поносим, може и да не правя основен ремонт скоро :) Ще хакна едно 15-40 скоро и колкото изкара - толкова :)))

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2017, 10:00 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
С 15W40 може да й таковаш майката направо. Не знам с наливане на газ в цилиндрите дали няма да има промяна към по-добро(то не че ще я оправиш,но да се намали разхода на масло).


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2017, 13:02 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Колегата van4urova го пробва това без ефект, а по-гъстото масло започва износване и на другите компоненти. Аз така и не разбрах дали ще задържиш колата или ще я продаваш, защото ако ще я караш си правиш мечешка услуга с тези експерименти и отлагаш неизбежното. Мартод е писал 100 мнения по въпроса, съветвам те да ги прочетеш ако на мен не ми вярваш ;)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 02 Ное 2017, 13:38 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Ще изкара повече ако не ѝ хакнеш... Ако не ти се дава хилядарка за ремонт, давай ги за масло. И двата варианта устройват двигателя ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 03 Ное 2017, 21:19 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Няма как да я продам колата при толкова хвърлени пари :)
ОК, Мотул 10-40 си поръчах. С това масло спрях разхода на Нисана тотално, когато беше на 190 км. В момента е на 226к. и пак е поносимо, дори със здраво пръжене. Другата седмица ще сменям една камара неща, купих си камера-ендоскоп да си видя буталата :) и ще кажа какво се случва...
Мисля, да отворя капака на клапаните и картера - хем да придобия представа, хем каквото може да се установи и диагностицирам. Има ли някой, да е правил реглаж на клапани и да каже, освен газоразпределение, има ли някаква промяна в разхода на масло?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Дек 2017, 23:11 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
С първата смяна на масло 10-40 и филтър разходът на масло е същият, че да не кажа и завишен. Другата новост е, че започна да пуши бяло при по-високи обороти. В момента съм поставил филтър за свободно дишане само на капака на картерната вентилация и не съм проверявал клапана зад всм. колектори. Не немарих време и за други опити...
Някой може ли да ми каже дали налягането в двигателя се повишава при преминаване от засмукване на картерните газове към свободно "дишане"?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017, 00:05 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Ако са ти поизносени сегментите (компресационните) при по високи обороти има повече газове преминали в картера от което се повишава налягането.. като си му махнал принудителния вакум (от всмук. колектор) това налягане което не е нормално (не казвам че е огромно но е по голямо от нормалното) та това налягане може да доведе до изпускане на абсолютно всички уплътнения и семeринги които се сещаш и които не се сещаш по двигателя..
А ако ти "текат" и гумичките на клапаните, по високото налягане им помага да текат повече... :lol:
Върни си картерната вентилация.. не знам има ли система за улавянето на маслените пари тази мазда, но винаги можеш да си добавиш един афтърмаркет ако няма..
Моята преди ремонтът, ДА ОТБЕЛЕЖА Преди ремонтът! я поспрях малко с маслото чрез Ойл кетч.. но това беше доста малка разлика от порядъка на 100/150мл. по малко отколкото гореше..
Събирай парички и я прави ако ти е мерак.. тва е.. :roll:


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017, 08:39 
Offline
любител

Регистриран на: 01 Авг 2015, 10:13
Мнения: 84
Местоположение: София
Пробвай с палмово масло. Така и така харчи повече от фритюрник и си решил да се гавриш с колата докато не скапеш мотора. Може и червен пипер да хакнеш или червена боя за яйца, че като издъхне мотора при аутопсията да омацан в "кръв" :twisted: . А останалите ще почваме залози на коя страница от темата ще е кончината.
Моментен разход на масло :!: 2л за 600км
:arrow: Ако приемем средна скорост от 100км/ч то
:arrow: 2л за 6часа (доста дори и за фритюрник :evil: )
:arrow: 5.55мл за минута =D> :mrgreen: Двутактов чист крос харчи по малко :!:
С това пържене пак не излизат сметките дори и с палмово масло затова май е по-добре да се мине на печене или варене :idea: колкото масло си сипал сипал повече недей докато не стане ГОТОВ двигателя
И още малко сметки от 2л/600 следва 0.33л/100 ; ако цената е 12лв за литър масло то :arrow: 4лв/100км :shock: което са си приблизително 4л газ - Дали щеше да го преглътнеш този завишен разход ако беше на газ :?:
Ако ремонта струва 1000лв и МОМЕНТНИЯ разход на масло не се увеличи повече от този 4лв/100км то до 25000км ще си на "далавера" ако не правиш ремонт, НО ако си с намерение да я караш колата повече от тия 25000км по-добре го прави :-k
:oops: Забравих да сметна парите за смяна на масло за 25000км защото то на практика си е новичко във всеки един момент :oops:

