Начало форум

КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ

www.mazdabg.com

Дата и час: 28 Мар 2024, 22:11

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Правила на форума


ПРАВИЛА НА КЛУБ MAZDA - БЪЛГАРИЯ!



Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща
Автор Съобщение
МнениеПубликувано на: 11 Сеп 2017, 00:08 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, онзи ден си купих 6-ца 4х4 комби, която е със снижено окачване със сини пружини, като отпред е значително по-ниска (на това не му намирам смисъла, ама как да е...). Бях напълно наясно с факта и я купих с ясната идея, че ще сменям окачването с нормално. Возията не ми е твърда (може би съм свикнал на такава..), обаче колата ми е доста ниска - особено предницата. Ако имаше някакъв начин само отпред да я повдигна... :), ама няма... Бихте ли ме въвели в темата: Само окачване от 4х4 ли става или е съвместимо с това с предно и с дизеловите? Каква информация ми е необходима, сложно ли е, скъпо ли е? Ако има някой желаещ, възможо ли е да си ги разменим и т.н. ....
Благодаря!

ПП: Днес започнах да се занимавам с колата. Пружините са Айбах. После ще пусна снимки, защото се оказаха много голям размер.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Последна промяна Fand на 11 Окт 2017, 21:05, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Сеп 2017, 23:46 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Да задам малко по-конкретни въпроси: пружините на GG, GY 4х4 еднакви ли са? Мога ли да сменя само пружините и да остана със същите амортесьори? На съседа 6-цата е дизел и ми се вижда доволно висока... А вчера правих тест на амортисьорите и са на 50%. Какво да предприема?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 08:19 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 22 Окт 2014, 20:35
Мнения: 1828
Местоположение: Густо Майна Филибето
Виж колегите с моргите. Те знаят. Аз бих препоръчал да си вземеш нови амортесьори и втора ръка пружини, ако има.

_________________
Mazda 6 GH 1.8 LPG BRC sequent 32
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 21:31 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, преди малко с колата се случи нещо странно и необяснимо за мен. След 5 дни каране и пробване не светна нищо, нито имах някакви проблеми. Единственото, което мога да кажа като предистория на случилото се е, че днес ми сложиха газова, но не намирам общо с това.
Та, и преди я пробвах как ускорява от място и в движение, но сега, като тръгнах от място с натисната газ на 2/3 (наложи ми се да се включа в двежението...), ми светнаха едновременно лампите за ЧЕК, DSC и 4WD. Не пуснах педала веднага, а си ускорих до 50-60, при което ЧЕК-а изгасна след 2-3сек., DSC след 5-6, a 4WD остана да свети в продължение на 1км. - за там бях тръгнал... - и спрях. Запалих отново и нищо не светеше. След време пак тръгнах и пак ми се наложи да направя същото упражнение при същите условия на околната среда, но повече нищо не светна...
Що е то?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 22:48 
Offline
маниак
Аватар

Регистриран на: 26 Май 2016, 06:41
Мнения: 857
Местоположение: Варна
Газовата ти най вероятно, все пак е най-прясната промяна по колата и то не малка.
Вързана ли е към компютъра на колата, какъв модел/марка е?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 23:07 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Предположих такъв отговор/въпрос, а и аз натам клоня, но колата я имам от скоро и се съмнявам във всичко - примерно гумите... Майсторът е добър и газовата предполагам... За сега знам само, че е италианска, но нямах време да гледам и разпитвам. Утре ще обсъдим възможни проблеми по инсталацията, пък дано да се окаже това..., че не ми се занимава с дифове, муфи и т.н. Попрочетах малко теми и май ще е нещо с електрониката...

пп: За лампа DSC по-горе нямах предвид DSC OFF, а тази на стабилизиращата система - ако някой ме е разбрал погршно...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 23:37 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Toyota Prius

Регистриран на: 19 Мар 2013, 17:56
Мнения: 1760
Местоположение: Стара Загора
Гумите са четири еднакви като размер, нали?

_________________
ИзображениеИзображениеИзображение


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 14 Сеп 2017, 23:50 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Да, но задните са по-износени от предните, а са и неравномерно износени. Все пак, ако това беше проблема, досега тая лампа трябваше да светне, а за 5 дена не се случи. Преди малко жената ми ми прочете описанието за лампата 4WD от книжката на Мазда (добре, че го има поне на френски) и за постоянно светене пише само - проблем със системата. Слава богу тя не е мигала, защото тогава означава прегряване на дифа и ред произтичащи проблеми.