_________________
Каквото повикало, такова се обадило


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Дек 2017, 09:26 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
С този разход в момента двигателя е като филтър за масло - леките съставки ги изкарва, а по-тежките ги спира и трупа ;)

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2017, 20:38 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Залаганията може да започнат...
http://www.img-share.eu/main/image_view ... 19.jpg.htm

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2017, 21:03 
Offline
фанатик
Аватар
2014 Peugeot 505

Регистриран на: 14 Фев 2008, 20:44
Мнения: 9186
Не е зле....Поне нагара е един такъв плътен...равномерен.Читаво работи явно системата. :D

_________________
Мазда 323 f BG 1.6 1991 ex
Мазда 323 f BA 1.5 1995 ex
Мазда Premacy 1.8 2001 ex
Мазда 5 2.0 2006 ex
Мазда 6 GH 1.8 2009 ех
Мазда..?????


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Дек 2017, 23:00 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Направо си изглежда като напръскано със черно боди за подкалници и прагове :D

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017, 14:25 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
Е там как да изглежда :-k ...картинката е същата при 99% от колите ни с работеща система за вентилация на маслените пари(тая тръбичка отгоре вкарва нон стоп).
Важно е дроселът да се почисти, а това от снимката лекичко с парцала, колкото за успокоение на съвестта 8)

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017, 16:14 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
По дросела няма никакво масло. Има масло в гофрето, но само около отвора на маркуча за карт.вент. Всм. колектори са целите в масло вътре, но позасъхнало. Резбата на сещите от 2 до 4 цил. е цялата в масло, а на първи няма изобщо. Преди по свещите нямаше масло. Клапана на карт. вент. си работи и там масло няма. С други думи, видимо през тая вентилация не минава масло в големи количества. Въпреки всичко оставих двигателя да си диша сам.
Единствено не разбирам откъде идва маслото в колекторите - от камерите през клапаните ли или проблемът е в стеблата/гумичките на клапаните... Ако е от гумичките, разбирам, ама как е възможно да влезе от цилиндрите - клапаните ли изпускат?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Дек 2017, 21:22 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
Колега ,пробвах всичко.Без никакво подобрение.Просто ,сегментите се спичат и до там.Един месец я наливах на паркинга приз отворите на свещите с какво ли не.Ултра звук на челата на буталата в комбинация с течности и нищо.Направих специална скоба с която стегнах маркуча на картерните газове,без да разглабям нищо .Същата работа.Е ,накрая -комплект сегменти,нови болтове за глава ,гарнитури и гумички.Заедно с ремонта на сегментите ми регулираха и хлабините на клапаните.Остават ми 1000 км до смяна на масл с ,200 гр доливане след като си ходих до България и обратно.4000 км само на магистрала и настъпване.
Колкото до това ,че имаш задръстени смукателн колектори,не забравяй ,че ЕГР връща газовете в смукателите.Аз свалях MAP датчика за почистване .Не се виждаше нищо от нагар по него.
И още нещо,с този разход на масло съкращаваш живота на Ламбда сондата и катализатора.

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2017, 14:05 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Еее, как не се сетих за ЕГР... (На Нисана ми съм го премахнал въобще, ама там е друга тема..) Данеби тази тръбичка на снимката в дясно в началото да е за входа от ЕГР. Тя си беше суха...
Ламбдата ще я сменим като трябва, а кат. ще го махнем...

Иначе, чел съм всички теми, които намерих, и твоите също. Дори преди да си купя колата имах представа. Ако имаше досега кой да ми направи ремонта, вече щях да съм готов, но не ми се дава на кой да е, особено като ми казаха, че при този разход вероятно ще трябва да сменям и ризи и работата става сериозна. Сега вече започват празници, зими ... и явно ще остане за пролет. Затова искам да удържа положението дотогава.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2017, 16:34 
Offline
любител

Регистриран на: 19 Авг 2017, 08:14
Мнения: 61
Местоположение: Пловдив
Какви ризи?Мотора си работи,просто гори масло.Върни си му всички тръбички както са си били и на пролет сменяй сегменти и си карай.Не си първия с този проблем,а съм сигурен,че няма да си и последния :-)


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Дек 2017, 19:35 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
Още нещо колега,, Fand".През отвора на гофрето влизат газовете от капака на клапаните,а картерните казове постъпват във смукателния колектор.Отворът се намира от задната страна,под отвора на 4ти цилиндър.Там влиза гумен маркуч ,който идва от клапана за картерните газове.За това може да имаш масло в смукателните тръби.До него се стига само със сваляне на коликтора.За това бях правил скоба ,да стегна този маркуч,но при мене не се оправи.Някъде бях чел ,че при 2.3 мотор имат проблем с този вентил.

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 01:30 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Клапанът вече го видях къде е. По-горе съм писал, че е сух и не е той проблемът. Обаче масло в гофрето не би трябвало да има, защото от него трябва да влизат газове в капака, а не да излизат от капака в него.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 10:21 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Като ти са износени сегментите имаш по голямо от нормалното налягане в картера(повече преминали газове), които ПЦВ-то не смогва да изсмуче и те излизат през входа.. нормално..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 19:48 
Offline
фен
Аватар
2006 Mazda 6

Регистриран на: 19 Яну 2012, 11:24
Мнения: 301
Местоположение: гр Аш Чешка Република
Нещо с газовете които влизат и излизат от капака ,не можах да те разбера ,но.На пластмасовия капак на главата има отвор ,наречен отдушник.Гумен маркуч го свързва с гофрето преди смукателната клапа.Така ,че когато мотора тегли чист въздух през филтъра ,тегли и изпаренията от отдушника,и около отвора може да има МАЛКО омасляване.

пп.По горе си написал ,че си оставил двигателя да диша сам.Това означава ли,че си извадил маркуча от колектора?

_________________
Mazda 6 kombi /1.8 / 2006 / 86000 km


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 21:32 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Fand написа:
Клапана на карт. вент. си работи и там масло няма. С други думи, видимо през тая вентилация не минава масло в големи количества. Въпреки всичко оставих двигателя да си диша сам.


Клапанът е отпред на двигателя, зад колекторите. Той е сух. Картерната вент. е затворен вакуумен кръг, и казвайки карт. вентилация, имам предвид цялата система. Двигателят не смуче, a духа. Това, което смуче е всм. колектор през клапана. И когато засмуче, в него влизат газовете от двг., но се засмуква и свеж въздух от горния край на двг., т.е. капака, чийто вход за въздух е дупката в гофрето. Значи, посоката на газовете е от гофрето към двг., а не от двг. към гофрето. Затова, на теория няма как да влезе масло в гофрето. Това е принципът на всички картерни вентилации.
Аз запуших дупката на гофрето и на колектора. Оставих входа и изхода на двг. отворени, така че ако той започне да духа, издуханото да не влиза в цилиндрите, а в атмосферата.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 22:03 
Offline
фанатик
Аватар
1997 Mazda 323F

Регистриран на: 28 Апр 2013, 22:00
Мнения: 1995
Местоположение: Пловдив
Fand написа:
Fand написа:
Клапана на карт. вент. си работи и там масло няма. С други думи, видимо през тая вентилация не минава масло в големи количества. Въпреки всичко оставих двигателя да си диша сам.


Клапанът е отпред на двигателя, зад колекторите. Той е сух. Картерната вент. е затворен вакуумен кръг, и казвайки карт. вентилация, имам предвид цялата система. Двигателят не смуче, a духа. Това, което смуче е всм. колектор през клапана. И когато засмуче, в него влизат газовете от двг., но се засмуква и свеж въздух от горния край на двг., т.е. капака, чийто вход за въздух е дупката в гофрето. Значи, посоката на газовете е от гофрето към двг., а не от двг. към гофрето. Затова, на теория няма как да влезе масло в гофрето. Това е принципът на всички картерни вентилации.
Аз запуших дупката на гофрето и на колектора. Оставих входа и изхода на двг. отворени, така че ако той започне да духа, издуханото да не влиза в цилиндрите, а в атмосферата.