И още едно пояснение за случая: лампите светнаха при потеглянето, не при запалването. След запалването седях на място 15-20 сек. преди да потегля.

И последно уточнение от книжката: при постоянно светеща лампа на стаб. система има "аномалия" , а при мигаща лампа, системата работи.

Все повече клоня към кабеляци...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2017, 07:52 
Offline
фанатик
Аватар
2004 Mazda 3

Регистриран на: 02 Дек 2015, 11:02
Мнения: 1267
Местоположение: София
Честито, колега!

Нищо ти няма на колата, според писаното в двете теми. :)
Само ще имаш малко ограничения зимата в снега, с легналите полицаи и бордюрите.

Малко офтопик.
Когато купих моята, до нея имаше същата, дори и цветът беше същият, а офертата беше по-примамлива
с цена около 500-800 лв. по-малко и със 100 000 км по-малък пробег.
Само, че беше със снижено окачване както в твоя случай и нямаше и един пръст разстояние между веждата и гумата.
Доста премислях рисковете и накрая ме спря това, че ако я купя (освен другите съмнения),
ще трябва да сменя пружините и амортисьорите със стокови, а това си е цифра и разправия.


Показанието на БК за моментен разход на място е "----".
При ускоряване може да скочи и до 30 л./100 км.
По-късно ще му свикнеш, а може и да престанеш да го гледаш.
Като начало засечи по колонка (както ти писа @WoLF) примерно 5-7 зареждания по 20-30 л и ще се ориентираш.
Вече си на газ и предполагам, че средният разход ще е ориентировъчно 13-14 л/100 км.

Можеш да я вкараш в зимата с това окачване и да видиш дали те устройва,
но както казах, аз бих го сменил с ново стоково.

Светването на трите лампи според мен е нормално за конкретната ситуация.
Ако пак я озориш и е малко прашно или песъчливо отдолу, може пак да светнат.
Четири нови гуми летни гуми напролет (има отстъпки с клубната карта) са наложителни.
Газовата не влияе върху това, на нея просто и следи разхода и динамиката на автомобила.

Безаварийно! :)

_________________
... ex ... Mazda 3, 2.0i (2004) - ex; Mazda 3, 1.6i (2004) - ex; ... Mercedes A200 ...
'Look at it this way: in a hundred years, who's gonna care?' - from 'Terminator'


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 15 Сеп 2017, 09:35 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Благодаря! За лампите ми е странно, защото светнаха заедно и нямах никакви условия, които да провокират включване на 4х4, т.е. системата се включи без причина според мен. Връзката с газовата може да е единствено някой неправилно свързан кабел при монтажа. Четах тема за един колега, който забравил да си включи куплунг и му се случила подобна ситуация...
Окачване ще сменям със сигурност, но май наистина ще си излезе цифра. Няма ли някой, който е правил упражнението на тоя модел?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Сеп 2017, 02:43 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Ето позата на колата:
Прикачени файлове:
IMG_20170911_105405.jpg
IMG_20170911_105405.jpg [ 527.67 KiB | Прегледано 13747 пъти ]

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 00:17 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
vladki4 написа:
Газовата ти най вероятно, все пак е най-прясната промяна по колата и то не малка.
Вързана ли е към компютъра на колата, какъв модел/марка е?

Sent from my LG-D802 using Tapatalk


Нямам или немога да намеря време да си разгледам колата... Не я карам всеки ден... При първото зареждане обикалях колата като идиот, за да си намеря зареждачката... Оказа се на бронята, но скрита отдолу. Бут. е на рез. гума и събира 40л. Единственото, което видях е, че дюзите са Баракуда и, да, ГИ е вързано към компа (това го знам от майстора). Образно казано, абсолютно си нямам идея на какво карам - газ или бензин. Като свърши газта и копчето газ- бензин ми изкара акъла, защото се разпищя и не спря да пищи. Добре, че мигаше същевременно, та разбрах какво пищи.

Днес разгледах една GY дизел, която е с нормални пружини и видях, че и нейната предница е по-ниска от задницата. Всички 6-ци ли са така? Т.е. и да сменя пружините със стандарни, пак ли ще ми е наклонена напред?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 06:50 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Fand написа:

Днес разгледах една GY дизел, която е с нормални пружини и видях, че и нейната предница е по-ниска от задницата. Всички 6-ци ли са така? Т.е. и да сменя пружините със стандарни, пак ли ще ми е наклонена напред?

По ниска с много малко, да, но при теб предницата е прекалено ниска, явно са свалили само нея.
Със стандартни пружини разстоянието на арката горе долу ще се изравни с това на задницата.

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 19:04 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Ама няма да мога да сменя само предните прижини, нали? Чудя се как да си улесня живота и да дам по-малко средства ...

А иначе задните и те са сини на цвят... Имам сертификат за съответствие от Мазда, в който са вписани моделите на пружините - предни и задни и е посочено понижението - 3см.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 19 Сеп 2017, 20:56 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Fand написа:
Ама няма да мога да сменя само предните прижини, нали? Чудя се как да си улесня живота и да дам по-малко средства ...

А иначе задните и те са сини на цвят... Имам сертификат за съответствие от Мазда, в който са вписани моделите на пружините - предни и задни и е посочено понижението - 3см.

Можеш да смениш само предните ;) Ако стане достатъчно висока за тебе/имам предвид нуждите ти да минаваш през неравности/
караш си я така.Ако искаш след това да вдигнеш и задницата----правиш го когато събереш още 200лв. ;)

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 07:25 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Fand написа:
Ама няма да мога да сменя само предните прижини, нали? Чудя се как да си улесня живота и да дам по-малко средства ...

Защо да не можеш ? Аз като гледам снимката мисля, че можеш да минеш само с предни стокови, задницата при теб стои сравнително добре и с тези пружини . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 12:35 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Притеснявам се от две неща: да не се окаже, че стоковите са по- високи от задните, а и дали няма да се окаже проблем, че задните ще са по-твърди от предните.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 12:55 
Offline
фен
2003 Mazda 6

Регистриран на: 16 Май 2012, 14:52
Мнения: 168
Местоположение: Пазарджик
Здравейте,

Без смяна на пружини също става, но с това:
http://polimer-nsk.ru/category/view?Pro ... on%5D=2003

Но е тъпо да се повдига с подложки, като пружините са къси. Изобщо не мога да разбера, на кого му е трябвало да смъква кола , която стоково е достатъчно ниска и си има нужда от лифт.
Поздрави


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 13:15 
Offline
фен
Аватар

Регистриран на: 21 Юли 2014, 10:47
Мнения: 426
Местоположение: Пазарджик
Трудно намерих, разстоянието "просвет" измерено между най-ниската точка и настилката в предната и задната част е заводски 17,5см.

Това разстояние се измерва преди настройване на колелата. Без смяна на рамената, всяко състояние надолу или нагоре, съответно прибира или разтваря колелата в горният им край. При външен оглед, рамото на предните колела трябва да е хоризонтално в спокойно състояние.

На много места при изписване на данните за междуосното разстояние, колея и т.н., данните за просвета ако изобщо се споменават, са празни..../но не навсякъде/.

П.С. Лично на мен, по заводско състояние ми се вижда свлечен автомобила, но така им е харесало на японците- така са го направили. И гумичките ми изглеждат мънички за този автомобил 205х65х16, но..... така са решили. Затова следващите дето може да понесе са 215х65х16

_________________
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение
Изображение


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 20 Сеп 2017, 14:28 
Offline
фанатик
Аватар
2007 Mazda 6

Регистриран на: 03 Ное 2014, 13:09
Мнения: 2160
Местоположение: селянин в София
alex_ad написа:
Здравейте,

Без смяна на пружини също става, но с това:
http://polimer-nsk.ru/category/view?Pro ... on%5D=2003

Но е тъпо да се повдига с подложки, като пружините са къси. Изобщо не мога да разбера, на кого му е трябвало да смъква кола , която стоково е достатъчно ниска и си има нужда от лифт.
Поздрави


Много правилно мнение.
Сток клиренса на комбито и седан/хеч е 150мм. На 4х4 версията 160. С тези огромни преден и заден надвес си е тегаво по места. На запад обаче с техните хубави магистрали/пътища не е проблем и да я смъкнат на 130мм ако ще се ползва предимно като магистрален автомобил.
Но за съжаление при нашите пътища и условия 130мм клиренс идва ниска. И отпред и отзад се нуждае от повдигане, щото сега не натоварено изглежда вирнато дупето, но няма да е така винаги.

_________________
Глупостта не е предимство.
Ако спориш с идиот, вероятността той да прави абсолютно същото е много голяма.

... .. -.-. | - .-. .- -. ... .. - | --. .-.. --- .-. .. .- | -- ..- -. -.. ..
2007 Mazda 6 GY 2.0 with LPG


Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 10 Окт 2017, 20:25 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Колеги, още се чудя какво да предприема, защото нямам достатъчно инфо. Иска ми се по-високи пружини, заради проходимостта. Освен това, колата започва да ми се струва все по-твърда и това все повече не ми харесва, защото целта й не е да се кара на писта. Явно не я бях карал достатъчно, но попаднах в едни ситуации, при които подскачаше като пингпонг и започнах да се плаша. Това с твърдото окачване в завой при неравност си е направо опасно. Който го е изпитвал, знае.
Засега съм намерил нови пружини 404 мм. предни и 400 мм. задни, но не знам с равни пружини как ще застане колата. Имам чувството, че по заводски спецификации предните в разпънато състояние трябва да са по-високи от задните, за да застане колата водоравно или поне разликата да е малка. Като гледам препоръчаните височини по сайтовете е така - за предни се предлагат от 376 до 404, а за задни 99% са с височина 362 или 364. Страх ме е като са равни да не вирна гъза и да стане грозно, което не искам да се случва. Някой знае ли каква трябва да е разликата?
Варианта остава да слагам предни 404, и след като видя какво става да реша и за задните или накрая ще сложа едни тампони, че почва да ми писва... :)

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 08:15 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Fand написа:
Иска ми се по-високи пружини, заради проходимостта. Освен това, колата започва да ми се струва все по-твърда и това все повече не ми харесва, защото целта й не е да се кара на писта. Явно не я бях карал достатъчно, но попаднах в едни ситуации, при които подскачаше като пингпонг и започнах да се плаша. Това с твърдото окачване в завой при неравност си е направо опасно. Който го е изпитвал, знае.
Засега съм намерил нови пружини 404 мм. предни и 400 мм. задни,

Това с твърдостта на окачването не е свързано толкова с пружините, колкото с амортисьорите, сигурно при теб са монтирали някакви спортни .
Освен това, гледам напоследък търсиш усилено пружини, като работиш само с милиметри, :) а трябва да ти кажа, че не винаги по дългата пружина означава по високо окачване, след като се монтира на колата .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 11 Окт 2017, 20:49 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Марине, дали в мм. или см. ще ги измеря, разликите м/у 376 и 404 и м/у 364 и 400 на предлаганите не е малка. Десетки часове си изгубих да търся спецификациите на сегашните си пружини, но никъде ги няма (вероятно са стари модели и вече не се предлага...). Намерих само на пружини Айбах, които се предлагат в момента за мойта кола и те са 340 и 280 мм. (разликата предни-задни е 6 см.) Разликата с това, което искам да сложа е, съответно 6,4 см. отпред и 12 см. отзад, но разликата предни-задни става 4мм. Това са огромни разлики и несъответствия, каквато и мерна единица да ползвам. При посочено снижение 3/3,5 см. от Айбах, значи стандарните ми пружини трябва да са 376 и 315, обаче аз искам по-високи.
Принципно са ясни нещата... Гумите ми и те са 205/50/17... Все пак трябва да започна от пружините, а няма никаква отправна точка, никаква конкретна информация...

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017, 07:42 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Аз не говоря за разликата в мерната единица, а за това, че има пружини с различна якост и понякога на пръв поглед по къса пружина може да държи колата по вирната отколкото по дългата пружина. :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017, 08:30 
Offline
маниак
Аватар
2007 Mazda 5

Регистриран на: 31 Авг 2016, 12:05
Мнения: 721
Местоположение: Плевен
Демек ,твърдо-меко :P
Аз на моята когато сменях задните,колата се вдигна с 3см. ей така от нищото.Смених и оригиналните със същите на размер/сложих Lemforder/.
Умекват със времето и колата слиза;)
п.п.А относно това дали ще ти вози твърдо или меко изцяло си зависи от амортесъорите ако говорим за стокови пружини и амове.

_________________
мазда 5 2.0CD 2007


Последна промяна VaskoVulev на 17 Окт 2017, 07:05, променена общо 1 път

Върнете се в началото
  Профил   Виж гаража на потребителя  
 
МнениеПубликувано на: 12 Окт 2017, 21:07 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Всички производители си ги посочват като аналог на заводските и никой не дава информация за твърдост, а разликите във височините не са малки. От дебелина на пружина ли зависи, от диаметър ли, колко е толеранса на "клякане" - никой не ми казва... Принципно не е задължително да са ми сменени аморт. и дано не са.
Днес писах на Мазда Швейцария и много се надявам да ми отговорят.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 07:46 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Fand написа:
Принципно не е задължително да са ми сменени аморт. и дано не са.
Днес писах на Мазда Швейцария и много се надявам да ми отговорят.

А дано, ама на дали . :)
Ей туй нещо,
Цитат:
Явно не я бях карал достатъчно, но попаднах в едни ситуации, при които подскачаше като пингпонг и започнах да се плаша.
силно ме навява на мисълта, че са сменени .
Натискай рязко надолу на всеки един калник и ако пружината връща колата в първоначално положение за около 1 минута, :D няма смисъл да правиш запитване .

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 13 Окт 2017, 21:34 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Правих тест на амортисьори и всичко е наред.

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 16 Окт 2017, 21:06 
Offline
фен
Аватар
Автор на темата

Регистриран на: 06 Юли 2010, 22:51
Мнения: 193
Местоположение: Пловдив/Айтос
Мазда Швейцария ми отговориха: Да се обърна към Мазда България :)
Ще се обърна и към тях... Ще видя и амортисьорите като марка и модел, за да изясня какво имам и дали трябва да се сменят и те.
По спецификации на Айбах се оформят следните групи: всички задни за седан и хеч. са до 1010 кг. , а всички GY и 4х4 са до 1100 кг.; предните: всички за бензин са до 1040 кг. , а всички дизел и 2,3 4х4 са до 1095 кг. Мисля да се съобразя с тези грипи.
Наистина ли няма някой, който да е сменял и да каже какво е сложил като размери?

_________________
Мазда CX7 2007г. 2.3Т, МТ, ГИ / 6 2006г. 2.3, 4х4, АТ, ГИ,
Нисан Примера 1.8 2000г. ГИ


Върнете се в началото
  Профил    
 
МнениеПубликувано на: 17 Окт 2017, 07:28 
Offline
фанатик
Аватар

Регистриран на: 27 Май 2008, 18:12
Мнения: 4819
Местоположение: АБСУРДИСТАН
skype: тел № 0889410450
Мазда България най вероятно ще ти отговарят да се обърнеш към предния собственик, ако си ги е сменял сам или в някой друг сервиз . :)
Като пише в аватара ти Пловдив/Айтос нямаш ли път към Пловдив, да минеш да ти погледна окачването и да ти кажа дали да търсиш само пружини, или в комплект с по дълги амортисьори .
Стоковите пружини на дизела ще ти повдигнат доволно купето и няма смисъл да търсиш нови, като по моргите и сайтовете вече е пълно с такива коли на части . :)

_________________
Гънките на мозъка по принцип са невидими, но когато липсват си личи .


Върнете се в началото
  Профил    
 
Покажи мненията от миналия:  Сортирай по  
Напиши нова тема Отговори на тема  [ 74 мнения ]  Отиди на страница 1, 2, 3  Следваща

Часовете са според зоната UTC + 2 часа


Кой е на линия

Потребители разглеждащи този форум: 0 регистрирани и 26 госта


Вие не можете да пускате нови теми
Вие не можете да отговаряте на теми
Вие не можете да променяте собственото си мнение
Вие не можете да изтривате собствените си мнения
Вие не можете да прикачвате файл

Търсене:
Иди на:  
Форума се задвижва от phpBB® Forum Software © phpBB Group
www.mazdabg.com
национален фен клуб