Тва не е много ЕКОлогично, да знаеш само..
Предвидено е тея пари да се изгарят.. а сега като са и може би в двойно-тройно количество.. [-X
По добре си сложи Ойл кетч(преди колектора), и си върни системата както си е била..
Само иска от време на време почистване,но си по еко така.. а и двигателя не се замърсява толкова..


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 18 Дек 2017, 23:17 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Знам, и ми е тъжно, но това е само за проба и е временно.

Дори на Туингото ми си седи, макар че и то си похапва стабилно :D

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2018, 01:06 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
С естественото дишане на двигателя ми се изтрови душицата. От капака излиза всичкия блоу-офф от цилиндрите, влиза в купето и не се диша, най-вече на светофар. Сега съм включил вентилацията да върти само в купето, че иначе съм умрял...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 22 Мар 2018, 08:44 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
Fand написа:
...Ако имаше досега кой да ми направи ремонта, вече щях да съм готов, но не ми се дава на кой да е....


martod мисля, че е започнал отново да работи, ако не е и имаш имаш кой да те върне от Костенец rally86 също е твоя човек :)

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2018, 00:44 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Да споделя първо какво пробвах: купих си ОЕМ спрей на Мицубиши за ракоксоване на цилиндри и пушека намаля, както и маслените петна под ауспуха, но разхода на масло - не. Направих един преход от 450 км. в зимни условия с ниска скорост и разхода на масло намаля 2 пъти. Т.е. 1 л. за тези км. Обаче като се оправи времето и я юрнаха по магистралата и пак същата работа.
Мериха компресия на цил.: 1- 12, 2 - 9, 3- 9, 4- 12,3 . По свещите имам масло само прясно на резбата, а електродите са чисто бели. Колата си върви нормално. Разхода падна на 12 при много кротко каране и 13 при нормално.
Имам 1-2 оферти за ремонт, но не са читави нещо. Скоро ще звънна пак на Марин...
Може ли да коментирате мнения, които получих от майстори, че "при смяна на сегменти може и да не шлайфаме цилиндри" ?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2018, 12:59 
Offline
фен

Регистриран на: 14 Ное 2016, 08:47
Мнения: 465
Местоположение: София
До сега който да знам да е правил въпросната смяна, не му се е налагало да шлайфа цилиндри. Може да се наложи да шлайфаш само ако е супер трагично положението, но на колега с разход 4л/1000км не му се наложи шлайф.

_________________
Mazda 6 GY 2.0 143hp
Mazda CX-5 2.5 194hp


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2018, 14:49 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
gyenchev написа:
До сега който да знам да е правил въпросната смяна, не му се е налагало да шлайфа цилиндри. Може да се наложи да шлайфаш само ако е супер трагично положението, но на колега с разход 4л/1000км не му се наложи шлайф.

Бахти късметлиите дето ги знаеш . :)
Аз понеже мразя да свалям двигатели, че ме боли кръста, на последните 4 ремонта се наложи да ги свалям и 4-те . :evil: Тримата за хониг само, четвъртия и за нови ризи, че беше с такива резки, че и на втори ремонт нямаше да изчезнат .
А най интересното е, че и 4-те бяха с 1.8 двигатели, дето според един колега от форума били най читавите от L серията . mhihi

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 23 Мар 2018, 18:22 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
martod написа:
gyenchev написа:
До сега който да знам да е правил въпросната смяна, не му се е налагало да шлайфа цилиндри. Може да се наложи да шлайфаш само ако е супер трагично положението, но на колега с разход 4л/1000км не му се наложи шлайф.

Бахти късметлиите дето ги знаеш . :)
Аз понеже мразя да свалям двигатели, че ме боли кръста, на последните 4 ремонта се наложи да ги свалям и 4-те . :evil: Тримата за хониг само, четвъртия и за нови ризи, че беше с такива резки, че и на втори ремонт нямаше да изчезнат .
А най интересното е, че и 4-те бяха с 1.8 двигатели, дето според един колега от форума били най читавите от L серията . mhihi


Ти и за моя предположи, че ще се сваля... Сега като си си върнал тренинга :) да идвам ли?
Поне да диагностицираме...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 133 мнения ]  Отиди на страница Предишна  1, 2, 3, 4, 5  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 21 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб